Forum >> 159

RomeoOne12-07-2019 09:08:00 // 118002
Ha valaki megy Cityre, csináljon már jó sok kèpet az arany Giuliáról. Kívàncsi lennèk
mtibi8312-07-2019 09:03:09 // 118001
Sziasztok.
Részecskeszűrő cserénél van valami extra tennivaló?
Fizikailag kicserélem, ez rendben, esetleg további tennivaló számítógéppel?
Zolibácsi12-07-2019 07:14:01 // 118000
Hátha van itt aki jobban ért hozzá. Újra szét szedtem ki pucoltam, a tengely részét kb fényesre poliroztam, kis wd 40 megmozgat. Érzésre tök jól működik. Egr csövet ami vissza megy a szivosorba is ki pucoltam. Hidegen nincs hiba. Ahogy melegszik a motor már alapjaraton is dobja a hibát. Kicsit emelve a fordulatot van benne egy - 50 +50 ingadozás amikor a hiba jelen van. Egr nyitási állapot mindig 0 de a vélt /kalkulált Fordulatszámtol függően változik. Elektronika része döglött volna be?
Mivel autóval menni kell, nyugtassatok meg hogy check engine mellett zárt állapotban marad az egr. És ki bírja 2 napig.
U. I. Elég szar vicc hogy alfa city előtt mind a 4 autónk a családban be szarik.
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2019 22:06:03 // 117999
Ahh szar, nem értem miért kapcsolja automatánál egyből belső re.. sőt ha csak klímát kapcsolok akkor is arra rakja
Csabi11-07-2019 21:17:10 // 117998
És mire jutottál, jó z így? :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2019 21:10:11 // 117997
Stelvio újkora óta ezt csinálja....
Csabi11-07-2019 21:01:04 // 117996
Nekem ugyanez volt a 2,4-nél, nem értettem miért teszi belsőre, ha aut.-ban van.
Ránéztem és száz valamennyi százalék volt, majdnem ahogy neked..
Végül nem cseréltem, mert szinte soha nem használom autban, és 40pár ezer volt a gyári új ha jól emlékszem...Viszont ez a funkció kb 3ezret sem ér :)
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2019 20:51:06 // 117995
Aha.. ezt nekem még soha eszembe sem. jutott kiolvasni :-) Majd én is ránézek
Süti15911-07-2019 20:46:16 // 117994
Sziasztok,

Valakinek valami ötlet, vagy tapasztalás?

Köszönöm
Shadin11-07-2019 20:05:01 // 117993
A leírás alapján cserés lesz az A.Q.S. Esetleg szélvédőcserénél széthúzták a stekkert.

A párafigyelőizé jónak tűnik és változik is ha arra felé matatok.
Shadin11-07-2019 19:15:05 // 117992
levallatom az érzékelőket
Shadin11-07-2019 19:07:23 // 117991
Ja. Kispateszben is csípem.
Most cseréltek szélvédőt, remélem nem baxták el az érzékelőt v kábelét.
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2019 18:19:06 // 117990
Igen, a pára szenzor az kapcsolgatja. Szoktam vele harcolni :-) Elég kis buta, pl igazán figyelhetné, hogy az ablak le van e húzva. Vagy lehetne valami override gomb, amivel bele lehet gyógyítani a gombnyi ecu-jába, hogy nem akarom hogy klímát kapcsoljon :-)
A bonyolultság átka, nekem tökéletesen megfelelne egy olyan félautomata klíma, amilyen a 146-ban volt. A hőfokot az is tartotta automatán (24 fokon állt nálam mindig), a ventilátort és a két gombot nekem jobban esik kezelni, mint dühöngeni, hogy nem azt csinálja amit én szeretnék :-))
Jorjie11-07-2019 17:45:23 // 117989
A 8V-n Rotinger fúrt tárcsák vannak Brembo betétekkel. Nem zenél, nem nyüszög, elég jól fog.

