Forum >> 159
Giuntini26-10-2014 12:01:33 // 60605
Akkor nekem is sok minden kijött. Hátsó rugók cseréje, Felső lengőkarok, DPF nyomáskülönbség érzékelő cső, EGR csere, és most a hengerfej, és az abból adódó problémák. Szatyi azt nondja, hogy az enyémből ki volt már véve a váltó, remélem hogy a vezérlés cseréje miatt, mert ez az Aisin váltók sarkalatos pontja.
mex8626-10-2014 11:50:26 // 60604
150e körül volt cserélve az én volt vasamban is a kormánymű....
2006 második felében gyártódott autó volt
meg a hengerfej is (csipegette a vizet, hajszálrepedt volt), meg a szívósor is, meg a kipuff sor is elvetemedett soroljam még?
minden bejött rajta az előző gazdánál amiről írnak....
mondjuk legalább nekem meg a későbbieknek már nem lesz bajuk vele.
2006 második felében gyártódott autó volt
meg a hengerfej is (csipegette a vizet, hajszálrepedt volt), meg a szívósor is, meg a kipuff sor is elvetemedett soroljam még?
minden bejött rajta az előző gazdánál amiről írnak....
mondjuk legalább nekem meg a későbbieknek már nem lesz bajuk vele.
Giuntini26-10-2014 11:41:05 // 60603
Gyerekek én már lassan megőrülök a Panterona hiánya miatt. Szeptember 11 óta nem ültem benne. Most a húgom Puntójával járok, amíg kint van Olaszországban, de már bizsereg a tenyerem az Alfa miatt. Most már remélem 1-2 héten belül készen lesz. Akkor 1-2ezer kilométerig nagyon finoman kell vele járni.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 11:10:06 // 60602
nem ám :P
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 11:07:38 // 60601
2.0 EGR hűtő és minden egyben Update
....sajnos kell cserélni az egész egységet valahol bele ereszti a hűtővizet az EGR rendszerébe, a kipuffgázt meg a hűtővízbe ...ekkora egy szar megoldást :(((
Ahol az EGR bele ül az öntvénybe az öntvény végét a víztértől egy 0,5mm-es fém tömítés zárja le...no comment...
....sajnos kell cserélni az egész egységet valahol bele ereszti a hűtővizet az EGR rendszerébe, a kipuffgázt meg a hűtővízbe ...ekkora egy szar megoldást :(((
Ahol az EGR bele ül az öntvénybe az öntvény végét a víztértől egy 0,5mm-es fém tömítés zárja le...no comment...
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 11:02:54 // 60600
az nem gyári felni 18-as Dezent
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 11:02:31 // 60599
valamelyiken 22e km-nél cserélték...mint a DPF-et is :DDD
'''''26-10-2014 10:50:02 // 60598
Jó az új vasad!Egész szépek a kerekek is rajta.
'''''26-10-2014 10:49:06 // 60597
14 hónaposan vettem 50.000km-el.Ki cserélte volna? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 10:33:22 // 60596
ez egy régi vas, 1.9-es 2006-os viszonylag jól felszerelt... majd nem soká 180 lovas lesz belőle csak előbb műszaki meg stb....
Giuntini26-10-2014 10:31:46 // 60595
Ez szerintem teljesen lap illetve érdekfüggő. Más teszteken, ahol nemzetközi autóversenyzők hajtották az autókat, a Ferrari 458 mindent levert. Természetesen hasonló kategóriájú teljesen gyári sportkocsik, mint a Gallardo, 911 turbó, Viper, Corvette stb. Ha egy agyontuningolt GTR-t vagy Porschét raknak ki a gyári Ferrari ellen, az nem korrekt.
direttore26-10-2014 10:28:21 // 60594
Nem tudsz 159 nélkül létezni:)
Giuntini26-10-2014 10:22:44 // 60593
Ez az új autód? 2.0 jtdm? Trentino-ból jó autókat lehet hozni. Magasabbak az árak, mivel jobbak az autók de megéri. Ez biztos nem a kétmillás kategória.
