Forum >> 159
Pityukoma10-03-2013 20:24:11 // 32483
Lehet venni. Nekem most volt fényezve a bal hátsó ajtóm és a sárvédő is, és visszarakták rá mind kettőt. Az ajtóra jól, a sárvédőre sz@rul. Nemtetszésem fejeztem ki miatta, ezért rendeltek egy másikat. Ha megyek vissza akkor megkérdezem mennyi volt.
Norby10-03-2013 20:14:07 // 32482
Nekem sincs mindenhol, viszont nincs fényezve sehol.
Lehet ilyet venni utólag valahol? Ha javítanám,utána jó lenne feltenni. Neke is kopott a hátsó ajtónál.
Lehet ilyet venni utólag valahol? Ha javítanám,utána jó lenne feltenni. Neke is kopott a hátsó ajtónál.
Zoli198010-03-2013 20:05:07 // 32481
Na látjátok, ezért vagyok itt és kérdezek, minthogy egy kalkulátornak higyjek. Azért a 44000 jobban hangzik, mint a kiszámított 88000 :-) Így máris csábítóbb a 2.4....
David | Centocinquantanove10-03-2013 19:36:57 // 32480
ez a gyári kőfólia van nekem is gyárilag.... Lehet hogy a tiedről leszedték? Vagy nem is volt?
Dömpi (il dottore)10-03-2013 17:59:29 // 32479
Lehet, hogy gyárilag volt rajta, de én már úgy vettem, hogy nem volt sehol...sajna.
De nem baj, így most lesz egy dizájnos díszítőmatrica rajta.
Már alig várom, hogy küldje a srác az elképzeléseit.
Ha tetszeni fog, akkor még AC előtt rákerül, de lehet már a típustalira azzal megyek.
De nem baj, így most lesz egy dizájnos díszítőmatrica rajta.
Már alig várom, hogy küldje a srác az elképzeléseit.
Ha tetszeni fog, akkor még AC előtt rákerül, de lehet már a típustalira azzal megyek.
Dömpi (il dottore)10-03-2013 17:56:39 // 32478
Én a két alfára fizetek 44k-t évente.
A 159 (2008-as) papíron 120 LE, a 147 (2007-es) pedig 105 LE.
A 159 (2008-as) papíron 120 LE, a 147 (2007-es) pedig 105 LE.
Dömpi (il dottore)10-03-2013 17:54:45 // 32477
A felakadás tavaly ilyenkor volt.
Mondanom sem kell, amint felakadtam, leállítottam a kocsit és mentem a tárolóba a flexért :-)
Mostmár csak épp hogy egy 3mm-es perem van, amiben a kapu épp hogy megakad.
Mondanom sem kell, amint felakadtam, leállítottam a kocsit és mentem a tárolóba a flexért :-)
Mostmár csak épp hogy egy 3mm-es perem van, amiben a kapu épp hogy megakad.
Gábor7910-03-2013 17:04:26 // 32476
Nekem egyik oldalon van ilyen védő izé, másikon nincs (2007-es)... ahol nincs, az az oldal már volt fényezve... szóval eredetileg volt rajta.
Szerintem amelyiken nincs, az sanszos, hogy javítva volt.
Teljesítményadó nekem 2007-esre 150LE-re 33.000/év
Szerintem amelyiken nincs, az sanszos, hogy javítva volt.
Teljesítményadó nekem 2007-esre 150LE-re 33.000/év
Coolby10-03-2013 16:31:00 // 32475
Nekem most jott meg csekk. 2.4es 2006os és és nekem is 44100 az éves gépjárműadó...
Coolby10-03-2013 16:29:01 // 32474
Nekem FL elotti 2006os van es van rajta folia...
