Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2014 14:53:46 // 59783
gondolom a Q4 miatt teljesen más a program ...
droberto11-10-2014 14:49:30 // 59782
Aki volt az Alfa City-n az egy állat volt, ő fix, hogy megcsinálja! :)
droberto11-10-2014 14:46:42 // 59781
Nem még kap 2k epoxy-t, meg akril matt feketét! ;)
Liquid11-10-2014 13:51:08 // 59780
egyelőre nem tiszta mitől van ez a hullámzás dolog. Az enyémnél nincs, olyan programmal se, aminél a többieknél már igen.
.......................11-10-2014 12:05:33 // 59779
ja és ki kell írni a DPF et
ha ezt választod
.......................11-10-2014 12:04:26 // 59778
az 1,9 eseknél csippelve a kuplung szokott megcsúszni
és az én 2,4 em nem hullámzik,csak erős

ja dpf et felejtsd el ,egy darab csővel lehet helyettesíteni

pl így:
dpf cső
norbi040911-10-2014 11:32:04 // 59777
Sziasztok! :)
Bár még odébb van de...karácsonyra lehet megajándékoznám magam pár pacival és nyútonnal :D
Viszont vannak aggályaim :/
Ez a hullámzós/turbónyomás ugrálós dolog, minden írt 159nél előfordul? Vagy csak a 2.4eknél? Nálam maradna az egr és a dpf is... Amúgy azt a bizonyos pillanatnyi megtorpanást én már vagy 1-1.5 hónapja nem tapasztaltam (lekopogom)

Mégvalami...
Tud valaki frankó helyet ahol fényezés nélkül kitudnának húzni egy 1 centiméternyi horpadást a jobb hátsó ajtóból? :)
Bilux11-10-2014 10:57:31 // 59776
Vagy a következő tulaj marha jól fog járni az autóval.
Bilux11-10-2014 10:56:40 // 59775
Szép, csillog villog meg minden, de használni is fogod ezt az autót?
droberto11-10-2014 10:04:49 // 59774
Horganyzás:
.......................11-10-2014 09:03:51 // 59773
nem kell,

cseréltem leömlőt ,megoldható
.......................11-10-2014 09:00:53 // 59772
"szinte"
simán hozzáférsz ha sz elejét lekapod,
egy óra alatt simán le lehet bontani a lököst, lámpákat,stb.

a 2,4 mögöt meg van egy csomó hely ,oda is hozzáférsz
egyedül annyi a gubanc ,hogy a generátort egy nagy hosszú csavar fogja,ami (ha szembenállsz) balra jönne ki ,de nem tud mert ott van hossztartó

szóval van kihívás ,de nem megoldhatatlan
Bilux11-10-2014 07:51:07 // 59771
Az a fehér "alátét" szokott elkopni és fém a fémmel kopogni

még rímel is :D
Giuntini11-10-2014 07:29:20 // 59769
A 2.4 még egy dologban hasonlít a Ferrarihoz: mégpedig a szerelhetetlensége. Vezérlés, generátor, és egyéb dolgok javításához szinte ki kell venni a motort.
droberto10-10-2014 22:59:36 // 59768
Huú, de jó is lenne. :)
droberto10-10-2014 22:56:35 // 59767
Azért hál' Istennek, ez még csak rém, főleg a 159-nél. Legalábbis remélem. :)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:54:01 // 59766
A típushiba listához anno volt egy ötletem, de Halesz azt mondta, hogy ősszel jön az új AA, és abban már lesz ilyen lehetőség is. Kár, hogy nincs hír még róla :-(
GTPeti10-10-2014 22:52:24 // 59765
Még gyári. De az autó funkcionalitása nem egészen... Neki kéne már állnia, de húzódik a projekt...
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:52:23 // 59764
Egyenlőre csak a hagyományos módon akarom szétszedni, mert van benne valami rugó is. Aztán majd meglátom a fűrészes dolgot :-)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:51:06 // 59763
Nem ilyenekre gondoltam, hanem az "írassuk ki az LMM-et, mert tönkrement és drága újat venni" fajtákra :-)
droberto10-10-2014 22:41:52 // 59762
Erre én is kíváncsi lennék....
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
droberto10-10-2014 22:39:56 // 59761
Klafa lenne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:31:23 // 59760
Nekem is van egy "projektem" a hét végére. Elhoztam Csöritől a Spiderből kiszerelt vezérlés módosítót.

Szeretném szétszedni, hogy mi is van benne.
Liquid10-10-2014 22:31:09 // 59759
Peti úgy fest megvan a jó program :)
Cimbidnek gyári még?
Liquid10-10-2014 22:30:00 // 59758
kíváncsian várjuk a listát :)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:29:06 // 59757
Meg azt is hozzá kell venni, hogy a 159 a legfiatalabb "tömegmodell".
A mókolással kapcsolatban már felmerült bennem a top 20 összeállítása is :-))
droberto10-10-2014 22:28:21 // 59756
Köszi. Az ilyenek erőt adnak. :)
GTPeti10-10-2014 22:24:03 // 59755
Nagyon jól nyomod, Robi! Respect!!!
droberto10-10-2014 22:22:31 // 59754
Egyébként szerintem büszkék lehetünk, hogy a legpörgősebb a topic a miénk. Hál' Istennek még nem "a szar az autóm hogyan tudnám megmókni" résznél tartunk. Ez azért sokat elmond a típus minőségéről!
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
droberto10-10-2014 22:14:34 // 59753
Reggelre meg lett a horog szemcseszórása,

