Nagyon sok autóban megvan ez a hiba sajnos. Szinte majdnem az összes modern turbó diesel érintett, bár talán a VW csoportos még pd autók nem annyira. Legalább is nekem még a Skodás fórumos időkből (12 év) ritkán lehetett ilyen gondokkal találkozni.
Igazából én valami összetett problémára gyanakszom ennél a rángatásos dolognál. Ezek egyrészt adódhatnak mechanikus problémákból és elektronikus (szenzorok) problémák összeadódásából is. Persze ezek csak tippek. Ezek diagnosztizálásához én kevés vagyok. :)
Apámnak van egy kis 2.0 HDI Pug Partnere hordani ezt azt, szaladgálni stb... Na most ennél is jelentkezett a rángatásos probléma folyamatos gázadásnál kb 1400-1600 fordulat között. Csináltunk vele mi is mindent, EGR takarítás kuplung pedálnál érzékelő csere, spuri adalék, légtömegmérő takarítás, és még pár dolog, de igazán tökéletes javulást egyik sem hozott sajnos. Volt hogy szinte jó lett, aztán bamm visszajött a rángatás. Régen sokat kutattam fórumokon, Volvósoktól kezdve Fordosokon át Opelesekig sokan írták le ez a problémát. Volt akinek sehogy se tudták orvosolni a hibát volt akinek egy turbónál lévő szenzor cseréje megoldotta, volt akinek EGR dugózás oldotta meg volt akinek komplett nagynyomású rendszert kellett cserélni, porlasztókkal együtt, (nem volt elegendő rail nyomás bizonyos helyzetekben) és még sorolhatnám. Pug márkaszervízben azzal indítottak hogy oké ez nagynyomású hiba úgyhogy csere plusz porlasztók cseréje. Aha ez kb az autó árának majd a felébe fájt volna. Akkor inkább rángasson. Teszem hozzá az autó abszolúte nem kormoly pöccre indul és nagyon jól fogyaszt. Az igazi megoldás az lett hogy egyszerűen kerüljük a rángatásos fordulatot és gázpedál állást. Egyébként veszett jó motor a 2.0 HDI megy mint a golyó, nem lehet szétütni, és hangra pl sokkal lágyabb mint a JTDm. Ezt a rángatást leszámítva soha semmi bajunk nem volt vele. Na de nem akarom sztárolni elvégre csak egy Alfás fórum na. :) Egyébként mechanikailag jók ezek a Fiat féle mjet dieselek is, nem az ő hibájuk, hogy a saját kormukba folytják őket. Baromság a egész EGR meg DPF és társaik.
Forum >> 159
mzo28-10-2013 19:45:08 // 42790
Szabolcs 15928-10-2013 19:08:04 // 42789
köszönöm szépen
mizooo28-10-2013 19:07:03 // 42788
Ebay, seat heater vagy MO-n is lehet kapni de dupla annyiba kerül. Írd be a Google-ba :)
Szabolcs 15928-10-2013 19:03:19 // 42787
köszi szuper ,aszt honnét tudnék rendelni és mibe fáj
Erhard 242 (Pure Energy)28-10-2013 19:03:04 // 42786
nem a francokat nincsenek ... főleg a saab
mizooo28-10-2013 19:02:13 // 42785
Elszakad a szál a fűtésben, érdemes carbonszálast beépíteni.
Szabolcs 15928-10-2013 18:56:31 // 42784
a 16 v et pörgetni kell 2.5 ig nyugodtttan ha kell bele mehet a 3000 be is és nincs gond alfa szerelö mondta nekem ne nyugdijasssan merrt le ragad a korom nem tud távozni
Szabolcs 15928-10-2013 18:31:25 // 42783
üdv 1 kérdés lenne a soför oldalon valamiért nem müködik az ülés füttésem még tél elött meg akarom csinálni valakinek valami tapasztalata hogy mi lehet vele
.....28-10-2013 17:32:38 // 42782
ebay-ről tudsz rendelni olcsobban
ALFI15628-10-2013 17:04:50 // 42781
Így van az alfákba valami nem kerek.Ez a motor van a saabokba,vectrába stb...Ot nincsenek ilyen gondok.Hogy van ez?Valami bibi az elektronikánál van.
