Forum >> 159
Giuntini12-10-2014 23:03:05 // 59880
	Most ahogy olvasom a véleményeket a mai modern autóknál egy megadott futásteljesítmény után irdatlan pénzt lehet költeni az autókra. a dízeleknél ez 200ezer kilométer, a 2.4-re hatványozottan igaz. Ezért van, hogy a csodálatos autók amik vissza vannak tekerve hihetetlenül el tudnak romlani. kint a 200ezer kilométer fölött futott autók, amik fel vannak újítva, és garanciát vállalnak rá, annak tényleg van ára. Nálunk az a lényeg, hogy kilométer számláló minél kevesebbet mutasson.
	
Piritu - 1.000.00012-10-2014 22:33:45 // 59879
	Én innen töltöttem le mindet :-)
Sajnos egyesével kell :-(
	
Sajnos egyesével kell :-(
Chianti12-10-2014 22:15:45 // 59878
	Légy üdvözölve... és további boldog Alfázást! :o)
	
ValeRossi4612-10-2014 22:01:48 // 59877
	Gratula :)
	
Liquid12-10-2014 21:14:06 // 59876
	Isten hozott! Gratula! :)
	
Jupiter15512-10-2014 21:05:41 // 59875
	Sziasztok!
Végre helyet foglalhatok köztetek :)
Régi álmom vált valóra: sikerült átülnöm egy 159-esbe. Hogy milyen érzés? Leírhatatlan :)
	
Végre helyet foglalhatok köztetek :)
Régi álmom vált valóra: sikerült átülnöm egy 159-esbe. Hogy milyen érzés? Leírhatatlan :)
ValeRossi4612-10-2014 19:51:49 // 59874
	Ertem,de eddig nem tunt fel. Ez parosulhat turbonyomas esessel?
	
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 19:51:11 // 59873
	inkább vett volna tényleg 3.0-át az egy jó konstrukció
	
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 19:49:02 // 59872
	sajnos bekövetkezik :( elkopnak a veztengelyek ...
	
quasimoto12-10-2014 19:46:19 // 59871
	Szevasz Erhard,
Ez mennyire biztosan következik be? Egy kedves ismerősöm most vett egy JTS - t, én próbáltam megdumálni, hogy 12V 3.0 - t vegyen ( persze, nem 159 - es ) de mindenképpen fiatalt és ülésfűtésest ( ne röhögjetek ) akart = egy full laikus. Nagyon szomorú lesz, ha ez tényleg tutira ilyen hamar előjön...
	
Ez mennyire biztosan következik be? Egy kedves ismerősöm most vett egy JTS - t, én próbáltam megdumálni, hogy 12V 3.0 - t vegyen ( persze, nem 159 - es ) de mindenképpen fiatalt és ülésfűtésest ( ne röhögjetek ) akart = egy full laikus. Nagyon szomorú lesz, ha ez tényleg tutira ilyen hamar előjön...
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 19:40:46 // 59870
	ez így van ahogy mondod...a TS-ek pl azért nem annyira rosszak csak tényleg oda kell figyelni a 10e km-kénti olajcserére, lehetőség szerint gyári olajat tegyenek bele és akkor elmegy 3 kilóig is nagyobb gond nélkül, sajnos a CF3-as TS és a JTS a fillérb@aszó mérnökök újítása a spúrkodjunk az anyagon című előadás, mind a persely, mind a gyűrűkészlet valamint a vezérműtengely egy gyatra, szar ötvözet 100e km-nél fossá kopik az egész :(((
	
droberto12-10-2014 19:32:51 // 59869
	OFF
Tudtok olyan helyet, ahol egyben le lehet tölteni a TC Égéstér beszélgetéseket?
Köszi! :)
ON
	
Tudtok olyan helyet, ahol egyben le lehet tölteni a TC Égéstér beszélgetéseket?
Köszi! :)
ON
dev16612-10-2014 19:24:03 // 59868
	sztem az olajpára lesz, ami kartergáz látható része. Teljesen normális jelenség, mindaddig míg nem párosul hozzá magas nyomás (ezt JTD-kre értem, más konstrukciókban az erős kifújás sem feltétlenül utal erős kartergázra, mert vákuumszivattyú is belepumpál motorszellőztető rendszerbe).
	
afla15912-10-2014 19:20:08 // 59867
	Akkor Te már elől és hátul is eregeted a kormodat??? :D  :D  Nem ér...én is szeretném!!!!
	
norbi040912-10-2014 19:15:25 // 59866
	Rendben. Hogy érsz rá?
	
