Forum >> 159
Szabolcs 15924-10-2013 21:33:22 // 42590
ez igy rendbe is van :)
alfa147,Gt24-10-2013 21:32:29 // 42589
Szabolcs 15924-10-2013 21:30:14 // 42588
hát aszt el is hiszem ,hisz mindenki maga dönti el engem is nyuz az aszony hogy vegyünk rá 19 est de mondom neki hogy akkor a bukszát nagyra nyizsd ha kell rá gumi ,mert ugye a szépségnek ára van de nem is kevés sajnos,egyenlöre marad ez a szett asztán ki tudja mit hoz a jövő
Vermacy24-10-2013 21:21:27 // 42587
Én 17-es nyárival vettem a verdát. Első télre szereztem 16-os lemezt, majd az eladtam tavasszal és nyáron szereztem 18-ast. Így lett a 17-es a téli és a nagyobb a nyári.
A 18-ast most, tavasszal felújíttattam, kigörgőzték, alugitt és lefújták. Azóta már tettünk rá egy-két horzsolást ,de jó állapotban van az új gumikkal.
Nem szívesen váltok, mert egy rakat pénz! Ezen vacillálok, hogy megéri-e 16-osig lemenni és elveszteni a "látványt"...
A 18-ast most, tavasszal felújíttattam, kigörgőzték, alugitt és lefújták. Azóta már tettünk rá egy-két horzsolást ,de jó állapotban van az új gumikkal.
Nem szívesen váltok, mert egy rakat pénz! Ezen vacillálok, hogy megéri-e 16-osig lemenni és elveszteni a "látványt"...
Szabolcs 15924-10-2013 21:14:24 // 42586
na én ezért nem váltok méretet a felnibe marad 16 os lemez télen 17 es alu nyáron nem olcsók a gumik
Vermacy24-10-2013 21:10:29 // 42585
Vermacy24-10-2013 21:00:26 // 42584
Szabolcs 15924-10-2013 20:54:53 // 42583
Vermacy24-10-2013 20:53:35 // 42582
Gondolkodom rajta, hogy nyáriban visszatérek a 17-esre, téliben meg a 16-osra. A döntés még nincs kész...
Csupán a 45eFt/db áru kinézett gumi tántorít el...
http://www.mbmgumi.hu/index.php?oldal=termek&img=13_1712200
Na meg, hogy akkor kell 16-os készlet is.
Csupán a 45eFt/db áru kinézett gumi tántorít el...
http://www.mbmgumi.hu/index.php?oldal=termek&img=13_1712200
Na meg, hogy akkor kell 16-os készlet is.
zoltankublik24-10-2013 20:00:41 // 42581
Nem rossz. Eladó?
Vermacy24-10-2013 19:45:25 // 42580
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 19:11:40 // 42579
jah még együtt néztük :P
mizooo24-10-2013 17:58:27 // 42578
Így van. Visszafolyó cső (A vékonyabb felső) lehúz és színben kell lennie a rézcsőnek a csonkal.
Piritu - 1.000.00024-10-2013 17:52:02 // 42577
Ha jól értem a bemenő rézcsövet kell megnézni, hogy nem csúszik-e kifelé?
Piritu - 1.000.00024-10-2013 17:48:48 // 42576
163ezer volt a túróban, és tényleg nem mozgott. Pedig fütyült rendesen :-DD
zoltankublik24-10-2013 16:43:32 // 42575
Hali, nincs valakinek eladó 18-as felnije 159-es alfára? Esetleg 19-es is szóba jöhet!
Gumival, gumi nélkül is érdekel!
