Vermacy28-10-2013 06:56:22 //
42749
Nem túl közelről vmi hasonló lenne a kinézet, csak képzeld hozzá a puttonyt...

Vermacy28-10-2013 06:53:53 //
42748
Nekem Péntek óta a Sottozérók dolgoznak. Még nem indokolt, de a következő két hétben nem lesz időm cserélni (minden esetben centíroztatok is).
Péntek este mentem be Sárvárra tankolni, mondom kifordulok, mert a faluban még messze látszanak a fényszórók. Aztán kiderült, hogy nem 50-el jön, de akkor már kint voltam és nyomtam egy kövéret 2-esben, majd 3-asban. Miután 110-nél sem maradt le, hát toltam még neki. Szép lassan el kezdett lemaradni, majd az elkerülőn, 0-ról már sok nem látszott az Angel Eyeból. Miután hazatértem, a konyhaablakból pont ráláttam, ahogyan kullog haza :-). Dupla volt a boldogság, mert tele a tank "Nitro"-val és Luxus mosás száradt a verdán. :-)
Talán a fényezés is meg lesz oldva pár héten belül...
Ah, már megvolt a kollektív csere. No, majd lájtosan, fogyira hajtva :-(((((
GTPeti27-10-2013 21:52:09 //
42746
...bár ha a cég fizeti, az megint más. Ott lehet mondani, hogy rizikóminimalizálás és kész. :)
Na jóccakát, léptem F1-et nézni. (Azon nagyon jól tudok aludni.)

GTPeti27-10-2013 21:51:31 //
42744
Napközben 20 fok van itt No-ban, én tuti nem télin indulnék útnak...
Azért 20 fokban, 160 felett, a német rücskös beton pályán látható a fogyás ezer km alatt :-(
Alfonis27-10-2013 21:43:39 //
42742
na azért annyira nem kopnak azok. vaaagy? :D
Holnap téli gumikkal vágok neki az útnak. Lehet, hogy nem lesz száguldozás, nem akarom, hogy elfogyjon, mire odaérünk :-(
Alfonis27-10-2013 21:34:22 //
42740
cseréltessem már a téli gummákat hétvégén otthon vagy ne? :D Itt linzben még szép idő van :P
Csabi27-10-2013 21:32:32 //
42739
A másik baj pedig az,h a tényleges nyitottságról fogalma nincs az ECUnak...
A mágnesre küldött feszültség nagyságát tudja csak...aztán vagy kinyit tőle az EGR vagy nem, vagy csak pár százalékra, ha már szorul...
Ha meg nem nyit ki, akkor azt már ismerjük...jön a lámpa egy idő után....
A megoldás: ne simogasd a gázpedált :)
GTPeti27-10-2013 21:13:38 //
42738
Gute Fahrt!
(Kellemes oktatást! ;)
Alfonis27-10-2013 21:06:27 //
42737
wow. jó utat :)
Reggel újfent a kerekeink alá vesszük az utat. Megyünk a Fekete-erdőbe, röpke ezer km. :-))
Sziasztok.
Szerintetek ez a felni jól nézne ki a 159 -es Sportwagonon? 5x108 -as.


