Forum >> 159
Shadin19-12-2014 19:49:38 // 62480
	Tudsz valakit aki felszerelt tárcsát tud szabályozni?
	
Shadin19-12-2014 19:48:18 // 62479
	Újra ki kellene olvasni, ha megint EGR hiba akkor pucolás helyett (ideiglenes) lefalazás, vagy a működtető tekercs lefordítása a stekker bontása nélkül:

Ha nem nyert, akkor javasolt egy közeli cartárs segítségét kérni és alkatrész cserével kiszűrni az evidens dolgokat, légtömegmérő, légmennyiségmérő, VGT szelep.
	

Ha nem nyert, akkor javasolt egy közeli cartárs segítségét kérni és alkatrész cserével kiszűrni az evidens dolgokat, légtömegmérő, légmennyiségmérő, VGT szelep.
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:46:42 // 62478
	sose fogod legariztatni...semmilyen féket sem lehet legariztatni :(((
	
Wasco19-12-2014 19:42:55 // 62477
	EGR-re tippelnék... ha már egyszer hibaként is bedobta akkor csere (nekem ugyan ez volt, vészüzembe kapcsol a gép azért ment úgy sztem). Ahogy írták is azt hiába pucolgatod!! Az elektromos része is elromolhat így el is romlik. Jómagam egy felújítottat tettem bele 10000 volt és a régit le kellett adni, ez fél éve volt azóta tökéletes (Pierburg gyári az is csak felújított). Meg tudom adni ha kell a szám, itt nem akarok reklámot neki.
	
Shadin19-12-2014 19:36:23 // 62476
	Vépúderrel sokkal többet (10%) evett az autó. Azt is próbáltam.
Némá mit találtam ott ahol épp kerestem a garanciális feltételeket a tárcsáimra:
magyarázat
Szerinted 10k után van értelme garanciális igényeket támasztani az eladó felé?
	
Némá mit találtam ott ahol épp kerestem a garanciális feltételeket a tárcsáimra:
magyarázat
Szerinted 10k után van értelme garanciális igényeket támasztani az eladó felé?
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:30:36 // 62475
	most csak irigykedsz? :DDD
	
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:29:38 // 62474
	a rossz EGR kb olyan mint a lyukas fog...hiába mosod 2 óránként be kell tömni vagy ki kell húzni :)
	
Marcox19-12-2014 19:27:34 // 62473
	Egy kis segítséget kérnék jártasabb,tapasztaltabb emberkéktől. 
A történet: Egy szép számomra hideg 1 fokos reggelen, elindultam a kocsival melóba. Közben megálltam a trafiknál. Indítás után nem volt turbó nyomás, vissza fordultam, haza vánszorogtam. Levettem a légszűrőt hátha vmi ott mászott be, és nem tud szívni rendesen. Mérgemben rányomtam kétszer a gázpedálra magas fordulatig és újra beindult a nyomás, majd dobot egy check engine feliratot. Kiolvasás után EGR szelepet jelzett. Nem is várakoztam tovább másnap kikaptam, kipucoltam. Húzósabb lett a gép, lazábban lépet, nem dadogott vissza ha 3-ban kanyarodtam. Aztán olajcsere, légszűrő csere, gázolajszűrő csere stb.... és most újra rázendített hasonló mókára csak most úgy csinálja, hogy turbónyomás megvan elvileg, emelkedik is a mutató, nem úgy mint ahogy kellene, viszont mint akinek be van húzva a fékje úgy gyorsul.Ma pl előzésnél kellemetlen volt, mert 70ről 80ra fellépet, viszont onnan nem volt tovább...de ugye ezt nem tudom magyarázni a szembe jövőnek, hogy várj egy picit, én így gyorsulok :D :D Visszaraktam és akkor megjött a nyomaték, felment a nyomás mutató is. Aztán ma már ezt adta: 1500 semmi, 20000 semmi...2300 nah valami...már majdnem mintha úgy gyorsulnánk mint ahogy kell. Viszont most mikor jöttem haza már 2500nél tovább nem is ment a giri mutató, ott megállt, mintha oda ragasztották volna. Mindegyik fokozatban. Kíváncsiság kedvéért megnéztem, hogy üresben is eddig pörög e fel. Ott 3000 girinél stop, és nincs tovább, mintha ott lenne a szabályzás. Az EGR szeleppel együtt lepucoltam óvatosan a MAP szenzort is. Most arra gondolok, hogy újra lekapom az EGR-t és ismét kipucolom. Vajon tényleg lehet ez az oka? Vagy valami másra tippelnétek?
	
