Forum >> 159
Vikking 31126-05-2012 21:03:18 // 21640
A Viper meg a mi kutyánk kölyke (mostmár...), az se valami minőségi cucc... :P
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 19:51:33 // 21639
minőségre bizony kb olyan :P
Vikking 31126-05-2012 17:23:03 // 21638
ANNYIRA nem rossz;))
Szerintem...;)))
Szerintem...;)))
Vikking 31126-05-2012 17:21:51 // 21637
Ez így van. Meg mellé eszik tizenhuszon litert...
A tbi lehet érdekes, a v6-ot csak a megbízhatóság szempotnjából említettem.
A v6-nak ebben az értelemben nem sok haszna volt, valljuk be. Pedig a GTA-k után jól hangzott a "200 ló felett csak összkerék" koncepció, de ahhoz legalább 280-300 ló kellett volna, hogy maradandót alkosson pl a 2.4-gyel szemben...
Aztán a 210 lovas jtd-nél jól szembe is köpték magukat meg a koncepciójukat, de ez már más kérdés...
A tbi lehet érdekes, a v6-ot csak a megbízhatóság szempotnjából említettem.
A v6-nak ebben az értelemben nem sok haszna volt, valljuk be. Pedig a GTA-k után jól hangzott a "200 ló felett csak összkerék" koncepció, de ahhoz legalább 280-300 ló kellett volna, hogy maradandót alkosson pl a 2.4-gyel szemben...
Aztán a 210 lovas jtd-nél jól szembe is köpték magukat meg a koncepciójukat, de ez már más kérdés...
.......................26-05-2012 16:54:26 // 21636
A v6 3,2 ugye összkerekes ,260 ló a hajtáson elvész 75..80Le marad 180
a 2,4Jtdm elö kerekes 200(csippelve 230) ló a hajtáson elvész 55..60 ló ,marad 145 (csippelve 170ló marad)
szóval én nem venném ,csak a hanja miatt nem ér meg 5..6 liter túlfogyasztást
(mellesleg az 5 hengeres is szépen szól)
a 2,4Jtdm elö kerekes 200(csippelve 230) ló a hajtáson elvész 55..60 ló ,marad 145 (csippelve 170ló marad)
szóval én nem venném ,csak a hanja miatt nem ér meg 5..6 liter túlfogyasztást
(mellesleg az 5 hengeres is szépen szól)
GTPeti26-05-2012 16:49:59 // 21635
Melyik bótos? R-Hard? :)
Csosznorbert26-05-2012 16:49:15 // 21634
és a bóóótos bácsi aszonta ma hogy a 159 egy prémium kategória.... :)))
Csosznorbert26-05-2012 16:48:35 // 21633
Szóval akkor mégiscsak jó az a diesel? :))))
Vikking 31126-05-2012 16:37:23 // 21632
Ezzel abszolúte egyetértek! Ráadásul a gázolaj büdös is;)))
Esetleg az ezer litert fogyasztó v6 jöhet(ne) szóba, de azt nem tudom, mennyire megbízható. Vagy a tbi, de az drága is meg ritka is...
Esetleg az ezer litert fogyasztó v6 jöhet(ne) szóba, de azt nem tudom, mennyire megbízható. Vagy a tbi, de az drága is meg ritka is...
papajax26-05-2012 16:25:51 // 21631
Semmi gond azzal, hogy téged nem győzött meg, hisz én szívesebben járnék 200lóerővel. :-)
Az a véleményem, hogy a 159 benzinesek közül ez a biztonságosabb választás, a dieselektől pedig félek, mivel tele vannak minden környezetvédelmi előírt szarral és nincs kedvem küszködni velük.
Ugyanakkor csak dieselem volt előtte.
Úgy voltam vele, hogy jó nekem ez az egyszerű standard népautó motor, hátha ezzel nem lesz gond....
Részemről pontot tettem a végére. :-)
Az a véleményem, hogy a 159 benzinesek közül ez a biztonságosabb választás, a dieselektől pedig félek, mivel tele vannak minden környezetvédelmi előírt szarral és nincs kedvem küszködni velük.
Ugyanakkor csak dieselem volt előtte.
Úgy voltam vele, hogy jó nekem ez az egyszerű standard népautó motor, hátha ezzel nem lesz gond....
