Forum >> 159
Liquid04-07-2012 09:33:29 // 22121
na pont ezért kérdeztem :) Nemnagyon akarok kompromisszumot, de mivel szűk a kínálat lehet hogy kénytelen leszek, de akkor az nem a kárpit ügyében lesz :)
Dömpi (il dottore)04-07-2012 09:27:04 // 22120
Ha rám hallgatsz, eleve olyat vegyél, ami a legjobban tetszik! Ne kövesd el azt a hibát, amit én! A lehető legkevesebb kompromisszumot köss! Ha nem így teszel, ott fogsz állni a garázsban nézve a kocsid, és azon tűnődsz, vajon mi a fenéért nem néztem szét jobban a piacon!
Egyébként ki lehet cserélni, pl. egy bőr belsőt is meg lehet kapni 100k-ért.
Egyébként ki lehet cserélni, pl. egy bőr belsőt is meg lehet kapni 100k-ért.
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2012 09:25:23 // 22119
inkább bontottat érdemes venni ülésekkel de az meg elég húzós le kell alkudni az árából vagy nézz másik autót
Liquid04-07-2012 08:55:26 // 22118
a 159 komplett belső kárpitozását le lehet értelmes áron/munkával cserélni? Ha igen mibe kerülhet nagyságrendileg?
Csak hogy tudjam érdemes-e beugrani egy jó autóba aminek nagyon nem tetszik a kárpitja, vagy keresnem kell olyat ami abban is megfelel
Csak hogy tudjam érdemes-e beugrani egy jó autóba aminek nagyon nem tetszik a kárpitja, vagy keresnem kell olyat ami abban is megfelel
.......................04-07-2012 08:50:20 // 22117
az ,hogy a váltó morog az lehet anyaghiba is,de gyanús ,ha nem szivárog az olaj sehol,akkor egyszerüen a GYÀRBAN felejtették el teljesen feltölteni
ezen nem segít már az olajcsere,szét kell szedni,mert ha hangot ad akkkor ott valami elkopott,vagy a csapágy vagy a fogaskerék
ezen nem segít már az olajcsere,szét kell szedni,mert ha hangot ad akkkor ott valami elkopott,vagy a csapágy vagy a fogaskerék
Csabi04-07-2012 08:36:26 // 22116
Hali!
Olvastam a blogod, a klímával nekem is volt hasonló esetem, nagy melegben 30°C felett, nem hűtött, és nekem is sírt stb, Szóval tanácsolni tudom, hogy engedjetek le gázt a rendszerből (100g) mert könnyen lehet hogy túl van töltve a rendszer, amit pl 20-25°C-os hőmésrsékleten a klímás sem vesz észre (nálam sem vette észre). Egyébként ha túl van töltve akkor a másik ismertető jele, hogy amikor nem hűt ki-be kapcsolgat a kompresszor (túlnyomás miatt), menet közben apró rángásokat figyelhetsz meg...
Olvastam a blogod, a klímával nekem is volt hasonló esetem, nagy melegben 30°C felett, nem hűtött, és nekem is sírt stb, Szóval tanácsolni tudom, hogy engedjetek le gázt a rendszerből (100g) mert könnyen lehet hogy túl van töltve a rendszer, amit pl 20-25°C-os hőmésrsékleten a klímás sem vesz észre (nálam sem vette észre). Egyébként ha túl van töltve akkor a másik ismertető jele, hogy amikor nem hűt ki-be kapcsolgat a kompresszor (túlnyomás miatt), menet közben apró rángásokat figyelhetsz meg...
Dömpi (il dottore)04-07-2012 08:21:38 // 22115
A helyzet az, hogy nem lett elmulasztva semmi. Novemberben vettem a kocsit, azt, hogy kevés a váltóolaj később vettem észre. Mivel szivárgás nem volt sehol, vélhetőleg az előző tulaj szervizeltetése során mulasztott valaki (keveset töltöttek bele). Igaz, hogy én csak rátöltöttem, de januárban tervezem az összes folyadék cseréjét.
