Forum >> 159
Liquid30-12-2013 19:52:53 // 45490
ez jogos :)
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:51:26 // 45489
ez igaz
Amúgy ne értsetek félre, nem bántam meg az Arkangyalt, de mikor meghallom Viktor barátom gépének a hangját, mindig elfog a sárga irigység :-(
Amúgy ne értsetek félre, nem bántam meg az Arkangyalt, de mikor meghallom Viktor barátom gépének a hangját, mindig elfog a sárga irigység :-(
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2013 19:50:42 // 45488
DPF nincs benne viszont a szívósor lapátkás, ami az egyetlen negatívuma a 66-nak az a futóműve, elég drága az eleje, hátulja ami meg a vicc hogy pl hátsó Y lengőkart akartam újonnan rendelni...jah már nem gyártják...2008-ban még adtak el újonnan 66-ot ...vicc :(((
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:49:08 // 45487
az FL előttiből 3.0 V6-ot vennék :-)
GTPeti30-12-2013 19:49:00 // 45486
Köszönöm. Azt leszámítva, hogy a 159 kasztnija sokkal biztonságosabb az általad leírtakkal nem tudok vitatkozni. (Igaz nem is akarok. :) Talán még annyit tennék hozzá, hogy sajnos koruknál fogva 166-ból azért nehezebb keveset futottat és nem lepusztultat találni.
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:47:51 // 45485
viszont kétségtelenül sok autótípusból egyszerűen eltűntek a korábbi modellek...alfából vannak még
Liquid30-12-2013 19:46:53 // 45484
Nemhiszem hogy nagyon jobban menne, bár nem ültem benne.
A leírások szerint, 8,9 a 0-100-as sprintje, ami vagy 8 tizeddel rosszabb mint a 159-é.
A DPF hiánya valóban nem rossz dolog, de azt el lehet rendezni.
A 166 volt a zászlóshajó, kisebb széria bonyolultabb megoldások, szerintem fenntartásilag drágább mint a 159, amellett idősebbek is ez pedig mindig együtt jár a szervízköltségek emelkedésével.
Az viszont tény hogy egy igazi fullos nagyvad, bár szerintem a régebbi stílusosabb.
A leírások szerint, 8,9 a 0-100-as sprintje, ami vagy 8 tizeddel rosszabb mint a 159-é.
A DPF hiánya valóban nem rossz dolog, de azt el lehet rendezni.
A 166 volt a zászlóshajó, kisebb széria bonyolultabb megoldások, szerintem fenntartásilag drágább mint a 159, amellett idősebbek is ez pedig mindig együtt jár a szervízköltségek emelkedésével.
Az viszont tény hogy egy igazi fullos nagyvad, bár szerintem a régebbi stílusosabb.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2013 19:43:04 // 45483
a tapasztalat nem ezt mutatja ...más megoldások? hajtogatsz sárvédőt? gyártasz gumicsövet? stb....
Liquid30-12-2013 19:37:47 // 45482
a tiéd nincs ültetve ugye? Hát igen -2cm :)
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:26:37 // 45481
Ha nem lenne 159-em, és most akarnék alfát venni. Így szólt a mondat. Hogy miért?
Mert
- egy FL-es 166 2.4 jtd bazira megy
- nincs benne DPF
- nagyobb, kényelmesebb
- és ha kiszámolom, hogy már 1,7 max. 2,0 misi körül nagyon jó állapotút kaphattam volna, és arra is ráment volna éppúgy 5-700 k, mint az Arkangyalra, akkor is most beljebb lennék bő 1 millával és lenne egy sokkal nagyobb teljesítményű alfám kevesebb gonddal, full extrásan.
Ennyi.
Mert
- egy FL-es 166 2.4 jtd bazira megy
- nincs benne DPF
- nagyobb, kényelmesebb
- és ha kiszámolom, hogy már 1,7 max. 2,0 misi körül nagyon jó állapotút kaphattam volna, és arra is ráment volna éppúgy 5-700 k, mint az Arkangyalra, akkor is most beljebb lennék bő 1 millával és lenne egy sokkal nagyobb teljesítményű alfám kevesebb gonddal, full extrásan.
