Forum >> 159

yani🍀08-12-2015 20:16:47 // 74519
Szerintem elegendő a folyadékszint figyelése.
Piritu - 1.000.00008-12-2015 20:16:19 // 74518
Az olajcsere nélküli élet már csak azért is érdekes, mert - mint mindennek - az olajnak is van szavatossági ideje.
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 20:15:20 // 74517
én is cserélek benne castrol-t meg kap egy kis xado-t :DDD
Shadin08-12-2015 20:10:21 // 74516
EGR hűtőház preventív csere?
Shadin08-12-2015 20:09:32 // 74515
Az történt :-)

Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.

Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
Shadin08-12-2015 20:06:54 // 74514
Én már hívő vagyok és hiszem a megmagyarázhatatlant :-)
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.

Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...

Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
Liquid08-12-2015 20:06:16 // 74513
így van, az enyém is ilyesmi volt
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 20:03:23 // 74512
opel váltó 60e-ként olajcsere, meg meg kell bele venni a fullos olajat :P
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 20:01:55 // 74511
a DPF-je jó de az EGR-t inkább hagyjuk a 2.0-nál...
Piritu - 1.000.00008-12-2015 20:00:03 // 74510
Az enyémen (még a régi) egy sima olajcsere is sokat dobott.
Shadin08-12-2015 19:57:55 // 74509
Ja. 2.0-ban senki sem akar DPF-et kidobni és EGR-t falazni.
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
.......................08-12-2015 19:51:32 // 74508
ebben igaza van ,bele kell törődni hogy a 2,4 nem euro4 es motor
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál

sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
.......................08-12-2015 19:47:00 // 74507
van olyan mikor alapjáraton és részterelésen ok a porlasztó
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is

az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 19:22:49 // 74506
egy rossz porlasztónak vannak jelei, döcörgő alapjárat, nehezen indul az autó stb...
mzo08-12-2015 19:15:48 // 74505
Abba is gondoljatok bele, hogy a Dpf mitől tud eldugulni. Vagy attól, hogy beszarik valamelyik porlasztó, vagy a komplett rendszer, vagy esetleg rossz az olaj, nem Dpf kompatibilis. Vagy valami nem oda való dolog került a szűrőbe, amit nem tud kitakarítani a regenek alkalmával.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 19:06:36 // 74504
szerintem ami ér valamit az az ha mechanikusan van kitisztítva a DPF, leveszik, szétvágják, kipucolják és vissza a helyére...ezek a "csoda" szerek semmit sem érnek
Giuntini08-12-2015 17:34:59 // 74503
Erhard, szerinted ha beleöntöm a Liqui Moly részecske szűrő tisztítót, segít valamit? Tudom te a herélés hìve vagy, de én nem szeretném. Azon csodàlkozom, hogy mindig jól működött, 20 %-ra leregeneràlt. Vagy ez hirtelen is el tud tömődni?
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 16:56:33 // 74502
nem sok köze van az üzemanyaghoz...mit oldana le főleg a szívósorból vagy az EGR-től? oda sem jut a folyékony üzemanyag...sajnos a 2,4 DPF-je egy kalap sz@r, már mondtam hogy olyan, mint a vakbél....
norbi040908-12-2015 15:59:03 // 74501
A 80%-al szerintem sincs semmi gond. Nekem rendszeresen 100% körül kezd regenerálni és mindig 16% környékére takarít...akár OMV akár Shell van a tankban :)
.......................08-12-2015 14:39:18 // 74500
A gond szerintem az oxigén,
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
.......................08-12-2015 14:36:26 // 74499
Egyszer megnéztem nyáron kánikulában padlógázon a kipufogó gáz hőmérsékletet
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése

Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
Csabi08-12-2015 14:34:38 // 74498
Azzal sincs semmi gond, alapjáraton 200-250˘C a DPF hőmérséklete, ha leállítod rögtön hűl. Autópályán is 400˘C körül , pontosan ezért kell a regeneráció ami 600˘fölé viszi a hőmérsékletet, és akkor ég ki a korom. Kitalálták ezt jól...
Giuntini08-12-2015 14:33:56 // 74497
Turbonyomas hibát is írt, de ez is a dugulas miatt. Lefogta az autót, és ezért az sem volt megfelelő. A turbó egyébként rendben. A Shell tankolàsàig semmi gond nem volt. Megvarom hogy lefogyjon és utana LM tisztító.
Giuntini08-12-2015 14:25:27 // 74496
Nekem a nyal nagyon gyanús, nyàron amikor főleg pàlyàzom 1500 km körül regeneral. Tudom akkor más, mert állandóan megy a klima az is termel hőt. Így vegyesben 5-600 km. Gondoljatok bele, Alberfalvàról Békàsig a Szatyiig 20 km. Ahogy odaertem, ràtette az Examinert, és csak 145 fokos volt a Dpf, ami édeskevés. Egyszerűen nincs hő. A motor rendesen felmelegszik 90 fokra, de a Dpf annyira tàvol van a leömlőtől, hogy nincs hő amitől tisztulna.
Csabi08-12-2015 14:10:10 // 74495
A DPF-hez hozzá tartozik h eldugul ~ 85%-ra és akkor regenerál... Ezt követően leesik 20%-ra a dugulás...~500km múlva szintén kezdődik előröl.
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Shadin08-12-2015 14:02:45 // 74494
A 85Km-enként az csalóka, mert elég csak egyszer egy sikertelen regenerálás és az utolsó 5 értékét nagyon le tudja rontani. Nekem a 2.0 kaotikus még mindig. Soha nem akkor tisztít amikor kellene :-( Így most 385Km.
Giuntini08-12-2015 13:49:51 // 74493
Nekem az a gyanúm, hogy a V power nitro feloldott valamilyen lerakódàst, és attól dugult így el. A Dpf mindig jó volt.
Csabi08-12-2015 13:35:52 // 74492
"Ez érdekes, hogy így eldugult",

Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Giuntini07-12-2015 22:14:50 // 74491
Pityukoma mondta nekem. Beszéltünk a Dpf eltömődésről, és akkor mondta a híreket, hogy találkoztatok.
Dömpi (il dottore)07-12-2015 22:01:17 // 74490
nem te, hanem Emil!
Lexlutor07-12-2015 21:22:48 // 74488
Fújni kellett. Ajtó metál fényű volt enyém meg nem.
Pityukoma07-12-2015 20:57:12 // 74487
??? Én tudom :-DDD
Pityukoma07-12-2015 20:44:19 // 74485
A termosztátos blogom két utolsó képe talán segítség lehet. Bár az enyém 16v volt.
Pityukoma07-12-2015 20:41:41 // 74484
Ez bizakodásra ad okot :-)

Azonkívül gratulálok itt is :-)
Pityukoma07-12-2015 20:38:28 // 74483
Klassz lett, gratula :-)
Pityukoma07-12-2015 20:37:30 // 74482
Örülök neki, szépen megcsinálták! Az ajtókat is fújni kellett vagy sikerült színkód szerinti azonosat venni?
David | Centocinquantanove07-12-2015 20:35:58 // 74481
Köszöntem!
Csak ne kellene megint lebontani az alját...
Ezt annyira nem csípem...
Pityukoma07-12-2015 20:35:44 // 74480
Ok, köszi :-) akkor már csak egy kell + 1 hátsó féktárcsa. Tavaszig csak összejön.
Giuntini07-12-2015 20:16:09 // 74478
Gratulálok!!! Tudom, hogy nagyon jól sikerült!
Giuntini07-12-2015 20:15:07 // 74477
Sziasztok! kint voltam Szatyinál, rátette az Examinert. A Dpf el volt dugulva, 80%-on volt. Ez érdekes, hogy így eldugult, és soha sem volt előtte probléma. A Nyomáskülönbség érzékelő cső is rendben. Ami érdekes, hogy most 85 km-enként regenerált. Gyanítom, hogy a V power nitro felszedett valami lerakódást, és az tömítette el a Dpf-et. Szatyi is azt mondja, hogy ki kéne tisztítani a Dpf-et. Most egyelőre adott Liqui Molly Dpf adalékot, majd meglátom, mit fog csinálni vele.
Piritu - 1.000.00007-12-2015 20:03:19 // 74476
Üdv újra! :-)
Én meg lassan topikot váltok...
Dömpi (il dottore)07-12-2015 20:00:40 // 74475
Sziasztok!

Holnap újra az Amore-n...

...csak még kipihenem a mai nap stresszét :)

(Túl vagyok a diplomamunka védésen és a záróvizsgán ... VÉGRE!!!)

Apropó:
Volt valami lényeges szeptember óta?
Pityu és Shadin autócsréje kapcsán képben vagyok. Azon kívül valami nagyon nagyon lényeges?
:) :) :)
norbi040907-12-2015 19:17:45 // 74473
Naggggyon jó lett :)
Lexlutor07-12-2015 19:15:55 // 74472
Köszi!
panza07-12-2015 19:13:31 // 74471
Gratula, nagyon szupi lett!
Lexlutor07-12-2015 19:07:24 // 74470
Felkerült a dupla kipufogó is..
Blog...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.