Shadin11-07-2019 17:42:17 // 117988
Kikapcsolt klímánál amikor szerinte párásodik a szélvédőm bekapcsolja a klímát és a belső keringetést is. Egyéb esetben klímától függetlenül ha lassan megyek bezár, ha x seb. felett akkor meg kinyit. Annyira utálom a meglévő cuccokat kikapcsolni csak mert szarul működik :-(
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2019 17:22:41 // 117987
A szagérzékelős marhaságot nem hagyom soha Auto-ban, mert semmi logika nincs benne, hogy mikor kapcsol belső keringetésre. ... Észrevétlenül egyszercsak. :-) Kézzel kapcsolom. Mint ahogy a klímát is. Ha kell bekapcsolom, de jórészt offban van. A szellőztető rendszer pedig mindig Mono módban, mert úgy egy fokkal talán értelmesebb amit csinál. A ventilátort is kézzel állítgatom, utálom amikor elkezd magától ezres fokozaton zajongani feleslegesen.
Shadin11-07-2019 17:07:16 // 117986
Az autóm állandóan meg akar ölni, Full Auto klíma módban az esetek 99%-ában belső keringetésre kapcsol és megfullaszt. Van valakinek hasonló észrevétele?
Süti15911-07-2019 15:18:36 // 117985
TRW tárcsa Brembo betét, semmi hangja nincs és meg is tud állni. Sokaknak az a vékeménye, hogy a tárcsa legyen gyári. Itt már csak az a kérdés, hogy melyik gyártó készíti a gyárnak?
PBali11-07-2019 15:04:53 // 117984
Itt a trw-trw páros se klappol. Utólag már bántam, hogy nem Ate szett lett, gyárit kedvezménnyel ígértek itt Győrben, de aztán nem volt rendelhető, így a kettő (Ate vs. Trw) között az ár döntött. Ha tudtam volna, hogy "koncert" lesz, a drágábbat választom, de emiatt meg komplett szettet nem akarok cserélni pár 1000 km után...Ez van.
Smith11-07-2019 14:51:04 // 117983
mersanyivagy :)
Liquid11-07-2019 14:49:05 // 117982
De utálom a telefont... fogalm sincs mért rakta oda a végére, hogy "Sanyi" :)
Liquid11-07-2019 14:47:23 // 117981
Háát, ha csak betét csere, akkor valszeg nem jó megoldás. Sanyi
Smith11-07-2019 14:06:47 // 117980
Ez elég fenyegető. Mint egy levágott lófej az ágyadban. Úgyhogy, csak ésszel :D
Haddel11-07-2019 12:19:44 // 117979
Nekem 30e km után kezdett sípolni.
Shadin11-07-2019 10:52:29 // 117978
TRW 😞
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)11-07-2019 09:40:58 // 117977
Ha már a fémnyűvő nyestek szóba kerültek, az a gyanúm, hogy a P0240es hibám okát máshol kell keressem :DDD

Ez a rohadék egy ilyet hagyott az ABS kockán ... és még mutatja a Fuckost is :D

Docky_SD ( Bruno Banáni ;)11-07-2019 09:34:04 // 117976
Nos hát a 164 után a TBi olyan érzés volt, mintha egy kocsmai bunyósból néma karete mesterrel vált volna. Hiányzott az üvöltő V6, a csattanó lefujószelep, a hörgő szívóhang. Szóval 2 nap múlva kaptam időpontot a kipuffoshoz. Tisztában vagyok a kipufogó rendszer fontosságával, de hiányoztak a mentális lóerők és itt nem az éppeszűség volt a döntő :)

