Forum >> 159

Júlia05-02-2013 19:04:45 // 30264
Biztos jobb nekik ha cserélik igen.Én is erre gondoltam.Ők meg arra hogy na egy szőke...:)De ráhibáztak velem.:)
Júlia05-02-2013 19:02:59 // 30263
Szerintem nekem megsem nézték úgy igazából.Kb fél órát voltam a szalonba.Ennyi idő szerintem nem elég egy motordiagnosztikához meg még egy egr szelep vizsgálathoz.
Júlia05-02-2013 19:00:42 // 30262
akkor most kereshetjük a korom hibát is..(
Csabi05-02-2013 19:00:20 // 30261
Szia!
A leírtak alapján, több lehetséges dolog is felmerül:
- Ha a tekercset is leszerelték a szelepről (fekete részt) és megműködtették sikertelenül, akkor sajnos tényleg csak a csere a megoldás.
- Ha viszont csak a szeleptestet "tisztogatták" akkor sajnos az annyit ér,mint halottnak a csók, viszont még jó esély van arra, h egy teljes körű tisztítással , újra működni fog. (Amikor én jártam szervizben mindig pucoltattam az EGR-t, 3különböző szervizesből 2 csak félmunkát végzett, 1 szaki szerelte csak le a működtető tekercset/mágnest és úgy végezte a tisztítást...Ezért gondolom, h talán nálad is csk "félmunkát" végeztek)
-ha nem vagy biztos benne, h nálad miképp végezték a tisztítást akkor szerintem kérdezd meg a szakitól aki csinálta.

Sajna nekem az a tapasztalatom, h egy szervizben nem foglalkoznak az anyagiakkal, csere aztán kész, nekik ez egyszerűbb...
Júlia05-02-2013 18:59:44 // 30260
Fiat szalonba vittem mert sajnos a szerelőm nem tudja gépre rakni.viszont mondta hogy mindenképpen tisztítással próbálkozik csere előtt.Éppen most hívtam,mert már felidegesítettem magam.:)Melegen amúgy megy mint állatt csak reggel nincs erő benne.:(
Piritu - 1.000.00005-02-2013 18:53:25 // 30259
Nem a burkolathoz vezeti a kormot, ha nyitva van. Ha a burkolat alatt kormos, akkor az máshonnan jött.
Piritu - 1.000.00005-02-2013 18:52:20 // 30258
Könnyű kimérni ha szakadt. (Feltételezve, hogy olyan szerelőhöz vitted, aki ért hozzá.)
Júlia05-02-2013 18:16:48 // 30257
Jaa azt is mondtak hogy kicsit nyitva van a szelep.Tény hogy a motorburkolat alatt sok korommal találkoztam.:(
Júlia05-02-2013 18:15:13 // 30256
Kérdeztem hogy tisztható e de azt mondták a benne lévő tekercselő meghalt.:(Bár én nem tudom hogy ezt így kerek perec ki írja egy motordiagnosztika?Most már bizonytalan vagyok.
'''''05-02-2013 16:58:21 // 30255
Ennyiért kiírják és még meg is chippelik az autód.
droberto05-02-2013 15:42:20 // 30254
A csere előtt egy tisztítást (mozgató tengelyt is) megpróbálnék.
droberto05-02-2013 15:11:38 // 30253
Vsz. ez valami CAN kommunikációs hiba. Proxy rendezés segíthet....
Júlia05-02-2013 14:49:32 // 30252
Szia
Sikerült kitisztítíni tényleg gyors volt.:)Jól el volt koszolódva,de sajnos nem oldotta meg a problámát.Olyannyira nem hogy el is keserítettek.:(a egr adta be a kulcsot amire kapásból 45-65 ezres árat mondtak.:(
'''''05-02-2013 14:43:01 // 30251
2.4-nél is van eltérés a könyv és a valóság közt az izzítógyertyánál?
Dömpi (il dottore)05-02-2013 14:00:04 // 30250
Tegnap este az asszony saját kezűleg vitte el a szerelőhöz a kocsiját.
Tényleg komolyan gondolta néhány hete :)
blog
Dömpi (il dottore)05-02-2013 13:47:34 // 30249
Ez érdekes, ugyanis az enyém FL (2008) utáni 8V-s. Mikor először cseréltük, illetve csak cseréltük volna az izzítógyertyát, a VIN alapján rendelt rövidnek bizonyult. Úgyhogy az aranykezű szerelőm elvitt egyet mintának az autósboltba, ahol dolgozik, és úgy hozott.
Ugyanaz kell bele, mint valamelyik opel-be. Pontosan nem tudom, de ma megyek hozzá és rákérdezek, ha valakit érdekel.
Lényeg, hogy amit a VIN szerint kidob az alkatrészbolt számítógépe, az tutira nem jó, rövid.
Dömpi (il dottore)05-02-2013 13:42:54 // 30248
Nekem volt. De nálam kombinálva azzal, hogy nem tudtam bezárni a kocsit. Majd győzött a "windows"-os megoldás: akkusaru le, majd vissza.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:34:33 // 30246
Kicsit el vannak írva...
amivel a legjobban jársz 2L Matryx, 1-2L 5.1 fékolaj és 2L dextron IV
Coolby05-02-2013 13:33:29 // 30245
köszi, ezek lesznek a jók...

