Ma a feleségemmel konvolyoztunk haza Ceglédről Abonyba. Toltuk neki rendesen a régi 4-esen, amikor egy enyhe kanyarban a szembejövő sávban feltűnt egy VW és az azt üldöző, éppen előzni készülő fekete ALFA. Mivel mi is 110 felett mentünk, a szembejövők pedig vélhetően kicsit többel - szemmel láthatóan ment a verseny :-) - csak azt láttuk, hogy fekete ALFA jön szembe a VW seggében, és rövid ledsora van a scudetto-tól jobbra és balra. De hogy 159 volt-e vagy 156 facelift, hirtelen nem tudtuk kivenni.
Ha valaki magára ismer, ÜDV INNEN IS, és reméljük le tudta gyűrni a "germán"-t.
Forum >> 159
Dömpi (il dottore)06-03-2013 20:03:09 // 32240
ToniT06-03-2013 19:24:31 // 32239
Hello!
Dömpi, így már értem a folyamatot, amin végigmentetek, mondjuk úgy peches voltál, vagy esetleg volt közöttük ok-okozati összefüggés, amiért mind "sorban" beadta a kulcsot? Minden esetre ez az eset számomra legalább jó kiindulópont.
Coolby, igen, ezeket a dolgokat csak tapasztalatból lehet "hang" alapján megmondani, ami nekem ezen alkatrészhibákból - szerencsére - még eddig nem volt. A lendkerékre azért gondoltam elsőként is, mert nyomaték, terhelés alatt jelentkezik ez, guruláskor nincs, így a futóművel kapcsolatos hibákat hátrébb helyeztem a rangsorban. Ugye a szerelőhöz én például úgy szeretek menni, ha már van elég konkrét sejtésem mi a gond és hogyan tovább, és ugye sok alkatrész nevét nem tudom németül, illetve erről kommunikálni idegen nyelven nehezebb, mint ha másról szól a fáma. Az óradíjuk meg végképp horror, de a mostani beszélgetések alapján már el fogok menni egyhez.
Szosza, hatodikban és másodikban egyelőre semmi gond nincs - ötödikben is észrevehetetlen -, olyannyira, hogy mind gyorsításkor, mind akár egy 200 km/h-s sebesség tartásakor nem volt semmiféle tünet.
Hálás köszönet Srácok, Urak!
Dömpi, így már értem a folyamatot, amin végigmentetek, mondjuk úgy peches voltál, vagy esetleg volt közöttük ok-okozati összefüggés, amiért mind "sorban" beadta a kulcsot? Minden esetre ez az eset számomra legalább jó kiindulópont.
Coolby, igen, ezeket a dolgokat csak tapasztalatból lehet "hang" alapján megmondani, ami nekem ezen alkatrészhibákból - szerencsére - még eddig nem volt. A lendkerékre azért gondoltam elsőként is, mert nyomaték, terhelés alatt jelentkezik ez, guruláskor nincs, így a futóművel kapcsolatos hibákat hátrébb helyeztem a rangsorban. Ugye a szerelőhöz én például úgy szeretek menni, ha már van elég konkrét sejtésem mi a gond és hogyan tovább, és ugye sok alkatrész nevét nem tudom németül, illetve erről kommunikálni idegen nyelven nehezebb, mint ha másról szól a fáma. Az óradíjuk meg végképp horror, de a mostani beszélgetések alapján már el fogok menni egyhez.
Szosza, hatodikban és másodikban egyelőre semmi gond nincs - ötödikben is észrevehetetlen -, olyannyira, hogy mind gyorsításkor, mind akár egy 200 km/h-s sebesség tartásakor nem volt semmiféle tünet.
Hálás köszönet Srácok, Urak!
