Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)05-07-2012 12:51:39 // 22164
az lehet csak a törés miatt amennyivel kevesebbet ér az autó azt is kell fizetniük
droberto05-07-2012 12:07:18 // 22163
Őszinte részvétem Cartárs! A biztosítóval kemény csatád lesz, az biztos! A legnagyobb fegyverük az avultatás...
Alfa156SW05-07-2012 11:02:09 // 22162
az lehet de nekem már elment a varázsa!

másikat akarok ez helyett

kiváncsi leszek mit mond a biztosító UNION-nál volt a biztosítása

semmilyen kompromisszum nem fogadok el csak a cserét azaz a TK-t nekem ne húzgálják ki az autót ne cseréljenek hátsó Sárvédőt,hátfalat mert az már nem törés mentes autó ha eladóm valamikor sokkal kevesebbet érne igy meg a hatás sem úgyan az!
százötvenkilenc05-07-2012 10:56:40 // 22161
A neppereknek ez még egy álomautó
Alfa156SW05-07-2012 10:52:00 // 22160
én megálltam a zebránál mivel le lépett a gyalogos ez meg vagy 60-nal belém szált fékezés nélkül át is lökött teljesen a zebrán szerencse a gyalogosnak volt annyi lélek jelenléte,hogy vissza ugrott!
Kazes☻05-07-2012 10:13:31 // 22159
Azta Q... Racevét cartárs! :(
☻SKULL☻05-07-2012 10:02:21 // 22158
Részvét cartárs :o(
☻SKULL☻05-07-2012 10:00:54 // 22157
Nem, mert az ilesztés kapot wurth-os szélvédő ragasztót
Zsolt15505-07-2012 09:38:16 // 22155
Részvét az autóért. :-(((
Láttuk az üvegszilánkokat a rakparton, majd ahogy papíroztok a Lánchídnál a parkolóban. A Navarrás nem látta, hogy már állsz a zebránál?
A képekből úgy tűnik mintha az álló autót izomból támasztotta volna meg. Menetből nem látszott ennyire komolynak a sérülés.
Piritu - 1.000.00005-07-2012 09:15:50 // 22154
Nem lehet, hogy a felniből hiányzik a központosító gyűrű?
Alfa156SW05-07-2012 09:12:37 // 22153



ilyen volt!
Piritu - 1.000.00005-07-2012 09:10:28 // 22152
A gumis történet kicsit fura.
Hol tanulta a szakmáját az a gumis, aki nem tudja megmondani, hogy miért üt/ráz a kerék? Hogyan lehet feltenni egy felnit, hogy hozzáér a fékhez? Szóval ezen a vonalon nem a kocsi lesz a hunyó :-(
A kettős tömegű gond meg legalább 200e km-re vall.
Klímásból is sok kókler van. azt hiszik, hogy vesznek egy gépet és már értenek is hozzá :-(
Buksi05-07-2012 09:09:15 // 22151
Uhh... Részvét! :-(((((
A lényeg, hogy senkinek nem esett baja!
Alfa156SW05-07-2012 09:06:03 // 22150
a belső elemeken volt néhány karc engem zavart szépen le fóliáztattam olyan lett mint az új!
Alfa156SW05-07-2012 08:58:03 // 22149
hát remélem,hogy TK mert ebből már nem lesz olyan autó mint volt
2 hónapja vettük párommal, ha 20 alfát nem néztünk meg akkor egyet sem Bonyhádra kellett le menni érte,hogy egy makulátlan törés mentes 159-et találjunk és tessék pár másodperc alatt vége az álomnak((((
SKrisz05-07-2012 08:56:02 // 22148
Nabassz... Kitartás, racevét!
Erhard 242 (Pure Energy)05-07-2012 08:48:26 // 22146
szép :( ez TK lesz ....
Alfa156SW05-07-2012 08:45:50 // 22145
össze törte egy figyelmetlen paraszt a csoda szép nagy becsben tartott Alfámat elrontva vele az egész nyarat ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

belém mászott fékezés nélkül!