A 164 alatt egy épített gázgyorsítós komplett rendszer volt, ami brutál sokat dobott az autón. (egyébként a 155 2.0 TS-en még többet javított egy hasonló)
A lefujószelep az ami igazán hatalmas volt, mert a galaxis mérető turbólyukat szépen kezelte. Váltáskor egyből volt nyomásom stb.
A Tibin nagyon komoly a szabályzás, ez miatt nem is lehet lefujót probléma és kompromisszum mentesen betenni.
A szabályzó rendszer lengéseit okozhatja minden fajta áramlásbeli változtatás. Nem gondolom, hogy egy ilyen MOD fémzabáló nyest módjára csipkésre rágná a turbómat. Ámbár nem lehetetlen ... ezek mindenre képesek :DD
Minden estetre én is úgy gondolom, hogy eszetlen beavatkozásnak hosszú távon lehetnek következményei a turbóra nézve... is :)
_Ata_11-07-2019 09:14:21 // 117975
Nekem mindig sör lesz a kezemben, ebből már könnyű lesz megismerni... :DD
_Ata_11-07-2019 09:11:51 // 117974
Én is épp 1 hete cseréltem a fékeket, ATE tárcsák és betétek. Mentem azóta kb 500Km-ert, eddig szuper, nincs hangja.
Lexlutor11-07-2019 08:30:22 // 117973
Gondoltam rá, hátha saját tárcsájával jó.
Lexlutor11-07-2019 08:28:47 // 117972
Nekem előtte Brembo tárcsám volt Trw betéttel. Lehet Ate-Trw páros nem jó. Olvastam valahol hogy tárcsa-betét nem bírja egymást, vagy túl kemény a fékbetét.
Lexlutor11-07-2019 08:25:19 // 117971
Nekem új Ate tárcsám van. Milyen tárcsád volt?
Zolibácsi11-07-2019 07:23:45 // 117970
Sajnos úgy néz ki a GT-m ki marad Alfacityből, de Feleségem giuliettájával megyünk. Nem nehéz el téveszteni, a 159 kerekei vannak rajta :-) mint egy mini suv
_Ata_11-07-2019 06:59:15 // 117969
Lehetne, lehetne! Az itteni "kemeny maggal" jo lenne talalkozni. En szombaton 7 korul indulok Pecelrol.
PBali11-07-2019 06:42:06 // 117967
Csatlakozom, szintén zenész. Trw tárcsa és betét. Néha iszonyat hangon vinnyog, elég idegesítő. Anno láttam, hogy Shadin is ezt vette és cserélte a betétet, de aztán írta, hogy nem segített (ha jól emlékszem Ate betét lett masodik körben), ezért én nem piszkáltam. Néha nem csinálja, máskor meg nagyon is. Most pár napja újra “énekel” sajnos...
Shadin11-07-2019 06:41:21 // 117966
A tárcsa volt a probléma nálam.
Haddel11-07-2019 06:03:27 // 117965
Én is ugyan így jártam.Én se szivesen fékezek,mert mindenki megijed az utcán a hangjától. De Shadin azt mondta a tárcsa a ludas.
Lexlutor10-07-2019 23:04:49 // 117963
Vagy rakjam az alap Ebc-t?
Lexlutor10-07-2019 23:01:15 // 117962
Csak újak a tárcsáim, ahhoz meg Ebc tárcsa is kell. Simát megeszi ha jól tudom.
Liquid10-07-2019 22:43:11 // 117961
EBC :)
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2019 22:40:41 // 117960
A gyári betét nekem nem nyikorog.
Zolibácsi10-07-2019 22:23:13 // 117959
Nincs is szebb amikor az asszony így jön haza
Hiba töröltem vissza jött.
Egy YouTube gyorstalpaló után szét szedtem
És jól ki pucoltam az egr-t
Most megint jónak tűnik, de érzésre mintha a tengely kicsit szorul ha nem egyenesen próbáltam ki nyitni.
Lexlutor10-07-2019 21:43:02 // 117958
Hello. Ti milyen fékbetétet használtok? Én most Trw-t raktam a kocsiba, de úgy nyikorog mint egy Ikarusz busz. Ég a pofám minden fékezéskor... Múltkor amikor cseréltem Brembo-t raktam bele, de az is nyikorgott. Majd lecseréltem 2 hónap után Trw-re, az jó lett. Most a Trw szar. Tököm tele van ezekkel a szar fékbetétekkel. Mit rakjak bele?
Csabi10-07-2019 19:36:25 // 117957
Hali! Ami nem sport, saválló, sima lemez, ami a tapasztalatok szerint ugyanolyan hamar korrodál...
Főleg belül gond, mert ahogy írod is, rettenetesen tud zörögni regen közben.
Én azért fogom cserélni, mert már vállalhatatlan regen közben, ha nem ép országúton vagy pályán megyek... Egyébként folyamatosan romlik az állapota, néha már berezonál hirtelen gázadásra is, igazi zsiga feelinget ad, és ultra ciki :D
Köszi mindenkinek a linkeket, de igazából az Imasaf jöhet szóba, mert az még egy elfogadható árkategóriában van, az is csak azért mert " ha már cserélem" kategóriába esik. A novitec 90-100k-s ára már túl mutat ezen, és nem tudni mit tud...
szelod910-07-2019 18:46:27 // 117956
*eredmènnyel
szelod910-07-2019 18:45:49 // 117955
Végül RAL3000 mellett döntöttem. Elégedett vagyok az eseménnyel, blog hamarosan.
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2019 18:31:19 // 117954
Nekem lapos autó való. :-) A szervizben beültem, megnyomtam az ülés memóriát, szépen visszasüllyedt az aszfaltig a fotel (valaki maxra felemelte) . És helyére került a világ. :-)
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2019 17:59:08 // 117953
Muszaki okés. Így szeretem. Semmit sem kellett csinálni vele. Tökéletes az autó :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.