Ennyi.
atesssz30-12-2013 19:19:02 // 45480
Az ilyenekre mindig is meg voltak az alternatív megoldások, és ezek után is meg lesznek. De szerintem ez más, kevésbé felkapottabb márkával is ugyan ez a helyzet.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2013 19:02:57 // 45479
azért senkit nem akarok megbántani de egy 55-re vegyél első sárvédőt ha rohad vagy törd le a tükrét és vegyél rá újat...esetleg egy új szívócsövet jah már nem gyártják...szóval főleg Alfában a 2001 előttiek kapufák lassan semmi nincs hozzájuk :(
'''''30-12-2013 18:35:31 // 45478
Ma voltam felétek (Tényőn).A 18-as felnim ellenére háromszor ütöttem meg az első híd körül a burkolatot egy mellékúton.Asszony nem hitte el,hogy a tied azaz a TI-k még alacsonyabbak.:-)
Liquid30-12-2013 18:08:46 // 45477
ez mondjuk engem is érdekelne
GTPeti30-12-2013 11:05:45 // 45476
"és valszeg 166-ot."
Dömpi, ez tényleg érdekelne, miért. Megtennéd, hogy kifejted. Köszönet előre is!
Dömpi, ez tényleg érdekelne, miért. Megtennéd, hogy kifejted. Köszönet előre is!
.....30-12-2013 10:59:24 // 45475
mzo30-12-2013 08:15:42 // 45474
Szia!
Elvileg a parkradart hogy kijelezze a kijelzőn be lehet kapcsolni, de hogy hol és hogyan azt majd nálam okosabbak megmondják.
Az izzítógyertyát ha már cseréled, véleményem szerint jobban jársz ha már egyszerre mind a 4 helyére új kerül.
A váltónál én még hasonlót nem tapasztaltam. Bár most így belegondolva, nem is tudom hogy amikor D-ben van akkor is reteszel e a kis gomb. De ha neked beragad akkor biztos. :) Erre sajnos nincs tippem miért csinálhatja, esetleg a féklámpa kapcsoló lehet hibás.... Jobb tippem nincs sajnos.
Viszont, Egy automata váltós kérdésem nekem is lenne kikhez másokhoz mint az automatásokoz! :) Nektek is van olyan hogy amikor 3-asban van a váltó akkor kb 2000-es fordulat elérése után mintha váltana egy egy 3,5-et? Vagy még úgy tudom leírni hogy amikor eléri a 2000-es fordulatot akkor kb olyan érzés mintha addig csúsztatnám egy picit a kuplungot és 2000-nél lépnék le róla teljesen. Viszont érzésre 2000-es fordulatig se csúszik a váltó, egyszerűen csak olyan mintha váltana egy 3,5-ik fokozatot.
Más is tapasztalta ezt, vagy ez csak nálam van így?
Előre is köszi a válaszokat!
Elvileg a parkradart hogy kijelezze a kijelzőn be lehet kapcsolni, de hogy hol és hogyan azt majd nálam okosabbak megmondják.
Az izzítógyertyát ha már cseréled, véleményem szerint jobban jársz ha már egyszerre mind a 4 helyére új kerül.
A váltónál én még hasonlót nem tapasztaltam. Bár most így belegondolva, nem is tudom hogy amikor D-ben van akkor is reteszel e a kis gomb. De ha neked beragad akkor biztos. :) Erre sajnos nincs tippem miért csinálhatja, esetleg a féklámpa kapcsoló lehet hibás.... Jobb tippem nincs sajnos.
Viszont, Egy automata váltós kérdésem nekem is lenne kikhez másokhoz mint az automatásokoz! :) Nektek is van olyan hogy amikor 3-asban van a váltó akkor kb 2000-es fordulat elérése után mintha váltana egy egy 3,5-et? Vagy még úgy tudom leírni hogy amikor eléri a 2000-es fordulatot akkor kb olyan érzés mintha addig csúsztatnám egy picit a kuplungot és 2000-nél lépnék le róla teljesen. Viszont érzésre 2000-es fordulatig se csúszik a váltó, egyszerűen csak olyan mintha váltana egy 3,5-ik fokozatot.
Más is tapasztalta ezt, vagy ez csak nálam van így?
Előre is köszi a válaszokat!
atesssz30-12-2013 01:02:12 // 45473
Felszereltségben mindenképpen jobb!!
