Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2012 22:04:45 // 21440
almát a körtével? :) 166 2.4mjet VS 159 2.4Jtdm
GTPeti19-05-2012 22:04:08 // 21439
"Apropó, mi az a "hón"" Na most, vagy kevés volt a cerveza, vagy sok. :)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 22:02:59 // 21438
Userként az a jobb, ha felmegyek egy oldalra, mert kuplungot akarok cserélni és ott találok egy szettet. Megveszem és minden benne van ami csak kell. A hónom alá csapom és viszem a szerelőhöz. (Apropó, mi az a "hón"?)
Nem még ezt, még azt meg amazt kell venni a szetthez :-P
GTPeti19-05-2012 22:02:55 // 21437
Nekem más árak derengenek. A két henger 30 és 25€, ami együtt azért nem 55eFt-ra jön ki. (Egyenlőre... :)
GTPeti19-05-2012 22:00:52 // 21436
Szerintem van rásegítés is. Ugyanúgy, ahogy a hidrós bicófékeknél. A két oldal felületeivel operálnak. Gondolom az jár a fejükben, hogy a bowden elkopik, az olaj meg nem. :)))
Áá... szándékosan komplikálják túl, hogy elromoljon.
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2012 21:59:05 // 21435
miért az jobb ha a kuplungszett 3db-os de +30e és a munkahenger még +25? ugyan ott vagy :)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:58:39 // 21434
Számomra ez az egész hidraulikus rendszer nem kerek. Miben jobb a bovdennél? Valaki végre megmagyarázhatná már. Rásegítő nincs, csak erőt továbbít. Abból ráadásul nem is folyhat el az olaj.
droberto19-05-2012 21:55:32 // 21433
Igazából egyenlőre nem járok sokat vele!
GTPeti19-05-2012 21:54:05 // 21432
Menjenek a fenébe, a nem mJTD kettőnégyes is megvolt Hidra Julika nélkül.
(OK... adó-vevő hengerek addig is voltak.)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:53:01 // 21431
Egyébkét én is így gondolkodom. Ha már egyszer szét van szedve ki kell cserélni, aztán többet nem kell vele törődni. (ezért cseréltem a Spiderben is szettet, még nem kellett volna)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:51:59 // 21430
Tudod, nem úr, aki nem herdál! :-DDD
droberto19-05-2012 21:51:02 // 21429
Remélem én is, hogy maradhatna, de én ilyen helyzetben (ha már úgy is jól szét van szedve) csere párti vagyok!
GTPeti19-05-2012 21:49:31 // 21428
Egy nyamvadt kinyomócsapágy 55eFt??? Azannyát!
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:49:05 // 21427
Na ja, gondoltam már rá :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2012 21:44:18 // 21425
nézz körül rendes az oldalon :))
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:43:11 // 21424
Egy felvetés. Cityre esetleg megdumálhatnánk egy időpontot, amikor találkoznánk és egy esetleges 159 taliról dumálhatnánk.
droberto19-05-2012 21:42:03 // 21423
Ez már csak ilyen! :)
GTPeti19-05-2012 21:41:54 // 21422
Vszínüleg nem. :(
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:40:59 // 21421
Kicsit ugyan itt OFF, de jössz City-be?
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2012 21:37:18 // 21418
159-ről beszélgetünk :)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:36:38 // 21416
Akkor mi a képen az a kis bigyó? Vagy nem jó a kép?
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2012 21:34:12 // 21415
nincs benne mivel hidraulikus
GTPeti19-05-2012 21:32:53 // 21414
Tudtommal a kuplungszettben a kinyomócsapágy is benne van. Legalábbis az enyémben benne volt.

"200 k km környékén kuplunggal azért azt is illene cserélni."
Így van. Egyébként attól függ. Ha nem jársz sokat az autóval és főleg nem külföldön, akkor meg lehet várni, amíg tönkremegy. De ha nem így van, akkor érdemes megelőzni a bajt.
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:32:50 // 21413
A linken lévő kép alapján benne van a csomagban a kinyomó. A Spiderében is benne volt.
Lentebb a kuplungot jósoltad 100-ra, a kettőstömegűt nem boztos hogy kell cserélni.
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:27:44 // 21412
Dede :-DDD
Szegény gyereket nagyon sajnáltam, a hahu nézegette őket és csorgott a nyála ezerrel. Aztán leszedte a Spider alját és háromszor is megkérdezte hogy hány km van a Vasban. Nem hitte el, hogy 150ezerrel nem folyik az olaj sehonnan :-DDD
droberto19-05-2012 21:22:05 // 21411
+ a kinyomócsapágy!