A kocsiban az összes görgő, vízpumpa stb. januárban ki lett cserélve!
Az, hogy bontott kuplungot, lendkereket vettem...bocs, de ki a faszomnak van pénze az újra? A kettőstömegűt és a kuplungszettet megkaptam 50ezerért. Ez legalább gyári. Ha utángyártottat veszek, az is 200k, ha meg gyárit újonnan, akkor kb. 400k.
Klímás: hát igen, ez megér egy misét. Itt a környéken minden klímás azt modja, hogy csak akkor festik meg, ha az ügyfél kéri. Igenám, de az plussz 16k (!). A töltés így is 12k.
A km elvileg stimmel. Amikor megvettem, átnézettem a Fiat szakszervízben. A gyári szoftverrel másztak bele még a motorvezérlőbe is. Ott minden stimmelt. Persze a motorvezérlőben is vissza lehet írni a km-t, de az tudomásom szerint látszana a computer-egység burkolatán, ahhoz ugyanis azt szét kell szedni.
A kocsi egyébnként Olaszból származik. A szervízikönyvet úgy volt hogy hozzák, de mire mentem érte az értékesítőt kirúgták, a tulaj meg semmiről sem tudott. Szóval rendesen beszoptam a dolgot.
Egyébként Viktor ugyan nem autószerelő, de a saját 166-osát rendszeresen szereli. Megbízom benne! A kuplunggal jó munkát végzett!
Tudod az a baj, hogy nem becsületesek az emberek. Én az utóbbi időben csak becstelen szemétládákkal találkoztam, aki pedig nem annak tűnik, az meg azért kezd gyanús lenni. Már teljesen üldözési mániás kezdek lennni, kezd mindenki gyanús lenni. Hát lehet így élni?
A kocsiban az összes görgő, vízpumpa stb. januárban ki lett cserélve!
Az, hogy bontott kuplungot, lendkereket vettem...bocs, de ki a faszomnak van pénze az újra? A kettőstömegűt és a kuplungszettet megkaptam 50ezerért. Ez legalább gyári. Ha utángyártottat veszek, az is 200k, ha meg gyárit újonnan, akkor kb. 400k.
Klímás: hát igen, ez megér egy misét. Itt a környéken minden klímás azt modja, hogy csak akkor festik meg, ha az ügyfél kéri. Igenám, de az plussz 16k (!). A töltés így is 12k.
A km elvileg stimmel. Amikor megvettem, átnézettem a Fiat szakszervízben. A gyári szoftverrel másztak bele még a motorvezérlőbe is. Ott minden stimmelt. Persze a motorvezérlőben is vissza lehet írni a km-t, de az tudomásom szerint látszana a computer-egység burkolatán, ahhoz ugyanis azt szét kell szedni.
A kocsi egyébnként Olaszból származik. A szervízikönyvet úgy volt hogy hozzák, de mire mentem érte az értékesítőt kirúgták, a tulaj meg semmiről sem tudott. Szóval rendesen beszoptam a dolgot.
Egyébként Viktor ugyan nem autószerelő, de a saját 166-osát rendszeresen szereli. Megbízom benne! A kuplunggal jó munkát végzett!
Tudod az a baj, hogy nem becsületesek az emberek. Én az utóbbi időben csak becstelen szemétládákkal találkoztam, aki pedig nem annak tűnik, az meg azért kezd gyanús lenni. Már teljesen üldözési mániás kezdek lennni, kezd mindenki gyanús lenni. Hát lehet így élni?
stukker198704-07-2012 07:24:47 // 22114
Nagyon nem irigyellek:(
Talán ez már az autóvásárlásnál el lett tolva,de persze nem feltétlenül a te hibád,mert gyakran úgy hozzák helyre a "selejt" autóikat hogy ideig-óráig jó legyen.