Súlyos százezrekért rakathatsz az új Lineádba, Pezsó 301-esedbe, vagy Szitrojen Elizé-dbe digitális klímát, sport csomagot, (ha egyáltalán lehet hozzá rendelni?) elektromos tükröket, stb stb, amikor ezen dolgok a 155-ben meg a 164-ben majdnem hogy ALAP felszereltség. Vágod? a '90-es évek elején. Nem 2013-ban!
Az Alfa Romeo-k már akkor digitális klímával jöttek ki, amikor a franciák még az elektromos ablakemelővel kísérleteztek.
Most egy 2008-as 1.6 TDCi Fusiont vezetek a 155 mellett. Kész felüdülés a 155 volánja mögé ülni egy tömegautóból. Egy kör a városban ezerszer élvezetesebb egy ALFA ROMEO-ban, mint egy újabb, unalmas autóval.
Súlyos százezrekért rakathatsz az új Lineádba, Pezsó 301-esedbe, vagy Szitrojen Elizé-dbe digitális klímát, sport csomagot, (ha egyáltalán lehet hozzá rendelni?) elektromos tükröket, stb stb, amikor ezen dolgok a 155-ben meg a 164-ben majdnem hogy ALAP felszereltség. Vágod? a '90-es évek elején. Nem 2013-ban!
Az Alfa Romeo-k már akkor digitális klímával jöttek ki, amikor a franciák még az elektromos ablakemelővel kísérleteztek.
Most egy 2008-as 1.6 TDCi Fusiont vezetek a 155 mellett. Kész felüdülés a 155 volánja mögé ülni egy tömegautóból. Egy kör a városban ezerszer élvezetesebb egy ALFA ROMEO-ban, mint egy újabb, unalmas autóval.
Alfonis29-12-2013 23:44:47 // 45472
de enyém nem belgáké volt :P
2,4 est én is elfogadnám de annak tudatában, h többet fogyaszt és rengeteget megyek. Plussz mindenben több a fenntartási költség. több olaj drágább cuccok, így megelégszek az 1,9 115 lóval. tényleg elég. :P
kettőstömegű -visszatekerés hja + eléggé lehet rövidíteni az alacsony furdulaton való közlekedéssel plussz napi ezer indítózással az életét
2,4 est én is elfogadnám de annak tudatában, h többet fogyaszt és rengeteget megyek. Plussz mindenben több a fenntartási költség. több olaj drágább cuccok, így megelégszek az 1,9 115 lóval. tényleg elég. :P
kettőstömegű -visszatekerés hja + eléggé lehet rövidíteni az alacsony furdulaton való közlekedéssel plussz napi ezer indítózással az életét
Szabolcs 15929-12-2013 23:36:28 // 45471
Hali az enyèm 14.2 tőlt alapjàraton ha ki kapcsolóm a füttést ,ha be akkor 13.7 et ha fel pörgetem a fordulatot 14'2 re fel megy 4 hónapja cseréltem ujra a generátort egyszer csak be halt csak úgy sajna
Chianti29-12-2013 23:19:46 // 45470
ezt én is osztom...nekem is végül kereskedésben sikerült megtalálni az álomverdát...persze mint mindig, ezúttal is volt egy kis kábítás a dologban, ugyanis a telefonos érdeklődésnél még "olyan 120 000 körül" volt a kocsiban, aztán mikor elmentünk megnézni, mindjárt 157 000 km lett belőle...ennek ellenére amikor megláttuk az autót nem sokat gondolkoztunk, le is foglalóztuk...nekem amúgy a legfontosabb szempont a vásárlásnál a korrekt állapot, végig vezetett szervizkönyv (bár tudom, ezzel is lehet ám trükközni) és a leinformálható szervizmúlt volt...természetesen mivel én sem értek az autókhoz, meg autószerelő ismerős se volt, a legelső kérdésem mindig az volt a telefonban: Ha tetszik az autó elvihetem-e egy általam választott szervizbe átvizsgálásra? ...amennyiben NEM! volt a válasz, vagy meg akarták mondani hová vigyem, már búcsúztam is...szóval nem kell félni a kereskedésektől, tényleg ki lehet fogni szép példányokat...nekem egyetlen gondom volt a kereskedővel (mivel az Alfa szalonban történő átvizsgálás során semmit nem találtak): az árból az eredetvizsgán kívül 1 forintot sem engedett...pedig próbálkoztam ám rendesen,de hát nem vagyok 1 rutinos nepper...meg szerintem látták rajtam, hogy nagyon tetszik a kocsi...egyébként nagyon korrektek voltak, úgyhogy kellemesen csalódtam, pedig iszonyúan tartottam ám az egész procedúrától...
