Forum >> 159

Dömpi (il dottore)24-10-2013 14:33:53 // 42564
nekem valahogy a fekete felni nem jön be, főleg nem fekete kocsin...de ízlések és pofonok.
Amúgy a fényezés szép.
Dömpi (il dottore)24-10-2013 14:28:14 // 42563
és az egészet tetézi, hogy az autóink 99%-a nem újonnan vásárolt, hanem ki tudja hány km-et futottak...
...nem is csoda, hogy folyamatosak a problémák.

Aki egy kicsit is jobb kocsit akar a segge alá, az utána rákölti a gatyáját is, tök mindegy milyen márkáról van szó. A külömbség csak árnyalatnyi.
ValeRossi4624-10-2013 14:11:48 // 42562
fújták szerintem,de jó húsos a fényezés :)
görgőzve,javítva és kaptam hozzá színre fújt súlyokat is.
Shadin24-10-2013 14:05:56 // 42561
Festék vagy szinter?
ValeRossi4624-10-2013 13:55:37 // 42560


befejeződött a felni project....:)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 12:56:56 // 42559
nulla hossz irányba.... felfelé is csak max 0,5-1mm
Liquid24-10-2013 12:46:53 // 42558
én sose figyeltem még meg ilyesmit, sztem ez szimpla placebo :)
inkább az egyéb körülmények dominálnak
Hozzáteszem hogy mindig sima gázolajat tankolok, 90%-ban 2 kútnál (Avanti-Bécs, Metro Győr)
Szabolcs 15924-10-2013 12:31:43 // 42557
Na uraim felteszem a nagy kérdést hogy a turbó tengely nek mennyi lehet a mozgása aszt tudom hogy fel le mozoghat de hosz irányba
David | Centocinquantanove24-10-2013 12:15:06 // 42556
Az tényleg jó áron volt... Nekem a Banner ugyanekkora egy tizessel drágább volt...
mizooo24-10-2013 12:11:43 // 42555
Ha már a jobban indulásról van szó az 55 Ah-t lecseréltem egy JászAkku gyártmányú 72 Ah-ra 650 A indítóárammal, 2 év gari 16500 Ft akciósan, itt gyártják egy várossal arrébb :)
David | Centocinquantanove24-10-2013 11:56:00 // 42554
Nem az, mert ha mondjuk 3.-ra is fuelsave-t kap akkor nem érezni...
Én nem macskázok, telirakom aztán hagymenjen... :) Az a kis többletsúly nemigazán játszik szerepet... 1-2 deci ide vagy oda... Amúgyis ha jönnek a hidegek, akkor érdemes legalább félig hagyni mindig mert jobban indul majd... Legalábbis ezt hallottam.
mizooo24-10-2013 11:52:22 // 42553
Vagy mert teli a tank :) én soha nem tankolom tele, minek cipeljem a plusz súlyt :P
David | Centocinquantanove24-10-2013 11:50:35 // 42552
Én azt szoktam rendre észrevenni, hogy amikor 2-3 teli tank Fuelsave után megkapja a vas a teli tank vPower Nitrósat, akkor az első 1-200 km-en nagyon csehül megy a járgány, kiveszik felőle szinte minden dinamiszmus ahogy te is mondod, a hangja is egészen más, hangosabb és traktorosabb.
Én ezt úgy képzelem - de lehet hogy, csak a marketing áldozata vagyok -,hogy a nitrósban lévő extra "tisztító" adalékok oldják le a sok dzsuvát ami a fuelsave periódusok alatt lerakódott, és az lehet az oka...
Aztán ahogy "tisztul" lassan kezd visszatérni a megszokott kerékvágásba (vagy csak megszokom).
Piritu - 1.000.00024-10-2013 11:15:54 // 42551
Még a reggeli és a délutáni kocsikázás között is különbség van. Tovább megyek, még egy útun belül is érezhetően másképp indul meg - monjuk 3-ban 60-ról 100-ra - a kormos. Rengeteg faktor van, ami becsaphatja az embert.
Piritu - 1.000.00024-10-2013 11:11:59 // 42550
"max. azok szopizzák be akik mutyizottat veszenek de az más tészta." - sajna sokan bármit tankolnak, csak pár fillérrel olcsóbb legyen. Egyes kutak meg mindent megtesznek, hogy két Ft-al olcsóbban tudják adni. Ennyi üzemanyag mutyi tuti nincs odakinnt.
David | Centocinquantanove24-10-2013 10:42:11 // 42549
Azt nem mondtam, hogy bármi tönkremegy az autóban csak azért mert itthon tankolsz, rövidúton meg pláne nem.
Mégis van hangban és összeszedettségben különbség szerintem dejzel és dejzel között. Gondolom, hogy ezt most nem tudjátok hova tenni, de én hallom és érzem.
Nem is fogyasztásban mondom, hanem adalékokban ebben abban...
Liquid24-10-2013 10:28:42 // 42548
nincs semmi különbség az üzemanyagok között, max. azok szopizzák be akik mutyizottat veszenek de az más tészta.
Azért gondolják sokan hogy jobb a kinti, mert visszafelé kevesebbet fogyaszt az autó, ez pedig azért van, mert bárhova indulsz Mo-ról, mindig felfele mész :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 10:13:55 // 42547
tizen x év alatt egyetlen felnim sem bánta, egy autóban rohadt le a porlasztó amit használtam az esetek 60%-ban az osztrák-német határnál lévő Shell kúton tankoltam vele, 30%-ban Belgium vagy Hollandia, Németország a többi itthon....az 59-be 90%-ban csak itthon tankoltam semmi baja nem volt semminek
David | Centocinquantanove24-10-2013 10:03:00 // 42546
Nyilván vannak szabványok és előírások, aminek az üzemanyagoknak kúttól függetlenül meg kell feleljen, ez így szép és jó is, de hallottunk már üzemanyag hibája (szennyezettsége) miatt fekvemaradt autókról is.

A futómű meg valóban jó masszív és robosztus, de mondjuk ha odakoppan a felni akkor megette a fene...
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2013 08:57:42 // 42545
ezeket a dejzeleket nem rövidtávú használatra találták ki az biztos, az utak tényleg szarok bár az 59 futóművét jól megcsinálták bírja a strapát, az üzemanyag mizéria meg hülyeség semmivel sem jobb a kinti tapasztalatom szerint
Szabolcs 15924-10-2013 08:30:11 // 42544
ez igy van ahogy mondod
David | Centocinquantanove24-10-2013 08:26:45 // 42543
Németországban, ahová szerintem anno a lagjobban betörni vágyott az alfa ott nincsen ilyen probléma. A szomszéd kisvárosba is autópályán mehetsz, akárhol laksz.
Nálam szerencsés a helyzet, mert nagyobbrészt városon kívül használhatom, a regent havi egyszer csinálja 1000+ km-enként, ezért írtam, hogy havibaj :)). Ez valóban nem mindegy... sajnos.
Nálunk a magyar úthálózat ugyanaz a DPF/EGR-nek, mint a kátyúk a futóműnek. Egyszerűen ellehetlenítik azt, hogy kíméld az autódat.
És akkor azt még nem is említettem, hogy az üzemanyag is ritkasz*r nálunk...
Szabolcs 15923-10-2013 22:02:03 // 42542
ciao ciao
Piritu - 1.000.00023-10-2013 21:58:03 // 42541
Jóccakát, léptem...
Szabolcs 15923-10-2013 21:32:55 // 42540
nagyon tudnak itt németország leg régebbi alfa szervize
Piritu - 1.000.00023-10-2013 21:30:52 // 42539
Kérdezd már meg, hogy mivel szokott gond lenni a 2.0-nál!
Szabolcs 15923-10-2013 21:23:09 // 42538
ez igaz 2.0 jdm nél nincs enyi gond a dpf el eszt a szaki mondta itt az alfa szervizbe hogy cseréljem le egy 2.0 jtdm re eszt meg hadjam itt majd eladják,de lekopogom miota 1 hétig mosattam otthon a dpf emet azota nincs vele gondom
Szabolcs 15923-10-2013 21:19:38 // 42537
ez tény mult honapba le toltam 3500km vele abol 3000 pálya többi mellék ut most meg csak mellék ut és már nem ugy viselkedik se az egr se a dpf 450km regen ha pályára fel akkor meg 1200km regen nem mindegy
Piritu - 1.000.00023-10-2013 21:18:03 // 42536
Szerintem inkább az a baj vele, hogy nincs tapasztalat.
pl. ha tudom a hűtőburkolat dolgot, már rég kidobtam volna. (Utólag persze többen mondták, hogy a kopeben is elszáll, de utólag bárki tud okos lenni.)
