Forum >> 159

'''''01-06-2015 19:42:12 // 67983
Szerintem a mostani verzióval kicsit többet mint a régivel de olyan 8 körülre saccolom.Nem mérem és mindig nyomom is neki.Évi 4000km-nél nekem nem nagyon számít. (ezt most tényleg nem nagyzolásból mondom)
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2015 16:02:50 // 67982
neked mennyit eszik egyébként a csippes ördög?
'''''01-06-2015 15:59:13 // 67981
Szeretem a 159-em mert lassan olyan lesz mint amilyennek én szeretném és egyre jobban bírom a veterán spidert is.Viszont csak hétvégén van időm de akkor meg a család az első.Minek egy harmadik.
'''''01-06-2015 15:57:14 // 67980
Na az még elmenne. :-) Kár,hogy kicsit más az árfekvése.
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2015 15:40:33 // 67979
egy Quattroporte-val :)))
yani🍀01-06-2015 15:32:28 // 67978
Tele vagy problémákkal...
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2015 13:48:11 // 67977
normális használat mellett 200000-500000-ig elmegy, kímélni kell és szinte sosem megy tönkre
'''''01-06-2015 13:20:22 // 67976
Nem tudja,mit akar! :-) Tőlem meg azt kérdezi,milyennel mennék majd szívesen ha vesz valamit. Már így sem férek el a garázsban.Egy seggel úgy sem tudok ennyit használni. :-)
Már nem is akarom hallani,mit talál ki megint.
David | Centocinquantanove01-06-2015 13:04:05 // 67975
Az enyém 224.000-nél jár, a turbo még az eredeti van benne.

kb 155.000-ig németországban haladt a jószág (gondolom javarészt pályán), utána 186.000-ig az első magyar tulaj napi 2x 40 km-re használta (nem városban tötymörgős), auóta nálam van és 2x 18 km-ra használom országúton.
A turbo normálisan működik, nincs hangja, nyomást tartja, szóval kipp kopp.
Hozzáteszem, hogy amit a kolléga is írt előttem, hogy induláskor és leállítás előtt mindig várok 1-1 percet, és hidegen sosem gyalázom, 2000-2200prm körül már elváltok amíg a víz nincs legalább 70 fokos.
Greentimus01-06-2015 12:27:30 // 67974
Ha igaz, akkor 217.000 km-ig 90%-ban autópályán használták az autót. Mi pedig a km felét autóúton, autópályán tesszük bele, de előfordul a Körúton tötymörgés is + Pesten belül nagyrészt a Soroksári úton csorgok végig Dunaharasztiba.
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2015 12:19:02 // 67973
évi pár ezerre nem mind1? :)))
'''''01-06-2015 12:04:20 // 67972
Most épp a 3.2 fogyasztása nem tetszik neki.Nem mintha nem lenne mindegy.
.......................01-06-2015 11:55:48 // 67971
városi használatal még 200 ekm ert sem szoktak bírni ,
a gépkönyv is írja a városi használat az nehéz körülmény ,vagyis nagy igénybevétel
.......................01-06-2015 11:54:30 // 67970
ha autópályán használod a turbo a motor teljes élettartamát kibírja
vagyis 400..500 ekm ert
Greentimus01-06-2015 11:50:37 // 67969
Normál körülmények között (indítás után és leállítás előtt 1 perc jár a motor alap járaton, 15 ezer km-ként olajcsere, hidegen nem nyomjuk neki) mennyit bír ki hozzányúlás nélkül a turbo, illetve mennyibe kerül a felújítása? Biztos van már néhány tapasztalat a fórumban.
.......................01-06-2015 11:01:10 // 67968
úgy emlékszem ebbe mentek bele oldalról
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2015 10:46:39 // 67967
eddig 3.2-est kerestetek, ez meg 2.0 elég nagy a kontraszt :)))
'''''01-06-2015 10:21:54 // 67966
Tudom,hogy brera de ismeri esetleg valaki? Faterom épp ezt nézte ki.
.......................01-06-2015 10:19:18 // 67965
nekem már 1750 töl megindul,de csak akkor ha sokat autópályázom
(ki van kötve a szívosori kis pillangók,mindíg nyitva van)
ha egy hónapig csak városozom ,bekormolódik a VGT és 2000 töl van töltönyomás csak
.......................01-06-2015 10:15:26 // 67964
van a gyári konvejor sorhoz 4 furat minden Fiat alapú autó alvázán
ott biztos lehet emelgetni
AdiArsenal01-06-2015 06:01:10 // 67962
http://aftersales.fiat.com/ELUM/Home.aspx?id_language=3
Greentimus01-06-2015 05:24:56 // 67961
Nincs meg véletlenül valakinek pdf formátumban a magyar 159-es kézikönyv?
Alejandro31-05-2015 21:06:59 // 67960
nálam ugyanez volt, az alfaobd a bluetooth-os odb adapter csatlakozása után a vezérlőkhöz nem volt hajland csatlakozni, hibaüzenetet dobott, vmi olyasmit (angolul), hogy nem megfelelő iso kód, stb.

két bt-s adapterem is van, mindkettőnél a fenti a helyzet.