a tető is huplis lett a váz elment a futóművel együtt
Buksi05-07-2012 08:36:10 // 22144
Ez nagyon nagy duma! :-DD
Piritu - 1.000.00005-07-2012 07:27:04 // 22143
Éjjel megjöttünk németből. Az elmúlt két napban tartottunk némi "eligazítást" a német vasaknak az autópályán.
Közben 231-re javítottuk a GPS szerint a rekordot :-)))
Gábor7904-07-2012 22:05:56 // 22142
Ezer hála és köszönet (itt és az üzenőfladon is :-))! Megrendeltem...
☻SKULL☻04-07-2012 21:26:39 // 22141
160-nal tesztelve
Liquid04-07-2012 21:24:23 // 22140
bőrből a beige is bejövős nagyon
Liquid04-07-2012 21:23:20 // 22139
Hm, nem is emlékeztem rá hogy barna a tiéd....
Gondom nekem sincs vele, csak nem teccik annyira, tudod pap meg a lánya :)
☻SKULL☻04-07-2012 21:19:39 // 22138
nem kell, nagyon maszív az a része a tetőnek
GTPeti04-07-2012 21:16:10 // 22137
Egyéb erősítés nem kell a felfogatásokhoz? A 156-nál más volt a gyárilag tetősínes teteje, azt tudom.
☻SKULL☻04-07-2012 21:14:07 // 22136
természetesen lehet, én már felraktam :o)




Gábor7904-07-2012 20:16:04 // 22135
Sziasztok! Szerintetek lehet tetősínt tenni utólag olyan 159 SW-re, amin gyárilag nincs rajta? Csinált már valaki ilyet? Köszi
'''''04-07-2012 19:50:05 // 22134
Nekem a vajszínű bőrrel semmi gondom.Ha nem olajosan ülsz be,semmivel sem kényesebb a feketénél.Pucolni meg sokkal könnyebb mint a plüss kárpitot.
GTPeti04-07-2012 13:18:17 // 22133
Az említett törlőkendő anyagai élő bőrre vannak kitalálva, az autóban meg annyira már nem él a donorállat... B)
GTPeti04-07-2012 13:17:17 // 22132
Én valószínüleg beleugranék egy olyanba, amiben nem bejövős a kárpit, ha amúgy minden jó. A 156-nál is abszolút beszerezhető a kompl. belsőség. Sőt... ha ezen múlna én még Mo-n be is bőröztetném, mert ahhoz képest, hogy (Föckös-féle) jó bőrt használnak, vállalható az ára. (Nem mint No-ban...)
És hosszú évekig évezed és gyönyörködsz benne.
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2012 11:27:24 // 22131
ilyen barnám van semmi gond sincs vele a legjobban meg popsitörlő kendővel lehet pucolni az még ápolja is a bőrt no meg olcsó
Liquid04-07-2012 11:11:15 // 22130
hát igen, a sötét (főleg bőr, mert könnyebben takarítható) kárpitnak vannak előnyei :)
Mondjuk kop-kop nálunk eddig még nem volt semmi incidens...
Dömpi (il dottore)04-07-2012 10:54:47 // 22129
nekem fekete a kárpit, semmi világos nincs a kocsiban. Nekem is tetszene a bézs, vagy a barna, de 2 kisgyerek mellett így is nem győzőm takarítani. Ha majd betöltik a 10-et akkor veszek kocsit bézs belsővel.
.......................04-07-2012 10:35:06 // 22127
a bézs belsöt sokan szeretik,én is
azért egy fekete 159 bézs börrel nem holmi alsó kategória
Liquid04-07-2012 10:32:25 // 22126
pl. a "piros", vagy a barna bőr
.......................04-07-2012 10:30:27 // 22125
..amit ajánlok,hogy ne így nézd,
el is kell tudni az autót adni,
olyat válassz amit könnyü majd eladni..
.......................04-07-2012 10:27:31 // 22124
melyik nem tetszik a 159 ben?
Liquid04-07-2012 10:19:45 // 22123
no igen, de van pl. nekem nem túl esztétikus színben :) vagy éppen sima szövet
.......................04-07-2012 09:38:54 // 22122
az Alfa börnél jobbat,vagy olyat senki sem tud,
így nem érdemes utólag kínlódni
Liquid04-07-2012 09:33:29 // 22121
na pont ezért kérdeztem :) Nemnagyon akarok kompromisszumot, de mivel szűk a kínálat lehet hogy kénytelen leszek, de akkor az nem a kárpit ügyében lesz :)
Dömpi (il dottore)04-07-2012 09:27:04 // 22120
Ha rám hallgatsz, eleve olyat vegyél, ami a legjobban tetszik! Ne kövesd el azt a hibát, amit én! A lehető legkevesebb kompromisszumot köss! Ha nem így teszel, ott fogsz állni a garázsban nézve a kocsid, és azon tűnődsz, vajon mi a fenéért nem néztem szét jobban a piacon!
Egyébként ki lehet cserélni, pl. egy bőr belsőt is meg lehet kapni 100k-ért.
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2012 09:25:23 // 22119
inkább bontottat érdemes venni ülésekkel de az meg elég húzós le kell alkudni az árából vagy nézz másik autót
Liquid04-07-2012 08:55:26 // 22118
a 159 komplett belső kárpitozását le lehet értelmes áron/munkával cserélni? Ha igen mibe kerülhet nagyságrendileg?
Csak hogy tudjam érdemes-e beugrani egy jó autóba aminek nagyon nem tetszik a kárpitja, vagy keresnem kell olyat ami abban is megfelel
.......................04-07-2012 08:50:20 // 22117
az ,hogy a váltó morog az lehet anyaghiba is,de gyanús ,ha nem szivárog az olaj sehol,akkor egyszerüen a GYÀRBAN felejtették el teljesen feltölteni