Az olaj meg akkor lenne izgi, ha fogyasztaná, de nem. Valami egyedi gebasz lesz, nem zavar. Betettem fenyegetésként egy liter OFF olajat, ha megint kezdi azt kapja.
A holtponti jeladó démona meg ott lebeg mindenki feje felett. Ha legközelebb szervizbe viszem rendelek még egyet tartaléknak.
Cserébe nagyobb a turbó, 3500-tól még tol egy hatalmasat. Eddig úgy tűnik, hogy a dpf-et is jobban megoldották.
Szabolcs 15923-10-2013 21:16:14 // 42535
egy a lényeg a diesel 159 nem valo csöszmörgése a városba ,az a veszte itt kint az alfa szervizbe mondták hogy dpf egr müködjön akkor autopálya na de kérem nem tudunk mindig ott menni , erre válasz akkor benzinest kell venni nem dieselt ,látom mire megy ki a játék legyen dolguk a szervizeknek mert különben becsukhatnak
afla15923-10-2013 21:09:16 // 42534
Kb 1 hónapja jött egy hibakód erre a hibára, de azóta semmi. Lehet hogy ez a baj???
Alfonis23-10-2013 21:08:01 // 42533
a 2.0 val már annyi bajod volt. Ha nekem az lenne félnék, h mi jönne elő. olajos egérhűtős ilyenek :S
Piritu - 1.000.00023-10-2013 21:05:32 // 42531
...vagy kormos 2.0
Szabolcs 15923-10-2013 21:04:17 // 42530
jok nagyon ha nekem se szünik meg a szarozás a szivosorba megy a háztol és helyette 1.8tb vagy 2.2 jts
Piritu - 1.000.00023-10-2013 21:03:56 // 42529
Jó lenne rájönni, hogy miért dobja el a tartály a szűrőt. Ha lenne időd/türelmed/kedved szétkaphatnád, hogy mit látni benne. Esetleg pár fénykép is jól jönne.
mizooo23-10-2013 21:00:56 // 42528
Holnap szervótartály csere, és Piritu féle szervóolaj csere, drukkoljatok unom már a G Astrát... Jah és veszek valami 70Ah akkut is télire az 55 kevéske :)
.......................23-10-2013 20:35:37 // 42527
rángatás,
nekem a gázpedál poti Volt rossz,
mondjuk a hibakód elmond mindent
Shadin23-10-2013 20:17:24 // 42526
A legjobb helyen jársz, de itt sem tudja senki. Jövő héten okosabb leszek e témában. Ha gyors megoldást akarsz fordítsd le az EGR működtetőt próbából. Olvass bele a blogomba, zenéről és rángatásról tudsz olvasni...
Alfonis23-10-2013 20:12:40 // 42525
rángat rángat... hmm. aktuális téma. lesd meg blogom az EGR ről. sztem az lesz. 99% . dugót neki :D a világító MIL lámpával meg nem kell foglalkozni :D
afla15923-10-2013 20:04:31 // 42524
Cartársak!!

Lehet, hogy már a törzs blogosoknak tele van a puttonyuk a hibajelenséget leíró és megoldást váró egyénekből, de volna egy kis problémám. Pl, városban állandó sebességen szeretném tartani a gépet (persze nem 6. ban :) ) és elkezd rángatózni a masina, illetve erőteljesebb gyorsításkor pl, 3.- ban mintha egy pillanatra kihagyna a motor. Szerintetek célirányosan mit nézessek meg rajta a szerelőmmel?? Lehet hogy ezt már neki (nekem is??) tudni kéne, de nem szeretnék felesleges köröket futni és lóvét dobálgatni az ablakon. (volt már benne részem az előző vasamnál) "Jobbnál -jobb és profibb "szerelők" húztak le kottával és 1-2 nap után újból előjött a hiba. Szóval mit ajánlotok?? Fingom sincs le van-e dugózva stb... Viszont ami talán infó a számotokra az én kipuffom totálisan tiszta...semmi, de semmi korom sehol. Előre is köszi a segítséget bárkitől is jön.
