Forum >> 159

Shadin08-11-2015 11:59:08 // 72983
Talán ezek lehetnek:



Giuntini08-11-2015 11:27:11 // 72982
Azon gondolkodom, hogy érdemes-e lecserélnem az olajat. Mint tudjátok, a motorfelújítás után Selenia WR PE olaj került bele, amit bejáratás után, 4 és fél ezer kilométer után lecseréltettem. Nem volt benne spém, és tiszta volt az olaj. Ugyanúgy Selenia WR PE ment bele cserekor, azóta 10 ezer km-t mentem. Úgy gondoltam, hogy 10 ezer után ezt lecserélem, aztán visszaállok az eredeti 15 ezres olajcserére. Viszont ezt a 10 ezer km-t nagyrészt autópályán tettem meg, nem agyonhajtva, általában 150-es átlaggal, ami szerintem a motornak kifejezetten jó, itt kezd el élni. A regenerálás így általában 1200-1500 km-enként történt meg. Az üzemóra is jóval kevesebb mint a városi döcögésben. Shadinnal is beszéltem erről a héten, lehet, hogy nem érdemes cserélni, hanem ezzel is elautózni 15000 km-ig. Mi erről a véleményetek?
Liquid08-11-2015 11:21:52 // 72981
Erhard, Ofi, Csöri, vagy egy olasz alkatrészes üzlet, és alvázszám alapján mindent meg lehet rendelni.
.......................08-11-2015 11:00:27 // 72980
Csak egy dolgot kell keresned,
Erhardot itt

Ő megszerez bármit
SOLI08-11-2015 10:30:10 // 72979
Sziasztok,

Két dolgot keresek, de nem találok:

1. Gyári 16-os dísztárcsa 1 db

2. Hűtőtartó bak


Utángyártott is megfelelő lenne de sehol nem találok.
Próbáltam bakot külföldi oldalakon keresni, de a cooler mounting kifejezésre nem adott semmit, vagy más a neve angolul?

Menjek be egy szalonba? Ismeri vki az árukat ezeknek?

Köszi
Liquid07-11-2015 22:28:09 // 72978
Majd meglátjuk milyen hangja lesz ha bekopik, eddig nem vészes
Shadin07-11-2015 22:23:16 // 72977
Szerintetek lehetséges, hogy a kuplung szerkezet tönkremegy és a tárcsa meg kinyomó hibátlan?
Shadin07-11-2015 22:21:07 // 72976
Figyu, én úgy örülök, h már nem darálnak a fékek a tárcsa marása miatt :-(
Egyszerűen csak fékez.
Shadin07-11-2015 22:19:15 // 72975
Nem esik ki amíg megérkezik a matrica rendszám :-)
Shadin07-11-2015 22:18:36 // 72974
Kivi leszek hogy fog tetszeni...
Liquid07-11-2015 22:18:12 // 72973
annyi baj legyen :)
Liquid07-11-2015 22:17:53 // 72972
épphogy lekopott a fekete befonat, az első métereken durva hangja volt, de most már sokkal halkabb, nem mert komolyabbat fékezni, de alapvetően nem rossz már most sem
Shadin07-11-2015 22:17:40 // 72971
Dehát Made In Germany :-(
Pityukoma07-11-2015 22:11:06 // 72970
Jó kis elfoglaltság :-) Kíváncsi leszek a tapasztalatodra.
Pityukoma07-11-2015 22:09:04 // 72969
Jól néz ki :-) Az első rendszámod felül nem akar kibújni a tartójából? Nekem úgy tűnik a fotón. Nézd meg nehogy elhagyd.
Liquid07-11-2015 21:36:38 // 72968
nálam ez volt ma a műsor,