Boticselli06-03-2013 19:00:06 // 32238
meg fent van ugyanaz az autó, csak más felhasználóval, meg más árral.. hogy ez mire jó?!
stukker198706-03-2013 17:54:41 // 32237
Dömpi (il dottore)06-03-2013 14:32:40 // 32236
Nálam több összetevős volt a dolog:
- ütött az egyik felni
- szálszakadásos volt két gumi
- jobb alsó lengőkar szilent be volt szakadva
- ki volt nyúlva a műa. kp.gyűrű
Önmagukban egyenként is okozhatták a tünetet, én mindet orvosoltam egymás után.
Egyébként most is berázott pár hete, a múlt héten kicseréltük a bal oldalt is a szilentet, azóta nem ráz.
Féltengelycsuklót anno szétszedtük, semmi baja nem volt.
Egyébként ugyanúgy ráz érzésre a szilentnél is, mint a féltengelycsuklónál, de a szilentnél érzed, hogy melyik oldal felől ráz. A féltengelycsuklónál nem.
- ütött az egyik felni
- szálszakadásos volt két gumi
- jobb alsó lengőkar szilent be volt szakadva
- ki volt nyúlva a műa. kp.gyűrű
Önmagukban egyenként is okozhatták a tünetet, én mindet orvosoltam egymás után.
Egyébként most is berázott pár hete, a múlt héten kicseréltük a bal oldalt is a szilentet, azóta nem ráz.
Féltengelycsuklót anno szétszedtük, semmi baja nem volt.
Egyébként ugyanúgy ráz érzésre a szilentnél is, mint a féltengelycsuklónál, de a szilentnél érzed, hogy melyik oldal felől ráz. A féltengelycsuklónál nem.
stukker198706-03-2013 14:23:47 // 32235
Olyan hirdetéseket talál néha az ember h a haja égnek áll...
Jópár telejesen fake a hirdetés van google translate segítségével felrakva. Kérdés h ezeket ki készíti???
Millió igénytelenül megfogalmazott "gyere oszt vedd meg dikkmá" kategóriával is találkoztam már.
Persze mindegyikhez jön a kecsegtetően alacsony ár. Anno én is kísértésbe estem,hogy talán fel kellen hívni,de aztán rájöttem,hogy nincsenek csodák...
Amúgy ha annyiért meggondolnám...."a nem bézs színűt":)
Jópár telejesen fake a hirdetés van google translate segítségével felrakva. Kérdés h ezeket ki készíti???
Millió igénytelenül megfogalmazott "gyere oszt vedd meg dikkmá" kategóriával is találkoztam már.
Persze mindegyikhez jön a kecsegtetően alacsony ár. Anno én is kísértésbe estem,hogy talán fel kellen hívni,de aztán rájöttem,hogy nincsenek csodák...
Amúgy ha annyiért meggondolnám...."a nem bézs színűt":)
Shadin06-03-2013 13:57:44 // 32234
Nem is vicces. Bézs belső?
Shadin06-03-2013 13:45:34 // 32233
Coolby06-03-2013 09:12:31 // 32232
Halihó! egy jó szerelő meg tudja mondani lendkereket. Nekem most volt lendkerék, kuplung cserém és ültem egyszer Tibcsi autójában is, amikor féltengely gondja volt. Nekem lendkerekem nem volt még nagyon szét, de a lendkerék nálam inkább alacsony fordulaton rezonált, remegtette pedált és leállításnál csinált kolompot jobb-bal irányba, míg Tibcsinál a féltengely inkább gyorsításnál, magasabb fordulaton hintáztatott jobbra-balra... De tényleg egy szerelő ezt megállapítja könnyen szerintem.
.......................06-03-2013 08:19:03 // 32231
6 odikban remeg ?