Piritu - 1.000.00026-10-2014 10:07:24 // 60592
Huhh, de belelendültetek :-)
Két dolgot fűznék a tegnapi diskurzushoz:
- Mint autóalkatrész szállító nyugodtan kijelenthetem, hogy egy fajta minőségbiztosítást követelnek meg. A követelmény rendszer alapján nem lehet selejtes, "kishibás" darab a gyártás során. Nulla hiba a cél, amit a technológia kézben tartásával érnek el. Azt se tudjuk, hogy beépítésre szállítunk-e vagy boltba. HA van ilyen különbség, akkor azt valószínűleg úgy is rendelik. (Gondolok itt pl. arra, hogy a gyári szerelésű Michelin sokkal többet mentem, mint az ugyan olyannal a boltból. Lehet, hogy a gyár ezen a néven valami teljesen mást rendelt a Michelintől. A Bock pincészetben is mondták, hogy a Sparban kapható Bock bor nem az ő ízlésüket követi, hanem a Sparét, mert olyat rendeltek.)
- Tervezett avultatáshoz. Azon gondolkodtam, hogy tulajdonképpen így próbálnak minket rászorítani a fejlődés, netán a környezetbarátabb technológia követésére. Kicsit hasonló a számítástechnikához/telefonhoz. Ott miért nem sírjuk vissza a Nokia 2110-et? Jó volt, tartós volt, de....
Két dolgot fűznék a tegnapi diskurzushoz:
- Mint autóalkatrész szállító nyugodtan kijelenthetem, hogy egy fajta minőségbiztosítást követelnek meg. A követelmény rendszer alapján nem lehet selejtes, "kishibás" darab a gyártás során. Nulla hiba a cél, amit a technológia kézben tartásával érnek el. Azt se tudjuk, hogy beépítésre szállítunk-e vagy boltba. HA van ilyen különbség, akkor azt valószínűleg úgy is rendelik. (Gondolok itt pl. arra, hogy a gyári szerelésű Michelin sokkal többet mentem, mint az ugyan olyannal a boltból. Lehet, hogy a gyár ezen a néven valami teljesen mást rendelt a Michelintől. A Bock pincészetben is mondták, hogy a Sparban kapható Bock bor nem az ő ízlésüket követi, hanem a Sparét, mert olyat rendeltek.)
- Tervezett avultatáshoz. Azon gondolkodtam, hogy tulajdonképpen így próbálnak minket rászorítani a fejlődés, netán a környezetbarátabb technológia követésére. Kicsit hasonló a számítástechnikához/telefonhoz. Ott miért nem sírjuk vissza a Nokia 2110-et? Jó volt, tartós volt, de....
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 10:07:05 // 60591
Bolzano
Haddel26-10-2014 09:59:21 // 60590
Szép ez :-) Honnan jött?
Shadin26-10-2014 09:55:16 // 60589
Aztán több ég ki belőle mint Corvette :-(
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 09:54:46 // 60588
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2014 09:45:56 // 60586
kis mákos :) nézz alá mi van ráírva, ha TRW akkor az eredeti, ha ZF akkor biza cserélték :P
VKG231!!! (156+75)26-10-2014 08:56:01 // 60585
Egyébként pedig ilyenkor mindig idézem azt, aki látta az összeset egyben: Ne legyenek néked idegen isteneid énelőttem.
És pont. 2 sportautógyár van a világon, abból az egyik a Ferrari.
És pont. 2 sportautógyár van a világon, abból az egyik a Ferrari.
mzo26-10-2014 08:55:25 // 60584
ADAC teszt=Conit győztes.
Simán ki lehet takarni az ADAC tesztekről a Contit (bár jó guminak tartom én is). De ha megnéztek más tesztelőket-teszteket, ott már nincs ekkora Conti fölény. Máshol már tud nyerni egy Nokian, egy Dunlop, egy Michelin stb...
Én pl szubjektíve Dekra-t hitelesebbnek tartom.
Simán ki lehet takarni az ADAC tesztekről a Contit (bár jó guminak tartom én is). De ha megnéztek más tesztelőket-teszteket, ott már nincs ekkora Conti fölény. Máshol már tud nyerni egy Nokian, egy Dunlop, egy Michelin stb...
Én pl szubjektíve Dekra-t hitelesebbnek tartom.
