Forum >> 159
'''''02-12-2012 15:35:01 // 27590
Paksi kolléga,készüljön fel!Valószínűleg vészhelyzet lesz az erőműben.Este beindítom a karácsonyi világítást a házon. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)01-12-2012 19:47:02 // 27589
nos meg volt a szerviz a jobb felső gyári lengőkar kukás lett a bal felsőnek semmi baja, az ATE fékbetéteket kivettük és azzal a lendülettel vissza is kerültek kb még az 1/3-a vissza van így 40-50e km után is, a fékkopásjelzőt megpucoltuk mind a két oldalon, a zsírozás elmaradt a jövő 7re de megnéztem nekem is ZF kormánymű lakik alatta úgy látszik már cserélték 1x....jah meg felkerültek a téli gumák jók a gyári felnik alig kell rájuk súly
Tibcsi16601-12-2012 18:01:10 // 27588
Csak egy jó tanács mindenkinek. Minden nap mentsétek az adataitokat egy másik adathordozóra. (Nekem pont egy nagy cég teljes adatmentése az egyik fő munkám)
Én pl. minden nap csinálok mentést a teljes doku könyvtáramról (sima MS robocopy csak a módosított file-okat képes tükrözni pár perc alatt) . Mindegy hol tárolod az adatokat akármi meg tud halni másnapra. Én már láttam szétesni RAID tömböt is (igaz 20 év alatt csak 1szer) úgy, hogy csak a KÜRT tudta utána összerakni (persze jó nagy pénzért) Tehát ne bízzatok 100% semmilyen adathordozóban, mindegy mit mond a gyártó !!
Én pl. minden nap csinálok mentést a teljes doku könyvtáramról (sima MS robocopy csak a módosított file-okat képes tükrözni pár perc alatt) . Mindegy hol tárolod az adatokat akármi meg tud halni másnapra. Én már láttam szétesni RAID tömböt is (igaz 20 év alatt csak 1szer) úgy, hogy csak a KÜRT tudta utána összerakni (persze jó nagy pénzért) Tehát ne bízzatok 100% semmilyen adathordozóban, mindegy mit mond a gyártó !!
Tibcsi16601-12-2012 17:04:10 // 27587
Hát akkor emeld fel a bal oldalt is;) Ott szépen kijönnek a fogak. Simán lehet zsírozni ott.
GTPeti01-12-2012 13:56:54 // 27586
Mit ér egy adathalmaz, ha nem tudod, mi mihez tartozik?
droberto01-12-2012 13:28:13 // 27584
Töprengtem az alternatívákon.
Szerintem úgy csinálom, hogy először adatvisszaállítok (GTB), és utána lefuttatom ezt a Voyager Recovery Tool-t (csak találjam meg a NET rejtett bugyraiban).
Így tűnik biztonságosnak. Ezektől a Firmware update-ektől mindig tartok egy kicsit.
Szerintem úgy csinálom, hogy először adatvisszaállítok (GTB), és utána lefuttatom ezt a Voyager Recovery Tool-t (csak találjam meg a NET rejtett bugyraiban).
Így tűnik biztonságosnak. Ezektől a Firmware update-ektől mindig tartok egy kicsit.
GTPeti01-12-2012 12:51:13 // 27583
A régi Voyager recovery toolja nem egy általános flash recovery tool, hanem a controller ("őskínai low-cost") specifikus bugját kompenzálja. Vagyis nem keres adatokat, egyszerűen vmi címet visszaállít, onnantól újra működik a stick. Állítólag. :)
droberto01-12-2012 12:47:58 // 27582
ELearn barátunknak köszönd! :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((01-12-2012 12:36:44 // 27581
Örök hálám :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((01-12-2012 12:26:29 // 27579
Koszi, a nagyresze mar kijott csak az indito kulcsnal nem akarja valamiert .
droberto01-12-2012 12:23:38 // 27578
Úgy emlékszem, hogy a gyári keret kiszedéséhet le kell szedni a középkonzol műnyanyag/alu burkolatát (csavaros). Ennek a csavarjaihoz pedig a váltó körüli műnyanyag/alu burkolat kipattintásával férsz hozzá.
Úgy tudom, hogy már írtam a pontos menetét. Megkeresem neked! :)
Úgy tudom, hogy már írtam a pontos menetét. Megkeresem neked! :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((01-12-2012 12:13:39 // 27577
Valak mar szedett szet kozepkonzolt ?
Mi a trukkje , mert cd cserelnek es megakadtam .
Mi a trukkje , mert cd cserelnek es megakadtam .
Graben&Zsu01-12-2012 11:59:02 // 27576
droberto01-12-2012 11:57:25 // 27575
OKs! Rendben!
Vsz tényleg a fájlrenszer köszönt el.
Egyenlőre még csempézem a W8-at. :)
Vsz tényleg a fájlrenszer köszönt el.
Egyenlőre még csempézem a W8-at. :)
Shadin01-12-2012 11:42:59 // 27574
Egy 300Gb-s HDD lementése 2 napomba került a múlt héten...
Shadin01-12-2012 11:41:48 // 27573
Nem formáz, többet nem ront rajta. Csak FAT tábla nélkül tényleges adat tartalmat bogarászik. Nem gyors ellenben hatékony. Ez portable verzió, egy másik USB eszköz kell a rossz mellett bedugva., ha elakadsz hívj fel.
droberto01-12-2012 11:29:52 // 27572
Azt semmiképp se!
droberto01-12-2012 11:29:17 // 27570
És ha mégsem sikerül vele, még vihetem a Kürt Kft.-hez? :)
Arra akarok kilyukadni, hogyha nem megy neki a helyreállítás nem változtat meg rajta semmit, és nem is formázza le?
Nincsen tapasztalotom a témában!
Arra akarok kilyukadni, hogyha nem megy neki a helyreállítás nem változtat meg rajta semmit, és nem is formázza le?
Nincsen tapasztalotom a témában!
droberto01-12-2012 10:49:17 // 27569
Piritunak volt valami olyasmi az EGR szelepével, hogy a villamos vezérlő rész (vagy talán mozgató tengely) kokszosodott el.
De már nem találom, mert kitörölte a blogjait. :(
De már nem találom, mert kitörölte a blogjait. :(
Shadin01-12-2012 08:55:47 // 27568
Meg ne formázd :-(
Shadin01-12-2012 08:54:33 // 27567
Ha ez nem hozza vissza az adatokat akkor semmi.
Shadin01-12-2012 08:54:10 // 27566
Shadin01-12-2012 08:49:56 // 27565
W5W(Blue) az első helyzetjelzők kékek.
Erhard 242 (Pure Energy)01-12-2012 08:19:07 // 27564
sajnos manapság mindig a nagy márkákban csalódik az ember minden területen...egyébként meg ha ennyire pechszériás vagy nem szeretnék veled sörözni dec 21 vagy 23-án :)))
droberto01-12-2012 00:35:57 // 27563
droberto30-11-2012 23:49:21 // 27562
Ubuntu Linux 12.0-ból jelentkezem, de ez se lát semmit a Pendrive-ból. ;(
GTPeti30-11-2012 22:33:18 // 27561
A Corsair stick-edhez lehet, hogy van megoldás. Van egy Super Stick Recovery tool nevezetű programm. Sajnos már csak az újabb verzió van fent a gyártó (NEM a Corsair) oldalán, és az tényleg csak egy más gyártó stickjeivel megy. A régit kéne megszerezni, az lehet, hogy helyretenné a tiedet is. (Ezt onnan tudom, hogy nekem is elköszönt a Voyager-em, emiatt utánanéztem. Nem egyedi eset a tied. A barátunkkal azért nézz utána, hátha találsz megoldást!)
droberto30-11-2012 22:25:00 // 27560
Próbálnám betenni a használati izzós oldalát ötledadónak, de ez a nap nem az én napom!
1. A motoromat ma lemostam (holnap műanyagápolás, akksi felhozatal/töltés), feltankoltam MOL EVO-val, feklészülve a téli elrakásra. Erre a garázsba vezető úton elgyengül. VSZ gyertya (hivatalosan 3000 km-t bír). Már világított a szervíz a kijelzőn.
2. A brutál Corsair Voyager GT USB3-as pendrive-om bedobta a törölközőt. Pedig nagyon-nagyon vigyázok rá. 3-4 gépbe használom csak, és mindig szabályosan állítom le. Fizikálisan is óvom, pedig csepp, por és ütésálló. Elvileg 40G-t elvisel. Ez már vagy a 3. pendrive ami elköszönt tőlem. Az előző egy Transcend V600 volt. Az se volt kutya. :(
Minden Alfás és egyéb doksim ezen volt az utóbbi 1 évből (táblázatok, képek, PDF-ek). Most akartam (a hetekben) biztonsági menteni. ;(((
A TC látja, de a meghajtóra kattintva azt írja: Nincs ilyen meghajtó (3 gépen ugyanez).
Megpróbálok Linuxal ránézni, mielőtt Recovery programhoz nyúlok.
Ha nem jön össze, akkor is már Win8-al térek vissza. :)
3. Arra érek haza, hogy a kevesebb mint egy éves márkás 32W-os kompakt fénycső elköszönt.
4. A munkahelyen a megrendelő "faszságait" ne is említsem.
Nem mondom, hogy összetörtem, de a küzdelmet nem adom fel!
1. A motoromat ma lemostam (holnap műanyagápolás, akksi felhozatal/töltés), feltankoltam MOL EVO-val, feklészülve a téli elrakásra. Erre a garázsba vezető úton elgyengül. VSZ gyertya (hivatalosan 3000 km-t bír). Már világított a szervíz a kijelzőn.