ToniT06-03-2013 04:32:45 // 32230
Droberto,
Köszi a välaszt. Sajnos, vagy inkäbb häla az egnek, a fedelzeti computer nem jelez ki semmifele hibät egy-egy delibäb-üzeneten kivül, ez cirka havi egyszer van: "tulmelegedett hütöviz stb.", s beinditaskor a vizhöfokmerö fel is megy a maximumig, majd egyböl vissza (apropo, ez mi a franctol lehet, miközben odakint minuszok voltak es az auto is oräkat ällt?). Ugyanakkor a pontos kepet persze MES-el lehetne lätni, amihez ugyanakkor sem programom, sem laptopom, sem kabelem nincs. (Tudom, szerviz, ha mäs nincs, de erröl kesöbb.)
Nyilvän, evidens, hogy nem biztos, minden rendben van az EGR-rel es tärsaival, ez teny. December vegen kihasznälva nemi jo idöt, az EGR-t kiszedtem (bär külön a relet is nem), a szelep eleg jol järt, s korom is roppant keves volt benne, de azt sem hagytam ott.
A MAP szenzor takaritäsära is ugyanakkor került sor, ami azt hiszem 90%-osan sikerült is. Ezekröl majd kepet töltök fel.
DPF regenräcio most Januarban, majd Februärban törtent ket modon is, elöbb alapjaraton jo ketszer 8 percet, majd a München - Salzburg közötti autopälyan mintegy 30 percet 6. sebessegben, 3600 körüli fordulaton (lehet naiv vagyok, de ha ez sem eleg, akkor semmi).
UI: Persze az en hibäm, hogy ha nem is sajnältam, egyszerüen nem volt anyagi fedezetem mostansäg arra, hogy itt szervizbe vigyem (tenyleg mocskos dräga egy rohadt hibakodoläs is), es csak olajcserere futotta az ujevben.
Köszi a välaszt. Sajnos, vagy inkäbb häla az egnek, a fedelzeti computer nem jelez ki semmifele hibät egy-egy delibäb-üzeneten kivül, ez cirka havi egyszer van: "tulmelegedett hütöviz stb.", s beinditaskor a vizhöfokmerö fel is megy a maximumig, majd egyböl vissza (apropo, ez mi a franctol lehet, miközben odakint minuszok voltak es az auto is oräkat ällt?). Ugyanakkor a pontos kepet persze MES-el lehetne lätni, amihez ugyanakkor sem programom, sem laptopom, sem kabelem nincs. (Tudom, szerviz, ha mäs nincs, de erröl kesöbb.)
Nyilvän, evidens, hogy nem biztos, minden rendben van az EGR-rel es tärsaival, ez teny. December vegen kihasznälva nemi jo idöt, az EGR-t kiszedtem (bär külön a relet is nem), a szelep eleg jol järt, s korom is roppant keves volt benne, de azt sem hagytam ott.
A MAP szenzor takaritäsära is ugyanakkor került sor, ami azt hiszem 90%-osan sikerült is. Ezekröl majd kepet töltök fel.
DPF regenräcio most Januarban, majd Februärban törtent ket modon is, elöbb alapjaraton jo ketszer 8 percet, majd a München - Salzburg közötti autopälyan mintegy 30 percet 6. sebessegben, 3600 körüli fordulaton (lehet naiv vagyok, de ha ez sem eleg, akkor semmi).
UI: Persze az en hibäm, hogy ha nem is sajnältam, egyszerüen nem volt anyagi fedezetem mostansäg arra, hogy itt szervizbe vigyem (tenyleg mocskos dräga egy rohadt hibakodoläs is), es csak olajcserere futotta az ujevben.
ToniT06-03-2013 04:14:16 // 32229
Dömpi,
köszönöm a segitökeszseged es a toväbbi felsorolt lehetösegeket. Irnek mindegyikröl röviden:
1. Bär müszaki analfabeta nem vagyok, de a szilentek ellenörzeset meg fogom ejteni ha lehet mär holnap, viszont ehhez segitseget kell kernem. Beugrok egy nem tul dräga gumiszervizbe, s talan meg is lesz a gocpont - köszi.