A történet: Egy szép számomra hideg 1 fokos reggelen, elindultam a kocsival melóba. Közben megálltam a trafiknál. Indítás után nem volt turbó nyomás, vissza fordultam, haza vánszorogtam. Levettem a légszűrőt hátha vmi ott mászott be, és nem tud szívni rendesen. Mérgemben rányomtam kétszer a gázpedálra magas fordulatig és újra beindult a nyomás, majd dobot egy check engine feliratot. Kiolvasás után EGR szelepet jelzett. Nem is várakoztam tovább másnap kikaptam, kipucoltam. Húzósabb lett a gép, lazábban lépet, nem dadogott vissza ha 3-ban kanyarodtam. Aztán olajcsere, légszűrő csere, gázolajszűrő csere stb.... és most újra rázendített hasonló mókára csak most úgy csinálja, hogy turbónyomás megvan elvileg, emelkedik is a mutató, nem úgy mint ahogy kellene, viszont mint akinek be van húzva a fékje úgy gyorsul.Ma pl előzésnél kellemetlen volt, mert 70ről 80ra fellépet, viszont onnan nem volt tovább...de ugye ezt nem tudom magyarázni a szembe jövőnek, hogy várj egy picit, én így gyorsulok :D :D Visszaraktam és akkor megjött a nyomaték, felment a nyomás mutató is. Aztán ma már ezt adta: 1500 semmi, 20000 semmi...2300 nah valami...már majdnem mintha úgy gyorsulnánk mint ahogy kell. Viszont most mikor jöttem haza már 2500nél tovább nem is ment a giri mutató, ott megállt, mintha oda ragasztották volna. Mindegyik fokozatban. Kíváncsiság kedvéért megnéztem, hogy üresben is eddig pörög e fel. Ott 3000 girinél stop, és nincs tovább, mintha ott lenne a szabályzás. Az EGR szeleppel együtt lepucoltam óvatosan a MAP szenzort is. Most arra gondolok, hogy újra lekapom az EGR-t és ismét kipucolom. Vajon tényleg lehet ez az oka? Vagy valami másra tippelnétek?
Shadin19-12-2014 19:26:54 // 62472
	Hiba volt :-D Az OMV extranyál a befutó :-D
	
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:21:19 // 62471
	Űristen mi történt velem....ma tankoltam V púdert.: )))) ...eddig nem megy jobban, nem is halkabb...Olyan occsó az üzemenyag, ha így maradna vissza ülnék benyásba...
	
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:19:33 // 62470
	féktárcsa....
	
Shadin19-12-2014 18:35:07 // 62469
	Skacok!
Fel kell tegyek egy amatőr kérdést, mert mindenhez én sem érthetek :-D
Fékezéskor rázkódik a kocsi eleje. Kerekeket kicentríroztattam 0-ásra. Kétszer is :-D
A kérdés: amennyiben a kerékcsapágy lóg okozhatja-e a jelenséget?
Mert, ha nem akkor 8-as van az EBC-kben :-(
Kigyorsításkor v. motorféknél nem jelentkezik, csak üzemi fékezésnél, intenzitása egyenesen arányos a sebességgel.
Köszi!
	
Fel kell tegyek egy amatőr kérdést, mert mindenhez én sem érthetek :-D
Fékezéskor rázkódik a kocsi eleje. Kerekeket kicentríroztattam 0-ásra. Kétszer is :-D
A kérdés: amennyiben a kerékcsapágy lóg okozhatja-e a jelenséget?
Mert, ha nem akkor 8-as van az EBC-kben :-(
Kigyorsításkor v. motorféknél nem jelentkezik, csak üzemi fékezésnél, intenzitása egyenesen arányos a sebességgel.
Köszi!
Shadin19-12-2014 18:29:57 // 62468
	... de szerintem azt is eltekerném.
	
Shadin19-12-2014 16:05:05 // 62467
	215, de igazad lehet...
	
