Forum >> 159

Dömpi (il dottore)28-01-2013 21:42:29 // 29940
Mennyi pénz?
Dömpi (il dottore)28-01-2013 21:41:44 // 29939
Az enyém is csal lefele, pedig 215/55 R16. A 255/35 R19 meg felfelé, de ahogy azzal szárnyal, jááááááááááááá
Alfonis28-01-2013 21:07:31 // 29938
a kereszttartó vasakat is elhozhattad volna ha már nekiálltál leszerelni :D vagy azokat levette az igazi tulaj? :D
'''''28-01-2013 20:41:57 // 29937
Érdekel valakit tetősín nélküli alfára való tetősín tartó tappancs?Kereszt vasak nincsenek.
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 20:39:34 // 29936
szerintem az is lesz majd nyárra...
Alfonis28-01-2013 20:20:52 // 29934
Linzer azaz. Szeptember óta dolgozom itt és feltűnt, h milyen sok van. Előtte Franciáknál dolgoztam, az a 3 év kevés volt h olyan sokat lássak :P vagy ott jobban elszóródtak az ebmerek? :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 20:14:25 // 29933
Trákoknál van egy pár az biztos ...ott a Linzer a menő gondolom :P
Alfonis28-01-2013 20:06:04 // 29932
hja magyarországon divat ott villogok :)
Linzbe nem az. De itt tényleg nagyon sok Alfa van.
Jobb is az ember közérzete :D ennyi szép autó színessé teszi az utat :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 20:04:42 // 29931
miért merre lax hogy arra nem divat a villogás? nálunk mindenki villog
Alfonis28-01-2013 19:56:26 // 29930
hja itt az utcába van egy piros alfa. 159 SW. na azon brutál kerekek vannak.. Majd lefotozom.
Meg ugyanott egy Brera meg egy Gt. Van vagy 2 Mito.
centrumtól ahol dolgozom, 200 m re van egy ugyanolyan ezüst mint az enyém. Az már jött szembe is velem csak itt nem menő a villogtatás. Mondjuk ha villogni kéne akkor hamar kiégne az izzó kb :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 19:53:33 // 29929
nekem is csal kb 3km/h-t
Alfonis28-01-2013 19:49:46 // 29928
igen nekem is ennyit csal épp. 140 et mutat az óra mikor 130 almeek. 100 as táblánál is tempomatot 110 re lövöm. mindig 10 el több :D De akármelyik autót vezettem mindegyik ennyit csalt. Ez nem tudom miért meglepő. Ford kis buszok. Berlingo. Suzuki. Opel. Mind csal. és kb autópályás sebességnél ennyitket. 140 midnig a 130. 100 as táblánák beállítom 110 re. Mindenkit előzök épp azzal a kis sebesség különbséggel. Mert gondolom ők meg 100 al mennek (óra szerint) persze vnanak akik kicsit gyorsabban meg akiket nem foglalkoztat a tábla :)
Ma melóhelyen láttam egy A6 os Audi hiperszuper offot . gondolom 16 " os kerékkel :D de úgy nézett ki mintha 10 " lenne. megállapítottam az alfa mennyivel szebb :)
mizooo28-01-2013 19:41:34 // 29927
Nemsokára felkerülnek a 17" kerekek, kivi leszek azzal mennyi lesz a különbség. Muszáj voltam már lemérni mennyivel megyek mert az M0-án, óra szerint 120-al nem győzöm kerülgetni a népet. Kicsit furcsálltam a dolgot, de lehet spórolnak. Néha jön 1-2 Audi, BMW akinek látszik semmi sem számít, de általában gyorsabban megyek mint az átlag.
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 19:34:04 // 29926
semmi probléma nincs ezzel a gyár szerint jó,a könyv szerint is nem kell vele foglalkozni ..állítólag :)
panza28-01-2013 19:32:00 // 29925
Sajnos ezzel a gumimérettel (205/55r16) ennyit csal az óra!
mizooo28-01-2013 19:05:53 // 29924
Még valami, ma hazafelé mértem a sebességet GPS-el (Samsung Galaxy Y Android Speedometer). A Km óra ~120-at mutatott a GPS pedig ~110-et. ~60-nál pedig a GPS ~52-t mutatott. A Gumiméret 205/55/R16.
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 17:02:24 // 29923
2.0jtd 136 paci nem sok de elég lesz ...bőrős, 3 napfénytetős, elektromos tolóajtók stb, stb azt hiszem tejesen fullos... az 59 marad a punto megy a háztól egyenlőre :P
mizooo28-01-2013 16:57:24 // 29922
2.0 JTD? Melyik mocival? Van benne hely az tény! :) Nem fogod sajnálni az 59-et? Én az enyémbe menthetetlenül szerelmes lettem :S
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 16:54:46 // 29921
a héten érkezik a Phedra .... találtam egy fullosat végre :)
Csabi28-01-2013 12:39:15 // 29920
Igen, csak az körülményesebb, valahova rögzíteni kellene a mágnest menet közben...Akkor kellett volna megcsinálnom amikor zárt helyzetben beragadt az EGR, de késő bánat...:)
.......................28-01-2013 08:58:12 // 29919
meg tudod mérni EGR nélkül is
vedd le a fekete mágneses fejet az EGR szelepröl,
nem fog vészüzemre váltani,
így meg tudod mérni
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 08:49:56 // 29918
az enyém sem lenne reprezentatív mivel optimalizált :)
Dömpi (il dottore)28-01-2013 08:42:15 // 29917
Ergo valahol mindenkinek igaza van :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2013 08:20:22 // 29916
jól tudom nincs kiírva az EGR-ed gondolom tudod mi a különbség a kiírt meg a lefalazott között....
Csabi27-01-2013 23:35:16 // 29915
Üdv!
Ma mentünk egy kört MES-el EGR ügyben… A korábbi eszmecsere kapcsán felmerült ’mreni’ részéről, h zárt/nyitott EGR-nél nem változik a beszívott levegő mennyisége számottevően… Valamint elhangzott, h ha az EGR nyitva van akkor az nem „tehermentesíti” a turbót…
Említettem, h csinálok egy mérést működő EGR-rel és nélküle…mint kiderült ez kivitelezhetetlen, mert amikor lehúztam a csatlakozót, akkor „vész üzemmódba ” kapcsolt az ECU és szívó dízel módjára ment a kocsi…de az alapjárati méréssel nem volt gond…
Viszont a légtömeg változás, alapjáraton és emelt-alapjáraton (1500f/min)is jól megfigyelhető volt.
A teljes adatsort nem szúrnám be, ill a diagramokat sem , mert nagy és átláthatatlan lenne(de ha valakit érdekel akkor átküldöm) az adatsor, így az állandósult állapotokat szúrtam be excel-be

