Forum >> 159

GTPeti27-10-2012 18:43:07 // 26214
Dremel?
droberto27-10-2012 18:42:18 // 26213
Tévedtem ismét ő nyert! :(
A fém karikák végtelenítettek, körbetekertem őket.
Kihúzni meg próbáltam a huzatban levő drótot. Vagy 10 kg-al húztam de nem mozdult, széttépni nem akartam. A visszafűzésről nem is beszélve.
Azt hiszem alszok rá egyet.
Csabi27-10-2012 17:47:15 // 26212
Nálam műanyag volt, simán csak elcsípte a Szaki, aztán gyorskötözövel meg pótolta, gyors és egyszerű volt, vagyis Nekem annak tűnt:) Sok sikert!
droberto27-10-2012 17:21:50 // 26211
Próbáltam, de most jól visszamegyek - 2 langallóval a hasamban - és legyőzöm! :D
.......................27-10-2012 17:14:38 // 26210
a hosszani rudat nem lehet kihúzni?
droberto27-10-2012 17:11:28 // 26208
Köszi megpróbálom, sok más lehetőségem nincs. Elég feszes ott a cula, egy élmény lesz az összerakás... :(
droberto27-10-2012 17:10:23 // 26207
Ez azért elég nevetséges! :(
.......................27-10-2012 17:06:52 // 26205
már árulnak 2,2 milert is 159 5hengerest
159
.......................27-10-2012 17:05:57 // 26204
az a karika fel van hasítva ,két fogóval szét kell fordítani ,
és a hosszani rúdról lejön

de a rudat pedig alulról fogja egy másik ,alul kell kiakasztani
.......................27-10-2012 17:03:54 // 26203
nincs,villany nélkül nem lehet bezárni
GTPeti27-10-2012 16:58:50 // 26202
Elég lett volna a biztosítékot kivenni.
'''''27-10-2012 16:54:57 // 26201
Zárd le és utána vedd le a sarut.Ez csak tipp!
droberto27-10-2012 16:52:43 // 26200
Lehúztam a sarut az ülésfűtés projekt miatt!
droberto27-10-2012 16:51:33 // 26199
Nyúzom le a bőrt az ülésről és elakadtam:
Tudja valaki hogyan lehet az ülőlapról a bőrt leszedni?
A combtámaszról már lejött , de két oldalt, van 2-2 drót merevítő (egy a szivacsban, egy a huzatban) és össze vannak gyűrűkkel kötve.

Hogy tudom ezt szétszedni?
'''''27-10-2012 16:45:48 // 26198
Hol az aksid?
GTPeti27-10-2012 16:44:12 // 26197
Hány sima emelő árát kérik el ezért? :)
droberto27-10-2012 16:41:52 // 26196
Please Help Me!
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
Liquid27-10-2012 16:27:02 // 26195
ez jóarcú szerszám :)
Liquid27-10-2012 16:26:47 // 26194
komolyabban szerencsére még nem, kop-kop
a motorvétő műanyag már leért párszor, meg 1x a lökös, de már megtanultam, hogy orral kell felmenni a veszélyes helyekre, és tolatva lejönni, akkor nincs nagy veszély.
Most hogy cseréltem kerekeket, a garázsba betolatáskor valami leér középtájon, majd holnap megnézem mi az
.......................27-10-2012 15:58:37 // 26193
ültetett autóhoz ajánlott az ilyen
.......................27-10-2012 15:51:46 // 26192
az ültetéssel hogy boldogulsz?
csaptad már oda az alját?
imi15627-10-2012 15:27:48 // 26191
Igen:-)!Ebből is látszik,hogy van benne anyag:-)).
GTPeti27-10-2012 15:23:25 // 26190
Szépek ezek a téli kerekek is.
Liquid27-10-2012 15:15:18 // 26189
Nem könnyű a 159 :)
Tegnap átszereltem a kerekeket, és az emelő kereke kissé belesüllyedt a 2 centis bútorlapba, mondjuk ez már a 3. keréknél volt, 2-t kibírt :)
'''''27-10-2012 14:39:14 // 26188
Azon kívül,hogy bűn ronda,minek a nyolc kerék? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2012 14:39:12 // 26187
szerintem ez oly messze van hogy én már nem fogom megélni no meg a kőolaj és a földgáz sem fog kifogyni ...szóval kapufa
.......................27-10-2012 13:57:14 // 26185
ez 640 ló és 55milla az ára
én el lennél egy fele ilyen erössel
negyed árért
.......................27-10-2012 13:47:06 // 26184
ha sinen betolható lenne az akkupacket,és 10 perc alatt kicserélhetö lenne
+ csak bérelnénk az akkut
akkor talán,
de én biztos nem fogok 150km erenként 5 órát állni