Részemről pontot tettem a végére. :-)
Vikking 31126-05-2012 16:05:41 // 21630
Ne érts félre, nem leszóltam. De az tény, hogy nem versenyautó, és sok közönséges gépnél sem jobbak az adatai. Kompromisszumnak kiváló, a fogyasztás oké, de nem egy erögép.
Persze a 156 teljesen jó 140 lóval, de az legalább 250-300 kilóval könnyebb... az is tény, hogy fogyasztani sem fogyaszt kevesebbet viszont. Söt...
èn is vezettem már ilyet, de nem gyözött meg.
Persze a 156 teljesen jó 140 lóval, de az legalább 250-300 kilóval könnyebb... az is tény, hogy fogyasztani sem fogyaszt kevesebbet viszont. Söt...
èn is vezettem már ilyet, de nem gyözött meg.
papajax26-05-2012 15:56:04 // 21629
A kompromisszum ott van, hogy ugyanakkor sokkal jobban megy, viszont sok rá a teljesítményadó....:)
.......................26-05-2012 15:20:30 // 21628
..ennyit eszik a 2,4 JTDM is kb.
.......................26-05-2012 15:10:35 // 21627
..visszaszivom az 1,8 MPI gázos ötletét
német fórumon csak rosszakat írnak erröl a megoldásról,tönkremegy a szelepülék állítólag
német fórumon csak rosszakat írnak erröl a megoldásról,tönkremegy a szelepülék állítólag
Robbye26-05-2012 14:55:34 // 21626
Köszönöm a megoszló véleményeket :D jót nevettem GTpeti hozzászolásán a nyomatékrol!! :D :DA kiszemelt áldozatokrol rakok fel majd képet meg adatokat akkor több a tudnivaló.Előre is köszönöm.
papajax26-05-2012 14:52:09 // 21625
Mindenféle elfogultság nélkül írom, hogy az "irtó gyenge" azért túlzás!!
Nem szaggatja az aszfaltot, de dinamikus és 210-et megy evvel a motorral is.
Síelni is voltam vele tetőbox stb. és kielégítő volt minden tekintetben.
Van egy Marea Weekendem is 2.4Td.
Természetesen hiányzik az 5henger, meg a turbó, de a tapasztalat szerint veri a Marist, viszont a gyorsulás és a hang élményét tekintve jobb a Maris....
Nekem egy jó kompromisszum.
Az esetek 80%- ban városban használom és a műhelyem 4km távolságra van az otthonomtól......
Fogyasztás nálam:
Város:
óvatosan: 8.5L
normál módon:9.6L
küldve:11L
Országút:
óvatosan:6L
normál:7.6L
küldve:10L
Vegyes:
átlag:9L
Ezek az adatok nem pontosak, csak ezekre emlékszem.
Nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy ilyen konfigot vegyen, csak gondoltam, hogy a saját tapasztalat többet ér, mint egy papíron leírt adatok alapján alkotott vélemény.
Alapvetően Diesel párti vagyok, csak ez eladó volt meg olcsó, komolyabb átvizsgálás után megállapított jó állapotú, beleférős mennyiségű javított elemekkel .
Nem szaggatja az aszfaltot, de dinamikus és 210-et megy evvel a motorral is.
Síelni is voltam vele tetőbox stb. és kielégítő volt minden tekintetben.
Van egy Marea Weekendem is 2.4Td.
Természetesen hiányzik az 5henger, meg a turbó, de a tapasztalat szerint veri a Marist, viszont a gyorsulás és a hang élményét tekintve jobb a Maris....
Nekem egy jó kompromisszum.
Az esetek 80%- ban városban használom és a műhelyem 4km távolságra van az otthonomtól......
Fogyasztás nálam:
Város:
óvatosan: 8.5L
normál módon:9.6L
küldve:11L
Országút:
óvatosan:6L
normál:7.6L
küldve:10L
Vegyes:
átlag:9L
Ezek az adatok nem pontosak, csak ezekre emlékszem.
Nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy ilyen konfigot vegyen, csak gondoltam, hogy a saját tapasztalat többet ér, mint egy papíron leírt adatok alapján alkotott vélemény.
Alapvetően Diesel párti vagyok, csak ez eladó volt meg olcsó, komolyabb átvizsgálás után megállapított jó állapotú, beleférős mennyiségű javított elemekkel .