Talán ez már az autóvásárlásnál el lett tolva,de persze nem feltétlenül a te hibád,mert gyakran úgy hozzák helyre a "selejt" autóikat hogy ideig-óráig jó legyen.
droberto04-07-2012 07:23:18 // 22113
Blogjaidat elolvasva nagyon sajnállak és őszinte részvétem nyilvánítom!
Lehet kéne keresned egy hozzáértő szerelőt, aki megfelelő típusismerettel rendelkezik vagy alapos és becsületes. Sógor, koma, jóbarát nem biztos, hogy célravezető!
A karbantartások elmulasztásából eredő problémák sohasem az autó hibái. (Ez minden márkára igaz)
Pl.:
- váltóolaj rátöltés, csere helyett???
- feszítő és vezető görgők cseréjének elmulasztása???
- ...stb
A másik dolog, meg hogy kopó alkatrészeket (kuplung, lendkerék) nem illik bontottat venni.
Milyen klímás az olyan, aki a gáz mellé nem tesz szivárgás ellenőrző festéket?
A leírtak tükrében SZVSZ vasadban nem 100K környéki futásteljesítmény, hanem ennek a duplája lehetett mikor megvetted.
Ezek a problémák e-körül jelentkeznek!
Egyébként honnan származik? Szervizkönyv? Leinformáltad az importőrnél?
Remélem problémáid mielőbb megoldódnak és sok gondtalan KM-t tesztek még meg autóddal...
Lehet kéne keresned egy hozzáértő szerelőt, aki megfelelő típusismerettel rendelkezik vagy alapos és becsületes. Sógor, koma, jóbarát nem biztos, hogy célravezető!
A karbantartások elmulasztásából eredő problémák sohasem az autó hibái. (Ez minden márkára igaz)
Pl.:
- váltóolaj rátöltés, csere helyett???
- feszítő és vezető görgők cseréjének elmulasztása???
- ...stb
A másik dolog, meg hogy kopó alkatrészeket (kuplung, lendkerék) nem illik bontottat venni.
Milyen klímás az olyan, aki a gáz mellé nem tesz szivárgás ellenőrző festéket?
A leírtak tükrében SZVSZ vasadban nem 100K környéki futásteljesítmény, hanem ennek a duplája lehetett mikor megvetted.
Ezek a problémák e-körül jelentkeznek!
Egyébként honnan származik? Szervizkönyv? Leinformáltad az importőrnél?
Remélem problémáid mielőbb megoldódnak és sok gondtalan KM-t tesztek még meg autóddal...
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2012 07:14:50 // 22112
nálam a dpf hibát leszámítva 80e km óta semmi hiba konkrétan ... nem mind1 honnan vesz az ember használt autót mert van olcsó is csak az valamiért olcsó....
Dömpi (il dottore)03-07-2012 23:17:16 // 22111
Sziasztok! Az én kocsimra rájött a hiszti. Teljesen kiborított az elmúlt hetek során: klíma, kuplung, kettőstömegű, felnik, gumik (részletek a blogomban)...vége lesz ennek valaha? Elképzelhető egy 159 esetében, hogy hónapokon keresztül csak beleülök, beindítom és megyek minden gond nélkül???