Délutánra meg a horganyzás. Kép majd készül. :)
Hétvégén meg a festést tervezem.
droberto10-10-2014 21:55:52 // 59752
Úgy-úgy.
droberto10-10-2014 21:55:44 // 59751
Főleg, ha használati tárgyként tekintenek rá és elmulasztják az olajcserét.
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2014 21:03:53 // 59749
majdnem, nem a rendszert változtatták meg a fordnál, ha nem a motor beszállítót 2006-ig fos ford, utána meg HDI...
ValeRossi4610-10-2014 20:55:34 // 59748
Egyetertek ;) ha jo 159es vasat szeretnenk azt meg kell fizetni :)
Giuntini10-10-2014 20:45:42 // 59747
Gondoljatok bele az én esetembe. Az enyémnek a karosszériàja karcmentes törésmentes. Az enyém nem az 1,5 millàs kategória. Mégis ez történt velem. Most màr tudom mi történt. Ez a motor hengerfejes volt kint a sógorok megcsinàltàk eladàsra nem síkoltàk le bepasztàztàk a repedést és eddig tartott. Ezt a Szatmàri szerint is nem lehetett észrevenni. A 159-nél én azt mondom min. ki kell adni 12ezer €-t és még akkor sem biztos semmi. A 2,4-nél pedig ha hozzà kell nyúlni a költségek az egekben.
Liquid10-10-2014 20:38:34 // 59746
azaz, az enyémben is zörög valami bal elöl, kezd idegelni, hétvégén meg is nézem. Nem futómű gond, hanem valami műanyag elem elszabadulhatott.
Shadin10-10-2014 20:37:02 // 59745
Ja. Szarolasz. A csavar kiesik a futóműből.
GTPeti10-10-2014 20:36:14 // 59744
"pl már az új E mercikben is Delphi van"
Vagy inkább még...
Liquid10-10-2014 20:35:17 // 59743
az olasz autók is szarok, mert sokan állítják :D
mzo10-10-2014 20:31:23 // 59742
A nyári Spanyol túránk alatt nekem is a Magyar normál MOL-al produkálta a legjobb átlagot az autó. Pedig tankoltam Olasz Francia Spanyol nyálat is. Különbséget én nem éreztem egyébként sem hangban sem erőben egyiknél sem. Persze ez a különbség nem volt hatalmas nagyjából 4 dl különbség volt a legjobb és legrosszabb átlag között.
Magában az üa rendszerben sztem is a Bosch a legjobb. Delphinél meg érdekessék, hogy egyre több típus vált át erre a márkára, pl már az új E mercikben is Delphi van.
A Mondeókban meg ha jól tudom pont fordított a folyamat, ott a jelenleg futó szériában már Bosch van míg a régi MK3-asokban Delphi volt. Na ezek alapozták meg a "jó hírét" a Mondeoknak. Pedig az újak az MK4-esek már megbízható autók, amennyire hallom nem szoktak gondok lenni a 2.0 TDCi-kkel.
David | Centocinquantanove10-10-2014 19:11:18 // 59741
Üzemanyagtól független témával kapcsolatban én is azt hallottam, hogy a delfi rendszerek elég ócskák, azt hiszem a mondeókban is olyan van és tényleg...
Simán lehet hogy az MSZ üzemanyag nem fekszik neki és amúgy nem lenne ócska...
Piritu - 1.000.00010-10-2014 19:01:52 // 59740
Azt csak csendben kérdezném, ha tudjuk hogy a rönyó nem bírja, akkor miért nem tesz a gazdája/szerviz ellene? Miért várja meg, amíg beszarik? Vagy csak a egyszerűen szar a Delhpi rendszere?
"Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.

Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!

A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező."
forrás
Piritu - 1.000.00010-10-2014 18:50:51 // 59739
No, akkor keress vissza, hogy az olasz/német/osztrák gázolajjal mennyivel kevesebbet fogyaszt a verda. Meglepődsz, hogy hány ilyen bejegyzés lesz :-))
A rönyósok baja meg nem érdekel :-)
.......................10-10-2014 17:47:51 // 59738
ezek nam a gázolaj energiatartalmára vonatkoznak(tehát nem fog kebvesebbet enni)

hanem pl. a kenőképességre:
a MOL gázolaj legendásan szarul keni a diesel rendszer elemeit
csoda hogy a sok 1,5 dci renó spénes lesz
a furi hogy Franciában meg nem
Shadin10-10-2014 17:29:29 // 59737
Persze, placebó. Négy évig OMV extra nyálat tankoltam esküdözve, hogy milyen jó, keveset fogyaszt halk az autó stb. Most felváltva tankolgatom az OMV sima ill. prémium cuccát és tankról-tankra összességében semmi különbség.
Ami érdekes még, hogy amikor egyetlen egyszer tankoltam Vpúdert, akkor vagy fél literrel több lett a fogyi, de ezen kívűl semmit sem éreztem.
GTPeti10-10-2014 16:32:33 // 59736
Jó nem veszek. :) Én nem voltam köztük.
(Azonban... ha többen állítják, hogy megjárták, akkor lehet benne valami.)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 16:23:24 // 59735
Azért erre ne vegyél mérget. Csak pár idézet a rend kedvedért:
"A MOL amúgyis elég gatyesz minőséget produkál"
"a szlovák sárga kúton kapható sima is jobb"
"Üzemanyag szar"
"Akármit mondanak, a kinti gázolaj még mindig sokkal jobb a magyarnál. "
"Jobb az osztrák gázolaj,"
GTPeti10-10-2014 16:03:05 // 59734
A pontosság végett: Sosem mondott senki olyat, hogy defacto sz@r a hazai nafta. Olyat viszont igen, hogy bele lehet futni egy-egy valamilyen módon "rosszabbá vált" eresztésbe.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.