2. Alufelnit hasznälok valoban most is, viszont a központosito gyürü azt hiszem fem.
3. A feltengelycsukloval kapcsolatban szinten az a gondom, hogy az elmult het evben nem volt egyik automnak sem problemäja vele, igy nem ismerem a tüneteket. Bär a csaladban egy Sharan mär küszködött vele, viszont akkor a tünet kopogas volt a kormäny aläszedesenel.
4. A kettöstömegüre pedig azert gyanakszom, mert egyreszt ugye mindenki a legrosszabbal szämol, igy nem lepödhet meg tul nagyon kesöbb, no es pont mostanäban ertük el a 150ezer kilometert, amikor mär nem lenne meglepö, fökent, hogy koräbban tudomäsom szerint nem volt hozzänyulva, ahogy a kuplunghoz sem.
Koräbban mär, amikor halvänyan elöjött a mostani problemäm, vegigolvastam a blogod, igy termeszetesen a gumiddal, pontosabban futomüddel valo borzalmat is, amitöl mentsen meg az Isten minden Cartärsat! Öszinte leszek, ezek alapjan irtam az elsö hozzäszoläsomban a feltengelycsuklo es a szilentek hibäjara valo gyanakväst, viszont azt vagy vak letemre nem lättam, vagy nem irtad mär meg, hogy a "vegsö" szervize utan megoldodott szepen, vagy sem?
A legjobbakat!!!
köszönöm a segitökeszseged es a toväbbi felsorolt lehetösegeket. Irnek mindegyikröl röviden:
1. Bär müszaki analfabeta nem vagyok, de a szilentek ellenörzeset meg fogom ejteni ha lehet mär holnap, viszont ehhez segitseget kell kernem. Beugrok egy nem tul dräga gumiszervizbe, s talan meg is lesz a gocpont - köszi.
2. Alufelnit hasznälok valoban most is, viszont a központosito gyürü azt hiszem fem.
3. A feltengelycsukloval kapcsolatban szinten az a gondom, hogy az elmult het evben nem volt egyik automnak sem problemäja vele, igy nem ismerem a tüneteket. Bär a csaladban egy Sharan mär küszködött vele, viszont akkor a tünet kopogas volt a kormäny aläszedesenel.
4. A kettöstömegüre pedig azert gyanakszom, mert egyreszt ugye mindenki a legrosszabbal szämol, igy nem lepödhet meg tul nagyon kesöbb, no es pont mostanäban ertük el a 150ezer kilometert, amikor mär nem lenne meglepö, fökent, hogy koräbban tudomäsom szerint nem volt hozzänyulva, ahogy a kuplunghoz sem.
Koräbban mär, amikor halvänyan elöjött a mostani problemäm, vegigolvastam a blogod, igy termeszetesen a gumiddal, pontosabban futomüddel valo borzalmat is, amitöl mentsen meg az Isten minden Cartärsat! Öszinte leszek, ezek alapjan irtam az elsö hozzäszoläsomban a feltengelycsuklo es a szilentek hibäjara valo gyanakväst, viszont azt vagy vak letemre nem lättam, vagy nem irtad mär meg, hogy a "vegsö" szervize utan megoldodott szepen, vagy sem?
A legjobbakat!!!
Alfonis05-03-2013 23:30:13 // 32228
én is aktív tagja vagyok...! :)
GTPeti05-03-2013 23:26:45 // 32227
"sörkollektort" Kicsi a világ. Egy barátom annak a community-nek a tagja. :)
Alfonis05-03-2013 23:26:38 // 32226
komfortérzet miatt sem. áá :D
fáradt vok. Aludnom kell hnap kelés :(
fáradt vok. Aludnom kell hnap kelés :(
Alfonis05-03-2013 23:19:50 // 32225
a belső felső átmérője 51 az alsó pedig 41 mm :D (emlékeim szerint) már építettem 2 sörkollektort :D Éppen most fogok majd még két napkollektort is építeni ami a meleg vizet csinálja :D Fő a környezettudatosság :)
akkor gondolom nem ezzel kell nagybevásárlásra menni :D de ez így ennék Oké is de egy mindennapi használatban lévő autónál nem praktikus :D Én nemtom a peres gumikat is nemcsak az áruk miatt nem kedvelem hanem a komfortérzet miatt is. Nyilván nem úgy nyeli el az úthibákat mint egy vastagabb oldalfalú. Egyedül a látszat.
