Forum >> 159

Piritu - 1.000.00028-10-2012 18:20:03 // 26264
Én így gondoltam, csak holnap megyek ki (2e km 3 nap alatt, nyami-nyami) és odakint havazni fog holnap. Nem akarom kipróbálni, hogy mibe kerül hóesésben nyári gumival kocsikázni.
droberto28-10-2012 18:13:25 // 26263
Én még várok. November közepén szoktam cserélni, és jövő hét közepétől jön a meleg.
droberto28-10-2012 18:08:05 // 26262
No kivágtam a szétégett ~15 mm-es részt, 10-10 mm-t blankoltam, majd összeforrasztottam. Zsugorcsővel szigeteltem, más ívekbe hajtottam, majd odaférceltem. :)
Remélem így már jó lesz:

Ötleteket várnék, hogy milyen ragasztószalagot tegyek oda, mely többé-kevésbé hőálló, nem nyúlékony és kopásálló.
Első körben Leukoplastra gondoltam. Arra hasonlít a gyári csak az fehér és valamivel vastagabb. A másik oldalt is megerősíteném vele.
droberto28-10-2012 18:00:20 // 26261
Milyen jellegű gondok?
droberto28-10-2012 17:58:43 // 26260
No, az még szép lenne!
Piritu - 1.000.00028-10-2012 17:37:05 // 26259
Ma mégiscsak felrakattam a téli gumikat, mert a németeknél havazik.
Nem volt egyszerű vasárnap gumist találni (felnin kellett cserélni), de az akihez eddig hordtam kinyitott a kedvemért, pedig 30 km-re lakik! Ritka az ilyen pozitív hozzáállás.
Zsolt15528-10-2012 17:25:19 // 26258
A Fiesta még csak hagyján, de a Focusokkal - akár benzines, akár dízel - elég sok gondunk van. A felhasználási terület szerintem nem nagyon játszik szerepet.
Kazes☻28-10-2012 17:24:15 // 26257
Birkák! Te jó ég, még jó, hogy ennyitől nem gyulladt ki. :)
droberto28-10-2012 17:16:19 // 26256
Igaza volt Csabiii159-nek a szakadást okát illetően. A problémát a szivacs árkában, keresztben futó üléshuzat feszítő vas okozza.
Viszont, sajnos azt kell mondanom, ez könnyen meg tudták volna előzni, ugyanis a gyártó - aki történetesen német - a drót környezetébe tett egy nyúlásgátló, erősítő matricát, de a kedves szerelők rosszul ragasztották fel a fűtőpárnát, túl előre került a szivacson, és így a feszítő drót közvetlenül érintkezve a párnával, a fűtőszálat könnyedén el tudta szakítani.
.......................28-10-2012 17:16:02 // 26255
Nekem semmi bajom a súlyàval,sőt örülök neki ,hogy nem papír,így van esélyed a Q7 ellen,
Szerintem,csak erősebb motorok is kellettek volna,mint pl. V6 diesel
Tozo28-10-2012 17:14:56 // 26254
Igen, ezen gondolkoztam már én is. Elakadtam ott, hogy az ablaktörlő lapátot le kell szerelni, hogy az a műanyag fedél lejöjjön és a kábelköteghez hozzá lehessen férni.
Lapátot szedtél már le?
Köszi, Zoli
Piritu - 1.000.00028-10-2012 16:46:19 // 26253
Pont ma délután mentünk egy a lentebb említett 1,25-el hárman 170 km-t. Nincs vele semmi gond. Elgurul bárhová, előzni is lehet vele, ráadásul nagyon igénytelen. 6 éve hajtja az asszony és eddig egy vízpumpát kellett cserélni rajta, mert elkezdett ereszteni.
Piritu - 1.000.00028-10-2012 16:43:29 // 26252
A 159 egyik fő problémája, hogy "van benne anyag". Erre a gyáriak is rájöttek, mert a faceliftnél megpróbáltak faragni belőle, de még így is sok. A benzinesek se lennének végtelen étvágyúak, és a kormosok is beérnék kevesebbel is, ha mondjuk még 200 kilóval könnyebb lenne.
droberto28-10-2012 16:41:29 // 26251
A tűzfalon keresztül.