Pityukoma10-03-2013 15:21:29 // 32473
Az enyém 2007.10. FL előtti. Akkor ez is a FL súlycsökkentés áldozatául esett :-DDD
Alfonis10-03-2013 15:08:09 // 32472
de nekem ott nem is karcos meg semmi. Viszont elől ott van fólia. De csak ilyen kis darab úgyh nekem is hiányzik ott egy kis festék. Majd ha jönnek a jobb idők megcsinálom. De mivel fújjam le? :D sima ezüst spray legolcsóbb :D
Alfonis10-03-2013 15:03:11 // 32471
nekem nincs pedig FL utáni 2009 06 hó
Pityukoma10-03-2013 14:49:25 // 32470
Jól megcsináltátok. Abból a kapu akasztóból nem lehet levágni egy kicsit? Nehogy megint feltépje a begyógyult sebet.
A hátsó ajtóra és mellé van gyári kőfólia. Legalább is az enyémen van:

Lehet utólag rakták rá? Vajon a tiéden miért nincs? Lehet ezt is hozta magával a FL? Talán volt javítva és lespórolták róla?
Igaz nem figyeltem a többiekét hogy nekik van-e.
A hátsó ajtóra és mellé van gyári kőfólia. Legalább is az enyémen van:

Lehet utólag rakták rá? Vajon a tiéden miért nincs? Lehet ezt is hozta magával a FL? Talán volt javítva és lespórolták róla?
Igaz nem figyeltem a többiekét hogy nekik van-e.
Dömpi (il dottore)10-03-2013 13:47:34 // 32469
Alfonis10-03-2013 12:14:37 // 32468
ha így össze vissza mennek az autók hol lassan hol gyorsan akkor kikapcsolom én is. De 20 perc után már el is fárad a lábam annyira hozzászoktam :D (autópályán)
Főúton nem szoktam használni mert mindenkit megelőzök D:
Főúton nem szoktam használni mert mindenkit megelőzök D:
Pityukoma10-03-2013 11:52:30 // 32467
Igen, ezt én is megfigyeltem. A szokott utamon van egy felüljáró, ha bekapcsolt tempomattal (80km/h) megyek fel akkor a pil fogyi felmegy 9l-re. Ha lábbal nyomom önkéntelenül vissza engedem a sebességet. Így a végeredmény is kedvezőbb. Ennek ellenére általában a tempomatot használom :-)
Alfonis10-03-2013 11:07:51 // 32466
a tempomat valóban hasznos. Anélkül nem is vennék már ilyen cirkálót :) Bár megfigyeltem, amikor Réka vezet és dimbes dombos akkor nála nagyon kedvező a fogyasztás tempomattal nálam meg fél literrel több . Rájöttem, hogy ő emelkedőn mindig visszalassul nem ad plusz gázt lejtőn meg 150 :D De tényleg 5,6 ot tud csinálni úgy h észre sem veszi. Én meg naivan bekapcsolom a tempomatot 130 aztán 6,2 :D na akkor :D
Gábor7910-03-2013 08:47:20 // 32465
Sziasztok!
Ez ugye felmegy gond nélkül a 159-re (úgy értem, nem kell fúrni-faragni-ilyesmi)?
http://www.ebay.com/itm/300861263718?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Esetleg van infótok arról, hogy meg lehet kapni olcsóbban valahol? ;-)
Köszi!
Ez ugye felmegy gond nélkül a 159-re (úgy értem, nem kell fúrni-faragni-ilyesmi)?
http://www.ebay.com/itm/300861263718?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Esetleg van infótok arról, hogy meg lehet kapni olcsóbban valahol? ;-)
Köszi!
mizooo10-03-2013 07:28:42 // 32464
Régen eladó, a hahu-n is fent van/volt :)
Liquid09-03-2013 22:53:31 // 32463
azt érdemes lenne megnézni, ha kicsit előbb kitalálja hogy eladó, én simán megvettem volna
Liquid09-03-2013 22:52:32 // 32462
55000 a különbség? ha jól csalódom akkor nekem 50 párezer lesz az éves...
Liquid09-03-2013 22:50:55 // 32461
az attól függ mire kell konkrétan, illetve milyen menetdinamika kell
Zoli198009-03-2013 22:34:20 // 32460
Szerény számításaim szerint évi 35-50e km körüli futás várható, szinte pályán...