Dömpi (il dottore)29-12-2013 22:33:19 // 45469
A 115Le-s 8V 159 a belgáknak lett visszabutítva, éppúgy, mint a 16V-s 135 Le-re...adózási oka van.
Mellesleg nekem 8V chippel. Semmivel sem eszik kevesebbet mint a 16V, bár nekem 19"os felnin gurul, ami még növel a súlyán.
Meghibásodás szempontjából ugyanaz jöhet elő, mint a 16V-nél, kivéve szívósor (nincsenek lapátkák=örvényszelep).
Én, ha 159-et keresnénk, csakik felszereltséget, meg állapotot néznék. A 120 LE eleinte elég, majd egyre több kell. Ezért a 8V-t chippeltetném...de idővel az is kevés lesz.
Mellesleg ha most vennénk alfát, csakis 2.4-et, vennék, és valszeg 166-ot.
Amúgy 11 évig nekem is benyás volt (Fiat Marea), és féltem a dízeltől. Sok hibám volt, de egy sem dízeles gond. A kettőstömegű elszállása is a visszatekerésre vezethető vissza.
Mellesleg nekem 8V chippel. Semmivel sem eszik kevesebbet mint a 16V, bár nekem 19"os felnin gurul, ami még növel a súlyán.
Meghibásodás szempontjából ugyanaz jöhet elő, mint a 16V-nél, kivéve szívósor (nincsenek lapátkák=örvényszelep).
Én, ha 159-et keresnénk, csakik felszereltséget, meg állapotot néznék. A 120 LE eleinte elég, majd egyre több kell. Ezért a 8V-t chippeltetném...de idővel az is kevés lesz.
Mellesleg ha most vennénk alfát, csakis 2.4-et, vennék, és valszeg 166-ot.
Amúgy 11 évig nekem is benyás volt (Fiat Marea), és féltem a dízeltől. Sok hibám volt, de egy sem dízeles gond. A kettőstömegű elszállása is a visszatekerésre vezethető vissza.
Csabi29-12-2013 22:27:54 // 45468
Nem feltétlen rossz dolog kereskedésből venni, nekem onnan van. A 156 1.6 TS-t számolták be, 1évig árulták és 500ezerrel olcsóbban tudták eladni mint amennyiért beszámolták nekem....emellett magyarországi, a 2,5év távlatából már azt mondom jó vétel volt, főleg h 3M alatt jutottam hozzá, a km valós és megvan a kórtörténete is...ergo kereskedésben is ki lehet fogni.
Attie29-12-2013 22:16:00 // 45467
Sziasztok!
Van pár kérdésem :)
1. A parkolóradarom (elöl-hátul is van) nem jelzi ki a kis középső kijelzőn azt, hogy milyen messze van a tárgy az autótól. Csak hangjelzés van. Ez így normális? Akinek 8 szenzoros a radarja azok tapasztatak ilyet? Esetleg menüből kell bekapcsolni, vagy Examineren keresztül?
2. Karácsonykor kiírta, hogy "Pre-heating glow plugs not available", és ezt aztán minden reggel kiírja az első indításkor, aztán aznapra többé nem. Ez gondolom az izzítógyertya (közeli) elhalálozására utal. Jól gondolom? Amúgy simán indul az autó, nem tekeri többet reggel sem. Az izzító gyertyát egyesével vagy mindet szokták cserélni?
3. Automatat váltó. Már kétszer csinálta azt, hogy D-ből nem tudom átrakni R-be, mert nem tudom benyomni a váltón a gombot. Ezt ugye csak akkor lehetne, ha a féken állok. De semmi. Újraindítás sem segít. Aztán egyszercsak hopsz bemegy és szépen teszi a dolgát. Ilyet tapasztalt valaki?
Van pár kérdésem :)
1. A parkolóradarom (elöl-hátul is van) nem jelzi ki a kis középső kijelzőn azt, hogy milyen messze van a tárgy az autótól. Csak hangjelzés van. Ez így normális? Akinek 8 szenzoros a radarja azok tapasztatak ilyet? Esetleg menüből kell bekapcsolni, vagy Examineren keresztül?