én a ronda de finom mellett vok :D
akkor gondolom nem ezzel kell nagybevásárlásra menni :D de ez így ennék Oké is de egy mindennapi használatban lévő autónál nem praktikus :D Én nemtom a peres gumikat is nemcsak az áruk miatt nem kedvelem hanem a komfortérzet miatt is. Nyilván nem úgy nyeli el az úthibákat mint egy vastagabb oldalfalú. Egyedül a látszat.
én a ronda de finom mellett vok :D
Piritu - 1.000.00005-03-2013 23:14:36 // 32224
6,5 cm - nyert! :-)
(Még az ujjam befér fölé.)
(Még az ujjam befér fölé.)
Alfonis05-03-2013 23:09:13 // 32223
a sörösdoboz átmérője az 6,5 cm ha jól tom :)
na várjunk csak az én gumim ugye 205/55 r16 ezzel 632 mm az átmérő
a TI kerék 235/40 r19 az 671 mm. Tehát a különbség az 39 mm. azaz annak a fele. kerekítve épp 20 mm. Ami azt jelenti, hogy a Ti böszme kerékkel olyan magas mint most nekem a 16" al.
Ettől kisebb kereket mindennapi használatra nem tudnék elképzelni. Ez épp jó de a biztonság kedvéért kerestem a nagyobb gumit :)
Szóval a TI annyira veszélyes mint az alapfelszereltség legkisebb gumija :D
Én már várom a nyári gumikat, h csak úgy átugorhassak a fekvőrendőrökön :D
na várjunk csak az én gumim ugye 205/55 r16 ezzel 632 mm az átmérő
a TI kerék 235/40 r19 az 671 mm. Tehát a különbség az 39 mm. azaz annak a fele. kerekítve épp 20 mm. Ami azt jelenti, hogy a Ti böszme kerékkel olyan magas mint most nekem a 16" al.
Ettől kisebb kereket mindennapi használatra nem tudnék elképzelni. Ez épp jó de a biztonság kedvéért kerestem a nagyobb gumit :)
Szóval a TI annyira veszélyes mint az alapfelszereltség legkisebb gumija :D
Én már várom a nyári gumikat, h csak úgy átugorhassak a fekvőrendőrökön :D
Liquid05-03-2013 23:01:52 // 32222
erre a képedre emlékezem, ütős :)
Piritu - 1.000.00005-03-2013 23:00:54 // 32221
Liquid05-03-2013 22:57:31 // 32220
az se semmi, majd legközelebb lemérem mennyire van a motorburkolat alja a talajtól
GTPeti05-03-2013 22:54:40 // 32219
Sőt... van aki a Spideren is ültet. Sachen gibt's. Mondaná a német. :))
Piritu - 1.000.00005-03-2013 22:45:57 // 32218
Ja, és van aki még ezen 4 centit ültet :-P
Piritu - 1.000.00005-03-2013 22:45:28 // 32217
Látszik, hogy nem ültetek még Spiderben :-DDD
Terheletlenül van 7 centi alatta, ha egyedül beülök, az már a max terhelés 40%-a, legalább mínusz egy centi.
Terheletlenül van 7 centi alatta, ha egyedül beülök, az már a max terhelés 40%-a, legalább mínusz egy centi.
Liquid05-03-2013 22:42:50 // 32216
a 19-cel egyáltalán nem gázos, viszont a 225/50R17-tel már vigyázni kell, elvben csak 1-1.5 cm, de mégis valahogy sokkal alacsonyabbnak érezni
Norby05-03-2013 22:28:25 // 32215
Holnap jön meg az ELM327,majd megnézem, mert semmi hibajelzés nincs.