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 12:01:30 // 62466
	a 205-ös el is fog pattogni...rakjál fel 235-ös 18-as téligumit és nem lesz ilyen problémád
	
Hege19-12-2014 11:28:04 // 62465
	Igen én is erre jutottam. Miután megforrasztottam (műanyaggal, belülről is) teljesen máshogyan áll a helyén a roló. A rolón lévő kis téglalap alakú beakasztó törhette el a fület ,úgy hogy a roló végét lefelé nyomták így feszíthette azt a fület és a végén valami engedett.
	
Marcox19-12-2014 11:10:06 // 62464
	Olyanok ezek a gyártók mint a csajok...mindig hazudnak a kilókról :D :D
	
panza19-12-2014 10:07:07 // 62463
	Úgy látom máshol is megy a játék a a kilókkal!
	
Shadin19-12-2014 10:03:11 // 62462
	Egy kicsit tempósabb (kikanyarodás forgalomba esetleg erőszakosabban mint kéne v. kisebb helyre :-D) manővernél megtréfál mindig. Egyszerűen kanyarban elpattog a kerék ahelyett, h csúszna pl. v. megfogná a Q2 ELEKTRONIKUS DIFFERENCIÁLZÁR (:-D) v. legalább a kipörgésgátló...
	
Shadin19-12-2014 10:00:15 // 62461
	Jó téli gumi van rajta...
	
Liquid19-12-2014 09:26:14 // 62460
	mer mindig csak a gázt nyomod :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 09:23:48 // 62459
	a jó téli gumi csodákra képes ....
	
Shadin19-12-2014 08:02:55 // 62458
	Nekem meg kellene plusz két kerék hajtásra, mert ezen a taknyon nem tudok elindulni :-(
	
Pityukoma19-12-2014 06:45:02 // 62457
	Nekem +1 henger kellene :-D
	
Szabolcs 15919-12-2014 03:52:54 // 62456
	
	
Wasco18-12-2014 21:44:27 // 62455
	Totalcar-os cikk, .....http://totalcar.hu/tesztek/2014/04/22/ki_mond_nagyobbat/
	
Haddel18-12-2014 21:27:26 // 62454
	A plusz lóerők mindig kellenek!:-)
	
'''''18-12-2014 21:18:39 // 62453
	Beszélj Marcival.Próba ingyenes.Nem hullámzik és nem füstöl most,csak nekem kevés a 250körüli paci.
	
Liquid18-12-2014 21:17:27 // 62452
	az erő mindig kell :) Sőt remélem jön végre egy kis hó és lehet kilinccsel előre erőlködni :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2014 21:05:02 // 62451
	itt a tavasz :) nem kell nyárig várni:P
	
Csabi18-12-2014 20:31:00 // 62450
	Várok tavaszig, addig nem kellenek a plusz lóerők:) Egyébként boxxal is csinálta nálam, fura...
	
Dömpi (il dottore)18-12-2014 19:59:24 // 62449
	Liquid!
Holnap 9-körül Győrben vagyok a Batthány tér 6-ban (NewWawe). Összefutunk?
Ja, és 10-körül már indulok is vissza Budapestre.
	
Holnap 9-körül Győrben vagyok a Batthány tér 6-ban (NewWawe). Összefutunk?
Ja, és 10-körül már indulok is vissza Budapestre.
Pityukoma18-12-2014 19:53:54 // 62448
	Engem is kíváncsivá tettél, így hát megnéztem mi okozhatta a törést.  Szerintem az ok elég prózai. Feláll a hajam amikor a fiaim lusták kiakasztani a rolót és csak megfogják a kemény véglapját és felbillentik, pláne ha lefelé. Persze mostanában már rég nem, mert tudják hogy rájuk szólok. Nos ilyenkor a roló két beakasztó füle ami az ellipszis és a téglalap keverékére emlékeztet az feszíti felfelé a fogadó füleket. Valószínűsítem hogy ez okozhatta a törését. Úgy képzeld el mintha egy kis téglalapot akarnál elfordítani egy nagyobban ami azért nem akkora hogy ez sikerüljön. Lehet hogy az előző gazda is sokszor így használta. Más értelmes magyarázat nem jut eszembe.
Nálunk a cégnél EZT használjuk műanyagok ragasztásához. Burkolatok, ajtókárpitok, repedések...stb. Kiváló anyag, szerintem ehhez is tökéletes lenne. Belülről kitöltve a letörött fülecskét (persze ha megvan) szilárd, megbízható kötést biztosít.
	