Vikking 31126-05-2012 13:47:56 // 21624
A GM-é :P
De akkor a Corvette is egy opel :P
De akkor a Corvette is egy opel :P
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 13:43:06 // 21623
nem mindenki akar száguldozni fateromnak tökéletes lenne :)
GTPeti26-05-2012 13:32:41 // 21622
Persze, mikor a sofőr azt mondja, hogy
"Nyomatékosan megkérlek, hogy gyorsulj végre egy kicsit!!" B)
"Nyomatékosan megkérlek, hogy gyorsulj végre egy kicsit!!" B)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 13:30:44 // 21621
de legalább van nyomaték
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 13:30:06 // 21620
s kinek a tulajdona a Holden? :)
GTPeti26-05-2012 13:29:56 // 21619
A 159 1.9 8V 120LE sem lehet egy versenyautó. :)
Vikking 31126-05-2012 12:54:04 // 21618
(HOLDEN!!! NEM OPEL!!!!)
1.8 lpgvel? Ilyet még nem láttam... alapból irtó gyenge bele az a motor, hát még ha elgázosítják milyen lehet... ha csak 5%ot veszít, az már csak 133 ló... Mikor azt mondják, hogy az 1.9 JTS van kb azon a szinten, ahol a 156 1.6 twin spark volt...
Még a v6ot elgázosítani... bár büncselekmény, de ott jut is, marad is...
1.8 lpgvel? Ilyet még nem láttam... alapból irtó gyenge bele az a motor, hát még ha elgázosítják milyen lehet... ha csak 5%ot veszít, az már csak 133 ló... Mikor azt mondják, hogy az 1.9 JTS van kb azon a szinten, ahol a 156 1.6 twin spark volt...
Még a v6ot elgázosítani... bár büncselekmény, de ott jut is, marad is...
cseko7626-05-2012 12:34:00 // 21617
nekem nem volt gond velük :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 12:18:26 // 21616
szerintem meg mindegyik autónál kopó alkatrész a DPF, lendkerék teljesen mind1 1.9, 2.0 vagy 2,4
.......................26-05-2012 10:20:07 // 21615
Attól függ mennyi LE öt szeretnél
én személy szerint a 2.0 JTDM et ajánlom
vagy a 1.8 benzinest LPG vel
az 1,9 és 2,4 JTDM ekkel sok a gond az EGR el,DPF el,kettöstömegüvel
a benzinesek Opel eredetüek,sokat fogyasztanak
A JTS ek nem jók ,nem bírják a km ert
én személy szerint a 2.0 JTDM et ajánlom
vagy a 1.8 benzinest LPG vel
az 1,9 és 2,4 JTDM ekkel sok a gond az EGR el,DPF el,kettöstömegüvel
a benzinesek Opel eredetüek,sokat fogyasztanak
A JTS ek nem jók ,nem bírják a km ert
Robbye26-05-2012 10:00:05 // 21614
Sziasztok boldog Alfa tulaj vagyok, birtokomban van egy 156 és szeretnék mellé egy társat egy 159-es személyébe melyik konstrukciót ajánljátok?Sportwagont szeretnék de diesel vagy benzines ez a nagy kérdésem.Kérlek benneteket tapasztalatbol mit ajánlotok.
Petya159ti25-05-2012 21:51:01 // 21613
Csak arra céloztam hogy ezzel a műszerrel teljesen jól be lehet állítani a fényszórót,persze aki ért hozzá.Ha beállítás után sem látsz jól akkor más lehet a probléma....
droberto25-05-2012 21:48:01 // 21612
A műszerrel csak ellenőrzöl, nem állítasz.
Nem értem mire célzol?
A szóban forgó eszköz nagyban segíti a megfelelő beálllítást. Műszer nélkül is be lehet precízen állítani egy megfelelő fal elé pontosan beállva, méreteket felmérve, figyelembe véve a lámpatest hány %-os.
Nem értem mire célzol?
A szóban forgó eszköz nagyban segíti a megfelelő beálllítást. Műszer nélkül is be lehet precízen állítani egy megfelelő fal elé pontosan beállva, méreteket felmérve, figyelembe véve a lámpatest hány %-os.