2. Karácsonykor kiírta, hogy "Pre-heating glow plugs not available", és ezt aztán minden reggel kiírja az első indításkor, aztán aznapra többé nem. Ez gondolom az izzítógyertya (közeli) elhalálozására utal. Jól gondolom? Amúgy simán indul az autó, nem tekeri többet reggel sem. Az izzító gyertyát egyesével vagy mindet szokták cserélni?
3. Automatat váltó. Már kétszer csinálta azt, hogy D-ből nem tudom átrakni R-be, mert nem tudom benyomni a váltón a gombot. Ezt ugye csak akkor lehetne, ha a féken állok. De semmi. Újraindítás sem segít. Aztán egyszercsak hopsz bemegy és szépen teszi a dolgát. Ilyet tapasztalt valaki?
Piritu - 1.000.00029-12-2013 21:33:31 // 45466
40-et
Alfonis29-12-2013 21:32:44 // 45465
arra való. Nekem a hobbiautó a család SX4 -e. :D városban sokkal jobban szeretem. :P Alfikó csak pályán megy szinte. Csendes - gyors - biztonságos - kényelmes. igaz SX 4 be 50-60 nál van az a belső hang mint 59be 130-150 nél :D Viszont SX4 is kényelmes! :D
Alfonis29-12-2013 21:25:25 // 45464
nekem 8V van. 115 Le vel. Tényleg ezek a 115 Le sek, hogy lettek? :P
40 ezret mentem eddig vele. hiba még nem volt . Hja de EGR de az mindenhol ott van. DPF re lehet még számítani míg nincs baj vele hagyom, utána azt is kiiktatom. Ezek nem olyan vészesek.
Teljesítményre nekem elég - hiába nehéz jól viszi a kocsit és a fogyi is jó.
Kereskedőtől én sem nagyon vennék. Meg szerintem vidd el átvizsgáltatni is. Én magánszemélytől vettem, elvittem átvizsgáltatni ott futóművet mindent mérnek néznek. 6000 ft volt asszem de megérte a + nyugalmat! :)
40 ezret mentem eddig vele. hiba még nem volt . Hja de EGR de az mindenhol ott van. DPF re lehet még számítani míg nincs baj vele hagyom, utána azt is kiiktatom. Ezek nem olyan vészesek.
Teljesítményre nekem elég - hiába nehéz jól viszi a kocsit és a fogyi is jó.
Kereskedőtől én sem nagyon vennék. Meg szerintem vidd el átvizsgáltatni is. Én magánszemélytől vettem, elvittem átvizsgáltatni ott futóművet mindent mérnek néznek. 6000 ft volt asszem de megérte a + nyugalmat! :)
ALFI15629-12-2013 21:23:41 // 45463
Te már használod legalább.
Alfonis29-12-2013 21:11:59 // 45461
hogy mit? hobbiautónak van az 59? tavaly november óta 40 ezret mentem :P
ALFI15629-12-2013 20:50:33 // 45460
Kinek a pap kinek a paplan :)
Liquid29-12-2013 20:50:30 // 45459
amúgy meg az új autó nem nekem való dolog, mert 3.3-ért (ennyiért vettem a 159-et), valami fullosabb kisautót, vagy egy full fapad kicsit nagyobbat kaptam volna újan. Ha nem Alfa akkor is egy nagyobb / jól felszerelt autó használtan. Újat akkor fogok venni ha megengedhetem magamnak hogy kicsengessek 10-15 misit a mellényzsebből.
Liquid29-12-2013 20:44:54 // 45458
hát pedig inkább egy jól felszerelt 155 mint egy új Linea...
ALFI15629-12-2013 20:41:39 // 45457
Én ilyentől szeretnék venni aki ennyit megy.Meg innen az amoreról.Ha van eladó jelezzetek.