Alfonis27-10-2013 20:53:56 //
42734
mondjuk igen Dömpinek egyedi felszereltsége van. De viszont olyan tulaj aki törődik az autóval. amikor 159 et kerestem annyi leéltet láttam tényleg vicc amik vannak használtautón...
Shadin27-10-2013 20:44:12 //
42733
Hát akkor más programozás. Egy Fiatos szerelő azt mondta, hogy rossz a 159 EGR programja, mert egyből 40%-ra nyitja, hogy kisebb legyen a késlekedés, és utána kezd el szabályozni. Ricsinek már mondtam, lehet, hogy ki lehet programozni.
ALFI15627-10-2013 20:38:08 //
42732
Ha az évjáratot nézem akkor érhet töbet 2-nél.De ha azt nézem,hogy se xenon,se bőr se tempomat meg manuál klíma akkor talán kettő körül lehet.De kinek mit ér.Az autó eladás/vétel az ilyen.
Az enyém az utolsók közül való volt, és E4-es volt. Lapáttal.
Alfonis27-10-2013 20:33:06 //
42730
ha az 1,4misi akkor a Dömpié 3,4 Misi! :P
kettőnél többet ér az...
ALFI15627-10-2013 20:25:09 //
42729
Szép.
Hogy mennyit ér?A fene tudja.........Talán kettőt.
Liquid27-10-2013 20:23:35 //
42728
kivéve ha valami gyökér kamionos előzi a másikat, és közben egy fócvágen/bimmer jön a seggedbe és bizonyítani akar :D
GTPeti27-10-2013 20:21:44 //
42727
Az automatától eltekintve kéne. B)
(Egy dízelnek pályán használva nem kell aut. Budaörsnél beteszem 5ösbe/6osba, Lindaunál kiveszem. :)
Liquid27-10-2013 20:20:13 //
42726
sose, mert nincs benne :)
Az a helyzet hogy akkor derül ki mennyire füstöl, amikor már nincs bent a DPF hogy benyelje...
Liquid27-10-2013 20:19:03 //
42725
nemrossz, de pár éve mikor próbáltam egy 166-ot, akkor úgy éreztem még nem vagyok elég öreg hozzá :D
GTPeti27-10-2013 20:16:42 //
42724
Nálad mennyinként "ürít"?
Liquid27-10-2013 20:15:45 //
42723
ha a dpf nem tömítődik el túl gyorsan akkor sztem nincs gáz
erről mi a véleményetek?
Szerintetek az enyém mennyit ér?
Shadin27-10-2013 20:03:09 //
42721
Igen, 16V
Shadin27-10-2013 20:02:32 //
42720
156-ban nem volt lapátka, csak E3-as volt, nyilván máshogy hangolva. Ez egy komplex hiba, E4 közeli.
Hali, ha valaki ilyet akar venni az egr lefalazásához az szóljon
http://viewitem.eim.ebay.hu/Alfa-Romeo-Diesel-EGR-Valve-Blanking-Plate-166-156-147-159-GT-Diesel/331050170416/item
http://viewitem.eim.ebay.hu/VD-EGR-blanking-plate-ALFA-ROMEO-147-156-159-166-SPIDER-19-JTD--24-20v-/300996556682/item
Ezt a szűkítős dolgot nem értem. A 156-omban is ugyan ez az 1,9 motor volt. Csak én mentem 185ezret egr-el, lapáttal, sose rángatott. Ha az egr lenne az igazi ok, akkor ott miért nem csinálta? Nem lehet, hogy egyszerűen a dpf miatt más a program és túl szegényre lett tervezve a "keverék", hogy minél kevesebb legyen a korom? A szűkítő csak ezt hekkeli meg?
Nem rángat, de ha legközelebb pucolom, az EGR-t, akkor gondoltam berakok egy szűkítőt.
Shadin27-10-2013 19:19:21 //
42714
Alfonis27-10-2013 19:14:34 //
42713
nekem is ilyen volt, de sz.tem zavaró. És ha tempomattal tolod akkor annak meg még be is zavar a késői gázadás. :S
Alfonis27-10-2013 19:13:17 //
42712
EGR szűkítő? neked is rángat? a méreteket pontosan nemtom amivel én dugóztam. a blogomban az egr es témánál vannak fotók, ott látod h hol lehet szűkíteni pikk pakk megvan. a szűkítő vagy a dugó bele... :P
egy téglalap alakú lemez is jó lenne 2 lyukkal a szélén. :D csak kilógnának az élei:P
Shadin27-10-2013 19:11:25 //
42711
Ha ezt tudom akkor nem bombázom szét a fél motorteret a szívósor lapátkák miatt. Próbáltál már szűkíteni az EGR-en? Jobban a gyári szűkítőnél??
Mekkore, és milyen szűkítő való 8V-be? Esetleg cikkszámot tud valaki küldeni?
Srácok!
Pár napja fékezéskor gumis nyöszörgést hallok jobb elölről. Mi a fene ez?
(néhány hete pont jobb elöl lett cserélve az alsó lengőkarom vadiúj TRW-re, szilenttel együtt)
Ötlet?
Sajna tud a 8V is, annyi hogy ha engedsz vagy nyomsz a gázpedálon azonnal abbahagyja, legalábbis nálam, ezért engem annyira nem zavar ez a történet. Persze, ha valaki megtalálná a tuti 100%-os megoldást, hogy ez se legyen, és még meg is éri megcsinálni, akkor valószínűleg megcsinálnám... :))
Shadin27-10-2013 17:34:01 //
42707
Kezelés előtt. A beszűkülés 2000rpm-en van, hideg motor ~15fok,, +-3,5 is van, egy perc melegedés után lemegy +-1,9-re

Kezelés után. Hasonló kondícióknál +-0,9 induláskor és +-0,7-0,8 kis melegedés után.

Utolsó diag. hideg motornál mutató hőfok mutató megmozdulásáig alapjáraton indításkor +-1, a végén pedig +-03-04. Viszont egész érdekesen rohangál össze-vissza a korrekció a hengerpárok között.

Aki ért hozzá mondjon valamit. Van, vagy nincs értelme hozzányúlni. Alapjárat stabil minden körülmények között, füst, nehéz indítás nincs...
'''''27-10-2013 16:42:52 //
42706
Gondolom elkapott valamit az elejével.:-)
ALFI15627-10-2013 16:36:19 //
42705
Több olyan 2.4 hírdetést láttam már,hogy motorcserés.
Pl.ez is.Mi a fene ez a motorcserélgetés 2.4-be?
Alfonis27-10-2013 16:31:05 //
42704
hát sajna tud. pedig mikor megvettem nem volt a jelenség és 95% ban csak autópályáén meek szal még az sem h város vagy vmi. :S
GTPeti27-10-2013 15:54:52 //
42703
Köszi. Nálad amúgy mennyi?
Viszonylag egyenetlen az alapjárata is. De emellett valószínűleg tőcsavaros is, ezért még csak infókat gyűjtök. (A csavarok hamarosan cserélve lesznek.)
Shadin27-10-2013 15:48:08 //
42702
Valaki azt írta itt korábban, hogy hidegen alapjáraton +-0,4, de én hallottam +-0,8-at is mint max. tűrés.
GTPeti27-10-2013 15:45:11 //
42701
Srácok, a barátom 2.4-énél akár 2.5-re is felmegy az injektor korrekció. Szerintetek ez már bajt jelez?
Shadin27-10-2013 14:29:57 //
42700
Én azt hittem hogy a 8v nem tud rángatni, ezek szerint tévedtem. Lapátkáid sincsenek. VGT van benne vajon?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.