Shell, de tankolás előtt is ilyen magas volt,
Shell, de tankolás előtt is ilyen magas volt,
Piritu - 1.000.00005-03-2013 22:21:48 // 32214
Ötlet még lenne, de nem sokra mész vele. Elsőre ki kellene olvasni, hogy nincs-e hibaüzenet. Onnan már el lehetne indulni.
De lehet egy jobban sikerült tankolás eredménye is :-(
De lehet egy jobban sikerült tankolás eredménye is :-(
Pityukoma05-03-2013 22:18:13 // 32213
Szia,még annyit tennék droberto cartárs HSZ-hez, hogy nekem a belső csukló volt a ludas.
Norby05-03-2013 22:18:03 // 32212
köszi
a magas fogyasztásra senkinek nincs ötlete?
a magas fogyasztásra senkinek nincs ötlete?
Pityukoma05-03-2013 22:15:37 // 32211
Gratula a szép vashoz :-) Sok bolgod, gondtalan km-t kívánok vele :-)
Alfonis05-03-2013 22:15:12 // 32210
uh. az durvesz :P akkor az kisebb kerékkel de még a 19" al is elég ovatosnak kell lenni. Sokszor leér?
Dömpi (il dottore)05-03-2013 21:49:15 // 32208
SZVSZ:
- lehet üt valamelyik felnid;
- elöl az alsó lengőkar hátsó szilent be van szakadva (nekem hasonló tünetet ennek a cseréje oldott meg);
- ha van alufelnid, és ha van alatta központosító gyűrű, és az műanyag, akkor cseréltesd fémre, mert a műanyag idővel kitágul és nem központosít;
- lehet még féltengelycsukló
- lehet még kettőstömegű is, de annak idővel hangja is lesz
(én ezekkel szenvedtem tavaly nyáron, olvass utána a blogjaimban, ha érdekel)
- lehet üt valamelyik felnid;
- elöl az alsó lengőkar hátsó szilent be van szakadva (nekem hasonló tünetet ennek a cseréje oldott meg);
- ha van alufelnid, és ha van alatta központosító gyűrű, és az műanyag, akkor cseréltesd fémre, mert a műanyag idővel kitágul és nem központosít;
- lehet még féltengelycsukló
- lehet még kettőstömegű is, de annak idővel hangja is lesz
(én ezekkel szenvedtem tavaly nyáron, olvass utána a blogjaimban, ha érdekel)
Alfonis05-03-2013 21:49:14 // 32207
hja igen a TI az még ültetve van 20 mm ... vagy?
Liquid05-03-2013 21:40:48 // 32206
a TI-nél nagyon eltalálták a futóművet, mert alacsonyabb és keményebb mint az alap, de nem érezni minden kavicsot, féltem tőle kicsit, de maradt rugóút így is. Persze azért feszes, de ha nem extrán kaksi az út akkor lehet vele közlekedni, az alacsonysága inkább jelent korlátot, főleg ha kisebb átmérőjű kerék van rajta, mint pl. nálam a téli.
Dömpi (il dottore)05-03-2013 21:40:11 // 32205
Anno a Marea-mon volt hasonló, de ott nem volt középső gyűrű. 120 felett úgy rázott mint a fene. Mondjuk méretileg is nagy volt a marisra (205/55 R15)
droberto05-03-2013 21:39:32 // 32204
Mond azt, hogy te is CrossWagont akarsz csinálni a verdából! :)
Dömpi (il dottore)05-03-2013 21:38:27 // 32203
grat! Kint alszol benne? :-)
Alfonis05-03-2013 21:37:05 // 32202
195/65 vagy a per érték még magasabb már nem tom de mind1 is :D
Alfonis05-03-2013 21:34:58 // 32201
köszönöm a türelmet meg a segítséget. Muszáj volt alaposan átgondolnom. Még így is van egy kis félelem érzetem :D de a gumikat már megrendeltem. :) remélem minden passzolni fog :) és jó lesz a méret elfér bla bla bla. :)
így már majdnem olyan magas lesz mint a TI felnivel. Viszont olyan nem is kéne mert minden úthibát megérez. Drrobertonak vannak jo kis hasznos blog jegyzetei :)
így 109 lesz a 4 gumi. Ez még épp benne van az elfogadhatóba.