Imyx29-12-2013 20:29:56 // 45456
OFF
Egy ALFASNAK akarod mondani, hogy jobb az új francia autó, mint a használt 155?? ;-)
ON
Egy ALFASNAK akarod mondani, hogy jobb az új francia autó, mint a használt 155?? ;-)
ON
Pityukoma29-12-2013 20:22:11 // 45455
Sajnos nem engedhetem meg magamnak a hobbi autót a meglévő 2 mellé. Nekem nem a munkámhoz kell, hanem a munkába járáshoz. Nap nem telik úgy el hogy ne üljek bele. Piritu évi 30ezret rakott bele, én 13ezret. Mikor vettem 88 volt benne, 2.5 évesen. Mikor még nőtlen voltam és nem bírtam a bőrömben akkor raktam az UNO-ba 55ezret évente, és akkor sem munkaeszközként használtam. A számokat csak viszonyításképpen írtam, hogy segítsek a Cartársnak dönteni :-)
Shadin29-12-2013 20:15:24 // 45454
Tisztelettel, de meg sem fordulna a fejemben bármelyik is a felsorolt háromból. Mindegyikre sajnálnék 3 millió forintot kiadni. Nem azért mert felvet a pénz, hanem mert semmi sem szól mellettük. Ebben az árban sok más autót is meg lehet venni. Nem csak Alfát és nem csak húsz évest. Azt sem értem azt a kategóriát (na meg a suv-ot) miért is találták ki.
Ez a vélemény természetesen szubjektív.
Ez a vélemény természetesen szubjektív.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((29-12-2013 19:51:02 // 45453
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive_xenon.pluss.pdc.ulesfutes-7520267
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((29-12-2013 19:29:41 // 45452
7-7.5l nagyrészt M0 es városi kozlekedesnel .
Nálam 6.5 alatt meg nem fogyasztott , de mindig tempomattal megyek .
Olvasd végig a blogomat , hogy mi mennyibe került , de Erhard szívesen segít ha bármi kell ill kérdésed van .
Nálam 6.5 alatt meg nem fogyasztott , de mindig tempomattal megyek .
Olvasd végig a blogomat , hogy mi mennyibe került , de Erhard szívesen segít ha bármi kell ill kérdésed van .
Csabesz29-12-2013 19:23:23 // 45451
meg sem kérdezem az árát mert sajnos kombi és rettenthetetlenül sedan párti vagyok :D - de a chippen én is elgondolkodtam ha 8v lesz a vége . - fogyasztás terén így hogy chip van benne hogyan változik?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((29-12-2013 19:18:50 // 45450
Nekem 8v van es chip =140le , maximálisan megfelel es ugyanúgy megy mint a 16v .
Nálam a felszereltség volt a döntő a többi minden javítható .
A kettostegu es a kuplung nem olcsó dolog es ha teheted csak tulajtol vegyél , ahogy a többiek is javasolják .
Mellesleg az enyém esetleg Eladó :)
Nálam a felszereltség volt a döntő a többi minden javítható .
A kettostegu es a kuplung nem olcsó dolog es ha teheted csak tulajtol vegyél , ahogy a többiek is javasolják .
Mellesleg az enyém esetleg Eladó :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2013 19:07:43 // 45449
olyan 150-250e az 1.9-nél kb nagyban függ a vezetési stílustól
Csabesz29-12-2013 19:06:10 // 45448
a lenkerék dolgot is sokan emlegetik viszont amibe még nem volt cserélve mennyit kell bírnia van erre valami statisztika ?
ALFI15629-12-2013 19:05:42 // 45447
Persze te.De látod a nagyátlag havi ezer kilómétert tesz bele.Ezért mondom,hogy itt szinte mindenkinek hobbiautónak van.
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2013 18:53:47 // 45446
szerintem lényegi különbség nincs a fogyasztás között egy jól működő 16V-s olyan 6,5-öt zabrál átlagban egy kiherélt 2,4-es meg 7,5 a 2.0 meg ugyan csak 6.5-7l között, egy normálisan felszerelt 2.0 olyan 2.8-3 mihály, az 1.9-nél elég gyatra lett a lendkerék vagy túl sok a vissza pörgetett példány a 2.0-nál erősített ez már
Csabesz29-12-2013 18:49:30 // 45445
havi 2500.3000 km főként a fő utakon
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2013 18:47:39 // 45444
naaaa azért használjuk az autót én 3 év alatt 100e km-et mentem az 59-cel elektromos hiba semmi sem volt, ami volt DPF, jobb felső lengő, bal hátsó ablakmechanika, xenon izzók (bár ez fogyó eszköz) oszt ennyi ...
ALFI15629-12-2013 18:40:25 // 45443
Itt átlagos futás a havi 1000kilóméter hobbiautósok között.Mert valjuk be itt szinte mindenkinek arra van az 59.Kivéve Piritut.De neki meg van másik hobbiautó.De jó lenne ha ez lenne az átlagos.Még a legrégebbi (2006-os)59-be se lenne 100ezer km.
mzo29-12-2013 18:30:10 // 45442
Halihó!
