Forum >> 159
mizooo26-08-2014 21:09:26 // 57584
Urak, lement pár 100 Km a beszűkítőzött EGR-el. És érdekes dologra lettem figyelmes, amit akárhogyan próbálgatok nem lehet placebo :D.... A gázelvételeknél, motorfékeknél rántott párat az autó mióta megvettem. Gondoltam ez olyan mint a klattyanás... Ez ilyen! Hát most akármilyen agresszívan veszem el a gázt ez nem ránt egyet sem, hanem szépen fékez folyamatosan ahogyan kellene?! :) Na mindegy tesztelgetem még, de egyenlőre esküszöm jobb lett az autó.
'''''26-08-2014 21:07:55 // 57583
Jelentkeztél már a KUL-ra? Feldobtam egy pezsgőt,nem emlékszel? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2014 20:57:54 // 57582
lerajzoljam? :)
Piritu - 1.000.00026-08-2014 20:44:42 // 57581
"Érdekes" szerelőd van, ha kiírt üzenet után nem az ECU kiolvasás volt az ELSŐ dolga...
laszlo030926-08-2014 20:40:26 // 57580
hello mindenkinek!
lenne egy kérdésem .alufelni az 159-esen Speedline 60690480 jelőléssel van .de nincs feltüntetve az osztokőr ,tudja netán valaki hogy mennyi ennek a feninek az osztokőre7,5J*17H2-41 még ezt találtam .
kőszőnőm előre is
lenne egy kérdésem .alufelni az 159-esen Speedline 60690480 jelőléssel van .de nincs feltüntetve az osztokőr ,tudja netán valaki hogy mennyi ennek a feninek az osztokőre7,5J*17H2-41 még ezt találtam .
kőszőnőm előre is
Facetofacefoto26-08-2014 20:29:00 // 57579
:)
Facetofacefoto26-08-2014 20:28:11 // 57578
Az a valami nagyon hosszú szöveg kb. 2-3 mp-ig volt látható és azóta se jött elő.
A szenzorokat már állítólag végig nézte ott nem talált hibát.
Ezt az "ECU hibatárolót" köszönöm, továbbítom neki.
A szenzorokat már állítólag végig nézte ott nem talált hibát.
Ezt az "ECU hibatárolót" köszönöm, továbbítom neki.
GTPeti26-08-2014 20:12:33 // 57577
Pedig ez volt a nap mondása. :))
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2014 20:03:43 // 57576
akkor még sincs kommandós olaj nah :)))
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2014 20:00:22 // 57575
amit Csabi írt az a pontos megnevezés :)
droberto26-08-2014 19:49:34 // 57574
Én is üdvözlöm. :)
Nem! Csak délutáni hobby. :)
Ráadásul holnap kell menjek megint Tatabányára! Remélem legalább a kipuff festéket el tudom hozni.
Nem! Csak délutáni hobby. :)
Ráadásul holnap kell menjek megint Tatabányára! Remélem legalább a kipuff festéket el tudom hozni.
mzo26-08-2014 19:48:07 // 57573
Ugy van ahogy irtad. Nekem az LMM (MAP) nem volt olajos, hanem egyfajta szengomboc volt rajta ami szaraz volt. A felso turbocso szivosor talalkozasnal ellenben meg inkabb trutyis volt bar kozel sem annyira mint neked a kepeken? Viszont a téli duna plazas minitalin amikor az Akos autojabol kiszedte az LMM-et na az surun olajos dzsuvas volt. Az a baj hogy a karter gaz pont a turbo ele van vissza vezetve ahogy irtatok is es ezt az olajos cuccot nyomja be a szivosorba. No meg amikor mar nagyon nagyon kopott a motor es nyomja a karterbe az olajgozt akkor fordulhat az elo hogy szep lassan feltolti a coolert is olajjal majd egyszer csak bepumpalja a motorba aztan allitsd le ha tudod. :)
Apropo TC- n lattatok mar Karotta alfas videojat?