kipróbáltam laptoppal, mes-vel is, és a mes szerint maga az adapter nem megfelelő.
Hege31-05-2015 20:13:48 // 67959
Úgy látom ez sok embert érdekel(t) hátha valaki tud valamit kezdeni vele.
Hege31-05-2015 20:11:26 // 67958
Ha valakit érdekel oda adom a rossz ajtóhatárolót.
Laosz15631-05-2015 16:53:07 // 67957
Ma megtettem a kocsival kb.400 km-t,es semmi...valoszinuleg vmi uzemzavar volt. Lehet a hirtelen xenon felkapcsolas egybol inditas utan tul nagy aramot vett el...generatorom kb.40ezer km-el ezelott lett cserelve...
GTPeti31-05-2015 16:11:07 // 67956
Jó oda 1-2 réteg biciklibelső is. Sokkal fontosabb, hogy hol emelsz, illetve a tányér formája. (Ne egy "él legyen".)
Petya159ti31-05-2015 16:01:07 // 67955
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Erről az autóról tud valaki valamit?Esetleg valaki nézte már meg?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_ti_automata-8762682

Válaszokat előre is köszönöm!!
GTPeti31-05-2015 15:51:22 // 67954
Jó dolog ez a "jack puck". :)
Hege31-05-2015 09:48:15 // 67953
Nem túl régen olvastam, hogy írtátok az ajtóhatároló ropogást. Írtam ezzel kapcsolatba egy blogot, ha valakit érdekel.
Hege31-05-2015 09:46:33 // 67952
Nekem az aksijel után generátor felújítás lett a vége. Nekem viszont nem aludt ki a jel a következő indításnál.
norbi040931-05-2015 09:44:13 // 67951
Elég parasztosra sikeredett :D Szóval...Iharoséktól :)
norbi040931-05-2015 09:42:41 // 67950
Gracie! :D Iharoséktó szereztem be. Utángyártott de szerintem elég jó minőség, olaszországból :)
magento31-05-2015 08:05:03 // 67949
Köszi! Én inkább kerültem egyet végül, nem mertem kockáztatni. Kedden Szilvásváradot észak felől közelítve a Borsodnádasd-Balaton útvonalon egyszer csak elfogyott az út... De valóban szép a táj arrafelé, gyalogoltunk 20km-t a Szilvásvárad-Bánkút útvonalon.
Laosz15631-05-2015 07:21:25 // 67948
sziasztok...egy olyan dolog tortent tegnap,h a napi elso inditasnal egybol inditas utan felkapcsoltam a xenonokat,es hirtelen kirakta az akksi jelet a muszerfalra. Mentem vele kb.10 km-t,leallitottam,es a kov.inditasnal mar nem volt kint az akksi jel. Valami uzemzavar lehetett? volt marvalakinek hasonlo?
Bence30-05-2015 21:20:47 // 67947
Én simán elmentem minden gond nélkül. Persze van egy pár rosszabb szakasz, de nem vészes. És a táj gyönyörű :)
Haddel30-05-2015 20:08:28 // 67946
Jóféle!😃 honnan vetted a tükörboritást?
Haddel30-05-2015 20:07:03 // 67945
Én kátrányos szigetelőlemez darabot raktam duplán a krokira ,bár én nem emelgetem túl gyakran a verdát😃
Shadin30-05-2015 19:43:21 // 67944
El sem tudom képzelni, hogy tud lecsúszni :-(
norbi040930-05-2015 16:33:12 // 67943
Igen-Igen :)
Köszönöm! Jó döntés volt, hogy Rád hallgattam a krómos borítással kapcsolatban :)
Pityukoma30-05-2015 15:00:57 // 67942
Klassz :-) és látom az új tükör burkolatod is felkerült :-)
Gratulálok!
droberto30-05-2015 14:18:27 // 67941
Egyébként én is téligumma darabot használok.
Elöl a segédkeret - lengőkar csavar fejet emelem.
Hátul pedig a hátsó lengőkar tövénél levő kis furatos csapnál (műanyag burkolat után) emelek.
Egyenlőre...
droberto30-05-2015 14:14:11 // 67940
Elég lehet egy téligummer futófelület darab (mint a Sanyinál) is közé...
A kérdés, hogy mennyit emelgeted, én vsz. túl sokat.
Nálam kilazult és kifordult a bak, előtte meg lecsúszott a lemezről a Loctite-al ráragasztott gumilemez. Pedig figyeltem.
Most pedig lehet belőlem tanulni...
Liquid30-05-2015 13:45:06 // 67939
azelőtt én is így használtam, de a sima deszkát széttörte, aztán egy kb. küszöb darab vagy valami hasonlót találtam, ami kellően kemény fa na az bírta.
Shadin30-05-2015 09:28:35 // 67938
Egy sima deszka pont elég a kroki és a bak közé :-( Nem csúszik le és nem nyomorgat össze semmit.
magento30-05-2015 09:13:38 // 67937
Sziasztok,
A Lillafüred - Mályinka útvonal járható 159-el ? Járt valaki arra mostanában?
Liquid29-05-2015 23:18:04 // 67936
Nincs gond a gyári bakkal, csak az a lényeg hogy a kroki tudjon mozogni, ha nem feszül meg, hanem alámegy az autónak akkor nincs gond.
Nálam is elengedett a ragasztás, de figyeltem, így időben észrevettem, ez már a 2. javított változat, ez már süllyesztett. Viszont ezt még nem próbáltam.
droberto29-05-2015 22:41:06 // 67935
Én a helyedben megsüllyeszteném a gumit. Nekem elengedte a ragasztás és lecsúszott róla a verda. :(
droberto29-05-2015 22:37:38 // 67934
Ezek a gyári bakok nem biztonságosak, ha sokat emelgeted a verdát! Kilazulnak, majd kibillennek és eltörnek. Nem krokodil emlőhöz vannak kitalálva!
Én régóta tervezek gyártani valódi biztonságot nyújtó fejeket az emelőhöz, csak az a baj, hogy a kasznin elöl és hátul nem találtam egyforma részt, ahol nyugodt szívvel emelhetnék...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.