Arno16603-07-2012 10:13:48 // 22110
Egyre gondolunk! :)
-
Végül meg lett a gond, az ECU csatlakozója volt hibás, akku kiszedés miatt le lett szedve, és visszarakva "betolta" a házba az egyik tüskét a csati. Köszönhetően annak, hogy valaki már gányolt benne előtte, kicsit szétzilált volt a csatlakozó. :-/
-
Végül meg lett a gond, az ECU csatlakozója volt hibás, akku kiszedés miatt le lett szedve, és visszarakva "betolta" a házba az egyik tüskét a csati. Köszönhetően annak, hogy valaki már gányolt benne előtte, kicsit szétzilált volt a csatlakozó. :-/
Csosznorbert02-07-2012 12:59:38 // 22109
idézet egy öreg motorostól..... klikk a jeladóhoz
ekin02-07-2012 12:21:14 // 22108
Sajna nem ott van!! 😃😃a fotengely jelado a bal oldalon allul az onindito alatt van:))
Arno16602-07-2012 09:16:24 // 22107
159 1.9MJet főtengely jeladó ha minden igaz a jobb feltengely kihajtásnál van. Eleg rossz helyen, motorburkoló lemezt is le kell szedni alsó hangon, aztán nőgyógyászkodni ahogy néztem :-/
Tibcsi16602-07-2012 00:40:01 // 22106
Igen nekem is az volt a tapasztalat, amikor meghalt a főtengely jeladó a régi vasnál. Hideg motor pöcre indult, amint bemelegedett leállt. És persze dobta a hibakódot. Ha lehűlt ismét beindult. A csere pedig tényleg járdaszegélyen történt! Éppen nem tudtam eljutni az alkatrészboltig. Kb. 300 m kellett volna. :) Félreálltam járdára, vészvillogó bekapcs., séta a boltig majd vissza. Csere kb.20 perc.
Tibcsi16602-07-2012 00:13:33 // 22105
Én is mindig behúzom, megszokásból. Igaz a régi vasnál (166) már csukott szemmel cseréltem a bowdent, mert mindig berohadt. Remélem a 159-nél tovább bírja 1-2 évnél. :)
Csosznorbert01-07-2012 23:02:40 // 22104
fuel save diesel für LKW :D
Piritu - 1.000.00001-07-2012 22:03:44 // 22103
Hmmm, a Pók is fél-egy lityivel kevesebbet ivott az elmúlt három tankoláskor, mint eddig szokott :-)
droberto01-07-2012 21:43:15 // 22102
Ez a hülye rendszámtábla, bezavarja a parkolóradart... A melegben vetemedik. (2 mm-en múlik) Szerintem leveszem a rendszámtáblatartót és bevetem a jó öreg kétoldalút...
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2012 21:35:12 // 22101
mostanában én is azt vettem észre hogy ugyan annyi pénzből egyre többet tudok autózni mi történhetett? :)))
Piritu - 1.000.00001-07-2012 20:26:54 // 22100
Az utóbbi időben egész érdekes fogyasztásokat produkál a Párduc. Ma Veszprémbe menet nyolvanegynéhány km kicsit több városival a végén 5,7. Hazafelé, gyakorlatilag országút 5,1 (!!). A múltkor Linztől hazáig nagyrészt autópályán 6,1 lett.
Lehet, hogy valaki belecsempészett egy csodamágnest?
Lehet, hogy valaki belecsempészett egy csodamágnest?
Csosznorbert01-07-2012 12:57:32 // 22099
Én még a sik udvaron is használom.....már csak megszokásból is. :)))
Zsolt15501-07-2012 11:49:35 // 22098
Szerencsés! Yo pihenést. :-)))
droberto01-07-2012 07:46:32 // 22097
Jó pihenést!
Piritu - 1.000.00001-07-2012 06:59:35 // 22096
Jó nyaralást! :-)
Pityukoma30-06-2012 23:20:45 // 22095
Sziasztok :-) 2 hétre eltűnök, vas megpakolva és reggel irány a Balaton. Se net, se telefon, csak család :-)
Pityukoma30-06-2012 23:09:27 // 22094
Én kipróbáltam 3 féle rendszerű (common rail + DMCI + UPEC) kamion motornál hogy beindul-e ha lehúzom az egyik szenzort. Hát nem, meg sem pöffent egyik sem. Pedig ezt olvastam én is, hogy hosszú indítózás után azért beindul.
Pityukoma30-06-2012 22:57:47 // 22093
Szia :-) Én is használom a kéziféket minden esetben. 23 éve vezetek kamionokat is, ott alap a kézifék megálláskor, 40tonnát nem lehet bízni csak a motorra. Annyira benne van a mozdulat a kezemben hogy soha nem szállok ki úgy hogy nincs behúzva. Amúgy SZVSZ amit nem használnak az előbb utóbb el is romlik (mechanikai részekre gondoltam).
