Forum >> 159

Scaniamen05-05-2012 18:30:24 // 21114
Nekem nem gond én időbe cseréltem nem vacakoltam igy volt a szívósorom is ami nemjó csere nem kiktatni ,azért van hogy legyen mindig valamitcsinálni rajta.Én szeretem csinálni csak nevolna olyan drága az alkatrész.
.......................05-05-2012 18:25:49 // 21113
A multijet 2 ben nem fog baállni ,teljesen más konstrukció
a Mito n sem volt eddig semmi baj vele
ezért írom ,hogy hulladék
Piritu - 1.000.00005-05-2012 18:25:04 // 21112
A kollégád esete is pont alátámasztja, hogy pl a vezérműszíjjal együtt ki kell dobni és kész. Úgyis annyi mindent cserélünk akkor :-)
Scaniamen05-05-2012 18:23:53 // 21111
Értelek de nem árt megnézni.
Scaniamen05-05-2012 18:21:36 // 21110
A kolágának EGR hiba miatt szivósor lapát megolvadt abólis autó mentő lett.
Piritu - 1.000.00005-05-2012 18:20:47 // 21109
Valamit megint félreértesz, azért mert valami új, nem biztos hogy jó. Amit leírt tipikus megszorult EGR eset. Emiatt nem követi az elvárt szabályozást. A szakik (több is) sokáig kereste az okot nálam is, aztán amikor fekve maradtam vele már mindenki okos volt...
Piritu - 1.000.00005-05-2012 18:17:57 // 21108
Amúgy érdekes ez az EGR téma.
Mindenki tudja, hogy egy idő után tönkremegy (mint ahogy azt is tudjuk, hogy a vezérműszíj egy idő után elszakad), mindenki mérgelődik miatta, pedig csak ki kell cserélni (mint ahogy a szíjat is) és go. Az autónak vannak "kopó" alkatrészei, az EGR is ebbe a kategóriába tartozik.
Anno a szakszerviz emberkéit kérdőre vontam, hogy ha már tudják, hogy kakukk lesz, miért nem cserélik mondjuk a szíjjal együtt. Azt válaszolták, hogy a vevőknek nincs pénze, meg akarják kíméli őket. Ekkor megmutattam a német számlákat (autómentés, szállás, javítás), hogy mibe került nekem ez a megkímélés, mert odakinn állt be az EGR. Erre csak pislogni tudtak, mint hal a szatyorban és sűrűn elnézést kértek...
Scaniamen05-05-2012 18:12:12 // 21107
De azt irta hogy új annak nem kellene leragadna de ha hibás átereszt.
Piritu - 1.000.00005-05-2012 18:08:14 // 21106
A kérdés az volt, hogy hogyan lehet ellenőrizni, hogy leragadt-e az EGR :-))
Scaniamen05-05-2012 18:04:47 // 21105
Tudom én is szétszettem probáltam kitisztitani,a vizet nem eresztete át de ha meg fújtam akkor bugyborékolt sajna csere.Nem volt hibaüzenet de 2000ig erötlen vol utána rántott egyet és megindult,csere ota hibátlan.
Piritu - 1.000.00005-05-2012 17:56:24 // 21104
Viszont, ha a fejet veszed le (mint ahogy a cartárs is írta) tudod ellenőrizni, hogy szabadon mozog-e. klatty
Piritu - 1.000.00005-05-2012 17:53:24 // 21103
Mjetnél nem szabad lehúzni, mert figyeli a rendszer és jön a majrélámpa!
Piritu - 1.000.00005-05-2012 17:51:53 // 21102
A legegyszerűbb, ha szétszeded.
Scaniamen05-05-2012 17:47:48 // 21101
Lehet hogy tul szükre fogtad, nekem 7mm-es 6DB lyuk és jól müködik.
.......................05-05-2012 17:42:10 // 21100
a 2,4 nyafog ha azt látja az ECU hogy nem megy elég levegö a kip oldalról vissza
valahogy kiszámolja LLM adataiból
nekem még a szükítös EGR tömítéssel is hibakódot dob(mondjuk ettöl még megy rendesen)
Scaniamen05-05-2012 17:37:21 // 21099
Én egy hete cseréltemle a szivósort mert annyira megkopott a lapát hogy már kifújt mellete.Nekem is modták kössemle de még a túrbó attól még kifúj tehát újsor volt a megoldásom,pedig nemis volt hiba üzenet.
jati15905-05-2012 17:30:22 // 21098
Hát akkor kipróbálom. Hátha...
Scaniamen05-05-2012 17:27:21 // 21097
Ha lehuzod a csatlakozot attól még átereszti a nyomást ,nekem is az volt.
Scaniamen05-05-2012 17:24:00 // 21096
Sziasztok nem akarok beleokoskodni,de én ugynéztem meg hogy jó az EGR hogy levakoltam.Beadta a hibát de nem tiltotle. Kivétel után 50km mentem és ujból el aludt.
.......................05-05-2012 17:15:39 // 21095
akkor csak az elektromos fejet kell levenni ,így megnézheted ,hogy nem ragad e be
és nem vált vészüzembe se
(akkor is kapsz hibüzenetet de az csak az elégtelen kip gáz visza miatt van)
így kell mennie rendesen a kocsinak
jati15905-05-2012 17:06:30 // 21094
Ha lehúzom a csatit akkor motor lámpa kivillan és kb 1 km és bevált vészprogramba.
Lehet hogy ki kellene iktatni a pi...csába az EGR-t.
Apropó PDF már nem üzemel a kocsiban...
.......................05-05-2012 17:02:37 // 21093
húd le az elektromos csatit róla
aztán járj úgy vele
rájössz hogy a Multijet ek legelb@tt része az EGR
és rengeteg problémát okoz
jati15905-05-2012 16:42:17 // 21092
Hogy lehet azt ellenőrizni?
Piritu - 1.000.00005-05-2012 16:35:57 // 21091
Akkor nem valószínű, de én megnézném, hogy szabadon mozog-e.
Piritu - 1.000.00005-05-2012 16:34:53 // 21090
"Hatalmas nagy koksz felhőt húztam magam után, majd megszűnt. " - anno az enyém pont ezt produkálta, amikor megszorult az EGR szelep.
jati15905-05-2012 16:30:07 // 21089
Én is gondoltam már rá, de 8000km van az EGR-ben. kb egy hónapja vettem bele vatta újat.
.......................05-05-2012 16:27:37 // 21088
EGR szelep rendben van?
gyanús ,hogy nem
jati15905-05-2012 16:19:18 // 21087
Helló!