Apropo TC- n lattatok mar Karotta alfas videojat?
Csabi26-08-2014 19:47:37 // 57572
LMM=MAF=légmennyiség=légtömegmérő
MAP=szívócső nyomás érzékelő, igen ami egy redva :)
MAP=szívócső nyomás érzékelő, igen ami egy redva :)
David | Centocinquantanove26-08-2014 19:33:42 // 57571
Igen... Meg sem indul a mutató.
'''''26-08-2014 19:32:24 // 57570
Asszonynak mutattam,mit művelsz a verdával.Furcsán nézett. :-) Szabin vagy,hogy ennyire ráérsz?
'''''26-08-2014 19:29:29 // 57569
MAF ? Elírtad! :-)
Shadin26-08-2014 19:20:55 // 57568
Amit itt LMM-nek hívunk az szabad fordításban a légmennyiségmérő azaz a MAP szenzor, a nagy vastag meg a légmennyiségmérő azaz MAF. Amennyiben félrebeszélek, pontosítom, a MAP szenzor tiszta redva a szívósorban.
Shadin26-08-2014 19:17:15 // 57567
Csabi26-08-2014 19:17:03 // 57566
Az a MAP szenzor ami a szívósorban van(Manifold Absolute Pressure) hőmérséklet, és nyomás mérés
Shadin26-08-2014 19:14:34 // 57565
Márpedig az a légmennyiség mérő ami a szívósorban van és a légtömeg mérő ami meg a légszűrő után a vastag szívócsőben a jelölt kartercső előtt.
[k i z z o]26-08-2014 19:13:19 // 57564
Másik szerelő.
Csabi26-08-2014 19:11:50 // 57563
Az szép lenne,ha ott lenne :)
Shadin26-08-2014 19:10:53 // 57562
Az a MAF (légtömeg mérő) nem az LMM.
Shadin26-08-2014 19:09:08 // 57561
Ja, és a tuti hatás akkor van, ha az EGR meg küldi mellé a kormot...
Shadin26-08-2014 19:07:41 // 57560
A Lég Mennyiség Mérő a szívósorban van a pillangó szelep után és az áramlás módosító lapátkák előtt. Ha a turbó netalán nyomja az olajat a pill szelep felé, akkor az összeszarja az LMM-et is.
Csabi26-08-2014 18:46:38 // 57559
KUL "jelentkezem" minél többen!:)
droberto26-08-2014 18:43:47 // 57558
.......................26-08-2014 18:26:14 // 57557
A töltőnyomás is késik 2…3másodpercet?
Giuntini26-08-2014 17:43:10 // 57556
Én az Elaforgnál vettem, jó áron kedvezménnyel. De kérdezd meg Erhardot is.
droberto26-08-2014 16:42:12 // 57555
Gyalázatosan berohad az ABS szenzor! Nem jön ki csak darabokban. :(
droberto26-08-2014 16:33:30 // 57554
Komolyan frusztrál már ez a nyári időjárás.
Le kéne kapjam az első nyergeket de nem sok kedvem van hozzá most. :(
Le kéne kapjam az első nyergeket de nem sok kedvem van hozzá most. :(
droberto26-08-2014 16:32:04 // 57553
Még csak bontási fázisban vagyok.
droberto26-08-2014 16:31:15 // 57552
Szerintem a dobok átlag feletti felületvédelemmel rendelkeznek. A 147-esé ehhez képest egy kezeletlen f@s! Inkább az összekötő csövezéssel, felfüggesztő köracélokkal lesznek majd gondok. Statisztikáim szerint egy átlagautón 6-8 év után már szét szoktak rohadni a kipuff renszerek. Erhard meg majd pontosít. :)
Csabi26-08-2014 16:21:48 // 57551
tudtam, h ezt fogod írni :))
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2014 16:20:10 // 57550
olajos LMM-ő nem ismeretlen fogalom főleg azok körében akik direkt vagy sportlégszűrőt használnak :)
Csabi26-08-2014 16:08:33 // 57549
azt írtam, nem lehetetlen:) hirtelen gázelvételnél, már alig lesz áramlás...