GTPeti30-06-2012 20:29:58 // 22092
Írta, hogy volt nekik főtengely-jeladó hibakód.
ekin30-06-2012 18:28:03 // 22091
a masik ha tenyleg semmit nem ir ki sehova es megsem indulna akkor elfordult a vezerlesed . de ha ezt mar megnezted mondjuk a fötengelyen levö kereket es az jo helyen van .akkor nezd meg a vezermukereket is!!!
nekem multkor azt nyirta el marmindt az eket .es nagyon nehezen indultbedobta hibanak a vezermutengely jeladot neztem a szijjat ott rendben megneztem a kereket allul rendben ekkor neztem meg a vezerukereket is es lam elnyirta az eket es elfordult ezer indult nehezen .kicsereltem a kereket beállitottam rendesen es azota föcc röff:D
nekem multkor azt nyirta el marmindt az eket .es nagyon nehezen indultbedobta hibanak a vezermutengely jeladot neztem a szijjat ott rendben megneztem a kereket allul rendben ekkor neztem meg a vezerukereket is es lam elnyirta az eket es elfordult ezer indult nehezen .kicsereltem a kereket beállitottam rendesen es azota föcc röff:D
ekin30-06-2012 18:23:01 // 22090
egyáltalán nem indul? vagy csak melegen áll le? nem mind1 ill meg 1 kerdes esetenkent elindul , de nagyon nehezen ? ami az ules alatt van borulas erzekelö azt mondod a helyen van , de vajon a golyo is a helyen van benne? vagy kiir valamit a 2 oraköze mikor el akarod inditani? szoval en evvel kezdenek mert ha kiir valamit akkor mit?
GTPeti30-06-2012 17:07:59 // 22089
Ha beindulna nélküle, akkor egy menet közben, meleg motornál leálló autónál is be lehetne indítani. A tapasztalatok ezzel szemben azt mutatják, hogy meg kell várni, hogy visszahűljön.
(Injektoros Jenő szerint beindul nélküle is, de nagyon nehezen. Az amorés tapasztalatok szerint ellenben NEM. Vagy csak nem voltak elég kitartóak a cartársak.)
Mindenesetre:
- volt hibakód
- 5-7eFt a szenzor
- köztudott, hogy ilyesmi tünetei vannak
- viszonylag egyszerű a csere (végszükségben még járdaszegélyrera állva is lehet cserélni)
Akkor pedig mire vártok?
(Injektoros Jenő szerint beindul nélküle is, de nagyon nehezen. Az amorés tapasztalatok szerint ellenben NEM. Vagy csak nem voltak elég kitartóak a cartársak.)
Mindenesetre:
- volt hibakód
- 5-7eFt a szenzor
- köztudott, hogy ilyesmi tünetei vannak
- viszonylag egyszerű a csere (végszükségben még járdaszegélyrera állva is lehet cserélni)
Akkor pedig mire vártok?
Arno16630-06-2012 16:36:27 // 22088
Erre tippelek én is, hogy nem veszi észre h forog a motor. De ahhoz meg süti, hogy erre hibakódot adjon az indítózás alatt. Viszont ezt meg azért nem hiszem, mert a vezműtengely jeladóból csak rá kellene jöjjön hogy forog a motor, egyszerre csak nem mennek tönkre. :) Hari adott egy tippet, hogy diag progival nezzem meg inditozas alatt a fordulatszamot. Hatha abbol kiderul vmi. Ha nulla, akkor árulás van. Ha nem nulla még akkor is lehet, mert lehet a vezmutengely jeladó alapjan tudja, de nem használja. :)
(Pl: 166 V6 siman beindul vezmutengely jeladó nelkul, és megy is vele. Igaz hibakodot dob. Max ket hengerbe fecskendez be, gyujt egyszerre, de legalabb megy....... :) )
(Pl: 166 V6 siman beindul vezmutengely jeladó nelkul, és megy is vele. Igaz hibakodot dob. Max ket hengerbe fecskendez be, gyujt egyszerre, de legalabb megy....... :) )
GTPeti30-06-2012 15:06:12 // 22087
No várjál, ha a főtengely-jeladó pl. full rosszh, akkor az ECU talán azt sem érzi, hogy a motor forog! Arra szkóppal kéne rámérni.