Ha választanom kellene akkor (az autó súlya miatt) 16v, de olyan óriási különbség nem nagyon lehet hétköznapi használatban. Az új 2.0 multijet, talán tényleg jobb választás lehet, de azok általában drágábbak kicsit. Az 1.9 16v - 8v jellemző hibalehetőségei nagyjából azonosak, (EGR, DPF, szervó, stb...) talán annyi, hogy a 8v-n nincs örvényszelep. Egyébként maga a motor -ahogy előttem is írták- szinte elnyűhetetlen konstrukció, Tgk-tól kezdve sportos személyautókig mindenbe szerelték, SvédNémetOlaszUSAJapán modellekbe egyaránt.
Talán nem is a 8v-16v a kérdés, hanem inkább az állapot. :)
Ha választanom kellene akkor (az autó súlya miatt) 16v, de olyan óriási különbség nem nagyon lehet hétköznapi használatban. Az új 2.0 multijet, talán tényleg jobb választás lehet, de azok általában drágábbak kicsit. Az 1.9 16v - 8v jellemző hibalehetőségei nagyjából azonosak, (EGR, DPF, szervó, stb...) talán annyi, hogy a 8v-n nincs örvényszelep. Egyébként maga a motor -ahogy előttem is írták- szinte elnyűhetetlen konstrukció, Tgk-tól kezdve sportos személyautókig mindenbe szerelték, SvédNémetOlaszUSAJapán modellekbe egyaránt.
Talán nem is a 8v-16v a kérdés, hanem inkább az állapot. :)
Pityukoma29-12-2013 18:03:19 // 45441
Szia :-)
Én 47ezret mentem 3.5 év alatt (16v) ez szerintem átlagos futás. Ezalatt a motorban cseréltem 4db izzító gyertyát, olajat, szűrőket, vezérlést. Ezen kívül néha letörölgetem a burkolatát (kopp-kopp). Úgy gondolom hogy fenntartásbeli nagy különbségről nem lehet beszélni (8v-16v). A fogyasztásom -város:8 -pálya:7 -országút:6. Ezek megközelítő számok amik literekkel eltérhetnek a körülményektől függően. Fogyasztott már 4.5 és14!! litert is.
Elektronikai hibáról, leszakadó dugóról én még nem hallottam 159 esetében. Az előző fél Offos vasam 1.9 8v volt azzal 100ezret mentem, de a motorban csak olaj+vezérlés csere volt! Az kb 1 literrel evett kevesebbet (viszont könnyebb is volt). Én azt mondom hogy ne félj a JTDm-től, egy nagyon megbízható kiforrott konstrukció (156 1.9JTD 1997). Én a 16v-választanám. Mikor kerestem az 59-et ez volt az egyik szempontom.
Ha a 8v-s Cartársak is elmondják véleményüket akkor talán tisztább lesz a kép és könnyebben tudsz dönteni. Remélem hozzájárultam :-)
Én 47ezret mentem 3.5 év alatt (16v) ez szerintem átlagos futás. Ezalatt a motorban cseréltem 4db izzító gyertyát, olajat, szűrőket, vezérlést. Ezen kívül néha letörölgetem a burkolatát (kopp-kopp). Úgy gondolom hogy fenntartásbeli nagy különbségről nem lehet beszélni (8v-16v). A fogyasztásom -város:8 -pálya:7 -országút:6. Ezek megközelítő számok amik literekkel eltérhetnek a körülményektől függően. Fogyasztott már 4.5 és14!! litert is.
Elektronikai hibáról, leszakadó dugóról én még nem hallottam 159 esetében. Az előző fél Offos vasam 1.9 8v volt azzal 100ezret mentem, de a motorban csak olaj+vezérlés csere volt! Az kb 1 literrel evett kevesebbet (viszont könnyebb is volt). Én azt mondom hogy ne félj a JTDm-től, egy nagyon megbízható kiforrott konstrukció (156 1.9JTD 1997). Én a 16v-választanám. Mikor kerestem az 59-et ez volt az egyik szempontom.
Ha a 8v-s Cartársak is elmondják véleményüket akkor talán tisztább lesz a kép és könnyebben tudsz dönteni. Remélem hozzájárultam :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
382
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?