Most az előbb jól meghajtottam a kocsit. Játszanom is kellett vele hogy ne tiltson le... Hatalmas nagy koksz felhőt húztam magam után, majd megszűnt. Most jó...
Nem lehet hogy a szívósorban a pillangó szelep ragadt be és most hogy jól meghajtottam kitisztult?
Megye05-05-2012 15:03:03 // 21086
köszönöm, megpróbálkozunk vele.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2012 13:40:36 // 21085
kb lehet 6 hiba miatt is a legutolsó a turbó változó geometriája....
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2012 13:39:10 // 21083
pedig annyi hidd el a kinyomócsapágy is hidraulikus meg a kuplung főhenger is a fékolajból kapja az olajat érdemes ilyenkor azt is lecserélni mert a hidraulikus csapágy irányába meg is szokott égni az olaj ...no ezen a rendszeren van egy szelep emlékeim szerint ha levegős ott a rendszer akkor esik be a pedál....
jati15905-05-2012 13:24:35 // 21082
Nincs semmi hibakód! Nem ír ki hibát! :-) Bár ilyen egyszerű lenne!
Megye05-05-2012 12:56:32 // 21081
Bárcsak ennyi lenne, de sajnos nem.

Azért köszi. Ha még is tud valaki egy jó szerelőt ajánlani, azt köszönettel veszem.
jati15905-05-2012 12:42:48 // 21079
Sziasztok!