tényleg nem életszerű....
de azért nem ismeretlen fogalom az olajos LMM, és ne gondoljuk, h az olaj a légszűrőházhoz "kommandózik" valahogy :)) olajos csak visszafele tud lenni
tényleg nem életszerű....
de azért nem ismeretlen fogalom az olajos LMM, és ne gondoljuk, h az olaj a légszűrőházhoz "kommandózik" valahogy :)) olajos csak visszafele tud lenni
dev16626-08-2014 16:04:58 // 57548
jó szerelő segít, de ne hagyd, h bármit is cseréljen, amíg nem tudja mi/mik az okok.
dev16626-08-2014 15:59:44 // 57547
kösz. mondjuk az enyémben az lmm másik oldalon van (20V 166), de meg fogom találni az a csövet, hacsak nincs nagyon mélyen.
David | Centocinquantanove26-08-2014 15:58:48 // 57546
Sajnos én ehez tuskó vagyok...
dev16626-08-2014 15:57:05 // 57545
ez egy olyan hibának tűnik, amit a fes/mes+egy értő szerelő gyorsan be tud azonosítani.
vagy akár te is meg tudod figyelni a turbónyomás értékét menet közben, aztán a beszívott levegő mennyiséget, rail nyomást valós/várt párokban. fontos, h egyszerre 2-nél több paramétert nem érdemes élő adaton vizsgálni, mert kevés lesz a minta
vagy akár te is meg tudod figyelni a turbónyomás értékét menet közben, aztán a beszívott levegő mennyiséget, rail nyomást valós/várt párokban. fontos, h egyszerre 2-nél több paramétert nem érdemes élő adaton vizsgálni, mert kevés lesz a minta
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2014 15:53:45 // 57544
légárammal szemben felszökik az olaj ezt azért nem mondod komolyan ugyi? vagy kommandós olaj van az autójában? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2014 15:48:15 // 57543
hát nem is tud eljutni oda :) érdekes is lenne ...ez a kartergáztól ilyen dzsuva...
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2014 15:45:15 // 57542
az SNR-ben a gyári lakik ....ABS csapágy, mint a gyári dobozban
Csabi26-08-2014 15:44:34 // 57541
dev16626-08-2014 15:36:06 // 57540
az igaz, h abban a hitben éltem, hogy a kartergázcső a szívósorra csatlakozik. van róla ábrád? hol keressem pontosan? szívesen megnézném mennyi kartergázam van pontosan, ha könnyű leszedni azt a csövet.
Csabi26-08-2014 15:31:25 // 57539
Valami nem stimmel a leírásodban....a kartergáz, a turbó és az LMM közé van bevezetve, az LMM-től kb 40centire...nem kell neki semmin keresztül mennie, elég ha felhalmozódik...bár tényleg,nagy mennyiség biztos nem kerül oda...
David | Centocinquantanove26-08-2014 15:28:44 // 57538
Az okozza a fejfájást, hogy amíg ez a bizonyos 2-3 másodperc tart, addig a turbó sem tölt. A mutató az alsó régióban van, mert mondjuk megyek 60-nal 4.-ben, szinte kb 0.2 töltéssel, és amikor már van reakció, akkor varázsütésre fellendül a turbó bar mérő is és meg is indulunk rendesen... De addig semmi, csak tartja azt a sebességet amivel addig haladtunk...
vargadre26-08-2014 15:28:36 // 57537
Köszönöm a válaszod! Milyen csapágyat érdemes venni és hol?
Csabi26-08-2014 15:25:11 // 57536
Tipikus EGR, szerintem...
dev16626-08-2014 15:22:16 // 57535
a változó geometria néha leragad a sok koromtól, az ilyesmi hibát produkál. meleg motornál érdemes kicsit megjáratni tartós (pár perc) magas fordulaton (3000). az néha segít. persze más oka is lehet. csak tipp.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
414
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