(Az injektoros Jenő szerint ilyen esetben amúgy beindul egy JTD, csak nagyon sokat kell kínozni, mire elhiszi az ECU, hogy mi a tényállás. Ilyenkor a vezérműtengely-jeladó jeléből számolja ki a motorfordulatszámot. Hozzátenném: főtengely-jeladót cserélni amúgysem lenne kidobott pénz. Könnyű a csere és nem egy nagy összeg.)
(Az injektoros Jenő szerint ilyen esetben amúgy beindul egy JTD, csak nagyon sokat kell kínozni, mire elhiszi az ECU, hogy mi a tényállás. Ilyenkor a vezérműtengely-jeladó jeléből számolja ki a motorfordulatszámot. Hozzátenném: főtengely-jeladót cserélni amúgysem lenne kidobott pénz. Könnyű a csere és nem egy nagy összeg.)
GTPeti30-06-2012 15:03:49 // 22086
Ily mértékű evidenciákra kár a byteokat pazarolni. :)
Amúgy én is többször cseréltem már a köteleket. A legutóbbiak harMónikáit alaposan telefújtam zsírral. S úgy néz ki, ezek tartanak. Nyugodtan merem használni én is a KF-et.
Amúgy én is többször cseréltem már a köteleket. A legutóbbiak harMónikáit alaposan telefújtam zsírral. S úgy néz ki, ezek tartanak. Nyugodtan merem használni én is a KF-et.
Arno16630-06-2012 14:59:22 // 22085
Kiderült a kulcsot felismeri, diag progi szerint a motor indítható, kulcsot erzekeli, mégsem indul.
Hibakód nincs (vagy a FiatEcuScan nem ismeri), dizel van a tankban, borulaserzekelo kapcsolo a helyén.
Volt eseti olajnyomás szenzor/ főtengely jeladó hiba, kitöröltem, nem jött vissza.
De nem indul.
(1.9MJet 159)
Akku volt leszedve, ettől kergült meg (99%). Utólagos immo és hasonlók nincs a vasban... Van bármi tippetek? Köszi!!!!!!!!!!!!
Hibakód nincs (vagy a FiatEcuScan nem ismeri), dizel van a tankban, borulaserzekelo kapcsolo a helyén.
Volt eseti olajnyomás szenzor/ főtengely jeladó hiba, kitöröltem, nem jött vissza.
De nem indul.
(1.9MJet 159)
Akku volt leszedve, ettől kergült meg (99%). Utólagos immo és hasonlók nincs a vasban... Van bármi tippetek? Köszi!!!!!!!!!!!!
Piritu - 1.000.00030-06-2012 14:56:36 // 22084
...vagy egyszerűen a szakadt gumiharmonika kicserélése :-)
GTPeti30-06-2012 14:29:36 // 22083
Láncspray a megoldás. (Vagy egyéb olaj, amit beszerelés előtt bejuttatsz a bowdenházba.)
Liquid30-06-2012 13:51:21 // 22082
én sebességben hagyom és behúzom a kéziféket :)
Piritu - 1.000.00030-06-2012 13:36:33 // 22081
Akkor már két "bátor" ember van rajtam kívül. Már hárman nem félünk, hogy befagy a bowden :-DD
.....30-06-2012 13:32:40 // 22080
Már nem vagy egyedül :) Én is a kéziféket használom.