holnap meg átszerelem a kereket én is.
Giuntini07-11-2015 21:24:26 // 72967
Nekem is tetszenek. Én is gondolkozom a titánon a nyáriakra.
Liquid07-11-2015 21:13:44 // 72966
jól néz ki, sokkal jobban tetszik mint a sokküllős
Giuntini07-11-2015 21:07:47 // 72965
Tiédben a DPF benne van? A herélt valamivel kevesebbet eszik.
Giuntini07-11-2015 21:03:37 // 72964
A Shell V-power Nitronak köszönhető a fogyasztás, mert nagyon alacsonynak tűnik. Eddig más naftával többet fogyasztott? Számolj utána a fogyasztásnak, mert az átfolyás mérő nagyon sokat csal, ha rajta van a 2011-es frissítés.
Shadin07-11-2015 16:53:48 // 72963
Felkerültek a téli pacskerek.
Grega40407-11-2015 16:49:36 // 72962
Nnna aszongya, Shell V power nitro+ 65l ment a tankba tegnap. Ma reggel és egész nap dadogás nem jelentkezett. Lecsavartam egy Pécs-Bp-Miskolc (~430 km) utat, pálya 130-140 km/h tempomat+pesti forgalom, computer szerint 7,6 l/100km átlag. Szerinte egész jó. Na majd holnap reggel vagy jövő héten kiderül tényleg javult e a Nitro+ -tól a helyzet.
Haddel07-11-2015 14:00:00 // 72961
Én is a 16-os kerekek miatt gondolkoztam a fék cserén,pláne ,hogy most kaptak 2 új gumit is.De aztán mégiscsak rá szántam magam.Telet még átvészelem a kis fékkel.😃 Tavasszal meg majd veszek valami 17-18 collos felnit télinek. A 16 collosakat meg eladom.
Erhard 242 (Pure Energy)07-11-2015 13:24:29 // 72960
Nekem már néha túl halk ;)
mzo07-11-2015 12:44:56 // 72959
Nekem is a leghangosabb a sima MOL nyáltól, a leghalkabb pedig a Shell Power racingtől.
'''''07-11-2015 12:32:30 // 72958
Golyszi most akarja eladni a felnijeit ha érdekel.
Don Gombóc07-11-2015 08:42:23 // 72957
Nem hiszem hogy átcserélem, viszont majd a 18-as patkós felnire fáj a fogam nyárinak, a télinek meg marad ez a 16-os. Bár majd a bontósom megmondja mibe fáj esetleg egy nagy fékes készlet.
Don Gombóc07-11-2015 08:33:41 // 72956
Pékek vagytok ilyen korán? :-)
Szóval bekavartak. Köszi a válaszokat.
A 166 nyereg kurva jó volt, mert a cimbim 360-as tárcsához tette fel olyan 4 hullahopp karikás autóra. :-) Itt ki sem merem mondani. :-)
.......................07-11-2015 08:14:32 // 72955
A nagyfékes 330as tárcsás
A kisfékesből van a brembo alu féknyerges 300mm es tárcsás
És van az Ate rendszerű a régebbi 59 eken az is 300mm

A nagyfékesre minimum felni a 17zoll abból is a gyári!!!
Erhard 242 (Pure Energy)07-11-2015 08:14:25 // 72954
A nagyfékes 330mm a tárcsa a betét ugyqn olyan, mint a 166-é... a kicsinél 305mm a tárcsa a betét is rövidebb
Don Gombóc07-11-2015 08:10:30 // 72953
Tényleg jut eszembe.
Mi az hogy kis és nagy Brembo fékes?
A nagy fékes mennyivel nagyobb?
Nekem 4 dugattyús van fent, Haddelnek is ugyan az, a tárcsa 305 milis átmérőjű.
Akkor a nagy fékes, ha van ilyen szélesebb hosszabb féknyereg? A tárcsa ugyan az? Max a nagyobb féknyereg miatt nagyobb felületű betét fér el benne?
Nem értem mi a szart kavarnak, a 166 is négydugattyús volt, az 310 milis tárcsával, a 147 és a 156 GTA szintén négydugós volt, szintén 305 milis tárcsával.
Kíváncsi lennék mekkora a különbség méretben a kettő között. Mert ha a kettőnél a tárcsa ugyan akkora, nem sok lehet a különbség, mert ennél a kis fékesnél is ugyan abban a szélességben fog a betét mint a nagy fékesnél, így csak a hosszában lehet eltérés, akkor meg elméletileg nem felni függő a csere.
Szakértő válasz valaki?
:-)
Grega40407-11-2015 07:15:31 // 72952
Amúgy túlnyomó részt városban használom, de majdnem 50%-ban azért országút és pálya is bejátszik.
Grega40407-11-2015 07:11:38 // 72951
Szia! Köszi a hsz-t. Az izzítógyertyák hibáját nem kéne jeleznie? Meg vszínű, h nem az a hibaforrás mert üzemmeleg motornál is csinálta néha.
Piritu - 1.000.00007-11-2015 06:13:31 // 72950
A 2,0 belső zaja nagyon változó. Mivel alapvetően csendes, mindent észrevenni. A kopottabb (más mintázatú) gumi feltűnően más hangú. Ugyan az a márkájú új gumi 3 dB-el halkabb utasteret ad. (-3dB fele hangerőt jelent!!!)
A motorhang erősen tankolt gázolaj függő. A celli MOL-kúton tankolva mindig hangosabbak a harkályok a motorházban. Kívül-belül jól hallhatóan dieselesebb a hang. Érdekes volt anno kipróbálni a Powerrail 5-öt, azzal teljesen elmúlt a kopácsolás, benzinesre emlékeztetett a motorhang.
Piritu - 1.000.00007-11-2015 06:06:38 // 72949
A szelepfedelet leveheted, de attól még a szelepekhez nem fogsz hozzáférni, csak a vezérléshez.
.......................06-11-2015 23:49:16 // 72948
Elsősorban az izzítógyertyákat kellene kimérni
Ha az jó
Akkor a szívósorra ránézni,hogy mozog e rendesen a swirl
Vahy hogy mennyire fúj ki
Utolsó az injektorok ,Bosch diesel műhelyben megnézik 5eFt /db