ALFI15628-10-2013 17:03:25 // 42780
Nem hoz ki ugyan akkora motorból nagyobb teljsítményt.BMW,WV,audi elötte van.
Shadin28-10-2013 16:35:11 // 42779
Nem akarod azt látni ami a kiszerelt szívósoromban ill. a lapátain van.
Vermacy28-10-2013 16:22:23 // 42778
Hááát! Ez kiváló kérdés! Azt tudom, hogy nagy duzzogva elhoztam a verdát, mert sok minden nem tetszett és mire kiértem Pestről már ki is gyulladt a kis sárga lámpa. Másnap felhívtam a srácot és azt tanácsolta, hogy szedjem szét itt, meg ott és dugózzam le, mert akkor jó lesz. Ekkor küldtem el a pics*ba, mert Vazze! Fizettem a szervizért azért, hogy más megcsinálja!
A lényeg, hogy nyáron szétszedtem és nem úgy tűnt, mint ami ki lett volna pucolva és az egyik kamra átengedte a motormosót a másik oldalra. Azt olvastam, hogy ekkor nem jó a cucc. Azért kipucoltam, kikeféltem, kiáztattam és azóta így járok vele. AC-n Cartárs kiütötte a hibát, de hazafelé ~25 km után újra előjött...
Apródon hirdet egy srác, hogy felújítottat ad 10-esért, ha kapja a régit. Lehet, megpróbálom, amíg egy hétig fényezőnél lesz a verda...
A lényeg, hogy nyáron szétszedtem és nem úgy tűnt, mint ami ki lett volna pucolva és az egyik kamra átengedte a motormosót a másik oldalra. Azt olvastam, hogy ekkor nem jó a cucc. Azért kipucoltam, kikeféltem, kiáztattam és azóta így járok vele. AC-n Cartárs kiütötte a hibát, de hazafelé ~25 km után újra előjött...
Apródon hirdet egy srác, hogy felújítottat ad 10-esért, ha kapja a régit. Lehet, megpróbálom, amíg egy hétig fényezőnél lesz a verda...
Shadin28-10-2013 16:00:10 // 42777
Mintha slusszolna a gyújtás/gyertya...
David | Centocinquantanove28-10-2013 15:58:44 // 42776
Ez furi! Nekem 2000-nél soha egyszersem rángatott. Ott már azért javában felállt a turbónyomás is...
David | Centocinquantanove28-10-2013 15:57:04 // 42775
Lehet, hogy bugyutát kérdezek, de hogy tud annyira lerakódni a korom benne, hogy vége lesz? Nyilván nem örökéletű alkatrész, de mégiscsak arra van kitalálva, hogy kormos gázt továbbítson... A gázolaj rosszabb mint amire tervezték? Vagy a vezetési stílus? Vagy mi?
Shadin28-10-2013 15:56:59 // 42774
tipikusan ~2000 és 0,8 bar
Vermacy28-10-2013 15:43:45 // 42773
Tudom, már megnéztem youtube-on, de addigra már vége volt...
mex8628-10-2013 15:08:46 // 42772
én anno a felhuzott vasnál azért kötöttem le, mert kormolt nyilván (nagyobb adagoló, nagyobb porlasztók chip stb), és telek*rta a szivosort korommal ezzel leszükitve a kereszmetszetet ami nem tett túl jót sem az égés minöségének, sem a turbó és egyéb összetevök élettartamának.
na meg az EGR se sokäig birta volna asszem eltömödés nélkül amiböl ismételten problémák következhetek volna.
na de ez már történelem, ma már vállalhatatlan lenne számomra egy ennyire kormoló autó :D
habár a power az jó volt meg a megbizhatósága is :)
csak meguntam.... nem volt lelke...
na meg az EGR se sokäig birta volna asszem eltömödés nélkül amiböl ismételten problémák következhetek volna.
na de ez már történelem, ma már vállalhatatlan lenne számomra egy ennyire kormoló autó :D
habár a power az jó volt meg a megbizhatósága is :)
csak meguntam.... nem volt lelke...