Zoli198009-03-2013 22:30:31 // 32459
"A jót könnyű megszokni" :-) Volt már négyhengeres dízelem, Lanciával kezdtem :-)
.......................09-03-2013 22:23:22 // 32458
Attól függ mire kell?
Mennyi km ert mész vele majd?
de az 5 hengeres 166 utàn ,minden 4 hengeres fura lesz
Mennyi km ert mész vele majd?
de az 5 hengeres 166 utàn ,minden 4 hengeres fura lesz
Zoli198009-03-2013 22:22:57 // 32457
Kösz az infót. Érdekes, akkor mindenhol rosszul számolja... De ha így van, az jó hír :-)
Pityukoma09-03-2013 22:21:46 // 32456
Én 37ezret mentem a vassal 90% városi használattal. Tulajdonképpen a mocival semmi gondom nem volt. (kopp-kopp). A blogomban minden esemény jegyezve.
Csabi09-03-2013 22:21:02 // 32455
Rossz a kalkulátor...
Az adó mértéke:
a gépjármű gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/ kilowatt
a gyártási évet követő 4-7 naptári évben 300 Ft/kilowatt
Ha 3évest vennél, vagy fiatalabbat akkor is max 50e körül lenne a teljesítmény adó
Én pl 2006-osra 44.100-at fizetek.
Az adó mértéke:
a gépjármű gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/ kilowatt
a gyártási évet követő 4-7 naptári évben 300 Ft/kilowatt
Ha 3évest vennél, vagy fiatalabbat akkor is max 50e körül lenne a teljesítmény adó
Én pl 2006-osra 44.100-at fizetek.
Pityukoma09-03-2013 22:17:10 // 32454
Nekem az egyik szempont volt a vásárláskor a tempomat. Éjszakánként amikor járok haza be tudom kapcsolni városban is. Ezt az extrát nagyon szeretem. Nem úgy mint az eső érzékelőt :-D
Zoli198009-03-2013 22:13:54 // 32453
Mondjuk kb 80% pálya ill. országút, 20% város. Igazából a 150 körüli tempót mindegyik tudja, kb azonos fogyasztással, amire az eröt használom/nám, azok az elözések. Nem száguldozok, inkább dinamikusan autózok :-) Elsösorban tényleg a megbízhatóság a döntő...
Pityukoma09-03-2013 22:11:58 // 32452
Vedd meg Erhard-ét. Az SW, bőrős 2.4+chip, -DPF-EGR, leinformálható előélet és nem utolsó sorban Rosso.
Persze ha még eladó :-)
Persze ha még eladó :-)
Dömpi (il dottore)09-03-2013 22:08:26 // 32451
Én a műszerfalon, ha úgy süt rá a nap, akkor látom a tempomat visszejelzőjének a szimbólumát, bár ez lehet semmit sem jelent.
Kábelt még nem kerestem.
Igazán én a tempomatnak akkor látom értelmet, ha pályázik az ember.
Nekem az év 90%-át a munkábajárás teszi ki, ami oda-vissza 15-15 km.
Az feleségem 147-esében van. Neki bejön, mert ugye az 1.6 TS szeret enni, tempomattal pedig kevesebbet fogyaszt.
Nálam a dejzelnél annyira nem téma.
Kábelt még nem kerestem.
Igazán én a tempomatnak akkor látom értelmet, ha pályázik az ember.
Nekem az év 90%-át a munkábajárás teszi ki, ami oda-vissza 15-15 km.
Az feleségem 147-esében van. Neki bejön, mert ugye az 1.6 TS szeret enni, tempomattal pedig kevesebbet fogyaszt.
Nálam a dejzelnél annyira nem téma.
Zoli198009-03-2013 22:06:14 // 32450
Igazából a fogyaszás annyira nem nagy különbség, inkább a megbízhatósági, és szervíz dolgok érdekelnek. A teljesítményadóbeli különbség sem elhanyagolható, egy 2007-esnél pl 55000 az éves különbség a kalkulátor szerint. Tudom, akinek nincs rá, az ne vegye meg. Lenne rá, ha megéri...
Dömpi (il dottore)09-03-2013 22:02:55 // 32449
Attól függ mire használod. Rövid országúti etapok, esetleg túlnyomórészt város, vagy inkább hosszú pályázásos etapok.