ezen nem segít már az olajcsere,szét kell szedni,mert ha hangot ad akkkor ott valami elkopott,vagy a csapágy vagy a fogaskerék
Csabi04-07-2012 08:36:26 // 22116
Hali!
Olvastam a blogod, a klímával nekem is volt hasonló esetem, nagy melegben 30°C felett, nem hűtött, és nekem is sírt stb, Szóval tanácsolni tudom, hogy engedjetek le gázt a rendszerből (100g) mert könnyen lehet hogy túl van töltve a rendszer, amit pl 20-25°C-os hőmésrsékleten a klímás sem vesz észre (nálam sem vette észre). Egyébként ha túl van töltve akkor a másik ismertető jele, hogy amikor nem hűt ki-be kapcsolgat a kompresszor (túlnyomás miatt), menet közben apró rángásokat figyelhetsz meg...
Dömpi (il dottore)04-07-2012 08:21:38 // 22115
A helyzet az, hogy nem lett elmulasztva semmi. Novemberben vettem a kocsit, azt, hogy kevés a váltóolaj később vettem észre. Mivel szivárgás nem volt sehol, vélhetőleg az előző tulaj szervizeltetése során mulasztott valaki (keveset töltöttek bele). Igaz, hogy én csak rátöltöttem, de januárban tervezem az összes folyadék cseréjét.
A kocsiban az összes görgő, vízpumpa stb. januárban ki lett cserélve!
Az, hogy bontott kuplungot, lendkereket vettem...bocs, de ki a faszomnak van pénze az újra? A kettőstömegűt és a kuplungszettet megkaptam 50ezerért. Ez legalább gyári. Ha utángyártottat veszek, az is 200k, ha meg gyárit újonnan, akkor kb. 400k.
Klímás: hát igen, ez megér egy misét. Itt a környéken minden klímás azt modja, hogy csak akkor festik meg, ha az ügyfél kéri. Igenám, de az plussz 16k (!). A töltés így is 12k.
A km elvileg stimmel. Amikor megvettem, átnézettem a Fiat szakszervízben. A gyári szoftverrel másztak bele még a motorvezérlőbe is. Ott minden stimmelt. Persze a motorvezérlőben is vissza lehet írni a km-t, de az tudomásom szerint látszana a computer-egység burkolatán, ahhoz ugyanis azt szét kell szedni.
A kocsi egyébnként Olaszból származik. A szervízikönyvet úgy volt hogy hozzák, de mire mentem érte az értékesítőt kirúgták, a tulaj meg semmiről sem tudott. Szóval rendesen beszoptam a dolgot.
Egyébként Viktor ugyan nem autószerelő, de a saját 166-osát rendszeresen szereli. Megbízom benne! A kuplunggal jó munkát végzett!
Tudod az a baj, hogy nem becsületesek az emberek. Én az utóbbi időben csak becstelen szemétládákkal találkoztam, aki pedig nem annak tűnik, az meg azért kezd gyanús lenni. Már teljesen üldözési mániás kezdek lennni, kezd mindenki gyanús lenni. Hát lehet így élni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.