1. Alapjárat nyitott EGR-rel, és Zárttal… a légtömeg csupán alapjáraton 36%-al nőtt
Itt hozzá kell tennem, h a MES a légtömeget mg/i –ben azaz mg/löketben jeleníti meg, ezért át kell számolni kg/h-ba ahhoz hogy valódi légtömeg értéket kapjunk…



Alapjárat---Emelt-alapjárat működő EGR-rel, És nem működővel
Itt már 46%-al több a beszívott levegő, mint ha nyitva lenne az EGR

Ennyivel fog a turbó több levegőt szállítani, nyilván a fordulat/terhelés növelésével a légtömegek nőnek...
Alfonis27-01-2013 22:33:14 // 29914
naja :D
Dömpi (il dottore)27-01-2013 22:33:10 // 29913
Nos nálunk váratlanul szakad a hó, már van vagy 4 cm, úgyhogy jó éjjt! Reggel kelnem kell 1 órával előbb havat lapátolni.
droberto27-01-2013 22:30:03 // 29912
Én is, de MES-el villog.
droberto27-01-2013 22:29:15 // 29911
"nyomni szoktam neki." - Csak ne padlón, mert akkor nem tudja kénye kedve szerint elrontani a befecsit. :)
"Réka vezetett hát na" - Téged szeret nincs mese. Kellesz neki. :)
Alfonis27-01-2013 22:26:44 // 29910
oksi. Köszi majd meglesem. Bár kint itt nincsenek cuccaim. Addig úgyis használjuk aztán majd meglátjuk h jön e hiba vagy no.
droberto27-01-2013 22:22:47 // 29909
Asszem tűzfal, de ha leköveted a DPF-ről rajtoló két gumicsövet megtalálod. Úgy néz ki mint a MAP szenzor.
Alfonis27-01-2013 22:20:51 // 29908
az a 3X nem tudott tisztítani DPF lámpa még nekem sem égett. Bár általában autópályán meek. És sokszor észreveszem mikor tisztít bár akkor nyomni szoktam neki. meg inkább 5 ös be. MInél gyorsabb legyen de most Réka vezetett hát na. De akkor is abszurd, h figyelni meg nyomni kell.
Dömpi (il dottore)27-01-2013 22:14:04 // 29907
Akkor nekem még ezért nem világított egyszer sem! Már azt hittem nincs is benne ilyen visszajelző.
Dömpi (il dottore)27-01-2013 22:12:39 // 29906
És tényleg! Most, hogy így mondod, beugrott, hogy felkapcsoltattam az eladóval az összes lámpát, és megállapítottam, hogy nem világít a helyzetjelző. Ezt nézegettük, és ehhez levettük a kupakot. Valahogy közben fotózhatott egyet Réka.