Svéd28-10-2013 15:06:23 // 42771
Üdv,ma elmentem izzót keresni a xenon-ba,mivel ebben a városban még nem vagyok ismerös,és a bejáratott dealer-em 250 km-re van,ezért elsöre talált alfa szalonba mentem be,be vittem a kiszerelt izzót,és mondtam,hogy ilyet szeretnék,hát majdnem leültem,mert 169€/ db,kérdeztem hogy nincs e valami alternativa,hát tudott volna rendelni a herzt-töl 149€/db.
David | Centocinquantanove28-10-2013 14:59:36 // 42770
Jó lehet hogy túloztam egy kicsit! :)
Üsd be a gugliba, hogy EGR rángatás, és a legkülönbözőbb autóklubok fórumjaira irányít a fiattól elkezdve a chevroleteken át szinte mindenhová amit el tudsz képzelni... ahol a keresett kifejezés alatt szinte minden márkánál azt taglalják, hogy rángat...
Nyilván akinek nem rángat az nem talál be ilyen fórumokra... tehát biztos sok autó van ami nem rángat EGR miatt, de ahogy látom még több van ami igen...
Üsd be a gugliba, hogy EGR rángatás, és a legkülönbözőbb autóklubok fórumjaira irányít a fiattól elkezdve a chevroleteken át szinte mindenhová amit el tudsz képzelni... ahol a keresett kifejezés alatt szinte minden márkánál azt taglalják, hogy rángat...
Nyilván akinek nem rángat az nem talál be ilyen fórumokra... tehát biztos sok autó van ami nem rángat EGR miatt, de ahogy látom még több van ami igen...
Dömpi (il dottore)28-10-2013 14:48:31 // 42769
Én azt figyelem, hogy az alfa ugyanazon motorból (értsd ccm) nagyobb teljesítményt hoz ki minden egyes típusnál, mint bármelyik másik márka. Namármost, akkor alapból kicsit "felhúzott" kocsik lennének az alfák?
Ha ez így van, akkor lehet, hogy az EGR okozhat némi problémát az alfákban - mex86 is írta, hogy "volt 4 évig jócskán felhuzott (+60-70le) 110es adagolósom is, ott jobbnak lättam kikötni az EGR-t"
Lehet, hogy van összefüggés?
Ha ez így van, akkor lehet, hogy az EGR okozhat némi problémát az alfákban - mex86 is írta, hogy "volt 4 évig jócskán felhuzott (+60-70le) 110es adagolósom is, ott jobbnak lättam kikötni az EGR-t"
Lehet, hogy van összefüggés?
ALFI15628-10-2013 14:44:14 // 42768
Ez nem igaz!
Piritutól megvett 56-nak nem volt ilyen baja,a puntom 1.3m-jet havi 3000km- megy bele csak városba nincs ilyen baja.A fordnak connectbe 170ezret tettem bele soha nem volt ilyen baja.Az s-maxba csak 20ezret tettem bele annak se volt ilyen baja.
Piritutól megvett 56-nak nem volt ilyen baja,a puntom 1.3m-jet havi 3000km- megy bele csak városba nincs ilyen baja.A fordnak connectbe 170ezret tettem bele soha nem volt ilyen baja.Az s-maxba csak 20ezret tettem bele annak se volt ilyen baja.
Dömpi (il dottore)28-10-2013 14:42:57 // 42767
Már miért hajtanánk el!
A 159-en fórumozó társaság az egyik legbefogadóbb :)
Egyébként várnánk fotókat ám, meg egyéb infókat:
- honnan van
- mikori évj.