Ahogy hazaértem cangával Ford on láttam pont 215/55 r16 ot :D itt áll a ház előtt. Nemtom milyen ford :D de jó nagy.
amúgy ma néztem a kisbuszoknak a gumijait amivel hozzák a gyerekeket, Ford transit. azon 195/55 ös gumi van átmérút nem tom de nagyon vékony és magas falú. Érdekes ez a gumi téma :D
a lényeg h legyen jó és akkor jó magasan ülhetek :) gond nélkül az úthibák miatt.
így már majdnem olyan magas lesz mint a TI felnivel. Viszont olyan nem is kéne mert minden úthibát megérez. Drrobertonak vannak jo kis hasznos blog jegyzetei :)
így 109 lesz a 4 gumi. Ez még épp benne van az elfogadhatóba.
Ahogy hazaértem cangával Ford on láttam pont 215/55 r16 ot :D itt áll a ház előtt. Nemtom milyen ford :D de jó nagy.
amúgy ma néztem a kisbuszoknak a gumijait amivel hozzák a gyerekeket, Ford transit. azon 195/55 ös gumi van átmérút nem tom de nagyon vékony és magas falú. Érdekes ez a gumi téma :D
a lényeg h legyen jó és akkor jó magasan ülhetek :) gond nélkül az úthibák miatt.
droberto05-03-2013 21:33:59 // 32200
No, ma sikerült leteríteni a garázs elé 5 m3 mart aszfaltot...
Sajnos nincs szilárt burkolat és esőzéskor tiszta sár minden.
Sajnos nincs szilárt burkolat és esőzéskor tiszta sár minden.
Norby05-03-2013 21:33:05 // 32199
A magas fogyasztásra van valkinek megoldási javaslata?
droberto05-03-2013 21:27:05 // 32198
Hibakódod nincs?
Befecskendezés, EGR, LMM, MAP, DPF biztos OK?
Befecskendezés, EGR, LMM, MAP, DPF biztos OK?
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2013 21:19:26 // 32197
egy jó szerelő meg tudja állapítani
ToniT05-03-2013 21:11:47 // 32195
Erhard 242,
A lendkeréktől evidens, - mint mindenki - rettegek. Mivel az előző két autómnál nem volt ezzel probléma, így azt sem tudom, mi lehet a jele, jelei. Viszont inkább az érdekel, hogy ha nem is Alfa-szerviz, de egy jó szerelő ezt egy próbaút alatt is meg tudja állapítani, vagy meg kell bontani a dolgokat?
A lendkeréktől evidens, - mint mindenki - rettegek. Mivel az előző két autómnál nem volt ezzel probléma, így azt sem tudom, mi lehet a jele, jelei. Viszont inkább az érdekel, hogy ha nem is Alfa-szerviz, de egy jó szerelő ezt egy próbaút alatt is meg tudja állapítani, vagy meg kell bontani a dolgokat?
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2013 20:59:21 // 32194
akár lendkerék is lehet
ToniT05-03-2013 20:48:50 // 32193
No, ez máris valami, ezen az úton fogok egyelőre továbbmenni. Köszönöm szépen!
Ha bármi más ötlet van, ne tartsátok magatokban! ;)
Ha bármi más ötlet van, ne tartsátok magatokban! ;)
droberto05-03-2013 20:42:29 // 32192
Pityukomának és Tibcsi166 kollégának volt hasonló tünete, nekik a féltengelycsukló javítása/cseréje oldotta meg a problémát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?