VKG231!!! (156+75)26-10-2014 08:48:13 // 60583
Azért Marc Basseng nem egészen egy újságíró :) Legalábbis aki a GT1 vb-t megnyerte 2012-ben az azért elég nagy ász :)))
Ettől függetlenül nyilván érdekes az, hogy az Enzo a listán a leggyorsabb, miközben azóta eltelt azért 11 év... :)
A LaFerrari szerintem be kell, hogy férjen 7 perc alá. Az pedig nyilvánvaló tény, hogy a nissan össze-vissza hegesztgeti azt a monstrumot, hogy gyorsabb legyen, de az azért ciki, hogy 3 rajtautomatikás indulást követően ki kellett cserélni bennük a hajtást anno :DDD Nagyon király verda amúgy :P
És mindenki kupás gumikkal, "Nürburgring package"-kkel megy folyamatosan, lásd Porsche 918... :)
Jól hangzik, hogy 6:57, de mögé kell(ene) nézni :)
Lásd: ab 99 Euro...
Ettől függetlenül nyilván érdekes az, hogy az Enzo a listán a leggyorsabb, miközben azóta eltelt azért 11 év... :)
A LaFerrari szerintem be kell, hogy férjen 7 perc alá. Az pedig nyilvánvaló tény, hogy a nissan össze-vissza hegesztgeti azt a monstrumot, hogy gyorsabb legyen, de az azért ciki, hogy 3 rajtautomatikás indulást követően ki kellett cserélni bennük a hajtást anno :DDD Nagyon király verda amúgy :P
És mindenki kupás gumikkal, "Nürburgring package"-kkel megy folyamatosan, lásd Porsche 918... :)
Jól hangzik, hogy 6:57, de mögé kell(ene) nézni :)
.......................26-10-2014 08:35:45 // 60582
A Mito val viszlek majd egy kört ,meg fogsz lepődni mekkora kanyarsebbességre képes
'''''26-10-2014 08:28:52 // 60581
Enyém 2006-os és még az eredeti a kormánymű és még be sem zsíroztam. :-)
.......................26-10-2014 08:18:51 // 60580
Nem hallotattok az ADAC hazugságbotrányról?
Szerintetek ez a teszt ér valamit?
Szerintetek ez a teszt ér valamit?
mizooo26-10-2014 07:38:50 // 60579
Sziasztok, otthonról nem megy az amore, jó ideje nem voltam itt. Ami érdekes, hogy otthonról még a telómról sem megy meg az asszonyéról sem. Írtam az Adminnak azt mondta valami domain csere volt és mennie kellene az előzmények stb. törlése után, hát nem megy... Ezért nem fogok windowst installálni stb.
mzo26-10-2014 06:43:29 // 60578
Vedd le az egyik akksi sarut 10 mp-re, majd tedd vissza, utána jó lesz.
Csilla8326-10-2014 01:46:35 // 60577
Sziasztok! A héten update-eltem a Blue&Me-met a kocsiban, feltettem rá 5.5 után az 5.6-os verziót. Utána rányomtam egy angol nyelvet - mindent a leírás szerint. Azóta nem mentem vele, nem próbáltam. Ma benyomtam a telefonon a bluetooth-t, de nem kapcsolódott a kocsival. Semmit nem reagál az autó a telefon gombra, és elkezdett villogni az összkm-t mutató szám a kijelzőn :( Volt már valakinek ilyen problémája? Hogyan oldotta meg? Mit javasoltok? előre is köszi
droberto26-10-2014 00:37:39 // 60576
Természetesen. :)
dev16625-10-2014 23:59:30 // 60575
a cikk is azt írja, hogy a legkisebb és legnagyobb korrekció közötti eltérés lehet max. 5, ami azért már sokkal szigorúbb feltétel.
dev16625-10-2014 23:41:59 // 60572
ismerem ezt a cikket. Többek között a 4.59 korrekciójú hengerben meggörbült a hajtókar. ez is bizonyítja, hogy az ilyen magas korrekció súlyos problémára utal, vagy az injektor nem működik, vagy a henger kompressziója alacsony. Ezt a kormány remegésén is érezni. +-1 nem érezhető, korrekt a járáskultúra. +-1,5 már érezhető, de elfogadható, +-2 még éppen elfogadható, efelett viszont már zavaró, ha tartósan magasak a korrekciók. szóval +5-nél sztem már kiesnék az autóból... bármit is írnak azok az állítólagos szakkönyvek +-1 a jó, arra kell törekedni.