Alfonis23-10-2013 20:02:00 // 42523
hja ok. Mert az angolos papíron volt ha csak átparkolok a kocsival vagy ilyesmi akkor jöhet hibakód de az majd eltűnik. olt h már 1,5 km t mentem. majd haza. és jött hibakód. de el is tűnt :P
a melóhely 2 km re van. arra már nem jön :D
Alfonis23-10-2013 19:55:03 // 42522
na ezt mondom én is. rengeteg autónál le van kötve és semmi más beavatkozás. a régebbiknál még mil sem jön és semmire nincs hatással. maximum kevesebb korom megy be... :) De szenvedjetek nyugodtan. Szerintem felőlünk egál... :D
Alfonis23-10-2013 19:53:51 // 42521
Erhardnak? tuti ki volt kkötve. Neki minden! :D De kiwi vok már :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2013 19:52:10 // 42520
nagyon sok autónál le van dugózva az EGR egyiknél sem megy tönkre semmi ...
Shadin23-10-2013 19:45:48 // 42519
Amikor először "üzembe helyezed", minden kódot töröl. Egyszer. Utána már csak az EGR specifikus kódokat nézi és a többit békén hagyja. Még Ricsi is azt mondta, hogy javasolt visszavenni a turbónyomást EGR kiírás után. Erhardnak pedig ha jól emlékszem csak a DPF volt kiiktatva.
Alfonis23-10-2013 19:36:01 // 42518
vagy egr off. az egyből segít. Milyen jó neked, h ennyi időd van :D Figyi egy kérdés. Az a kütyü ami tőled van az más hibát nem töröl csak a egr eseket ugye? tehát ha jön egy hibakód a (tökmindegymiről) pl izzítógyertya vagy nemtom akkor azt nem törli ugye? arra maarad a sárga mil lámpa? oder?
Alfonis23-10-2013 19:34:04 // 42517
éppen ezaz... 2,5... tavaly okt novemberben drágábbak vtak.
Bár ez olyan dolog, h a használtautón szépek a képek meg a leírás. aztán odamész. nem szimpi a kereskedő (a kereskedő amúgy is nagy gond már-spec én csak magánszemélytől veszek!) -nem olyan az autó mint a hirdetésben. a karcokat hibákat már nem írják bele. a nem sok hirdetésből ami akkor volt jópárat megnézve már elgondolkoztam h atyaég. milyen állapotban vannak ezek. nehéz jót találni. Én akitől vettem elég patent volt. Nagy szerencse volt mert Győri 3 km re lakik tőlünk. Gondos tulaj. Mondta, h ő nem akar innen elmenekülni vagy bármi szal nem kamuzik de még akkor is biztosra akartam menni.
elmentünk egy általam kiválasztott szervizbe ami nem az alfa szerviz volt (győri) mert h ott van vmi ismerőse. na mondom akkor oda nem megyünk :D átvizsgálták a kocsit vannak róla papírok(fótó is ) mi milyen állapotban volt akkor futóművizsgálat minden... aztán kipróbáltam mindent ami bent van h működik e. tempomat lámpák mindent. aztán megállapodtunk. Nehézkes az autóvsárlás. én gyűjtök mindent h könnyebb legyen eladni. :) átvizsgálási papír összes számla minden..
Shadin23-10-2013 19:27:20 // 42516
Visszaszámolok... még két nap és szombaton szétszedem/cserélem a szívósort, ha nem segít megnézetem a porlasztó csúcsokat, ha az sem oldja meg akkor veszek egy TBI-t, mert már minden mást ellenőriztem.
Alfonis23-10-2013 19:19:54 // 42515
én nem így gondolom. Erhard ment több mint 100E km t hiba nélkül... szóval ez tapasztalat :D nálam is jól megy így. nekem dpf sem kéne de míg működik addig nem bántom. talán nem is lesz vele bajom még egy évig aztán utána úgyis váltok sztem. Egyébként más autóknál is probléma az EGR mindben dugózzák le. Ott sincs túltöltés vagy bármi más következmény. Olyanról még nem hllottam, h vmi az EGR lekötése miatt ment volna tönkre... viszont vele csak a hibák vannak. MI a helyzet a rángatásos dologgal? sikerül fényt deríteni rá?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.