Piritu - 1.000.00012-10-2014 19:01:52 // 59865
	Azért egy angol biztosító tényleg autentikus információ forrás :-DD
	
ValeRossi4612-10-2014 19:01:34 // 59864
	Pityukoma :) megneztem rendesen a fustoles helyet..
az egyik cso tove mozog abban a kartergaz "mittudom en"
mibe. Onnan jon a fust. De a jo oldalat nezem,van fustgepem :D
	
az egyik cso tove mozog abban a kartergaz "mittudom en"
mibe. Onnan jon a fust. De a jo oldalat nezem,van fustgepem :D
Piritu - 1.000.00012-10-2014 18:59:27 // 59863
	Aztán beraktam a mélynyomót, és máris értelmetlen a munkájuk :-)
	
Vermacy12-10-2014 18:54:19 // 59862
	Ma eltörtem a 16-os gyertyakulcsot, hogy döglene éhen az ilyen szerelő...
	
tdemeter12-10-2014 18:46:21 // 59861
	A linkelt cikkhez itt egy ellentetes cikk, bar regi mar kicsit, de hasonlo eredmenyeket irnak mint amit a totalcaros cikk is idez.
Origo
	
Origo
tdemeter12-10-2014 18:43:17 // 59860
	Azt gondolom, hogy nem lesz olyan nap ami mindannyiunknak megfelelo lesz.
Lehet, hogy azt csinaljuk, hogy a heten eljuttatom hozzatok a cuccot, egyeztetunk 1-1 idopontot aztan lesz majd valami
	
Lehet, hogy azt csinaljuk, hogy a heten eljuttatom hozzatok a cuccot, egyeztetunk 1-1 idopontot aztan lesz majd valami
norbi040912-10-2014 18:38:21 // 59859
	Egyszer csak összehozzuk ;)
Jövő héten pénteken-szombaton érek rá majd egész nap.
Amúgy csak délelőttönként sajna...
	
Jövő héten pénteken-szombaton érek rá majd egész nap.
Amúgy csak délelőttönként sajna...
.......................12-10-2014 18:26:11 // 59858
	
	
Liquid12-10-2014 18:11:28 // 59857
	a fészliftnél faragtak vagy 100kg-ot
	
Haddel12-10-2014 18:08:20 // 59856
	Hogy jártam ma?! Tesómékkal menni akartunk kirándulni,az aksim meg teljesen le volt merülve. Nem értem ,hogy lehet.Létezik ,hogy tönkre ment volna? Felraktam tölteni,kiváncsi vagyok mit mutat majd.
	
Shadin12-10-2014 18:06:25 // 59855
	Akkor benéztem a súlykülönbséget...
Az enyém 1660Kg forgalmi szerint.
	
Az enyém 1660Kg forgalmi szerint.
Pityukoma12-10-2014 18:06:13 // 59854
	Nem, persze hogy pörgött a kerék. De az a Q4 az brutálisan jó dolog.
	
Pityukoma12-10-2014 18:03:12 // 59853
	Az enyém forgalmi szerint 1680kg Gyári136Le + chip ~166Le. Mérve nem volt egyik sem.
	
tdemeter12-10-2014 18:02:03 // 59852
	Bakker, jo nektek. 
Kb soha az eletben nem jutunk el oda, hogy odaadjam nektek az odb olvasokat.
Jovoheten?
	
Kb soha az eletben nem jutunk el oda, hogy odaadjam nektek az odb olvasokat.
Jovoheten?
'''''12-10-2014 17:00:23 // 59851
	Az enyém 1680kg.Lemérettem.A q4 biztos több.
	
Liquid12-10-2014 16:05:51 // 59850
	Nem tudom Pityukomáé mennyire van feltekerve.
	
Liquid12-10-2014 16:02:32 // 59849
	1635 a forgalmi szerint
	
Shadin12-10-2014 15:53:36 // 59848
	Jelentős persze, de szerintem a hajtás is nagyon sokat segít. Mennyivel nehezebb a Tiéd mint Pistié? Egy LE-re jutó tömeget nézve nincs 60-70 LE-nyi különbség.Fejben számolva, Neked 7,5Kg/1LE, Pistinek 9,5. Kb. Brutál jó az a Q4...
	
vargadre12-10-2014 15:42:22 // 59847
	Sajnos melózom plusz autószerelés is van. (Igaz nem az Alfát) Azért köszönöm az ajánlatot.
	
ValeRossi4612-10-2014 14:08:56 // 59846
	
	
Liquid12-10-2014 14:05:45 // 59845
	60-70 lóerő azért jelentős különbség.
De persze a megfelelő rajt még fontosabb, illetve a kipörgésgátló is vissza tudja fogni.
	