Amúgy nekem chippelt 8V van kb. 138 LE-vel. Nem mondom, hogy kevés, de korántsem tapadok az ülésbe.
Ha majd egyszer cserélek, biztosan 2.4-est veszek.
Viszont a jelenlegi 159-esek 2.4-eseinek sok gondjuk van a DPF-el. Azokban legjobb kioperálni és kiíratni a comp-ból.
Én személy szerint szeretek váltani, szóval az automata nekem nem játszana, de ha jó áron, és minden szempontból megfelelő, de automata akadna a horgomra, csak azért mert automata, nem hagynám ott.
Amúgy, ahogy hallom a 8V stabilabb, kevesebb potenciális problémával, de nem egy gyorsulási világbajnok. A 16V biztosan jó választás.
Ha új lenne a 2.4-es nem lenne gond, de a használt kapcsán, egy ilyen nagyteljesítményű diesel esetében mindig az jut eszembe: vajon mit kaphatott ez az előző tulaj(ok)nál?
Amúgy nekem chippelt 8V van kb. 138 LE-vel. Nem mondom, hogy kevés, de korántsem tapadok az ülésbe.
Ha majd egyszer cserélek, biztosan 2.4-est veszek.
Viszont a jelenlegi 159-esek 2.4-eseinek sok gondjuk van a DPF-el. Azokban legjobb kioperálni és kiíratni a comp-ból.
Én személy szerint szeretek váltani, szóval az automata nekem nem játszana, de ha jó áron, és minden szempontból megfelelő, de automata akadna a horgomra, csak azért mert automata, nem hagynám ott.
Amúgy, ahogy hallom a 8V stabilabb, kevesebb potenciális problémával, de nem egy gyorsulási világbajnok. A 16V biztosan jó választás.
Ha új lenne a 2.4-es nem lenne gond, de a használt kapcsán, egy ilyen nagyteljesítményű diesel esetében mindig az jut eszembe: vajon mit kaphatott ez az előző tulaj(ok)nál?
Pityukoma09-03-2013 21:58:02 // 32448
Szia :-) Amikor én kerestem, ugyanez a dilemmám volt. 1.9 16v-t vettem. Ráadásul a 136Le-t. Azóta megadatott a chip neki. Ha most vennék akkor biztos a 2.4-re esne a választásom. Vezettem Tibcsi166 Cartárs vasát (2.4+Chip) és lenyűgözött a dinamikája.
Pedig az előző fél OFF-os JTD-m csak 110le volt. Ahhoz képest a mostani egy rakéta- de komolyan. Viszont most már nem cserélném el másikra, úgy a szívemhez nőtt. Én úgy vettem észre itt a fórumon olvasottak alapján hogy a 2.4-el több a gond. -senkit nem akarok megbántani- viszont többet nyújt. Fogyasztás? az enyém is bekapja a 8-at városban simán.
Pedig az előző fél OFF-os JTD-m csak 110le volt. Ahhoz képest a mostani egy rakéta- de komolyan. Viszont most már nem cserélném el másikra, úgy a szívemhez nőtt. Én úgy vettem észre itt a fórumon olvasottak alapján hogy a 2.4-el több a gond. -senkit nem akarok megbántani- viszont többet nyújt. Fogyasztás? az enyém is bekapja a 8-at városban simán.
mizooo09-03-2013 21:55:15 // 32447
Kíváncsi lennék neked be van e vezetékezve a tempomat :) én nem találom egyenlőre a kábelt :(.....
Zoli198009-03-2013 21:42:32 // 32446
Üdv cartársak.
Egy ideje foglalkoztat a kérdés, hogy ha autócserén esnék át, mit javasoltok. Mindenképpen SW, börös, esetleg autómata 159-essel szemezgetek. De melyik dízel motor? 1.9 150 ló, vagy 2.4 200 ló? Esetleg 150 ló+chip? Saját tapasztalatok? A 2.4 csábítóan hangzik, próbáltam is. Igaz a jó magyar telesítménydó a duplája a kissebb motorénál :-)
Vélemények?