Kazes☻30-06-2012 13:26:31 // 22079
Én is használom! :)
Piritu - 1.000.00030-06-2012 13:13:05 // 22078
Ha már megszólítottál, néhány észrevétel a cikkből:
"Az összes kötelező szerviz megtörtént az autón, a szervizfüzetben a márkaszerviz bélyegzőinek tanúsága mindez valóban meg is történt az autón. Reménykedjünk, hogy a pecsétek száma megegyezik az olajcserék számával..."
- A hangsúly szerintem a "reménykedjünk"-ön van. Ha nem vagy ott a márkaszervizben bármi megtörténhet. A bimmereinket úgy szervizelték néha, hogy el se hagyták a parkolónkat, nem is vette meg senki. A bérbeadó visszavitte őket. :-(
Fiat: "Akinek ilyen motorral szerelt autója van, a kocsi leparkolásakor mindenképpen a rögzítőféket használja. Ugyanis sokakkal előfordult már, hogy a még hibátlan autót este leállították, és szokás szerint sebességben hagyták, hogy ne guruljon el. Ilyenkor, ha az autó kicsit hátragurul, a főtengely forgásiránnyal ellentétes irányú mozgása simán át tudja ugrasztani az enyhén megnyúlt láncot. A reggeli indításnál pedig reccs...máris görbülnek a szelepek, törnek a himbák."
- Tegye mindenki a szívére a kezét: Ki használja a kéziféket? A múltkor valamelyik topikban egyedül voltam. :-(
"Az összes kötelező szerviz megtörtént az autón, a szervizfüzetben a márkaszerviz bélyegzőinek tanúsága mindez valóban meg is történt az autón. Reménykedjünk, hogy a pecsétek száma megegyezik az olajcserék számával..."
- A hangsúly szerintem a "reménykedjünk"-ön van. Ha nem vagy ott a márkaszervizben bármi megtörténhet. A bimmereinket úgy szervizelték néha, hogy el se hagyták a parkolónkat, nem is vette meg senki. A bérbeadó visszavitte őket. :-(
Fiat: "Akinek ilyen motorral szerelt autója van, a kocsi leparkolásakor mindenképpen a rögzítőféket használja. Ugyanis sokakkal előfordult már, hogy a még hibátlan autót este leállították, és szokás szerint sebességben hagyták, hogy ne guruljon el. Ilyenkor, ha az autó kicsit hátragurul, a főtengely forgásiránnyal ellentétes irányú mozgása simán át tudja ugrasztani az enyhén megnyúlt láncot. A reggeli indításnál pedig reccs...máris görbülnek a szelepek, törnek a himbák."
- Tegye mindenki a szívére a kezét: Ki használja a kéziféket? A múltkor valamelyik topikban egyedül voltam. :-(
Erhard 242 (Pure Energy)30-06-2012 12:00:36 // 22077
Piritunak egy kis olvasni való na és hogy miért nem fogok soha sem céges használt autót venni ...
olajacsere 30e-ként....
olajacsere 30e-ként....
Arno16630-06-2012 00:22:26 // 22076
Urak, 159-et hogyan kellene immo hiba esetén a CODE kartya szam alapjan inditani?
Amit neten leltem bemorzezas nem segít, hátha valamit rosszul csinálok. (156-hoz írták, kifejezetten 159-hez nem leltem.)
(akku le lett szedve, és azóta nem indul)
Köszi!
Amit neten leltem bemorzezas nem segít, hátha valamit rosszul csinálok. (156-hoz írták, kifejezetten 159-hez nem leltem.)
(akku le lett szedve, és azóta nem indul)
Köszi!
droberto29-06-2012 14:35:40 // 22075
Wayteq?
droberto29-06-2012 14:35:10 // 22074
SZVSZ a netbookok egy technológia zsákutca. Ezek kiváltására tökéletesen jók a táblagépek!
droberto29-06-2012 14:32:11 // 22073
A PC-ben egyet értek veled, de a FES-el azért vitatkoznék! Ettől sokkal jobb diag progik vannak, csak azok sajnos nem jók az itáliai vasakra. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
462
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?