nekem ez tetszene
0-100 4sec
droberto27-10-2012 13:34:39 // 26182
A jövő szerintem a hidrogén, meg az üzemanyagcella.
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2012 13:33:42 // 26181
van akksi csak egy Budapest-Bécs-Budapest viszonylatban kb 3x kell megállni tölteni ami jó pár óra, arról meg már senki nem beszél hogy 4-5 év után kukás az akku az új meg potom 1 mihály....tényleg megéri az elektoronyos autó nyugdíjas rákbetegeknek :D
droberto27-10-2012 13:33:36 // 26180
Így van, az akksi a szűk keresztmetszet. Lehet már megvan a megoldás, csak különböző üzleti érdekek visszatartják.
GTPeti27-10-2012 13:28:33 // 26179
Így van... Akkor is az akksin múlik minden. Félvezetőink vannak 50 éve. Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy az elektromos autó legfontosabb alkatrésze a kerék. :)
Mind fontos, de jelenleg akksink nincs. Az összes többi valamilyen formában rég óta az autók része.
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2012 13:25:15 // 26178
mivel a világgazdaság a kőolajra és földgázra épül ezért akik ezt uralják ők mondják meg ki a dinoszaurusz ...
a világ változik de úgy ahogy ők akarják :P
Shadin27-10-2012 13:23:01 // 26177
Erre gondoltam:

1. Remove the plugs (1a) and undo the brake caliper fixing bolts (1b).
.......................27-10-2012 13:20:51 // 26176
nemerdemes tökölödni,direkben és OK
Dömpi (il dottore)27-10-2012 13:19:07 // 26175
megfelelő "steuerung" (vagyis félvezető) nélkül baxhatod az akksit
GTPeti27-10-2012 13:17:45 // 26174
Egy elektromos autó "alap építőeleme" az akkumulátor.
...minden más már ma is kész van, ez igaz.
Shadin27-10-2012 13:17:37 // 26173
Hi!

Tudja valaki, hogy az alső kis fék nyergeinek a csúszkája milyen méretű és fajtájú szerszámmal bontható? A 40-es torx kicsi. Torx egyáltalán?

köszi
Z
Dömpi (il dottore)27-10-2012 13:16:33 // 26172
amikor még mindenki lovaskocsin járt, és megjelentek az első autók, a szkeptikusok ugyanezt mondták

A világ változik Erhard! A dinoszauruszok pedig ...
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2012 13:13:13 // 26171
francokat a jövő a CNG, de mivel az angoléknak sikerült levegőből benyát csinálni igaz 1 hónap alatt 4l-et én nem zárnám ki, hogy a belsőégés örök marad....az elektromos jobban környezet szennyező mint a belsőégésű no meg az akku előállítása horror, a kapacitása nulla, ellenben 4-5 év után kuka ezért nem élet képes a hybrid sem ...
Tozo27-10-2012 13:13:10 // 26170
Egy KEMO M094-est, 4 hangszórósat vettem. Áramütőssel nem akartam bajlódni.
Vhol olvastam, hogy úgy "illik" bekötni, hogy biztivel direktbe az akksira a pozitívot, nullát meg a motorvezérlő egy pizonyos pontjára, mert van egy pin, amin kikapcsolt állapotban nulla van, bekapcsolva +12V.
De lehet ezzel sem fogok akkor bajlódni :-)!
Dömpi (il dottore)27-10-2012 13:09:44 // 26169
vagy áramütöset?
... olyan nincs, hogy odamegy a cigus a kocsimhoz és megb@ssza az áram?
droberto27-10-2012 13:08:52 // 26168
Piszkos a fantáziád.... :)))
Dömpi (il dottore)27-10-2012 13:08:15 // 26167
pedig a jövő a full elektro ... nekem hihettek! Mi gyártjuk az "alap építőelemét" és ismerem a hosszútávú piaci prognózisokat.
.......................27-10-2012 13:07:12 // 26166
egyszerüen kösd direkbe az akkor,
15mA ert fogyaszt,azt is szakaszosan
nem merül le töle ,4 hét alatt sem az akku

én a motorvezérlöt nem piszkálnám,mert lehet bezavar neki

milyet vettél?
hangszórósat?
vagy áramütöset?
Tozo27-10-2012 12:59:02 // 26165
Sziasztok,

vettem egy elektromos nyestriasztót mert sok a rágcsáló felénk.

Tudna vki segíteni, hogy hová / hogyan érdemes bekötni? Nem akarom direktbe kötni az aksira, hogy folyamatosan menjen.
Van a motorvezérlőn olyan csati amire rá lehetne rakni? Azt szeretném, hogy menet közben kikapcsolva legyen, gyújtás levételekor pedig bekapcsoljon.

Köszi, Zoli
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.