Egy ideje foglalkoztat a kérdés, hogy ha autócserén esnék át, mit javasoltok. Mindenképpen SW, börös, esetleg autómata 159-essel szemezgetek. De melyik dízel motor? 1.9 150 ló, vagy 2.4 200 ló? Esetleg 150 ló+chip? Saját tapasztalatok? A 2.4 csábítóan hangzik, próbáltam is. Igaz a jó magyar telesítménydó a duplája a kissebb motorénál :-)
Vélemények?
Dömpi (il dottore)09-03-2013 21:14:52 // 32445
Egyenlőre filózom azon, hogy extrázgassam-e a kocsit - itt most komolyabb beavatkozásokra gondolok, pl. dupla digit klíma, dupla kipuff, főr ülések, tempomat stb. - vagy az árát inkább inkább tegyem félre a Giuliára, és abban már odafigyelek, hogy minden legyen benne, ami ebből kimaradt.
Hajlok az utóbbira. 5-6 évig jó ez úgy, ahogy van, szeretm úgy ahogy van.
Hajlok az utóbbira. 5-6 évig jó ez úgy, ahogy van, szeretm úgy ahogy van.
Piritu - 1.000.00009-03-2013 20:55:23 // 32444
Amikor a Spider kormányát bőröztettem kicsit körülnéztem a kárpitosnál. Hááááát, voltak csuda dolgok. Olyan bőranyagokat mutatott, hogy csak pislogtam, mint hal a szatyorban.
Ott és akkor dőlt el, hogy a Spider üléseit hozzá viszem, ha a bőr megadja magát.
Ott és akkor dőlt el, hogy a Spider üléseit hozzá viszem, ha a bőr megadja magát.
Dömpi (il dottore)09-03-2013 20:51:56 // 32443
A bőr-témában egyenlőre csak információt gyűjtök.
Pénzügyileg amúgy sem tudnék most a vasra sokat költeni, mert eléggé sovány lett a kassza.
(kurva függöny)
Pénzügyileg amúgy sem tudnék most a vasra sokat költeni, mert eléggé sovány lett a kassza.
(kurva függöny)
Dömpi (il dottore)09-03-2013 20:48:28 // 32442
Ha elküldi, felrakom ide is.
Majd véleményezitek!
Majd véleményezitek!
GTPeti09-03-2013 20:47:59 // 32441
Ahogy W. Mattau mondta büszkén a Szomszéd nőjében. "Valódi műbőr." :))
Dömpi (il dottore)09-03-2013 20:47:45 // 32440
Tavaly hirtelen bejött márciusban egy rohadt meleg hétvége elég hirtelen. Még a téli gumik voltak fenn.
Előtte semmi gond nem volt, a kapuütköző felett simán kigurult a vas.
Azon a napon viszont a melegben puhább lett a téligumi és úgy látszik elég volt egy 3-5 mm-es magasságcsökkenés, és rögtön beleakadtam.
Előtte semmi gond nem volt, a kapuütköző felett simán kigurult a vas.
Azon a napon viszont a melegben puhább lett a téligumi és úgy látszik elég volt egy 3-5 mm-es magasságcsökkenés, és rögtön beleakadtam.
Pityukoma09-03-2013 20:45:23 // 32439
Nők... így szeretjük Őket :-))
Piritu - 1.000.00009-03-2013 20:44:43 // 32438
Én nem tennék műbőrt sose a kocsiba. Ladába való.
Mondjuk én bőrfüggő vagyok, esetleg alfatex.
Mondjuk én bőrfüggő vagyok, esetleg alfatex.
Pityukoma09-03-2013 20:43:37 // 32437
A látványtervet mi is kérjük ide :-)
GTPeti09-03-2013 20:41:20 // 32436
"felpuhult a téli gumi és megereszkedett a kocsi" Inkább leeresztett a gumi egy kicsit.
A gumi oldalfala nem tart, csak ha speciális, erősített oldalfalú (vagy runflat) gumi.