Szervóra ír még elaforg GI/R-t?
Coolby05-02-2013 13:18:14 // 30244
ne bazz, ezeket itt találtam az autó adatlapján, akkor nem stimmel ezek szerint :(
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:17:11 // 30243
3-ból egyet sikerült :)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:16:43 // 30242
váltó olaj 2L Matryx, Fékolaj amilyet akarsz 1L, Szervo GI/E 2L vagy dextron III, én IV-et tettem bele,
Coolby05-02-2013 13:16:24 // 30241
váltóolaj: Tutela Car Tecnix
szervóolaj: Tutela GI/A
fékolaj: Tutela Top4

már csak mennyiségben kérnék segítséget :)
Coolby05-02-2013 13:13:43 // 30240
Sziasztok!

Hétvégén esedékes lesz a lendkerék, kuplung csere az autón. (Amúgy érdekes, mert egy ideje a pedálon érezhető rezgés megszűnt és alig van jelensége a dolognak, kb leállításnál csak az oldalirányú rántás)

Node, amiben segítséget szeretnék kérni, hogy olvasgattam, hogy milyen folyadékokból, milyen mennyiségre van szükség, de nem állt össz a kép. Tudtok segíteni? (Node jó, nem találom, amit összeírtam, így kezdem előlről)

Szóval váltóolaj, fékfolyadék, szervóolaj típusa és szükséges mennyisége érdekelne.

Most nekiállok közben újra utánanézni...
Pityukoma05-02-2013 12:31:56 // 30239
Sziasztok,
Ma egy érdekes jelenséget vettem észre: villogott a km számlálóm. Kb egy 5km-es úton végig. Leállítás, újra indítás után már nem. Egyebet nem vettem észre a működésben. Mintha már egyszer említett volna valaki ilyesmi parajelenséget. Tudjátok esetleg mit akart a tudtomra hozni szeretett vasam?
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-02-2013 11:30:00 // 30238
A pormentes szoba árát igyekeznek is gyórsan visszaszerezni. Nekem egy tömítést a cr pumpámba 45e ft ért akartak ki cserélni, persze szereltessem le én az autóról ők ilyennel nem időznek. Miután a szerelőm levette a pumpát a motorról azt a 4 db torx csavart nem volt nehéz kitekerni és kicserélni azt a kis tömítést. Ugy hogy az anyukájukat magukévá tehetik a pormentes szobájukba :)
Shadin05-02-2013 11:10:42 // 30237
Nos a többszöri izzítás + gyengébb akku eredményezheti az üzeneteket. Nekem, ha sokáig áll és már nem 100-as az aksi, indításkor ugyanezeket dobálja...
.......................05-02-2013 09:46:43 // 30235
Györben az Interdiesel
befektetett sok 10 millát gépekbe és pormentes szobába
Tozo05-02-2013 09:33:34 // 30234
Üdv,
nekem ők pörgették ki az injektoraimat 1,5 éve, hidegindítási problémák miatt. 20k volt a ki- és beszerelés, és kb 1,5 óra.Nekem mint laikusnak, elég ügyesnek tűntek. Aztán kiderült, hogy az izzítógyertyák voltak rövidek a motorban, összes 2008 előtti 8V-ét érintő dolog állítólag, szóval akinek nehezen indul a vasa, érdemes első körben ellenőrizni a gyertya típusát!
Zoli
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:29:07 // 30233
szerencsére Alfáéknál amúgy sem jellemző a porlasztóhalál :) Egyébként meg tényleg mindenki arra költ amire akar én is felvázolom mit miért nem tennék :P
droberto05-02-2013 09:24:34 // 30232
A te szavaiddal élve: "Mindenki azt csinál amit akar!" :)
Mindenki saját pénztárcájának kovácsa. :)
Én csak vázoltam a lehetőségeket.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:15:13 // 30231
én meg soha nem fogok felújíttatni porlasztót inkább veszek gyári vagy bosch felújítottat ...ez a szerviz befektetett 20-40-60 millát egy pormentes szobába?
droberto05-02-2013 09:10:17 // 30230
Egyébként, ha már így rákérdeztél az érdi BmS-el régóta szimpatizálok. Nem ok nélkül azt hiszem (ha elolvasod)... :)
droberto05-02-2013 09:03:35 // 30229
Pont ugyanerre céloztam.
És hogy Novoth Tibort idézzem: "Mivel a dízel részegységek felújítása jó üzlet, sokan foglalkoznak ezzel. Az árverseny is nagy, de ebben az esetben nagy a valószínűsége, hogy a drágább beszállító jobb. Én csak olyan felújított befecskendezőt építek be, amiről tudom, hogy olyan műszerekkel végezték az ellenőrzését, ami képes kompenzálni az említett eltéréseket."
Személy szerint egyet sem ismerek (hál 'Istennek).
A Denso egyébként foglalkozik Bosch rendszerek felújításával?
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:03:11 // 30228
az izzítókat nem kell kivenni rá lehet mérni a helyükön is, porlasztót igazán csak a szaki tudja bemérni meg tisztítani kb 5rugó/db a bemérés arra vigyázz hogy ugyan oda kerüljenek vissza a porlasztók ahonnan kiszedted meg új tűzkarikák legyenek a polcon
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 08:27:22 // 30227
csak hogy a dolgokat helyre tegyük a felújításhoz tisztatér kellene nem Józsibácsi sufniműhelye én ismerek egy ilyen helyet szfváron úgy hívják hogy Denso...Ti hányat ismertek?
droberto05-02-2013 07:22:37 // 30226
A legfontosabbat kihagytam: A megelőzést, ami jó minőségű gázolajat és minőségi üzemanyagszűrőt jelent (pl.: Mann Filter).
droberto05-02-2013 07:19:27 // 30225
a Bosh féle CR rendszer legérzékenyebb része a szelep ülék. Ha nagyok a korrekciós értékek, akkor jön a baj csőstül. Ilyenkor szokás cserélni, de az irodalom szerint 1 felújítható. A felújítást ajánlott profikkal végeztetni, akik új IMA kódot adnak a felújított szelepnek.
A beavatkozás előtt ajánlatos beméretni befecskendezőket, vagy min. résolajat nézni.
droberto05-02-2013 07:08:45 // 30224
Én hidegben néztem. Akkor a legkedvezőtlenebbek a körülmények.
GTPeti04-02-2013 22:11:17 // 30223
Előbbi komoly, tényleg van. Viccnek kicsit durva lenne. :)))