2. A brutál Corsair Voyager GT USB3-as pendrive-om bedobta a törölközőt. Pedig nagyon-nagyon vigyázok rá. 3-4 gépbe használom csak, és mindig szabályosan állítom le. Fizikálisan is óvom, pedig csepp, por és ütésálló. Elvileg 40G-t elvisel. Ez már vagy a 3. pendrive ami elköszönt tőlem. Az előző egy Transcend V600 volt. Az se volt kutya. :(
Minden Alfás és egyéb doksim ezen volt az utóbbi 1 évből (táblázatok, képek, PDF-ek). Most akartam (a hetekben) biztonsági menteni. ;(((
A TC látja, de a meghajtóra kattintva azt írja: Nincs ilyen meghajtó (3 gépen ugyanez).
Megpróbálok Linuxal ránézni, mielőtt Recovery programhoz nyúlok.
Ha nem jön össze, akkor is már Win8-al térek vissza. :)
3. Arra érek haza, hogy a kevesebb mint egy éves márkás 32W-os kompakt fénycső elköszönt.
4. A munkahelyen a megrendelő "faszságait" ne is említsem.
Nem mondom, hogy összetörtem, de a küzdelmet nem adom fel!
Pityukoma30-11-2012 22:19:16 // 27559
Ez tetszett :-DDD
Pityukoma30-11-2012 22:16:30 // 27558
Ha rákerestem a W5WB-re akkor csak led-es "izzókat" hozott ki, ha csak a W5W-re kérdeztem rá akkor pedig a mezei üveg foglaltos hagyományos izzók jöttek fel.
droberto30-11-2012 21:58:41 // 27557
Természetesen izzóról van szó.
droberto30-11-2012 21:57:37 // 27555
Tudja valaki, hogy mi a különbség a W5W és a W5WB közt?
GTPeti30-11-2012 21:37:24 // 27554
OK!
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2012 21:36:11 // 27553
holnap lefényképezem bizony lehet azt :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2012 21:34:34 // 27552
milyen kormányműves?
droberto30-11-2012 21:34:32 // 27551
GTPeti30-11-2012 21:23:26 // 27550
Légyszi a kormányműves dologra is reagálj! Thx!
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2012 21:20:31 // 27549
jah én is csodálkoztam a múltkor hogy felraktam kettő új mp3-at és kiakadt a lejátszó úgy látszik válogat a szoftvere ....
droberto30-11-2012 20:58:10 // 27548
Sajnos az autógyártóknak ez kevésbé fontos paraméter. A kínálatot a piac határozza meg.
Kevés van a magad/magunk fajta emberekből. :)
Kevés van a magad/magunk fajta emberekből. :)
Pityukoma30-11-2012 20:55:39 // 27547
Ne hülyéskedj már :-) persze hogy "félre teszek" Szereljük be a német útdíj számláló Toll Collectrendszereket és oda is ilyen kell a készülék ki szereléséhez.
droberto30-11-2012 20:54:04 // 27546
Újjjjj....:(
Te vagy a magyar tuning szakma rémálma. :)
SZVSZ nincsenek erre felkészülve. Vagy inkább nincs kedvük gondolkodni.
Méghogy a Novitec gagyi.... Pffff :)
Te vagy a magyar tuning szakma rémálma. :)
SZVSZ nincsenek erre felkészülve. Vagy inkább nincs kedvük gondolkodni.
Méghogy a Novitec gagyi.... Pffff :)
droberto30-11-2012 20:47:03 // 27545
A változó bitráta (bitsűrűség) egy tökegyszerű dolog. A zene azon részeit ahol kevesebb a dinamika, ott kissebb bitsűrűséggel tömöríti, ahol több ott nagyobbal. Így a viszonylag kicsi lesz a fájl mérete, de a minőséget jónak hallod. Viszont néhány régebbi eszköz ezt nem biztos, hogy támogatja.
Legegyszerűbben ezt Winappal láthatod.
Ha a bekarikázott részen ugrál a szám, akkor az változó bitsűrűséget jelent.
Itt jobban elmélyülhetsz. :)
Legegyszerűbben ezt Winappal láthatod.
Ha a bekarikázott részen ugrál a szám, akkor az változó bitsűrűséget jelent.
Itt jobban elmélyülhetsz. :)
GTPeti30-11-2012 20:46:15 // 27544
A hülyes low-cost gazdaságos gyári cuccok nem tudnak (részben) 2012 VBR-t. A Pio, Alpine, Clarion, Sony, stb. valódi audio márkák termékei ezt az akadályt már 10 éve legyőzték. :)
'''''30-11-2012 20:40:24 // 27543
Nekem meg pont egy hete nem írt vissza!
Shadin30-11-2012 20:37:03 // 27542
Kedden 8-ra megyek Kollár Szabihoz :-D
droberto30-11-2012 20:27:51 // 27541
Vagy én ittam sok Merlot, vagy te, mert nem értelek. :)
Vagy ezt nem erre válaszoltad...
Vagy ezt nem erre válaszoltad...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?