Én bal oldalt felül az ablaktörlőlapátok alatti műanyagfedél környékén próbálnám. Megy is ott be egy csatornába egy komolyabb kábelköteg. Belül a biztosítéktábla környékén (picit felette) jönnék be vele az utastérbe.
droberto28-10-2012 16:37:21 // 26250
Azért ennek kíváncsi lennék a hőenergia/villamosáram arányára.
droberto28-10-2012 16:35:06 // 26249
Kösz az infót.
Ez nálunk is beállítható. :)
droberto28-10-2012 16:33:59 // 26248
A Fiesta egy kisautó, míg a 159 középkategória, nem összehasonlíthatóak.
mind kettőnek megvan a maga terepe, és felhasználóköre.
A Fiesta és a Focus SZVSZ kategóriáinak legjobb ár/felhasználhatóság arányú autói.
"Szóval az olasz kocsikban van anyag...a többi mrg papír" - Ez azért túlzás!
droberto28-10-2012 16:28:21 // 26247
Nem nekünk gyártják. :)
.......................28-10-2012 14:27:25 // 26246
Milyen 147 es néztek?
Milyen àrkategóriàban?
Pityukoma28-10-2012 12:55:35 // 26245
Én elmegyek veled szívesen. Esetleg van linked a hirdetésről?
Kazes☻28-10-2012 12:52:21 // 26244
Üldözés közben gondolom nem nagyon megy a 'hímes tojás' effekt! :)
panza28-10-2012 12:31:35 // 26243
Szegény milánói zsaruk! Azért megbecsülhetnék a vasat!
Tozo28-10-2012 08:50:09 // 26242
Esetleg ötlet, hogy a beltérből hogyan lehet a motortérbe vezetni kábelt?
Csosznorbert28-10-2012 08:22:38 // 26241
khhmmm... ülésfűtés bajnokoknak tipp vagy ötlet egy másik irányba......
Csosznorbert28-10-2012 07:48:18 // 26240
németben már egyes steyr trakiat úgy gyártanak, nálunk is az egyik már olyan hogy nem tudod a pilácsot kinyomni, járó motornál non-stop világit.
.......................27-10-2012 23:40:21 // 26239
A kulcstoll zàrja minden ajtót,ha van feszkó

Nekem a menüben be lehet àllítani ,hogy tàvval csak a vezetőoldali ajtót nyissa,
Azt pedig akkufesz nélkül is be tudom zàrni
Liquid27-10-2012 23:19:40 // 26238
megy az 170-et is teszteltem :) igaz klíma nélkül volt :)
Dömpi (il dottore)27-10-2012 23:18:54 // 26237
csak annyit mondok, hogy nyisd fel egy alfa és egy ford motorháztetejét. már a géptetőn érezni, hogy benne van az anyag.
De mondok mást. Még a Fiat Mareámmal történt:
- egyszer rámhúzta a kormányt egy opel vectra-s csaj. Neki szarrátört a lökhárítója, nekem csak fényeztetni kellett a hátsó ájtót
- egyszer kiugrott elém egy őz, nekem csak elrepedt a lökhárítóm
- egyszer jobbról parkolási pozícióból kifordult valaki úgy, hogy mindkét kocsi eleje ütközött össze. Nekem újra csak a lökös tört, géptetőt meg jobb sárvédő elemet kellett fényezni, a Ford mondeo-t traileren vitték, mert aláfordult a kerék és rommátört az eleje.
Szóval az olasz kocsikban van anyag...a többi mrg papír
Zsolt15527-10-2012 23:14:24 // 26236
Azért elég sok kompromisszum kell hozzájuk.
droberto27-10-2012 23:08:59 // 26235
Hova kell száguldani? A-ból B-be tökéletes, és nem megy tönkre a kettőstömegű. :D
Dömpi (il dottore)27-10-2012 22:59:46 // 26234
Azt te csak hiszed!
Az asszonynak egy 1250 ccm fresh plus Fiestája van. Klímával nem akar 110 fölé menni, amúgy meg bezabál 8 litert százon országúti használatban!!!
Dömpi (il dottore)27-10-2012 22:55:04 // 26233
OFF
Nálunk válság van. A sorok félgőzzel, az operátorok 36-órában, a mérnökség átment powerpoint engineering-be, a projektjeim jegelve.
ON
Ma jobbhíjján amoreztam, meg kinyomtattam újra a 159 használati útmutatóját és szépen öszefűztem a spirálozóval.
No meg felhívtam egy pesti kereskedést ahol kinéztünk a feleségemnek egy 147-et.
Apropó! BP Üllői út környékén lakik valaki, aki szívesen eljönne velem jövő hét szombaton szemrevételezni az alanyt?