És akkor a kettőstömegűről nem is beszélek! 200 k km környékén kuplunggal azért azt is illene cserélni. Vagy? Igazából problémáját nem tapasztalok! Tulajdonképpen a kuplung is jó csak a Novitec-el nem fűztek szorosabb barátságot! :)
droberto19-05-2012 21:16:00 // 21410
Ha jó az neki, akkor legyen tőle boldog! Mi meg akkor inkább szívesebben maradunk őrültek! Nemde? :)))
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:14:46 // 21409
Azért kevesebből is kijön, klatty
droberto19-05-2012 21:13:43 // 21408
Így van! Én is inkább a bontott fel hajlanék. Ez csak egy egyedi eset, ilyenről a JTD-nél nem nagyon hallani. Továbbá a bontottra a garanciakérdés is megoldottabb. Ha meg a javítás nem sikerülne, akkor meg menne az ujjal mutogatás...
GTPeti19-05-2012 21:08:35 // 21407
Egy kuplungszett nincs 100ezer... 40-50-be kerül. Kettőstömegűvel meg olyan 140.
GTPeti19-05-2012 21:07:47 // 21406
Grat. a pirosításhoz! :)
Én a sajátomról leszedtem az "1.9"-et. Egy "2.4"-et talán fenthagytam volna. :)
droberto19-05-2012 21:06:34 // 21405
Vannak azért problémáim nekem is! Pl. egy új kuplung szett jól jönne, csak nincs rá 100 ezrem!
Ez meg tudod pici pénz, és apránként is haladok előre..
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:06:22 // 21404
"Nincs ebben semmi őrültség... :)" - Szerintem se, de nem tudom mit szólna ehhez a klímásnál a srác, aki csak a Passatot ismerte, mint autót :-DDD
droberto19-05-2012 21:03:33 // 21403
Úgy nem volt szép! Most szép! Ennyi! Nincs ebben semmi őrültség... :)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:34:54 // 21402
Amúgy a kettőstömegűről beszéltünk eredetileg, az még mindig az eredeti :-P
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:33:43 // 21401
Szerintem valami egyedi gebasz lehet a tieddel. Ahogy Peti is írja, lehet, hogy valami gond volt az olajjal. (Mondjuk nem volt benne egy darabig.) Én megkockáztatnám a bontottat. Főleg, hogy nem nagyon van piaca és emiatt keményen lehet alkudni. (Phonnak pár ezer km-t futott 159-esei is vannak)
A Spiderhez a tömítés csere lett volna annyi és akkor még nem kellett alkatrész, csak tömítő paszta. Ráadásul így megmarad a váltód, ha van kedved akár te is elbütykölhetsz vele. Engem is vár a műhelyben a Spideré. Előbb-utóbb szétszedem.
GTPeti19-05-2012 20:33:28 // 21400
Na látod. :P
Nálam - mint később kiderült - a kinyomócsapágy egyik füle tört le. Ennyi volt a hiba. (Ez mondjuk a német alfaspecialista szervíznek sem tűnt fel...)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:28:56 // 21399
Nem tévedsz :-)
A kuplungot már 110-nél kidobtam és a Q2-é ment bele.
Tozo19-05-2012 20:28:33 // 21398
Megfordult a fejemben a bontott váltó, de azért az csak zsákbamacska. Ha ezt most szétszedik, akkor összes csapágy csere (imádkozás, hogy jól rakják össze) és akkor elvileg ha nincs más gond, akkor nagyon sokáig jó lesz. És ez előzetesen nem kerül sokkal többe, mint egy bontott darab.
A morgó hangtól eltekintve hibátlanul működik, tökéletesen, precízen kapcsol.
GTPeti19-05-2012 20:27:40 // 21397
Ha nem tévedek, a 16V-nek is ugyanez a kuplungja. :))
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:24:32 // 21396
Mondjuk 43 ezer km-en át az enyém is az volt :-)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:23:57 // 21395
...na jó, de a tied egy tuningolt vas :-P
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:22:50 // 21394
Próbáltál már bontott váltót szerezni (pl Phon-tól) ?
A Spiderhez kevesebbe volt a csereváltó, mint a tömítéscsere az eredetiben.
GTPeti19-05-2012 20:22:01 // 21393
Nem jó váltóolaj került bele, stb... 200ekm-nél szerintem néhanapján előfordul ilyesmi. :(
(Nálam is volt már kuplung és kettőstömegű-csere.)
Tozo19-05-2012 20:18:59 // 21392
Eléggé úgy tűnik, hogy a váltóval történt vmi. Valós futásteljesítmény szerintem 220ezer körül lehet, kb. 15ezerrel ezelőtt volt a kuplung cserélve. Ezt még az eladó intézte.
Mindenféleképpen a végére fogok járni, mert nagyon tud zavarni, ha vmi nem jó.

Kicsit övön alulinak érzem ezt most az autó részéről...
Tozo19-05-2012 20:14:03 // 21391
Köszi, igyekszem. Irigyellek egy kicsit, hogy a legnagyobb problémád a JTDm felirat megkopása :-)). Egyébként szép lett!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.