mzo25-10-2014 23:39:49 // 60571
ADAC 2014-en pedig ott van, de most már tényleg sokat segítettem :)
mzo25-10-2014 23:37:11 // 60570
Nem nyert! :) Sose vennék kínai gumit. De lehet még találgatni. Annyit segítek európai márka. :)
droberto25-10-2014 23:35:42 // 60569
Meg is hallgatom az új égésteret...
droberto25-10-2014 23:33:50 // 60568
droberto25-10-2014 23:31:39 // 60567
Ez számomra is megkérdőjelezhető. Egyenlő feltételek mellett kizárt, hogy megverjen egy GT R egy Enzo-ót. Minden ellene szól: A tömeg, a teljesítmény, a súlypont, a futómű...
Már csak a gondolat is vicces...
(Egyébként pont tegnap hasonlítgattam az Asphalt 8 nevű telefonos játékban a verdákat, hogy a Mito GTA tudja holtversenyben a legtöbb oldalgyorsulást: 1.3G-t. Jó is lenne....)
Már csak a gondolat is vicces...
(Egyébként pont tegnap hasonlítgattam az Asphalt 8 nevű telefonos játékban a verdákat, hogy a Mito GTA tudja holtversenyben a legtöbb oldalgyorsulást: 1.3G-t. Jó is lenne....)
dev16625-10-2014 23:30:34 // 60566
én örülnék neki. pl leírhatná az inj. korrekció algoritmusát és hogy miért fordulnak az előjelek fordulaton és hogy pontosan mire szabályoz az ECU a korrekcióval (állandó fordulat, fogyasztás, vagy más?)
GTPeti25-10-2014 23:23:45 // 60565
Srácok ebből a flame-ből kizzo-t se hagyjátok ki! ;)
dev16625-10-2014 23:22:51 // 60564
pontosan hol írnak ilyet? úgy tudom edc16-ban az 5mm3 a korrekció lehetséges maximuma, ami teljes 8mm3 befecskendezett naftához képest, elég tetemes.:)) ha tartósan 5-ig felmegy már régen rossz.
dev16625-10-2014 23:20:21 // 60563
nem indultak egyenlő eséllyel, ahogy lentebb is írtam. ha Ferrari kivinne egy megpiszkált Enzot vagy laferrarit egy profi sofőrrel, máshogy festene az a tabella. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2014 23:16:03 // 60562
a Ferrari egy puncimágnes, ő maga a Sportautó ...100 megkérdezett emberből 99-nek ha azt mondják mi jut eszükbe egy sportautóról az első az hogy piros, a második hogy Ferrari :)
Liquid25-10-2014 23:14:40 // 60561
ha a köridő a fontos akkor valami épített szörny, vagy mondjuk egy Ariel Atom . Ez olyan mint a negyedmérföldes gyorsulás, mindig van egy gyorsabb, amit összetákoltak a sufniban :)
droberto25-10-2014 23:14:20 // 60560
A szakkönyvek szerint általában 5 köbmilliméter az elfogadható maximum.
GTPeti25-10-2014 23:10:22 // 60559
"Egy sportautónál mint a Ferrari ,a legfontosabb a köridő"
Ezzel a meglátással szerintem a kisebbséghez tartozol, de ez egyáltalán nem baj! ;)
Szerintem az élményfaktor és a stílus sokkal fontosabb.
Ezzel a meglátással szerintem a kisebbséghez tartozol, de ez egyáltalán nem baj! ;)
Szerintem az élményfaktor és a stílus sokkal fontosabb.
droberto25-10-2014 23:09:48 // 60558
Úgy van; a szűrő az 5-10 µm alatti részecskét szűri.


.......................25-10-2014 23:07:30 // 60557
Pariban van a Nissan gt r a ferrarikkal,
Egy sportautónál mint a Ferrari ,a legfontosabb a köridő
Ha a pénzzel akarnék felvágni Rolls al járnék nem Ferrarival
Egy sportautónál mint a Ferrari ,a legfontosabb a köridő
Ha a pénzzel akarnék felvágni Rolls al járnék nem Ferrarival
GTPeti25-10-2014 23:04:04 // 60556
Végülis valahol meg kell fogni a pénzt. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
886
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV