Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 17:36:21 // 30190
vajh kevés köze van az akkunak amit a Cartárs írt ha rossz az akku attól nem fog háromhengerezni majd leállni az sajnos vagy porlasztó, izzító, izzítórelé vagy a kábel probléma lesz
Alfonis04-02-2013 17:04:30 // 30189
az szép. Hát én kidobnám azt az akksit ha így indítana. nekem is 8V. ha a vent maxon is van akkor is indul pöccre. -15 ben is. Ti megvárjátok az izzítást? :D
mikor minusz 15 volt akkor kicsit fostam, mert az akksi hidegekben hallani, h le van dermedve de akkor is az az egy pörgetés és röff. Annyi h nincs meg a pörgetésben az a dinamikus hang.(ezt nemtom máshogy leírni) ez még a gyári akksi.
A hangja persze kicsit más hidegen de semmi vészes... első 100 méter után beáll normálra.
mikor minusz 15 volt akkor kicsit fostam, mert az akksi hidegekben hallani, h le van dermedve de akkor is az az egy pörgetés és röff. Annyi h nincs meg a pörgetésben az a dinamikus hang.(ezt nemtom máshogy leírni) ez még a gyári akksi.
A hangja persze kicsit más hidegen de semmi vészes... első 100 méter után beáll normálra.
Dömpi (il dottore)04-02-2013 16:12:15 // 30188
Szerintem meg akku.
Amúgy akinek 8V-je van, az ne csodálkozzon. A 8V néha - nem mindig - nagy robajjal és rázkódással indul. Először én is megijedtem, azután mondták, hogy ez 8V-nél normális.
Amúgya azért gondolok az aksira, mert nekem is kicsit kevesebb - épp egy hajszálnyival az elvárt alatt - a töltöttség (Tibcsi166 nézte a múltkor, és ő jegyezte meg). Hidegben, ügyintézős módban (néhány km-es etapok sok megállással) indítás előtt mindig le kell vennem nullára a ventillátort, hogy a gyújtás ráadásakor ne induljon el, és ne terhelje a rendszert, mert külömben 2x, 3x indítózik, mire elindul. Ha viszont nem megy a levegőztetés, akkor pöccre indul. De ez csak nagy mínuszokban van így. Nulla fok felett tökéletesen indul akkor is, ha van máshol is áramfelvétel.
Amúgy akinek 8V-je van, az ne csodálkozzon. A 8V néha - nem mindig - nagy robajjal és rázkódással indul. Először én is megijedtem, azután mondták, hogy ez 8V-nél normális.
Amúgya azért gondolok az aksira, mert nekem is kicsit kevesebb - épp egy hajszálnyival az elvárt alatt - a töltöttség (Tibcsi166 nézte a múltkor, és ő jegyezte meg). Hidegben, ügyintézős módban (néhány km-es etapok sok megállással) indítás előtt mindig le kell vennem nullára a ventillátort, hogy a gyújtás ráadásakor ne induljon el, és ne terhelje a rendszert, mert külömben 2x, 3x indítózik, mire elindul. Ha viszont nem megy a levegőztetés, akkor pöccre indul. De ez csak nagy mínuszokban van így. Nulla fok felett tökéletesen indul akkor is, ha van máshol is áramfelvétel.
.......................04-02-2013 10:05:03 // 30187
ezek tipikus injektor problémák,
vagy a kompresszió nem jó egy hengerben,
de az kevésbé valszinü ilyen korú kocsiknál
vagy a kompresszió nem jó egy hengerben,
de az kevésbé valszinü ilyen korú kocsiknál
stukker198704-02-2013 09:13:42 // 30186
Más viszont nem utal kettőstömegűre.
Befecskendező kiolvasásnál viszont van 1-2 érdekes értékem.
Befecskendező kiolvasásnál viszont van 1-2 érdekes értékem.
droberto04-02-2013 09:08:56 // 30185
A nyomvatartáskori rázkódás szerintem kettőstömegű.
Nem szereti azt (az alacsony) a fordulatszámot.
Nem szereti azt (az alacsony) a fordulatszámot.
stukker198704-02-2013 09:03:23 // 30184
Az enyém is furán "rázkódva" indul.
Először akksira gondoltam,de egyre inkább befecskendező szaga van a dolognak...
Először akksira gondoltam,de egyre inkább befecskendező szaga van a dolognak...
droberto04-02-2013 08:45:38 // 30183
Ezt az enyém is csinálja, bár le, azért nem áll! Tényleg résen kell lenni indításkor, mert hülyén indul.
Legközelebb majd jobban megfigyelem, hogy szavakba önthessem... :)
Befecs korrekciót néztél már? Ha nagyok az eltérések, akkor kinézhet egy felújítás!
Nálam ez, 1,5-ön belül van hidegindításkor. 5°C alatt 5-10 mp-ig hallató némi kvarrogás (a diesel kerregésyen felül).
Legközelebb majd jobban megfigyelem, hogy szavakba önthessem... :)
Befecs korrekciót néztél már? Ha nagyok az eltérések, akkor kinézhet egy felújítás!
Nálam ez, 1,5-ön belül van hidegindításkor. 5°C alatt 5-10 mp-ig hallató némi kvarrogás (a diesel kerregésyen felül).
Gábor7904-02-2013 06:59:08 // 30182
És persze jobbulást kívánok!
Gábor7904-02-2013 06:58:07 // 30181
Igen, ez így van. Az egyém FL előtti. De a lényeg, hogy már olyan, mintha beindult volna, de furcsán jár (mintha nem menne 1 henger vagy kihagyna ütemet vagy ilyesmi), ezért még nyomva tartom a gombot és akkor beröffen rendesen. Ha közben elengedem, akkor köhint még 1-2-t, majd leáll... megpróbálok róla felvételt készíteni ma reggel és feltölteni valahova...
Gábor7904-02-2013 06:55:38 // 30180
Hát... kuplungot sajnos nem tudok nyomni, merthogy automata váltós az autóm :-)
Piritu - 1.000.00004-02-2013 06:55:06 // 30179
Ha a féket nyomod, akkor kell...
droberto04-02-2013 06:25:37 // 30178
Ha csak az indítás pillanatában csinálja lehet kettőstömegű is...
droberto04-02-2013 06:24:15 // 30177
A FL utániakat már nem kell nyomva tartani.
Alfonis03-02-2013 23:02:51 // 30174
akkor OK :D mennyi am?
Alfonis03-02-2013 23:02:15 // 30173
Megáll? ha kuplungot nyomsz csak akkor magától csinálja. Féket ne nyomd. Nemtom mitől van de a kuplungos a menő :D de azt figyeltem meg ha nyomom a kettőt együtt akkor is automata. Csak a fék nyomásakot van a tartós mód. Na fekszem mert 38.1. Meleg tea ágy.
Liquid03-02-2013 23:00:36 // 30172
semmi gond vele, olcsóbb mint a többiek, automata, lehet gyorsan tankolni, meg nekem útbaesik
Gábor7903-02-2013 23:00:19 // 30171
...nekem reggel döcögősen / darálósan indul. Eddig jellemzően csak hidegben (mondjuk -5 fok) szórakozott, de most már +5 foknál is úgy indul, hogy nyomom a gombot, olyan, mintha beindulna, de ha elengedem, leáll... viszont ha nem engedem el, hanem nyomva tartom, akkor egy pár ütem után szépen indul...
Ez vajh' mire utal?
Ez vajh' mire utal?
Alfonis03-02-2013 22:37:38 // 30170
hát a metró kútról hallottam már rosszat. Most már így jót is. Főleg a Győriről.... :D
Alfonis03-02-2013 22:35:56 // 30169
Mi mindig itt tankolunk AT ben SHELL. Remélhetőleg minőségi meg olcsóbb mint otthon. 1,38 - 1,39 úgy mindig. :D ami 400 HUF körül van.
Otthon egy régi ismerősöm Shell kúton dolgozik, kérdeztem, hogy tényleg jobb e a Vpower aztmondta h nem kamu tényleg több az adalék meg jobb. Ezért kapott párszor már azt főleg a hidegekbe. az meg 1, 58 körül van ha jól emlékszem :)
Most visszafele tesómnak kellett vezetni mert beteg vok. :( De jót aludtam a kényelmes anyósülésen :) Ezek a gyerekek gyerekek. Már másodjára kapok el valamit. nicht gut..
JÓéjt PIRITU :D
Otthon egy régi ismerősöm Shell kúton dolgozik, kérdeztem, hogy tényleg jobb e a Vpower aztmondta h nem kamu tényleg több az adalék meg jobb. Ezért kapott párszor már azt főleg a hidegekbe. az meg 1, 58 körül van ha jól emlékszem :)
Most visszafele tesómnak kellett vezetni mert beteg vok. :( De jót aludtam a kényelmes anyósülésen :) Ezek a gyerekek gyerekek. Már másodjára kapok el valamit. nicht gut..
JÓéjt PIRITU :D
GTPeti03-02-2013 22:16:22 // 30168
Helyedben inkább odaát tankolnék, úgyis gyakran jársz AT-ban. B)
Liquid03-02-2013 22:14:36 // 30167
én pl. a Metronál tankolok mióta megnyílt azzal semmi bajom
Piritu - 1.000.00003-02-2013 21:40:29 // 30166
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2013 19:37:55 // 30165
nem hinném hogy annyira szar lenne a madarasteszkó nyálja a bratyóm ott tankol 6 éve 100e km óta és eddig semmi baja sincs az autójának...
Piritu - 1.000.00003-02-2013 19:31:07 // 30164
Nekem eleve kiesnek a kis maszek kutak, az áruházak kútjai és a "kis", egy-két oszlopos kutak. Túl sok rossz tapasztalatom volt velük. A legutóbbi esetem, azóta a fenti elvek élnek.
mizooo03-02-2013 19:17:56 // 30163
Azt szerettem volna kérdezni, hogy nagyon nem ajánljátok az Auchan-os Gázolajat? Eddig mindig ott tankoltam a nyálat és most már 3X a Gázolajat is. De ezek a gépek ugye érzékenyek a gázolajra és nem szeretném szép lassan kinyírni vele :)
Shadin03-02-2013 10:03:25 // 30162
Én paraszt, a fej pontos j-vel :-)
Shadin03-02-2013 09:27:24 // 30161
Liquid02-02-2013 23:12:56 // 30160
hát ez nem dobja a farát, ha a 3 betüsek be vannak kapcsolva akkor nem engedi keresztbeállni, még akkor se ha akarnám. 10 centi feletti hó meg tökmindegy mert annál alacsonyabb az alja :)
Zselé02-02-2013 22:07:45 // 30159
Ez 3 lett volna... :D
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:57:41 // 30158
ez ilyen bicikli :) bár néha szakadt ...
Piritu - 1.000.00002-02-2013 21:56:04 // 30157
Ma is érdekes volt a 8-as. Mindenki 60-70-el ment, pedig csak esett :-))
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:54:56 // 30156
persze mondom én ezt, aztán mindenki 40-50-nel közlekedett a nagy havazásban csak én mentem 80-nal meg előzgettem mindenkit :)
GTPeti02-02-2013 21:54:14 // 30155
Igen, ezt én is így látom. Bár ha úgy hozná a sors, hogy egy ilyennel felszerelt autót vehessek, nem ellenkeznék. B)
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:50:20 // 30154
nem rossz de erre az 1 hónapra nekem nem kell
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:49:15 // 30153
esőben nincs vele semmi gondom de hóban pl kanyarban kidobja a farát, 10-15cm hóban egy kisebb emelkedőnél indulásra elássa magát persze lehet nem 235-ös gumival kéne közlekedni télen ... használható az autó de azért nem kell vele zsonglőrködni
.......................02-02-2013 21:47:51 // 30152
Egy kisebb súlyú autó jobb ha csúszik az út,rövidebb a fékút
Piritu - 1.000.00002-02-2013 21:45:26 // 30151
A 159 futóműve helyből stabilabb, mint bármelyik eddigi autómé volt. Ehhez jön még nálad 4x4 és a nagykerék :-)
GTPeti02-02-2013 21:43:05 // 30150
Egy "hardveres" 4x4 azért nem egy rossz dolog. :)
Liquid02-02-2013 21:33:05 // 30149
nem erre gondoltam, úgy értettem, hogy lehet bármilyen az út megy, kanyarodik, semmi csúszkálás bizonytalanság.
tükörjégen, van egy kis fura "útkeresés", de az se vészes.
Mikor elkezdődött ez a komoly hókorszak, akkor este indultunk haza és szépen kezdett lefagyni, plusz szakadt a hó. Mentünk olyan 90-100-zal, és finoman járt jobbra-balra, de nem vészesen, gondoltam a téligumik mégse annyira jók, aztán megálltunk, mert a Márti bement egy boltba és alig tudott menni a parkolóban annyira jeges volt, szóval nem rosszak a gumik :) az autó tapadása túl jó, nem lehet érezni azt hogy csúszik, csak akkor ha fékezni kell, olyankor viszont résen kell lenni, mert a hiába ABS, meg nagyfék a közel 2 tonnát nem könnyű megállítani.
tükörjégen, van egy kis fura "útkeresés", de az se vészes.
Mikor elkezdődött ez a komoly hókorszak, akkor este indultunk haza és szépen kezdett lefagyni, plusz szakadt a hó. Mentünk olyan 90-100-zal, és finoman járt jobbra-balra, de nem vészesen, gondoltam a téligumik mégse annyira jók, aztán megálltunk, mert a Márti bement egy boltba és alig tudott menni a parkolóban annyira jeges volt, szóval nem rosszak a gumik :) az autó tapadása túl jó, nem lehet érezni azt hogy csúszik, csak akkor ha fékezni kell, olyankor viszont résen kell lenni, mert a hiába ABS, meg nagyfék a közel 2 tonnát nem könnyű megállítani.
Piritu - 1.000.00002-02-2013 21:31:16 // 30148
Nekem meg az tűnt fel, hogy nem mindegy mennyire vizes az út. A víz mennyiségével arányos a fogyasztás növekedése is. Veszprém-Celldömölk a 8-ason nyugodt tempóval, tempomattal száraz időben 5,4-5,7 átlaggal, vizes úton 6,0-6,5, ma a szakadó esőben 7,0. Ezek szerint ennyi vizet mozgatnak meg a kerekek.
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:26:56 // 30147
99% a Q4...a tömege miatt eléggé tehetetlen egy autó
Liquid02-02-2013 21:22:25 // 30146
viszont azt figyeltem meg így téli havas, nagyon vizes úton, hogy eszetlenül lehet menni a 159-cel, persze nincs hasonlítási alapom, nemtudom mennyi ebből a Q4. Mindenesetre nehéz zavarba hozni.
Liquid02-02-2013 21:20:56 // 30145
akkor, egyelőre nopara :)
pöccre indul és szépen ketyereg hidegen és melegen is.
pöccre indul és szépen ketyereg hidegen és melegen is.
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:16:13 // 30144
majd ha reggel döcögősen, darálósan indul akkor igen addig no para
Liquid02-02-2013 21:09:27 // 30143
Ma megnéztem FES-sel az injektorok korrekciós értékeit.
Az 1-esnél 1,2-1,6 körüli volt, a 4-esnél 1,6-1,9 a többi három 0,3-0,7.
Ezek mennyire normális értékek? Szükség lehet tisztításra, "szabályzásra"?
Az 1-esnél 1,2-1,6 körüli volt, a 4-esnél 1,6-1,9 a többi három 0,3-0,7.
Ezek mennyire normális értékek? Szükség lehet tisztításra, "szabályzásra"?
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:06:54 // 30142
normális, felszerelt 2,4-es olyan 2,7-től...de abban is benne van a plusz 3-4 kiló :(
Zselé02-02-2013 20:33:10 // 30141
Köszi, nekem is gyanús volt, akkor ez felejtős :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?