Gumival, gumi nélkül is érdekel!
mizooo24-10-2013 16:29:18 // 42574
Közben agyaltam rajta, mitől mászhat le a rézcső. A gyári bilincs fix átmérőt húz és nem lehet tovább feszíteni, mikor először össze van rakva a gumicső még új és erős. Ahogy telik az idő a gumicső ellapul a bilincs alatt, nem szorul már annyira változik az anyaga, le nem esik mert van egy bütyök a csonk végén ami biztosan tartja. Most Awab bilincsekkel raktam össze a csövezést, amit újra lehet feszíteni időnként, tehát ha gyárilag így van tervezve van rá esély, hogy kicsit jobban szorítja a csonkot mint a gyári bilincs így nem csúszik le a rézcső, de majd meglátjuk :)
mizooo24-10-2013 16:05:25 // 42573
Újra üzemel a szervókormányom! És kiderítettem miért esik le a szűrő a visszafolyó ágról! Megvettem a tartályt és 2L Shell Spirax olajat + gumicsövet de később másik gumicsövet használtam.
Beszereltem az új tartályt, de a visszafolyó ágra csak a gyári piros vakdugót tettem fel és csak a szivattyúra menő csövet szereltem fel rendesen. A visszafolyó ágat ami az olajhűtő felől jön, arra ráhúztam egy vastagabb gumicsövet és kivezettem oldalra egy tartályba. Feltöltöttem a tartály új olajjal és megkértem fateromat, hogy figyelje mikor jön az új olaj a motor beindítását követően, ez kb 5 mp volt :D kiabált az öreg, mert tele lett a leeresztő tartály és már a friss olaj jött. Visszakötöttem a visszafolyó ágat a tartályra lemostam a kifolyt olajat mindenhonnan feltöltöttem újra, motor beindít stop szintellenőrzés, utántöltés, újra beindít megforgat koppra jobb/balra és ok vajpuhán működik és semmi hang.
Na mitől is esik le a szűrő?! Ez kérem szépen egy csúnya konstrukciós hiba, vagy írhatnám azt is nem ilyen MO-i utakra van tervezve a kocsi :)
A kis szűrő nem ragasztva van, hanem egy nútpályába van beakasztva amit a csőben levő rézcső túltolásával fixálnak. Tehát a szűrő a helyén van, benyomják a rézcsövet és az befelé kilóg így fixálva a szűrőt a helyén. A probléma akkor van amikor ez a kis rézcső elkezd lefelé kúszni és nem fogja már meg többé a szűrőt, ekkor elég egy bukkanó és már bele is pottyant a tartályba :S... Sajnos ezt akkor néztem meg amikor az új már össze volt rakva, de nincs kizáva, hogy egyszer szétszedem majd és beragasztom ezt a rézcsövet a helyére, hogy ne tudjon lecsúszni.
Beszereltem az új tartályt, de a visszafolyó ágra csak a gyári piros vakdugót tettem fel és csak a szivattyúra menő csövet szereltem fel rendesen. A visszafolyó ágat ami az olajhűtő felől jön, arra ráhúztam egy vastagabb gumicsövet és kivezettem oldalra egy tartályba. Feltöltöttem a tartály új olajjal és megkértem fateromat, hogy figyelje mikor jön az új olaj a motor beindítását követően, ez kb 5 mp volt :D kiabált az öreg, mert tele lett a leeresztő tartály és már a friss olaj jött. Visszakötöttem a visszafolyó ágat a tartályra lemostam a kifolyt olajat mindenhonnan feltöltöttem újra, motor beindít stop szintellenőrzés, utántöltés, újra beindít megforgat koppra jobb/balra és ok vajpuhán működik és semmi hang.
Na mitől is esik le a szűrő?! Ez kérem szépen egy csúnya konstrukciós hiba, vagy írhatnám azt is nem ilyen MO-i utakra van tervezve a kocsi :)
A kis szűrő nem ragasztva van, hanem egy nútpályába van beakasztva amit a csőben levő rézcső túltolásával fixálnak. Tehát a szűrő a helyén van, benyomják a rézcsövet és az befelé kilóg így fixálva a szűrőt a helyén. A probléma akkor van amikor ez a kis rézcső elkezd lefelé kúszni és nem fogja már meg többé a szűrőt, ekkor elég egy bukkanó és már bele is pottyant a tartályba :S... Sajnos ezt akkor néztem meg amikor az új már össze volt rakva, de nincs kizáva, hogy egyszer szétszedem majd és beragasztom ezt a rézcsövet a helyére, hogy ne tudjon lecsúszni.