- felszereltség
- motor
- stb.
És persze grat.a géphez és üdv. a 159-esek között!
A 159-en fórumozó társaság az egyik legbefogadóbb :)
Egyébként várnánk fotókat ám, meg egyéb infókat:
- honnan van
- mikori évj.
- felszereltség
- motor
- stb.
És persze grat.a géphez és üdv. a 159-esek között!
mex8628-10-2013 14:42:04 // 42766
a 166osomban is benne figyel és sosem rängatott mióta megvan, elötte hasznältam 1.9PD 131 lovas és adagolós 110es Audikat is EGR-el, szériákat, azok sem rängattak.
viszont volt 4 évig jócskán felhuzott (+60-70le) 110es adagolósom is, ott jobbnak lättam kikötni az EGR-t söt egy idö utän ki is lett dobva az egész miskulancia, ott nem jelzett hibát sem, jó kis kökori technika volt :D .
viszont volt 4 évig jócskán felhuzott (+60-70le) 110es adagolósom is, ott jobbnak lättam kikötni az EGR-t söt egy idö utän ki is lett dobva az egész miskulancia, ott nem jelzett hibát sem, jó kis kökori technika volt :D .
mex8628-10-2013 14:39:40 // 42765
Üdv Srácok!
Végül mégis vettem 159-et :) (a korábban leirt kritikáim ellenére)
Még csak foglaltam, de nemsokára hozom elfele, aztän hamarosan elkezdem hasznälni a 166 helyett, ami még megvan, söt még egy kis ideig fogom hasznälni azt is amig haza nem tudom vinni meghirdetni.
Kiväncsian värom mennyire tesz boldoggä az eddig nem hiänyolt DPF-el, Swirlklappe-val meg hasonló újdonságaival egyetemben az új drágaság.
Na meg a többlet kilóival :D
Remélem nem bosszant majd sokat.
Remélem nem hajtotok majd el a fenébe ha jövök kérdezni. :)
Végül mégis vettem 159-et :) (a korábban leirt kritikáim ellenére)
Még csak foglaltam, de nemsokára hozom elfele, aztän hamarosan elkezdem hasznälni a 166 helyett, ami még megvan, söt még egy kis ideig fogom hasznälni azt is amig haza nem tudom vinni meghirdetni.
Kiväncsian värom mennyire tesz boldoggä az eddig nem hiänyolt DPF-el, Swirlklappe-val meg hasonló újdonságaival egyetemben az új drágaság.
Na meg a többlet kilóival :D
Remélem nem bosszant majd sokat.
Remélem nem hajtotok majd el a fenébe ha jövök kérdezni. :)
David | Centocinquantanove28-10-2013 13:32:48 // 42764
Azzal vígasztalódom, hogy amelyik kocsiban van EGR, tökmindegy ki a gyártója, annak ugyanilyen rángatásos bajai vannak.
Engem nagyon nem izgat, mondom ha rángatózna, akkor megnyomom neki, kikormolom és ennyi. Kerülöm a kritikus fordulatot, csak egy kis odafigyelés kell, meg lehet szokni. Szerencsére igen ritkán jött elő újabban a rángatózás.. kopp kopp!
Engem nagyon nem izgat, mondom ha rángatózna, akkor megnyomom neki, kikormolom és ennyi. Kerülöm a kritikus fordulatot, csak egy kis odafigyelés kell, meg lehet szokni. Szerencsére igen ritkán jött elő újabban a rángatózás.. kopp kopp!
Dömpi (il dottore)28-10-2013 13:23:14 // 42763
Akkor ez tényleg nem az.
Amúgy ezeket kisebb rángatgatásokat azért furcsálom, mert nemek semmi előjele nem volt anno. Munkába menet még ment rendesen, hazafelé induláskor meg megragadt az EGR...minden előzetes jel nélkül.
Amúgy ezeket kisebb rángatgatásokat azért furcsálom, mert nemek semmi előjele nem volt anno. Munkába menet még ment rendesen, hazafelé induláskor meg megragadt az EGR...minden előzetes jel nélkül.