GTPeti27-10-2012 21:49:56 // 26232
Szerintem teflonszigetelésűek.
156er27-10-2012 21:45:59 // 26231
bele nem toldottam, volt ahol rövidebbre kellett vennem az ívet, hogy rendesen összeérjen. 156nál nekem űgy tűnt, hogy ez egy sima sodrott, hajlékony vezeték, csak éppen nem műanyag a bevonata hanem valami más anyag..

igazán nincs mit.... :)
GTPeti27-10-2012 21:42:55 // 26230
Nagy ellenállású wolframhuzal szokott lenni. (A nagy persze relatív. Azt jelenti, hogy nagyobb, mint a rézé, így nem kell 5 km huzalt betenni ahhoz, hogy ne a százas szöggel vetekedjen az ellenállása.)
droberto27-10-2012 21:28:28 // 26229
Akkor nem toldottál bele.
Nem tudom miféle vezeték ez, de ez tényleg kézenfekvő megoldásnak tűnik.
Több helyről hallottam, hogy nem volt hosszú életű a javítás...
Ha a tied már egy teljes szezont bizonyított, az már bizakodásra ad okot.
Minden esetre köszi még egyszer! :)
droberto27-10-2012 21:22:23 // 26228
Naná! :)))
Egyébként szerintem a FORD, egy nagyon racionális választás, kis- és alsóközép kategóriában mindenképp.
156er27-10-2012 21:15:58 // 26227
eddig működik... kb 1 éve lassan,
technológia végtelenül egyszerű, megblankolás után összefogva a két vezetéket simán leforrasztottam mint akármelyik másik vezetéket, majd kapott egy kis zsugorcsövet(ezt nem árt előtte ráhúzni:D).
elképzelhető, van más megoldás is, de ez nekem ésszerűnek tűnt akkor.
Pityukoma27-10-2012 21:11:34 // 26226
De mégsem fordot vettünk valamiért ;-)
droberto27-10-2012 21:09:22 // 26225
Igen, ez az egy lehetőség van.
Viszont ha lemerül az akksi teljesen akkor van nemulass.
Ha lemerül a elektromos kulcsban az elem akkor, nem tudom, hogy a kulcstoll zárja-e az összes ajtót?!?
Csinálhatta volna úgy a gyár, ahogy a Fordnál, hogyha belülről benyomod a belső kilincset és becsukod az ajtót, akkor az bezáródik (Ha gombot, az esztétika és a biztonság miatt nem akartak).
Pityukoma27-10-2012 20:48:26 // 26224
A saru levételt kifelejtettem (miután bezártad)... :-)
Pityukoma27-10-2012 20:42:11 // 26223
Szerintem úgy próbáld meg, hogy nyisd fel a gépházat, majd zárd be a távirányítóval és utána nyisd vissza kulccsal. Így a hátsó ajtók zárva maradnak.
droberto27-10-2012 20:38:18 // 26222
Igen a blogodból merítetem is. Köszi. :)
Két kérdésem azért van, ha már bejelentkeztél. :)
Máig működik a javított fűtőszál?
Pl. ezt a szakadást hogyan forrasztottad meg? Leírnád a részletes forrasztás technológiát!
Pityukoma27-10-2012 20:22:17 // 26221
Irigyellek :-) nálunk nagyüzem volt ma is. Reggel 1/4 6-kor teljes harci díszben már bent voltam, és 18-kor végeztem :-(
156er27-10-2012 20:14:04 // 26220
én is így csináltam, nincs vele gond. nálam is fém gyűrűs volt(156).
droberto27-10-2012 18:53:33 // 26219
Áhhh...
Kezdek megbarátkozni a kábelkötegelős megoldással! :)))
GTPeti27-10-2012 18:52:13 // 26218
Súlycsökkentés. :)
droberto27-10-2012 18:48:59 // 26217
Ha addig nem jön jobb ötlet, akkor maradok a csípőfogós elcsípésnél és a kábelkötözőnél...
Úgy látszik, idővel áttértek a műanyagról a fémgyűrűs rögzítésre.
Dömpi (il dottore)27-10-2012 18:48:18 // 26216
Ez olyan, mint a Luis de Funes Fantomas filmjeinek utópisztikus citroen-je ... szerintem k.va sz@r.
droberto27-10-2012 18:44:12 // 26215
Végül is...
Tartani tartana az, is és el is férne a feje, van hely.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.