Tényleg túl lett agonizálva :)
Alfonis27-01-2013 22:11:26 // 29905
őhm. Az hol van benne? :D
Alfonis27-01-2013 22:10:17 // 29904
na igen azt akartam írni. Ő nem az a jel szerintem ami 3X nem tudott tisztítani. Hanem a motor. Az a MIL vagy mi.
GTPeti27-01-2013 22:06:06 // 29903
Igen, ebben lehet valami.
droberto27-01-2013 22:00:32 // 29902
Lehet a nyomáskülönbség szenzorra és csöveire is ráférne egy alapos tisztítás.
droberto27-01-2013 21:59:19 // 29901
Nem az EGR-t tisztította, hanem a DPF-et.
Google a barátod! :)
Itten azt mondják, hogy EGR!
Szerintem meg csak felment a DPF telítettség 100 % fölé.
A Motor ikon világításra gondolsz Limp-eléskor, vagy a DPF ikonra?
A DPF jel akkor világít, ha 3x próbálkozás után sem tudja a vas a regenerációt elvégezni.
GTPeti27-01-2013 21:52:45 // 29900
Túl sok ideig kellett, hogy tartson, mire beállt a "tiszta" DPF-hez tartozó nyomáskülönbség. Hogy ez "normális"-e nem tudom.
Alfonis27-01-2013 21:45:40 // 29899
oplé. Segítségre van szükségem. :S
Linzbe visszafele jövet "ping" have engine che..:" :S Tesóm vezetett láttam h felmegy a fogyi kicsit átnyúltam rátettem pill fogy ra. Na mondom tisztítja az EGR-t. 2200 körül forgott a kocsi folyamatosan haladtunk. Határ után lett vége kb. És kinyomta a kis sárga ikont meg kiírta. Megálltunk benzinkúton még ilyen nem volt. OBD kábel nálam de a kis laptom nem volt. Na mondom átülök mégiscsak Réka nem úgy érzi ha valami más. Hja igen 60 km után írta ki kb. aztán még jöttünk 260 at. Ugyanúgy húz. Semmi rángatás. minden jól működik a sárga ikon maradt. Megérkeztünk lementem kis PC vel. a hiba:
p1219 - Excessive FAP regeneration time - Magas jel - Tarolt - MIL BEKAPCSOLT
na töltök fel képet ...

http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1359319448-7824-24231-forum.jpg

most töröltem. Újra elindítottam most oké. Majd figyelem. Rem nem jön újra. Volt valakinek már ilyen. Mi ez egyáltalán? HEELP :D
GTPeti27-01-2013 21:43:07 // 29898
Ott a pont. :)
droberto27-01-2013 21:29:43 // 29897
Ez szép volt!
Ilyen az, amikor valami túl van agonizálva. :)))
Bence27-01-2013 20:50:34 // 29896
Nem cserélte ki. Ami az eladónál készült kép ott is valószínű az eredeti kupak lehet rajta, az a fekete sima "kupak" ami látszik, az a lámpának a borítója, amit ha leveszel hozzáférhetsz az izzókhoz. Onnan gondolom ezt, mert a múltkor én is oda tettem ezt a gumi lámpaborítást, amikor izzót cseréltem. Valahogy hirtelen az esik kézre, reflexből oda raktam. Persze amire eszembe jutott, hogy nem raktam vissza, addigra már elveszett, valószínű lerázódott onnan menet közben.

Szóval vagy visszarakta az eladó, és akkor most ott van a lámpán, vagy leesett nektek is menet közben. (Vagy én tévedek, és tényleg kupakcsere történt, bár sztem ennek kicsi az esélye.) :D
.....27-01-2013 19:46:12 // 29895
Köszi droberto! Legalább TE érted, hogy mit kérdeztem.
Piritu - 1.000.00027-01-2013 18:05:53 // 29894
Sok minden jó lenne, de örüljünk, hogy legalább ez van :-(
droberto27-01-2013 17:58:49 // 29893
Úgy lenne a jó, ha direktbe a sorszámra is rá lehetnek kattintani...
Piritu - 1.000.00027-01-2013 17:56:39 // 29892
Erre nem is gondoltam. A link ott van az "Előzmény" sorban! Köszi!
droberto27-01-2013 17:53:33 // 29891
Hát... kerülőmegoldással. :)
Ezt csak akkor lehet, ha a linkelni kívánt hsz.-hez már hozzászóltak. (Sokszor direkt ezért szólok hozzá a saját hsz.-emhez)
Hogy is írjam, hogy érthető legyen?
- Amit akarsz linkelni hsz-t kicopyzod a sorszámát.
- Rá ctrl+Find-ezel a számra a Topicban.
- Ha van találat, szerencséd van.
- A talált válasz az alsó sorában ott az előzmény. Erre ráklikkelsz bal egérrel (én a középső scroll-lal szoktam - új lapon).
- Odaugrik a kívánt hozzászóláshoz.
- Kimásolod a hivatkozást.
- És linkelgeted ízlés szerint. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.