Forum >> 159
yani🍀08-12-2015 20:16:47 // 74519
Szerintem elegendő a folyadékszint figyelése.
Piritu - 1.000.00008-12-2015 20:16:19 // 74518
Az olajcsere nélküli élet már csak azért is érdekes, mert - mint mindennek - az olajnak is van szavatossági ideje.
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 20:15:20 // 74517
én is cserélek benne castrol-t meg kap egy kis xado-t :DDD
Shadin08-12-2015 20:10:21 // 74516
EGR hűtőház preventív csere?
Shadin08-12-2015 20:09:32 // 74515
Az történt :-)
Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.
Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.
Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
Shadin08-12-2015 20:06:54 // 74514
Én már hívő vagyok és hiszem a megmagyarázhatatlant :-)
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.
Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...
Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.
Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...
Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
Liquid08-12-2015 20:06:16 // 74513
így van, az enyém is ilyesmi volt
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 20:03:23 // 74512
opel váltó 60e-ként olajcsere, meg meg kell bele venni a fullos olajat :P
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 20:01:55 // 74511
a DPF-je jó de az EGR-t inkább hagyjuk a 2.0-nál...
Piritu - 1.000.00008-12-2015 20:00:03 // 74510
Az enyémen (még a régi) egy sima olajcsere is sokat dobott.
Shadin08-12-2015 19:57:55 // 74509
Ja. 2.0-ban senki sem akar DPF-et kidobni és EGR-t falazni.
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
.......................08-12-2015 19:51:32 // 74508
ebben igaza van ,bele kell törődni hogy a 2,4 nem euro4 es motor
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
.......................08-12-2015 19:47:00 // 74507
van olyan mikor alapjáraton és részterelésen ok a porlasztó
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 19:22:49 // 74506
egy rossz porlasztónak vannak jelei, döcörgő alapjárat, nehezen indul az autó stb...
mzo08-12-2015 19:15:48 // 74505
Abba is gondoljatok bele, hogy a Dpf mitől tud eldugulni. Vagy attól, hogy beszarik valamelyik porlasztó, vagy a komplett rendszer, vagy esetleg rossz az olaj, nem Dpf kompatibilis. Vagy valami nem oda való dolog került a szűrőbe, amit nem tud kitakarítani a regenek alkalmával.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 19:06:36 // 74504
szerintem ami ér valamit az az ha mechanikusan van kitisztítva a DPF, leveszik, szétvágják, kipucolják és vissza a helyére...ezek a "csoda" szerek semmit sem érnek
Giuntini08-12-2015 17:34:59 // 74503
Erhard, szerinted ha beleöntöm a Liqui Moly részecske szűrő tisztítót, segít valamit? Tudom te a herélés hìve vagy, de én nem szeretném. Azon csodàlkozom, hogy mindig jól működött, 20 %-ra leregeneràlt. Vagy ez hirtelen is el tud tömődni?
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2015 16:56:33 // 74502
nem sok köze van az üzemanyaghoz...mit oldana le főleg a szívósorból vagy az EGR-től? oda sem jut a folyékony üzemanyag...sajnos a 2,4 DPF-je egy kalap sz@r, már mondtam hogy olyan, mint a vakbél....
norbi040908-12-2015 15:59:03 // 74501
A 80%-al szerintem sincs semmi gond. Nekem rendszeresen 100% körül kezd regenerálni és mindig 16% környékére takarít...akár OMV akár Shell van a tankban :)
.......................08-12-2015 14:39:18 // 74500
A gond szerintem az oxigén,
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
.......................08-12-2015 14:36:26 // 74499
Egyszer megnéztem nyáron kánikulában padlógázon a kipufogó gáz hőmérsékletet
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
Csabi08-12-2015 14:34:38 // 74498
Azzal sincs semmi gond, alapjáraton 200-250˘C a DPF hőmérséklete, ha leállítod rögtön hűl. Autópályán is 400˘C körül , pontosan ezért kell a regeneráció ami 600˘fölé viszi a hőmérsékletet, és akkor ég ki a korom. Kitalálták ezt jól...
Giuntini08-12-2015 14:33:56 // 74497
Turbonyomas hibát is írt, de ez is a dugulas miatt. Lefogta az autót, és ezért az sem volt megfelelő. A turbó egyébként rendben. A Shell tankolàsàig semmi gond nem volt. Megvarom hogy lefogyjon és utana LM tisztító.
Giuntini08-12-2015 14:25:27 // 74496
Nekem a nyal nagyon gyanús, nyàron amikor főleg pàlyàzom 1500 km körül regeneral. Tudom akkor más, mert állandóan megy a klima az is termel hőt. Így vegyesben 5-600 km. Gondoljatok bele, Alberfalvàról Békàsig a Szatyiig 20 km. Ahogy odaertem, ràtette az Examinert, és csak 145 fokos volt a Dpf, ami édeskevés. Egyszerűen nincs hő. A motor rendesen felmelegszik 90 fokra, de a Dpf annyira tàvol van a leömlőtől, hogy nincs hő amitől tisztulna.