De persze a megfelelő rajt még fontosabb, illetve a kipörgésgátló is vissza tudja fogni.
Vermacy12-10-2014 12:24:43 // 59844
	Meghiúsult! Család "rendet" rakott a szerszámosban és nincs meg egyetlen szerszámom/eszközöm sem és eltört a gyertyakulcsom...
	
Shadin12-10-2014 12:04:39 // 59843
	Nem lehet ennyivel erősebb a 2.4 :-(
Tudtál rendesen indulni, vagy elcsúszott a kerék? Én azt vettem észre, hogy amit az én autómban kipörgésgátlónak hívnak, na az nem tudom, hogy mi. Nem hogy csak simán kipörög, még el is pattog az útról...
	
Tudtál rendesen indulni, vagy elcsúszott a kerék? Én azt vettem észre, hogy amit az én autómban kipörgésgátlónak hívnak, na az nem tudom, hogy mi. Nem hogy csak simán kipörög, még el is pattog az útról...
Giuntini12-10-2014 11:34:25 // 59842
	Egyetértek. Én a fő problémának a hosszú olajcsere periodust látom. Nincs kenés, és ez egy idő után meglátszik a hengerek falán. Kíváncsi lennék, hogy a tökéletesnek tartott motorokon, milyen bemaródások lehetnek a hengerek falain.
	
.......................12-10-2014 11:22:21 // 59841
	Ja ,egy pár 2,4 es kikönyökölt e miatt
	
mzo12-10-2014 11:05:29 // 59840
	? voltak az 59-esekben rossz szériájú injektorok?
Erről nem is tudtam...
	
Erről nem is tudtam...
.......................12-10-2014 10:31:09 // 59839
	Hát sikerült a boschnak a 159 azért szar széria injektorokat szállítani
	
mzo12-10-2014 10:23:55 // 59838
	Teljesen egyetértek, én is meglepődtem hogy a PSA/Ford 1.6 dieselt nem tették be, pedig  a koromképződés talán ennél a motornál legjellemzőbb hibaforrás. És ennek akövetkezményeként  turbóhalál stb... Unokatesóméknak van ilyen motorral autó, annyi a teendő, hogy 10-mx 15 eként olajcsere, turbó előtti olajcső szűrő kötelezendően takarítani kell. Így egész megbízható motor az is. A 1,3 JTD-kről (mivel van egy ilyen nekünk is igaz Opelben) annyi, hogy ott két fő veszélyforrás van -az olajcserén kívül- a vezérműlánc (bár jóval tartósabb mint némely VW és BMW tipusokban, valamint kifejezetten ajánlott a kézifék használata parkoláskor) és az hogy a levegőszűrőnél befolyhat az esővíz amit ha beszív a motor akkor kalap. A PD TDI-knél meg konkrétan rosszul írták hogy a Continental PD elemekkel volt baj, pont az és a BOSCH volt a jó és a SIEMENS volt a rossz. Ezt motorkód alapján lehet ellenőrizni, különböző VW fórumokon fent vannak azok a szériák amikben siemens volt. Bár ezek nagyrészét már cserélték gariban, ha szerencsés az ember. 
Egyébként, ahogy írtátok előttem is páran, le lehet vonni azt a következtetést, hogy a fő hibaforrás a nagyon sok esetben a hosszú olajcsere periódus, láncos vezérlés, valamint a közvetlen befecskendezésben van.
	
Egyébként, ahogy írtátok előttem is páran, le lehet vonni azt a következtetést, hogy a fő hibaforrás a nagyon sok esetben a hosszú olajcsere periódus, láncos vezérlés, valamint a közvetlen befecskendezésben van.
dev16612-10-2014 09:33:47 // 59837
	nem akarok légből kapott általánosítgatásokba bocsátkozni, de a cikk, az Erhard által leírták és  saját tapasztalataim alapján körvonalazódni látszik néhány fő probléma forrás a modern motoroknál:
- láncos vezérlés
- hosszú olajcsere periódus(sztem szándékos avultatási behatás a gyártó részéről)
- súlycsökkentés, de valójában gyengébb minőségű ötvözetek és mindenhol ócska műanyagok (PD TDI szelepfedél, megvan?:)))
- nagyon magas teljesítmény/hengerszám arány
- Delphi, Denso, Siemens bef. rendszerek (akármennyit is szidjuk a fosch-t, ez a legkevésbé fos)
- károsanyag szabványoknak való megfelelési kényszer és ennek köszönhető konstrukciós bonyolultság
de mindenek felett és csupa nagy betűvel:
PROFITMAXIMALIZÁLÁS
ebben a BMW és a VW, igazi élharcos :)))
	