ValeRossi4624-10-2013 15:16:39 // 42572
nyári felni projektnek teljesen jó...:)
David | Centocinquantanove24-10-2013 15:13:17 // 42571
Mondjuk ez túlnyomórészt fekete felni, de sokat dob rajta a kontrasztos ráma... Ez tetszik...
ValeRossi4624-10-2013 15:09:15 // 42570
ez már egy jó pont :D
és jól mutat mögötte a piros féknyereg :D
és jól mutat mögötte a piros féknyereg :D
David | Centocinquantanove24-10-2013 15:07:38 // 42569
Viszont mindenképpen praktikus olyan szempontból, hogy nem látszódik rajta a fékpor annyira :))
ValeRossi4624-10-2013 15:06:13 // 42568
Még szokom Én is,és figyelek mi a reakció :)
tudnak fóliát ráragasztani,hogy milyen lenne másfajta összeállításban,csak ara meg időt kéne szánnom,hogy ott legyek és döntsek :D
tudnak fóliát ráragasztani,hogy milyen lenne másfajta összeállításban,csak ara meg időt kéne szánnom,hogy ott legyek és döntsek :D
David | Centocinquantanove24-10-2013 14:55:35 // 42567
Ezzel én is így vagyok, bár van 1-2 ami tetszik, de annak csak a külső "síkja" fekete, belül pedig ezüst... vagy fordítva...Pédául...
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 14:46:32 // 42566
mindig mondják hogy az új turbó is lóg...a tökömet, elég új turbót fogtam a kezemben egyik sem lógott semerre sem :) Piritu gyári turbója amiben volt tán 100-140e az sem lógott semerre sem....
.......................24-10-2013 14:34:40 // 42565
elvileg,hosz irányban nem kellene hogy érezd kézzel,
de gyakorlatilag ha 0,5 mm ert lóg hosszban ugyanúgy megy tovább
de gyakorlatilag ha 0,5 mm ert lóg hosszban ugyanúgy megy tovább
Dömpi (il dottore)24-10-2013 14:33:53 // 42564
nekem valahogy a fekete felni nem jön be, főleg nem fekete kocsin...de ízlések és pofonok.
Amúgy a fényezés szép.
Amúgy a fényezés szép.
Dömpi (il dottore)24-10-2013 14:28:14 // 42563
és az egészet tetézi, hogy az autóink 99%-a nem újonnan vásárolt, hanem ki tudja hány km-et futottak...
...nem is csoda, hogy folyamatosak a problémák.
Aki egy kicsit is jobb kocsit akar a segge alá, az utána rákölti a gatyáját is, tök mindegy milyen márkáról van szó. A külömbség csak árnyalatnyi.
...nem is csoda, hogy folyamatosak a problémák.
Aki egy kicsit is jobb kocsit akar a segge alá, az utána rákölti a gatyáját is, tök mindegy milyen márkáról van szó. A külömbség csak árnyalatnyi.
ValeRossi4624-10-2013 14:11:48 // 42562
fújták szerintem,de jó húsos a fényezés :)
görgőzve,javítva és kaptam hozzá színre fújt súlyokat is.
görgőzve,javítva és kaptam hozzá színre fújt súlyokat is.
Shadin24-10-2013 14:05:56 // 42561
Festék vagy szinter?