Csabi08-12-2015 14:10:10 // 74495
A DPF-hez hozzá tartozik h eldugul ~ 85%-ra és akkor regenerál... Ezt követően leesik 20%-ra a dugulás...~500km múlva szintén kezdődik előröl.
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Shadin08-12-2015 14:02:45 // 74494
A 85Km-enként az csalóka, mert elég csak egyszer egy sikertelen regenerálás és az utolsó 5 értékét nagyon le tudja rontani. Nekem a 2.0 kaotikus még mindig. Soha nem akkor tisztít amikor kellene :-( Így most 385Km.
Giuntini08-12-2015 13:49:51 // 74493
Nekem az a gyanúm, hogy a V power nitro feloldott valamilyen lerakódàst, és attól dugult így el. A Dpf mindig jó volt.
Csabi08-12-2015 13:35:52 // 74492
"Ez érdekes, hogy így eldugult",
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Giuntini07-12-2015 22:14:50 // 74491
Pityukoma mondta nekem. Beszéltünk a Dpf eltömődésről, és akkor mondta a híreket, hogy találkoztatok.
Dömpi (il dottore)07-12-2015 22:01:17 // 74490
nem te, hanem Emil!
Lexlutor07-12-2015 21:22:48 // 74488
Fújni kellett. Ajtó metál fényű volt enyém meg nem.
Pityukoma07-12-2015 20:57:12 // 74487
??? Én tudom :-DDD
Dömpi (il dottore)07-12-2015 20:53:04 // 74486
honnan?
Pityukoma07-12-2015 20:44:19 // 74485
A termosztátos blogom két utolsó képe talán segítség lehet. Bár az enyém 16v volt.
Pityukoma07-12-2015 20:41:41 // 74484
Pityukoma07-12-2015 20:38:28 // 74483
Klassz lett, gratula :-)
Pityukoma07-12-2015 20:37:30 // 74482
Örülök neki, szépen megcsinálták! Az ajtókat is fújni kellett vagy sikerült színkód szerinti azonosat venni?
David | Centocinquantanove07-12-2015 20:35:58 // 74481
Köszöntem!
Csak ne kellene megint lebontani az alját...
Ezt annyira nem csípem...
Csak ne kellene megint lebontani az alját...
Ezt annyira nem csípem...
Pityukoma07-12-2015 20:35:44 // 74480
Ok, köszi :-) akkor már csak egy kell + 1 hátsó féktárcsa. Tavaszig csak összejön.
Giuntini07-12-2015 20:16:09 // 74478
Gratulálok!!! Tudom, hogy nagyon jól sikerült!
Giuntini07-12-2015 20:15:07 // 74477
Sziasztok! kint voltam Szatyinál, rátette az Examinert. A Dpf el volt dugulva, 80%-on volt. Ez érdekes, hogy így eldugult, és soha sem volt előtte probléma. A Nyomáskülönbség érzékelő cső is rendben. Ami érdekes, hogy most 85 km-enként regenerált. Gyanítom, hogy a V power nitro felszedett valami lerakódást, és az tömítette el a Dpf-et. Szatyi is azt mondja, hogy ki kéne tisztítani a Dpf-et. Most egyelőre adott Liqui Molly Dpf adalékot, majd meglátom, mit fog csinálni vele.
Piritu - 1.000.00007-12-2015 20:03:19 // 74476
Üdv újra! :-)
Én meg lassan topikot váltok...
Én meg lassan topikot váltok...
Dömpi (il dottore)07-12-2015 20:00:40 // 74475
Sziasztok!
Holnap újra az Amore-n...
...csak még kipihenem a mai nap stresszét :)
(Túl vagyok a diplomamunka védésen és a záróvizsgán ... VÉGRE!!!)
Apropó:
Volt valami lényeges szeptember óta?
Pityu és Shadin autócsréje kapcsán képben vagyok. Azon kívül valami nagyon nagyon lényeges?
:) :) :)
Holnap újra az Amore-n...
...csak még kipihenem a mai nap stresszét :)
(Túl vagyok a diplomamunka védésen és a záróvizsgán ... VÉGRE!!!)
Apropó:
Volt valami lényeges szeptember óta?
Pityu és Shadin autócsréje kapcsán képben vagyok. Azon kívül valami nagyon nagyon lényeges?
:) :) :)
norbi040907-12-2015 19:17:45 // 74473
Naggggyon jó lett :)
panza07-12-2015 19:13:31 // 74471
Gratula, nagyon szupi lett!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?