David | Centocinquantanove28-10-2013 13:16:05 // 42762
Semmiképpensem oldalirányú a rángatás, hanem ahhoz hasonló mint amikor már le akarna fulladni. Meg-megtorpan... Tehát nem remeg, hanem rángat.
A klattynást én akkor ézem, amikor mondjuk kettesben gyorsítok mondjuk 2500 rpm-ig, majd viszonylag hirtelen elveszem a gázt. Olyankor mintha kardános lenne, de állítólag ez normális...
Váltás közben is, de ott annyira nem erős ez a klottyanás dolog, szinte nem is venni észre.
A 4. sebességet azért emeltem ki, mert városon belül ha ~50-55-tel mész negyedikben akkor pont 1500-at forogna a motor, és akkor jönne elő a rángás.
A klattynást én akkor ézem, amikor mondjuk kettesben gyorsítok mondjuk 2500 rpm-ig, majd viszonylag hirtelen elveszem a gázt. Olyankor mintha kardános lenne, de állítólag ez normális...
Váltás közben is, de ott annyira nem erős ez a klottyanás dolog, szinte nem is venni észre.
A 4. sebességet azért emeltem ki, mert városon belül ha ~50-55-tel mész negyedikben akkor pont 1500-at forogna a motor, és akkor jönne elő a rángás.
Dömpi (il dottore)28-10-2013 13:12:09 // 42761
Pucold magad - blog
Vermacy28-10-2013 12:54:24 // 42760
Az utolsó, "szakszerű" pucolás nekem kinyírta az EGR-t. Soha többet nem viszem a sráchoz, mert nem volt korrekt és elkúrta a kocsimat...
Dömpi (il dottore)28-10-2013 12:51:46 // 42759
Dömpi (il dottore)28-10-2013 12:45:33 // 42758
Nekem az első télen (tavalyelőtt) úgy beállt, hogy átmentünk "szívódízelbe". A parkolóból kitolatás közben folyamatosan pumpálnom kellett a gázpedált, mint régen a keleti kocsiknál hidegindításkor, hogy ne fulladjon le, utána 0-ról 80-ra kb. 3 km alatt gyorsult fel.
F@sza volt. Azóta félévente kipucolom az EGR-t.
F@sza volt. Azóta félévente kipucolom az EGR-t.
Dömpi (il dottore)28-10-2013 12:42:38 // 42757
Na várj csak! Berángat - értsd előre/hátra - vagy inkább beremeg - azaz jobbra/balra?
Csak az ütött szöget a fejemben, hogy írod "fordulat 1500-on, a turbó meg 0,5-0,6 bar környékén. Ez is csak 4. sebességben leginkább".
Nekem ugyanebben a fordulattartományban és szintén 4-ben oldalirányú volt a jelenség és nem az EGR okozta, hanem a féltengely.
Van itt a hosszúoldali féltengelyen egy csapágy, ami a hosszú tengelyt kb. 45-fokban, srégen felfele irányban fixálja (ld. fotón bekarikázva). Nekem ebben nem központosan mozgott a féltengely, hanem fel-le irányban kilengett.
Amúgy óra szerinti 110-140 ezer km környékén többünknél volt féltengely probléma (Tibcsi166, Pityukoma, én, és droberto is észleli a jeleket).
Azzal kezdődik, hogy 2-ből 3-ba, 3-ból 4-be váltás után a gézadással szinte egyidőben furcsa kottyanást hallani. Nehéz észrevenni, mert a váltó alapbó klattyan egyet minden 159-ben. De az "alap" klattyanás váltáskor van, ez meg kicsit utána, a gázadáskor. Ilyenkor a féltengely csillag már moccan egyet a csillagházban. Utána kezdődik a remegés nyomaték alatt, majd végül már nyomaték nélkül is 4-ben.