Hol fogod hadználni a kocsit?
város vagy autópálya zömmel?
Lexlutor06-11-2015 22:11:43 // 72947
Helló. Fent hiányzik egy matricám. Nektek mi van ott? Esetleg valakinek meg van a két matrica cikkszáma? Rendelnék újat illetve pótlást.
Haddel06-11-2015 20:40:22 // 72946
Azt nem szeretném megtapasztalni😃
Shadin06-11-2015 20:19:43 // 72945
Köszi Emil, jól esik, pláne mert nem vagyok még mindig meggyőződve a csere szükségességéről. Sok szempontból jobban megbíztam a régi vasban, azt már ismertem. Ennél csak remélni tudom, hogy nem szop@t meg. Eddig bejöttek a felindulásból történő autóvásárlások...

Ja és nyomja senekem a Ti ülés :-)
Shadin06-11-2015 20:15:12 // 72944
És neked kis Brembo-d van, képzeld el az ATE úszónyergest...
Giuntini06-11-2015 19:51:13 // 72943
Ma találkoztam Shadinnel, és megvizslattam a vasat. Gyerekek, nagyon szép. Valóban nagyon megkímélt darabnak tűnik, és valós lehet a méter. Érdekesek a tulaj észrevételei. Shadin azt mondja, neki hangosabbnak tűnik belül, mint az 1.9. Kívül pedig halkabb. Ez érdekes. Nekem erről az jön be, hogy a súlycsökkentést a hangszigetelő anyagok hatékonyságának csökkentésével (is) tudták elérni. Érdekes amit mondott, hogy a navigációs fejegységgel a Bose rosszabbul szól. Gratulálok a vashoz, mert nagyon szép, és nagyon tetszenek a titán felnik.
Haddel06-11-2015 19:35:01 // 72942
Én is alig várom már ,hogy tavasszal fel kerüljön a nagy fék .A kicsit néha kevésnek éreztem.Bár az is fog ,mert egyszer tesommal mentem hazafele,és a pályán vészfékezni kellett,tesómról le esett a szemüveg😃😃 De szerpentineken elfáradt néha a fékhatás.
Shadin06-11-2015 18:55:43 // 72941
Csak vicceltem :-(
Giuntini06-11-2015 18:33:10 // 72940
En is ezt javaslom.
Grega40406-11-2015 18:27:16 // 72939
Köszi! Eddig Agip premium gázolajat tankoltam bele, de ma telenyomtam Shell V-power Nitro+ gázolajjal. Ha ezzel sem lesz változás, kipróbálom az OMV-t. A szelepek felpucolásához elég ha a szelepfedelet lekapjuk.
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2015 18:11:45 // 72938
látom mindent zokon veszel :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2015 18:11:21 // 72937
az EGR-t ne szedd le inkább egy lemez zárja le a víztértől ha nem jól rakod vissza kapja a motor a hűtővizet ...
kuplung? minek? 11x-e né? attól függ melyik váltó van fent f40 vagy a c635
Shadin06-11-2015 18:04:02 // 72936
De nagy szája van valakinek!

Azért vettem dejzelt, hogy legyen munkád!

Ebben azt sem tudom, hol az EGR.

Na meg a régiben is benne volt ugye.

Jut eszembe, mennyi hozzá egy kuplung szett?
Csabi06-11-2015 17:57:34 // 72935
Üdv a fedélzeten! :) Annyit tudok javasolni, h próbálj ki egy tank OMV prémiumot, ha elmúlik a rángatás, akkor ennyi... :)
Az már mellékes, h én cseréltem injektorokat, generátort, önindítót,izzítógyertyát,(preventív jelleggel ) és maradt ez a jelenség
Az OK: nagy valószínűséggel a szívó-szelepek sajna annyira el vannak kokszosodva, h nem zárnak tökéletesen, ezért némi kompresszió vesztés van, ezért indul egyenetlenül---
Az OMV prémium azért oldja meg, mert a piacon jelenleg kapható legnagyobb cetánszámú gázolaj, A magas cetánszám miatt lényegesen jobb az öngyulladás, ez miatt az indítás...
Az igazi megoldás a hengerfej levétele lenne, amit volt aki bevállalt a 2,4 tulajok közül, volt aki nem.
Természetesen ez az én verzióm, könnyen lehet Nálad más a helyzet, de mielött nagy dolgokba vágsz szerintem állj be egy OMV kútra! ;)
emGéza06-11-2015 17:13:56 // 72934
Időnként nekem is csinálja !
Az első hideg indításnál bedurrog , gázadásra kisimul . Olykor ez nem segít és pufogva
leáll . Újra indítás után , meg simán ketyeg . De az enyém benyás !
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.