ValeRossi4624-10-2013 13:55:37 // 42560
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 12:56:56 // 42559
nulla hossz irányba.... felfelé is csak max 0,5-1mm
Liquid24-10-2013 12:46:53 // 42558
én sose figyeltem még meg ilyesmit, sztem ez szimpla placebo :)
inkább az egyéb körülmények dominálnak
Hozzáteszem hogy mindig sima gázolajat tankolok, 90%-ban 2 kútnál (Avanti-Bécs, Metro Győr)
inkább az egyéb körülmények dominálnak
Hozzáteszem hogy mindig sima gázolajat tankolok, 90%-ban 2 kútnál (Avanti-Bécs, Metro Győr)
Szabolcs 15924-10-2013 12:31:43 // 42557
Na uraim felteszem a nagy kérdést hogy a turbó tengely nek mennyi lehet a mozgása aszt tudom hogy fel le mozoghat de hosz irányba
David | Centocinquantanove24-10-2013 12:15:06 // 42556
Az tényleg jó áron volt... Nekem a Banner ugyanekkora egy tizessel drágább volt...
mizooo24-10-2013 12:11:43 // 42555
Ha már a jobban indulásról van szó az 55 Ah-t lecseréltem egy JászAkku gyártmányú 72 Ah-ra 650 A indítóárammal, 2 év gari 16500 Ft akciósan, itt gyártják egy várossal arrébb :)
David | Centocinquantanove24-10-2013 11:56:00 // 42554
Nem az, mert ha mondjuk 3.-ra is fuelsave-t kap akkor nem érezni...
Én nem macskázok, telirakom aztán hagymenjen... :) Az a kis többletsúly nemigazán játszik szerepet... 1-2 deci ide vagy oda... Amúgyis ha jönnek a hidegek, akkor érdemes legalább félig hagyni mindig mert jobban indul majd... Legalábbis ezt hallottam.
Én nem macskázok, telirakom aztán hagymenjen... :) Az a kis többletsúly nemigazán játszik szerepet... 1-2 deci ide vagy oda... Amúgyis ha jönnek a hidegek, akkor érdemes legalább félig hagyni mindig mert jobban indul majd... Legalábbis ezt hallottam.
mizooo24-10-2013 11:52:22 // 42553
Vagy mert teli a tank :) én soha nem tankolom tele, minek cipeljem a plusz súlyt :P
David | Centocinquantanove24-10-2013 11:50:35 // 42552
Én azt szoktam rendre észrevenni, hogy amikor 2-3 teli tank Fuelsave után megkapja a vas a teli tank vPower Nitrósat, akkor az első 1-200 km-en nagyon csehül megy a járgány, kiveszik felőle szinte minden dinamiszmus ahogy te is mondod, a hangja is egészen más, hangosabb és traktorosabb.
Én ezt úgy képzelem - de lehet hogy, csak a marketing áldozata vagyok -,hogy a nitrósban lévő extra "tisztító" adalékok oldják le a sok dzsuvát ami a fuelsave periódusok alatt lerakódott, és az lehet az oka...
Aztán ahogy "tisztul" lassan kezd visszatérni a megszokott kerékvágásba (vagy csak megszokom).
Én ezt úgy képzelem - de lehet hogy, csak a marketing áldozata vagyok -,hogy a nitrósban lévő extra "tisztító" adalékok oldják le a sok dzsuvát ami a fuelsave periódusok alatt lerakódott, és az lehet az oka...
Aztán ahogy "tisztul" lassan kezd visszatérni a megszokott kerékvágásba (vagy csak megszokom).
Piritu - 1.000.00024-10-2013 11:15:54 // 42551
Még a reggeli és a délutáni kocsikázás között is különbség van. Tovább megyek, még egy útun belül is érezhetően másképp indul meg - monjuk 3-ban 60-ról 100-ra - a kormos. Rengeteg faktor van, ami becsaphatja az embert.
Piritu - 1.000.00024-10-2013 11:11:59 // 42550
"max. azok szopizzák be akik mutyizottat veszenek de az más tészta." - sajna sokan bármit tankolnak, csak pár fillérrel olcsóbb legyen. Egyes kutak meg mindent megtesznek, hogy két Ft-al olcsóbban tudják adni. Ennyi üzemanyag mutyi tuti nincs odakinnt.
David | Centocinquantanove24-10-2013 10:42:11 // 42549
Azt nem mondtam, hogy bármi tönkremegy az autóban csak azért mert itthon tankolsz, rövidúton meg pláne nem.