Járt e már valaki úgy a kocsival (2,4 JTDm), hogy padlógázon feltölt maxra a turbó, majd szépen óvatosan (padlógáz mellett) visszaesik a turbonyomás és kirakja a kocsit vészprogramba.
Régebben 160-nál csinálta ezt, de most már 120-nál is.
Érdekes, hogy néha gondol egyet és szépen dolgozik a motor, néha meg állandó gázállásnál (pl. 130 autopálya) gondol egyet és kirakja vészprogramba. Erre azt mondták az okosok, hogy szorul a turbo geometria.
Valaki nem járt már hasonló cipőben?

Válaszokat előre is köszönöm!
Kazes☻05-05-2012 11:06:37 // 21078
Nagyon guszta kívül-belül! :)
.......................05-05-2012 11:04:19 // 21077
Qva jó képek
egy TI 159 Sw röl
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2012 10:47:57 // 21076
levegős a rendszer
Megye05-05-2012 10:14:22 // 21075
Nincs velük probléma, egybehangzó vélemények alapján Pécs legjobb alfa szerelői. Sajnos erre valamiért nincs megoldásuk, de nekem meg kell, hogy működjön.
ALFI15605-05-2012 09:54:29 // 21074
Kuplung specialista?!
Komoly szerelőd lehet!
Megye05-05-2012 09:46:37 // 21073
Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy tud-e valaki Budapesten vagy környékén egy kuplung specialistát? Aki valóban ért is hozzá.

A pedál beesik, kattan, kézzel kell visszahúzni stb.., pedig teljesen új szett van benne, szóval nem értem mi lehet a gond és az otthoni szerelőmnek sincsen ötlete.

Segítségetek előre is köszönöm.

M.P.
Alfa156SW05-05-2012 07:59:11 // 21072
Sziasztok!

valaki próbálta már ezt közületek?

CMP 68804
multimédiás készülék

itt találtam

de árat nem írnak hozzá!?
'''''05-05-2012 06:56:42 // 21071
Tudom,hogy jó és véd az első sárvédő gumi, de nem szép.Bocs.
Csosznorbert05-05-2012 00:23:52 // 21070
igy első ránézésre nekem nagyon furán néz ki, mintha nem tetszene
droberto04-05-2012 21:41:08 // 21069
Ez durva volt nagyon!
Foltba fújták és telibe lakkozták, vagy az egészet újrafényezték? Jó lett a szín? Milyen festékkel festettek?
Az enyém is elkezdett a pusztulást, a küszöb elején alul ledobta magáról a festéket.
Tegnap előtt bázissal lejavítottam:

Remélem, még nem későn!
A sárfogót milyen indítékkal tetted rá? Hátra is teszel fel?
Mennyibe került?
Majd csinálj róla távolabbról is fotókat, hogy mit mutat az autón!
.....04-05-2012 18:28:09 // 21068
A FES-ben nálatok működik a "víz a gázolajban lámpa" ha tesztelitek?
Lehet csak a gyári szűrővel együtt működik, figyelmeztet?
A 147-nél olvassa és utána kiírja a figyelmeztetést a középső kijelzőn.
Ezt írja a 159-nél :
EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
KESZ
147-nél : EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
Aborting...
ABORTED
Pityukoma04-05-2012 12:19:21 // 21067
Végre túl vagyok a sárvédő projekten, visszakaptam szeretett vasamat. Csináltam pár képet az előtti és az utáni állapotról. Blogot majd később írok róla most nincs időm, szaladni kell dolgozni. Íme a képek:
droberto04-05-2012 09:18:53 // 21066
Remélhetőleg ezzel végleg megoldódott a problémád!
Csabi04-05-2012 08:32:27 // 21065
Tegnap elvittem a vasat egy klímáshoz(ősszel Ő cserélt gázt a rendszerben) emelt terhelésnél ismét az egekben volt a klímanyomás, amit 100g gázleengedéssel megoldott, +kifúvatta a klímahűtőt levegővel, bár elötte én kimostam amennyire tudtam. Szóval most 13-17 bar között mozog a nyomásom,bármely terhelésen, és fordulaton, a hűtés tökéletes. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.