Nálunk a cégnél EZT használjuk műanyagok ragasztásához. Burkolatok, ajtókárpitok, repedések...stb. Kiváló anyag, szerintem ehhez is tökéletes lenne. Belülről kitöltve a letörött fülecskét (persze ha megvan) szilárd, megbízható kötést biztosít.
Hege18-12-2014 19:14:27 // 62447
	
	
Hege18-12-2014 16:34:55 // 62446
	Lehetséges amit mondasz. Én nem emlékszem, hogy ilyet kapott volna tőlem, de előttem aki használta az lehet, hogy nem vigyázott rá.
	
David | Centocinquantanove18-12-2014 15:53:40 // 62445
	Szerintem be volt akarsztva a takaró, és valaki nekidőlt, vagy valamit odab*sztak neki és meggyengült ezért törhetett le mindkét oldalon, mást nem tudok elképzelni...
	
mzo18-12-2014 15:51:55 // 62444
	Hát ez meg hogy? :O
Sztem bontóban érdeklődj utána, van e nekik ez a csomagtér oldalsó burkolat és csere.
	
Sztem bontóban érdeklődj utána, van e nekik ez a csomagtér oldalsó burkolat és csere.
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2014 15:38:14 // 62443
	az nem sw....
	
Pityukoma18-12-2014 15:31:07 // 62442
	Nem emlékszem hogy itt a topikban bárkinek is letörött volna. Ötletem sincs Te hogy járhattál így :-(
	
Liquid18-12-2014 15:24:26 // 62441
	az kb. rendben van, neked mennyi van a forgalmiban?
	
Hege18-12-2014 15:18:29 // 62440
	
	
'''''18-12-2014 14:27:41 // 62439
	Az enyém üresen 1680kg.Én is lemérettem.
	
Liquid18-12-2014 14:10:20 // 62438
	neten találtam
	
.......................18-12-2014 13:14:10 // 62437
	mérted ugyanott az A8 ast?
lehet az 2 tonna
	
lehet az 2 tonna
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2014 12:35:24 // 62436
	jaja én is 1.8T méretem a mérlegen anno az 59-re ember nélkül....ezért írtam megtankolva egy személlyel 2T ...mint egy A8-as kb.........
	
.......................18-12-2014 12:13:52 // 62435
	erre a cikkre iváncsi lennék
ki írta
	
ki írta
Wasco18-12-2014 11:51:40 // 62434
	A gépkönyvek tényleg kamuznak..(ez persze márkafüggő, volt is ilyen cikk már, az opel pl. eléggé szépít)
Jómagam megmértem..mérettem egy telepen a 2.4 SW-met kíváncsiságból. Üresen 1795kg-ot mutatott, ez meg se közelíti a 1635-öt. Alig hittem a szememnek..Na ehhez a súlyhoz kellenek a lóerők!!
	
Jómagam megmértem..mérettem egy telepen a 2.4 SW-met kíváncsiságból. Üresen 1795kg-ot mutatott, ez meg se közelíti a 1635-öt. Alig hittem a szememnek..Na ehhez a súlyhoz kellenek a lóerők!!
.......................18-12-2014 11:05:47 // 62433
	Honnan vetted a 1550kg ot?
a gépkönyvben 1395 kg van a Qv julisnál
	
a gépkönyvben 1395 kg van a Qv julisnál
.......................18-12-2014 11:03:13 // 62432
	Kétlem ,hogy a Juli Qv 1550 kg lenne
Cde a Q4 159 álmodban volt 1600kg
Van az 1800kg is
ami a gépkönyvben van az kamu
	
Cde a Q4 159 álmodban volt 1600kg
Van az 1800kg is
ami a gépkönyvben van az kamu
'''''18-12-2014 10:02:16 // 62431
	Semmi bajom a benyással ilyen lóerőkkel! :-) Nekem mindegy mennyit eszik,évi 5-7000km-nél.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
379
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?