Szóval, ha oldalirányú a jelenséget, javaslom nézesd meg a féltengelyt.
Csak az ütött szöget a fejemben, hogy írod "fordulat 1500-on, a turbó meg 0,5-0,6 bar környékén. Ez is csak 4. sebességben leginkább".
Nekem ugyanebben a fordulattartományban és szintén 4-ben oldalirányú volt a jelenség és nem az EGR okozta, hanem a féltengely.
Van itt a hosszúoldali féltengelyen egy csapágy, ami a hosszú tengelyt kb. 45-fokban, srégen felfele irányban fixálja (ld. fotón bekarikázva). Nekem ebben nem központosan mozgott a féltengely, hanem fel-le irányban kilengett.
Amúgy óra szerinti 110-140 ezer km környékén többünknél volt féltengely probléma (Tibcsi166, Pityukoma, én, és droberto is észleli a jeleket).
Azzal kezdődik, hogy 2-ből 3-ba, 3-ból 4-be váltás után a gézadással szinte egyidőben furcsa kottyanást hallani. Nehéz észrevenni, mert a váltó alapbó klattyan egyet minden 159-ben. De az "alap" klattyanás váltáskor van, ez meg kicsit utána, a gázadáskor. Ilyenkor a féltengely csillag már moccan egyet a csillagházban. Utána kezdődik a remegés nyomaték alatt, majd végül már nyomaték nélkül is 4-ben.
Szóval, ha oldalirányú a jelenséget, javaslom nézesd meg a féltengelyt.
St.Tomi28-10-2013 10:27:50 // 42756
Hali!
Van valakinek tapasztalata tetősín összekötőről?
Az unix-nál néztem-van thule jó sokért és vmi noname 20e ftért.
Vagy esetleg valakinek elfekvőben ami eladó?
Nem szívesen cuccolok a tetőre de költözködésnél jól jönne!
Köszi
Van valakinek tapasztalata tetősín összekötőről?
Az unix-nál néztem-van thule jó sokért és vmi noname 20e ftért.
Vagy esetleg valakinek elfekvőben ami eladó?
Nem szívesen cuccolok a tetőre de költözködésnél jól jönne!
Köszi
Vermacy28-10-2013 10:14:54 // 42755
Nekem télen rángatott ~úgy 1 hétig szakaszosan, aztán megszűnt. Nem nyúltam semmihez...
David | Centocinquantanove28-10-2013 09:19:54 // 42754
Nézd meg, hogy milyen fordulaton és turbonyomás értéken kezdi a rángatást nálad.
Shadin28-10-2013 09:04:12 // 42753
Meleg időben elég gyakran, 20 fok alatt ritkán csinálja, de nincs mi megszoruljon, mert már mindent cseréltem/ellenőriztem.
David | Centocinquantanove28-10-2013 08:40:00 // 42752
Nekem sem igazán rángat, csak nagyon nagyon ritkán. Olyankor tolok neki egy kövéret vagy visszaváltok. Az én meglátásom az az, hogy olyankor rángat amikor a fordulat és a turbónyomás egy mágikus értéknél együtt áll. A fordulat 1500-on, a turbó meg 0,5-0,6 bar környékén. Ez is csak 4. sebességben leginkább. Kizárólag ekkor rángat. Ha valamelyik érték máshol van, akkor eszébe nem jut, hogy egyet is rántson. Ami még közrejátszhat szerintem, az a hőmérséklet. Hidegebb időjárás után ha jön egy enyhület, akkor rendre hajlamosabb a rángatásra.
Néha néha kell nyomni egy padlósat, kiforgatni rendesen a motort, hagy mozogjon a szelep és akkor kisebb eséllyel szorul meg, minthogyha simogatod a gázt. Amúgymeg a lendkerék kímélése céljából sosem megyek tartsan 1500-ös fordulaton, inkább 1750-2000-ig, ebben a tartományban a fogyi is jobb.
Nekem minden szűkítő és minden egyéb gyári, nincsen belekókányolva semmi és ki sincs szedve semmi, és nagyon ritka amikor berángat.