- láncos vezérlés
- hosszú olajcsere periódus(sztem szándékos avultatási behatás a gyártó részéről)
- súlycsökkentés, de valójában gyengébb minőségű ötvözetek és mindenhol ócska műanyagok (PD TDI szelepfedél, megvan?:)))
- nagyon magas teljesítmény/hengerszám arány
- Delphi, Denso, Siemens bef. rendszerek (akármennyit is szidjuk a fosch-t, ez a legkevésbé fos)
- károsanyag szabványoknak való megfelelési kényszer és ennek köszönhető konstrukciós bonyolultság
de mindenek felett és csupa nagy betűvel:
PROFITMAXIMALIZÁLÁS
ebben a BMW és a VW, igazi élharcos :)))
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 09:16:27 // 59836
	ja és a második helyezett 150e km-től teljes üzemanyag rendszer csere/ felújítás a Ford és Delphi közös csúcs fejlesztése 2000-2006-ig a 2.0TDCI  
	
dev16612-10-2014 09:14:42 // 59835
	Hozzáteszem, h tudnám bővíteni ezt a  huszas listát: ne maradjon ki a hírhedt BMW V6-os kormosa sem, ami hajtókarcsapágyas lesz 200e előtt, az olajzabáló CR-TDI 2.0, a bámulatosan rossz V10 TDI, hirtelen haragú Honda VTEC és néhány TDCi variáns is pályázhatna.
	
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 09:13:34 // 59834
	teljesen valós dolgokat írnak de... minden szentnek maga felé hajlik... kimaradt a listából jó pár konstrukció hibás platform ami ezeken kívül nálunk is lecsapódik, mondjuk amit a sor elejére raktam volna az az 1.6 PSA dejzel és mindent amit ezzel szereltek , az 1.5dci-vel holtversenyben, az összes VW konszern 1.4 16V-s benyás, 1.6 benya 100-110le-ig, az 1.2-1.4 láncos benyás (csak az 1.2-őt írták be), az 1.8T láca...a többi dejzelt beírták, a legendásan fos és garantáltan 100e-ként teljes generált kívánó Smart, a vezérműláncos Almera-k, Micrak, új generációs Pajero-k  
no talán ennyi ...
	
no talán ennyi ...
Vermacy12-10-2014 09:09:55 // 59833
	...megyek is olajat cserélni...
	
Vermacy12-10-2014 09:06:26 // 59832
	Ezaz! Magyar autós oldalon nincs szarolaszozás! Ez már a mai magyar újságírás legalja... >:-)
	
dev16612-10-2014 09:00:22 // 59831
	belelapoztam és furcsa is volt, h sorozatosan gyalázza német csúcsmotorokat a cikk. mi ez eltévedtem, nem is a tc-n vagyok? ilyet. aztán látom, h csak lefordítottak egy cseh cikket.:))
Nincs itt semmi szarolaszozás. Az 1.3 JTD-ről nem tudok nyilatkozni. A TS/JTS-ről enyhén túlzó, de nem alaptalan állításokat fogalmaznak meg (telj. orientált konstrukciók, ez van), tehát összességében tárgyilagos, korrekt cikk. Nem fikázták azt, ami tényleg jó (TBi, régi JTD-k, Busso V6, stb.) A BMW kifutó és most futó motorsorozatai mind időzített bombák? a PD-TDI egy alapvetően elhibázott ötlet botrányosan silányan kivitelezve? a Denso-alapú rendszerek mind hulladékok és drágán javíthatók? a dCi-k betegágyak? ki lepődik ezeken meg? csak az aki, csukott szemmel jár és bedől a prémiummaszlagnak és társainak.
Üde színfolt a magyar autós cikkek között, mert nem elfogult, kilóra megvett firkászok írták.
	
Nincs itt semmi szarolaszozás. Az 1.3 JTD-ről nem tudok nyilatkozni. A TS/JTS-ről enyhén túlzó, de nem alaptalan állításokat fogalmaznak meg (telj. orientált konstrukciók, ez van), tehát összességében tárgyilagos, korrekt cikk. Nem fikázták azt, ami tényleg jó (TBi, régi JTD-k, Busso V6, stb.) A BMW kifutó és most futó motorsorozatai mind időzített bombák? a PD-TDI egy alapvetően elhibázott ötlet botrányosan silányan kivitelezve? a Denso-alapú rendszerek mind hulladékok és drágán javíthatók? a dCi-k betegágyak? ki lepődik ezeken meg? csak az aki, csukott szemmel jár és bedől a prémiummaszlagnak és társainak.
Üde színfolt a magyar autós cikkek között, mert nem elfogult, kilóra megvett firkászok írták.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
492
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