Mégis van hangban és összeszedettségben különbség szerintem dejzel és dejzel között. Gondolom, hogy ezt most nem tudjátok hova tenni, de én hallom és érzem.
Nem is fogyasztásban mondom, hanem adalékokban ebben abban...
Mégis van hangban és összeszedettségben különbség szerintem dejzel és dejzel között. Gondolom, hogy ezt most nem tudjátok hova tenni, de én hallom és érzem.
Nem is fogyasztásban mondom, hanem adalékokban ebben abban...
Liquid24-10-2013 10:28:42 // 42548
nincs semmi különbség az üzemanyagok között, max. azok szopizzák be akik mutyizottat veszenek de az más tészta.
Azért gondolják sokan hogy jobb a kinti, mert visszafelé kevesebbet fogyaszt az autó, ez pedig azért van, mert bárhova indulsz Mo-ról, mindig felfele mész :)
Azért gondolják sokan hogy jobb a kinti, mert visszafelé kevesebbet fogyaszt az autó, ez pedig azért van, mert bárhova indulsz Mo-ról, mindig felfele mész :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 10:13:55 // 42547
tizen x év alatt egyetlen felnim sem bánta, egy autóban rohadt le a porlasztó amit használtam az esetek 60%-ban az osztrák-német határnál lévő Shell kúton tankoltam vele, 30%-ban Belgium vagy Hollandia, Németország a többi itthon....az 59-be 90%-ban csak itthon tankoltam semmi baja nem volt semminek
David | Centocinquantanove24-10-2013 10:03:00 // 42546
Nyilván vannak szabványok és előírások, aminek az üzemanyagoknak kúttól függetlenül meg kell feleljen, ez így szép és jó is, de hallottunk már üzemanyag hibája (szennyezettsége) miatt fekvemaradt autókról is.
A futómű meg valóban jó masszív és robosztus, de mondjuk ha odakoppan a felni akkor megette a fene...
A futómű meg valóban jó masszív és robosztus, de mondjuk ha odakoppan a felni akkor megette a fene...
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 08:57:42 // 42545
ezeket a dejzeleket nem rövidtávú használatra találták ki az biztos, az utak tényleg szarok bár az 59 futóművét jól megcsinálták bírja a strapát, az üzemanyag mizéria meg hülyeség semmivel sem jobb a kinti tapasztalatom szerint
Szabolcs 15924-10-2013 08:30:11 // 42544
ez igy van ahogy mondod
David | Centocinquantanove24-10-2013 08:26:45 // 42543
Németországban, ahová szerintem anno a lagjobban betörni vágyott az alfa ott nincsen ilyen probléma. A szomszéd kisvárosba is autópályán mehetsz, akárhol laksz.
Nálam szerencsés a helyzet, mert nagyobbrészt városon kívül használhatom, a regent havi egyszer csinálja 1000+ km-enként, ezért írtam, hogy havibaj :)). Ez valóban nem mindegy... sajnos.
Nálunk a magyar úthálózat ugyanaz a DPF/EGR-nek, mint a kátyúk a futóműnek. Egyszerűen ellehetlenítik azt, hogy kíméld az autódat.
És akkor azt még nem is említettem, hogy az üzemanyag is ritkasz*r nálunk...
Nálam szerencsés a helyzet, mert nagyobbrészt városon kívül használhatom, a regent havi egyszer csinálja 1000+ km-enként, ezért írtam, hogy havibaj :)). Ez valóban nem mindegy... sajnos.
Nálunk a magyar úthálózat ugyanaz a DPF/EGR-nek, mint a kátyúk a futóműnek. Egyszerűen ellehetlenítik azt, hogy kíméld az autódat.
És akkor azt még nem is említettem, hogy az üzemanyag is ritkasz*r nálunk...
Szabolcs 15923-10-2013 22:02:03 // 42542
ciao ciao
Piritu - 1.000.00023-10-2013 21:58:03 // 42541
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
421
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?