Néha néha kell nyomni egy padlósat, kiforgatni rendesen a motort, hagy mozogjon a szelep és akkor kisebb eséllyel szorul meg, minthogyha simogatod a gázt. Amúgymeg a lendkerék kímélése céljából sosem megyek tartsan 1500-ös fordulaton, inkább 1750-2000-ig, ebben a tartományban a fogyi is jobb.
Nekem minden szűkítő és minden egyéb gyári, nincsen belekókányolva semmi és ki sincs szedve semmi, és nagyon ritka amikor berángat.
Shadin28-10-2013 08:27:43 // 42751
Tulajdonképpen a padlógáz tényleg megoldja...
Vermacy28-10-2013 06:58:35 // 42750
Én lassú kanyarodáskor hallok hasonlót ugyanonnan. Nálam átlépte a 120 ezret az óra, így vszínűsítem, hogy futóműfelújítás...
DE, csak jobb oldalról, balról semmi!
DE, csak jobb oldalról, balról semmi!
Vermacy28-10-2013 06:56:22 // 42749
Vermacy28-10-2013 06:53:53 // 42748
Nekem Péntek óta a Sottozérók dolgoznak. Még nem indokolt, de a következő két hétben nem lesz időm cserélni (minden esetben centíroztatok is).
Péntek este mentem be Sárvárra tankolni, mondom kifordulok, mert a faluban még messze látszanak a fényszórók. Aztán kiderült, hogy nem 50-el jön, de akkor már kint voltam és nyomtam egy kövéret 2-esben, majd 3-asban. Miután 110-nél sem maradt le, hát toltam még neki. Szép lassan el kezdett lemaradni, majd az elkerülőn, 0-ról már sok nem látszott az Angel Eyeból. Miután hazatértem, a konyhaablakból pont ráláttam, ahogyan kullog haza :-). Dupla volt a boldogság, mert tele a tank "Nitro"-val és Luxus mosás száradt a verdán. :-)
Talán a fényezés is meg lesz oldva pár héten belül...
Péntek este mentem be Sárvárra tankolni, mondom kifordulok, mert a faluban még messze látszanak a fényszórók. Aztán kiderült, hogy nem 50-el jön, de akkor már kint voltam és nyomtam egy kövéret 2-esben, majd 3-asban. Miután 110-nél sem maradt le, hát toltam még neki. Szép lassan el kezdett lemaradni, majd az elkerülőn, 0-ról már sok nem látszott az Angel Eyeból. Miután hazatértem, a konyhaablakból pont ráláttam, ahogyan kullog haza :-). Dupla volt a boldogság, mert tele a tank "Nitro"-val és Luxus mosás száradt a verdán. :-)
Talán a fényezés is meg lesz oldva pár héten belül...
Piritu - 1.000.00027-10-2013 21:52:56 // 42747
Ah, már megvolt a kollektív csere. No, majd lájtosan, fogyira hajtva :-(((((
GTPeti27-10-2013 21:52:09 // 42746
...bár ha a cég fizeti, az megint más. Ott lehet mondani, hogy rizikóminimalizálás és kész. :)
Piritu - 1.000.00027-10-2013 21:51:59 // 42745
GTPeti27-10-2013 21:51:31 // 42744
Napközben 20 fok van itt No-ban, én tuti nem télin indulnék útnak...
Piritu - 1.000.00027-10-2013 21:50:16 // 42743
Azért 20 fokban, 160 felett, a német rücskös beton pályán látható a fogyás ezer km alatt :-(
Alfonis27-10-2013 21:43:39 // 42742
na azért annyira nem kopnak azok. vaaagy? :D
Piritu - 1.000.00027-10-2013 21:36:24 // 42741
Holnap téli gumikkal vágok neki az útnak. Lehet, hogy nem lesz száguldozás, nem akarom, hogy elfogyjon, mire odaérünk :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
377
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?