Petya159ti25-05-2012 21:38:12 // 21611
Ha ismernéd az ilyen fényszóró állítók működését akkor nem okozna gondot,hogy ott áll a sarokban és esetleg poros.Egyáltalán nem befolyásolja a megfelelő működését.Semmi közöm a Renault szervizhez csak ugy megjegyeztem!
'''''25-05-2012 21:33:19 // 21609
Ma kipróbáltam a 2T olajat az üzemanyagba keverve.Az autó fordulaton kicsit halkabb,alapjáraton nem hallani különbséget.Ami nekem igazán tetszett,hogy nagyon megfogta a füstöt!Nem is hittem el először,úgyhogy ma keményen meg lett hajtva. :-)
Pityukoma25-05-2012 21:25:21 // 21608
Szia :-) Csak 1 ötlet: vedd le a szíjat és úgy próbáld meg. Az előző vasam fél OFF-os JTD volt, 1 évig szenvedtem mire rá jöttem hogy a generátor szabadonfutója állt be. Az is csak alapjáraton rázott. Ha ráleheltem a gázpedálra azonnal elmúlt. Tényleg csak 1 ötlet hátha bejön :-)
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:51:10 // 21607
vagy lehet valami bagatel dolog is csavar nincs lehúzva valahol.....
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:50:22 // 21606
akkor mechanikus hiba lesz az...főtengely szíjtárcsát is nézd meg
.......................25-05-2012 19:49:05 // 21605
gázra szupi sima minden,pörög rendesen ,erö is van mint állat
megnézem a 7 végén a gumibakokat
megnézem a 7 végén a gumibakokat
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:48:15 // 21604
gázadásra kisimul vagy jobban ráz?
.......................25-05-2012 19:47:38 // 21603
nem ,vibrál ütemesen
csak alapjáraton
csak alapjáraton
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:47:33 // 21602
az ecu az szart sem ér a mérőpados annál inkább
.......................25-05-2012 19:46:41 // 21601
az ECU s kiolvasással mindegyik injektor max 1,00 eltéréssel korigálja az alapjárati for ot
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:46:26 // 21600
hogyan ráz? néha bedarál?
GTPeti25-05-2012 19:45:31 // 21599
Annyiból már egy finom remap is kijött volna...
.......................25-05-2012 19:45:02 // 21598
Van á gázolajban 2T olaj most is
azzal is ráz alapjáraton a motor
azzal is ráz alapjáraton a motor
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:43:08 // 21597
tegyél bele Castrol TDA-t vagy 2T az üzemanyagba ha nem ráz akkor porlasztó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:42:09 // 21596
egyáltalán nem rázza...jó mindegyik porlasztód? motorbak?
.......................25-05-2012 18:00:23 // 21595
Nem lesz rosszabb a konfort sem,
nekem tök kényelmes a Brera még 245/35R19 essel is
ritka hülye méretek vannak a 159 en,ami szinte más típuson nincs is
nyugodtan rárakhatod,szerintem
nekem tök kényelmes a Brera még 245/35R19 essel is
ritka hülye méretek vannak a 159 en,ami szinte más típuson nincs is
nyugodtan rárakhatod,szerintem
Imyx25-05-2012 17:47:01 // 21594
Nagyobb lesz a kerékjárati ív, ronthat az esztétikán.
W.25-05-2012 17:40:41 // 21593
Nekem volt. Szerintem jó!
Laci.7325-05-2012 17:37:55 // 21592
Sziasztok!
Gumi vásárlás előtt állok. Most 225/50 17R Bridgestone van rajta. De ez horror árban van! Néztem hogy a 225/45 gumik jóval olcsóbbak. PL: Dunlop sport 31.000. Ez jó gumi? És a 45 nem nagyon alacsony. A komfortérzet nem roszz? Tapasztalat?
Gumi vásárlás előtt állok. Most 225/50 17R Bridgestone van rajta. De ez horror árban van! Néztem hogy a 225/45 gumik jóval olcsóbbak. PL: Dunlop sport 31.000. Ez jó gumi? És a 45 nem nagyon alacsony. A komfortérzet nem roszz? Tapasztalat?
'''''25-05-2012 15:15:00 // 21591
Nekem nem vészes.Alfacytin tesztelhetsz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?