De a gondolattal eljátszhatunk... Nyomsz egy kövéret és az egész buszmegálló eperföldön találná magát. Lenne egy flash. :)
_ÁRPÁD_04-02-2013 22:07:06 // 30222
Holnap átolvasom :) De most elköszönök mert itt van mindjárt reggel 5-óra és kezdődhet a nap :)

További szép estét mindenkinek!
Gábor7904-02-2013 22:06:27 // 30221
Kösz a tippet! Volt egy időben, hogy többször izzítottam (gondoltam jó lesz neki, ha melegebb)... Kb. 4-szer izzítottam, majd indítottam és rögtön hibaüzenetet dobott: P0380 Preheating Control Unit, illetve P0230 Fuel Pump Relay Command.
Aztán beindítottam egy párszor egyszeri izzítással, és a hibaüzenet eltűnt. Ezt többször is kipróbáltam, mindig így működött (többszöri izzítás hibaüzenet, egyszeri izzítás törli a Check Engine-t).

Izzítógyertyákat hogy lehet tesztelni? Kivettük, rátettük aksira, izzított mindegyik. 1db Bosch van benne, 2db gyári, meg mostmár 1db Champion (ez új).

Porlasztó: ezt szakember tudja csak tisztítani speciális körülmények között vagy házilag is megoldható? Valaki írt felújítást... ennek vajon milyen költsége lehet?

Köszi minden segítséget!
Piritu - 1.000.00004-02-2013 22:04:09 // 30219
Én amikor néztem, nulláról indult, és beállt valamilyen értékre.
GTPeti04-02-2013 22:03:15 // 30218
Létezik eperillatú és színezetlen (citromsárga) 2T is. Teccikérteni? :)
Piritu - 1.000.00004-02-2013 22:02:42 // 30217
Ha elkezdik, akkor a Pók nem nagyon fog magyar benzint kapni. Legfeljebb többet megyünk a sógorékhoz kirándulni a magyar célpontok helyett. Bár az út minősége miatt is indokolt arrafelé menni :-(
Piritu - 1.000.00004-02-2013 22:01:03 // 30216
Javaslom a blogomat a Párducról :-)
Piritu - 1.000.00004-02-2013 21:59:58 // 30215
Kettőnek :-P
(Meg van egy nem aktív tagnak is.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.