A gumi oldalfala nem tart, csak ha speciális, erősített oldalfalú (vagy runflat) gumi.
Pityukoma09-03-2013 20:41:01 // 32435
Ez jó ötlet :-) már úgy is pedzegette...
És Te nem a levegőbe beszélsz :-))
És Te nem a levegőbe beszélsz :-))
Dömpi (il dottore)09-03-2013 20:39:36 // 32434
Ma én is utánanéztem egy két dolognak.
Holnap reggel elviszem a vasat egy karosszériás haverhoz, és rendbe tesszük a lökös alját.
Tavaly tavasszal ugyanis ahogyan a hirtelen jött jó időben felpuhult a téli gumi és megereszkedett a kocsi, felakadtam a nagykapu ütközővasában, ami kihajlított a a lökös aljából egy darabkát.
Na, ez most rendbe lesz téve kis műanyaghegesztéssel és fényezéssel. Költség elvileg 4000 Ft lesz.
Elgurultam az unokatestvéréhez is, aki fóliadekorral foglalkozik.
A gondom az, hogy az első kerék - főleg a nyári - felveri a sarat a hátsó kerék sárvédőjének külsejére, illetve a hátsó ajtó kidomborodó részére. Itt már pöttyökben sérült a fényezés is. Ezt akarom lefóliáztatni, de esztétikusan.
Szóval a srác lefotózta a kocsit, és majd küld látványtervet. Az ötlet, hogy az alsó küszöbön végigfutna egy olyan piros csík, mint az alfa-kígyó matricám meg a Curoe sportivo feliratom, majd ez a csík kanyarodna el a ténylegesen védeni kívánt sárvédő és ajtó részre, ahol egyre vékonyodó csíkokban elfogyna.
Csinál még egy másik látványtervet is, az meg a motorháztetőre és a kocsi tetejére kerülő két piros csík lenne úgy, hogy a motorháztetőn a csíkban benne lenne az alfa-kígyó.
Az oldalsó fóliázás 6000 Ft lenne, a motorház és kocsitetős meg 15000 Ft.
Vállal bőrözést is. Megkérdeztem, mennyibe kerülne az ajtókárpit és ülés bőrre cserélése. Azt mondta, hogy műbőrből 50k.
Érdemes műbőrrel foglalkozni?
Holnap reggel elviszem a vasat egy karosszériás haverhoz, és rendbe tesszük a lökös alját.
Tavaly tavasszal ugyanis ahogyan a hirtelen jött jó időben felpuhult a téli gumi és megereszkedett a kocsi, felakadtam a nagykapu ütközővasában, ami kihajlított a a lökös aljából egy darabkát.
Na, ez most rendbe lesz téve kis műanyaghegesztéssel és fényezéssel. Költség elvileg 4000 Ft lesz.
Elgurultam az unokatestvéréhez is, aki fóliadekorral foglalkozik.
A gondom az, hogy az első kerék - főleg a nyári - felveri a sarat a hátsó kerék sárvédőjének külsejére, illetve a hátsó ajtó kidomborodó részére. Itt már pöttyökben sérült a fényezés is. Ezt akarom lefóliáztatni, de esztétikusan.
Szóval a srác lefotózta a kocsit, és majd küld látványtervet. Az ötlet, hogy az alsó küszöbön végigfutna egy olyan piros csík, mint az alfa-kígyó matricám meg a Curoe sportivo feliratom, majd ez a csík kanyarodna el a ténylegesen védeni kívánt sárvédő és ajtó részre, ahol egyre vékonyodó csíkokban elfogyna.
Csinál még egy másik látványtervet is, az meg a motorháztetőre és a kocsi tetejére kerülő két piros csík lenne úgy, hogy a motorháztetőn a csíkban benne lenne az alfa-kígyó.
Az oldalsó fóliázás 6000 Ft lenne, a motorház és kocsitetős meg 15000 Ft.
Vállal bőrözést is. Megkérdeztem, mennyibe kerülne az ajtókárpit és ülés bőrre cserélése. Azt mondta, hogy műbőrből 50k.
Érdemes műbőrrel foglalkozni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
530
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas






