Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2012 20:01:54 // 21021
tegnap majdnem 90 fokos volt a dőlésem annyira jól sikerült a bográcsparty :)
droberto29-04-2012 19:58:04 // 21020
Az ígért beszámoló a beállításról!
A jobb első kerekem csámpássabb kicsit a kelleténél! :)
Résen kell lenni mert a könyve 35'-et ír első kerék dőlésre, az Autodata pedig csak 20'-et.
A dőlés elméletileg nem állítható...
Sokaknak szerintem ezért is eszi/ette meg az első gumi belsejét/külsejét!
Nektek mekkora a dőlésetek elöl?
A jobb első kerekem csámpássabb kicsit a kelleténél! :)
Résen kell lenni mert a könyve 35'-et ír első kerék dőlésre, az Autodata pedig csak 20'-et.
A dőlés elméletileg nem állítható...
Sokaknak szerintem ezért is eszi/ette meg az első gumi belsejét/külsejét!
Nektek mekkora a dőlésetek elöl?
DrB29-04-2012 19:20:11 // 21019
Regebben olvastam, hogy valamilyen magneskapcsolo szeret benne tonkremenni. Asszem eleg azt cserleni, nem kell az egesz kompresszort. De majd a hozzaertok megmondjak.
Nekem korabban volt egy visszatero bajom vele. Alkalmankent jelentkezett egy fura hang, ami a klima kikapcsolasaval megszunt. Egyre gyakoribb lett, kozben egyre kevesbe hutott. Fel lett ujra toltve, hianyzott belole a gaz, mondtak a szervizben. Par honapig jo volt, aztan kezdodott elorol. Akkor olvastam utana, s talaltam nemet forumokon infot errol a magneskapcsolorol. A forri nyar kozepen epp otthon mondta be az unalmast, nem hutott egyaltalan. Egy ismeros klimashoz vittem el, aki ramert a toltogaz nyomasara, s nem hogy keves lett volna, hanem tulnyomast talalt. Megnezte a hutoradiatort, s azt mondta, a rengeteg bogarhulla (kb. 80e km volt benne, ha jol emlekszem) miatt az aktiv felulet nagyon lecsokkent, pucoltassam ki. Megtortent, meg ujra toltottek a rendszert, azota minden rendben, pedig belement vagy 30 e km. Remelem, most a nyaron sem fog rakoncatlankodni.
Nekem korabban volt egy visszatero bajom vele. Alkalmankent jelentkezett egy fura hang, ami a klima kikapcsolasaval megszunt. Egyre gyakoribb lett, kozben egyre kevesbe hutott. Fel lett ujra toltve, hianyzott belole a gaz, mondtak a szervizben. Par honapig jo volt, aztan kezdodott elorol. Akkor olvastam utana, s talaltam nemet forumokon infot errol a magneskapcsolorol. A forri nyar kozepen epp otthon mondta be az unalmast, nem hutott egyaltalan. Egy ismeros klimashoz vittem el, aki ramert a toltogaz nyomasara, s nem hogy keves lett volna, hanem tulnyomast talalt. Megnezte a hutoradiatort, s azt mondta, a rengeteg bogarhulla (kb. 80e km volt benne, ha jol emlekszem) miatt az aktiv felulet nagyon lecsokkent, pucoltassam ki. Megtortent, meg ujra toltottek a rendszert, azota minden rendben, pedig belement vagy 30 e km. Remelem, most a nyaron sem fog rakoncatlankodni.
W.29-04-2012 16:15:27 // 21018
Maradt 4db gyári 16-os lemezfelni a 159 után. Annyira újak,hogy felszerelve sem voltak. Eladnám őket. Ha valakit érdekel, jelezzen!
Csabi29-04-2012 16:02:57 // 21017
A hiba megszűnt,ma reggel próbaként bekapcsoltam a klímát , és semmi baja nem volt, szépen hűtött egész nap, nagy öröm volt ez, mert már fejben elköltöttem pár tízezrest. :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((29-04-2012 08:28:26 // 21016
Csabi28-04-2012 22:41:41 // 21015
Klímakompresszor meghibásodással van valakinek tapasztalata? Ma 300km után elkezdett ki-be kapcsolgatni a kompresszorom, furcsa hangok kíséretében...kuplung, csapágy(?) fene tudja...valakinek volt hasonló?
Scaniamen28-04-2012 17:13:07 // 21014
Sziasztok most lettem kész a torok cserével én azt mondon csak leszedve lehet takaritani, nekem elkopott a lapát teljesen és kogyogott nem lehet javítani mert kifúj mellete újat tettem fel 100000ig remélem jó lesz.
Nimitz28-04-2012 15:04:05 // 21013
Lehet, hogy az lesz. Levesszük, aztán a szprével megküldjük a benne lévő dzsuvát. így tiszta is lesz, a szprét is elhasználom, és nem a motorba megy a cucc.
'''''28-04-2012 11:23:30 // 21012
Ha láttad volna az enyémet,akkor te is azt mondanád,hogy inkább gáz formájában mennyen a motorba mint darabosan.Persze ígyis-úgyis szar.
Piritu - 1.000.00028-04-2012 09:14:34 // 21011
Eredetileg is oda ment volna mielőtt lerakódott.
'''''28-04-2012 09:05:37 // 21010
Ez igaz, de ugyan oda kerül be a koksz.
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2012 08:00:46 // 21009
inkább a pillangóház dzsuvás nem is annyira a szívósor
'''''28-04-2012 07:35:54 // 21008
Ha olyan mint az enyém volt,akkor inkább vedd le és tisztítsd ki úgy!
Nimitz27-04-2012 22:23:25 // 21007
A szívócsőbe kell fújni. Azt mondták célszerű egy kicsit elbontani a beömlőt, hogy aránylag közel a szívósorhoz lehessen fújni a cuccot. Igen a dzsuva a motorba jut, de nyilván nem sziklányi tömbökben.
Még nem próbáltam, majd beszámolok.
Még nem próbáltam, majd beszámolok.
droberto27-04-2012 21:51:02 // 21006
Én is ma voltam! Majd holnap beszámolok...
Erhard 242 (Pure Energy)27-04-2012 21:36:14 // 21005
passz nem hallottam még róla
'''''27-04-2012 21:19:08 // 21004
Ha besprayzed és kioldja akkor megy a dzsuva a motorba?Jól gondolom?
Piritu - 1.000.00027-04-2012 20:50:53 // 21003
Ma voltam megnézetni a futóművet. A jobb hátsó kerék volt egy kicsit "ferde", még a tűréshatáron belül, de középre lett hozva.
A szerelő srác az aknából kimászva jót nevetett, aztán odahívta a másikat is. Az is jót derült...
No, ezt megnézem és is. Nézzek be a kipuffba - mondja a srác - de jó mélyre. A látvány nekem is mosolyt csalt az arcomra. A kipufogódob belseje ugyanis fém tiszta, tükröződik a fény. Semmi nyoma kosznak, mintha most jött volna ki a présből. DPF rulez :-)
A szerelő srác az aknából kimászva jót nevetett, aztán odahívta a másikat is. Az is jót derült...
No, ezt megnézem és is. Nézzek be a kipuffba - mondja a srác - de jó mélyre. A látvány nekem is mosolyt csalt az arcomra. A kipufogódob belseje ugyanis fém tiszta, tükröződik a fény. Semmi nyoma kosznak, mintha most jött volna ki a présből. DPF rulez :-)
ALFI15627-04-2012 20:36:42 // 21002
Akkor ez valami spray lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)27-04-2012 20:30:36 // 21001
üzemanyagba biztos nem mivel a szívósorban a levegő áramlik
ALFI15627-04-2012 20:07:22 // 21000
Gondolom üzemanyagba bele.De szerintem parasztvakítás.
'''''27-04-2012 19:53:58 // 20999
Szívósor tisztító?Hogy kell használni?
Nimitz27-04-2012 17:55:01 // 20998
Nekem is hasonlót csinál, bár valamivel 2000 alatt, és csak egyet ránt, mintha egy pillanatra elhagyná az ereje, de aztán visszajön és megyünk tovább.
Sajnos pályázástól nem múlt el. Most vettem szívósor tisztítót. Remélem csodát tesz. :)
Én is kíváncsian várom a fejleményeket. :)
Sajnos pályázástól nem múlt el. Most vettem szívósor tisztítót. Remélem csodát tesz. :)
Én is kíváncsian várom a fejleményeket. :)
'''''27-04-2012 14:44:44 // 20997
Valaki innen ajánlotta,hogy próbáljam az izzítógyertyát úgy kimérni,hogy egy drótot teszek az aksi pozitívjára és a gyertya végére.Ha szikrázik jó a gyertya.Ma kiderült,az egyik nem jó.Jövő héten kicserélem és utána remélem elmúlnak a hibaüzenetek.
Pityukoma26-04-2012 23:51:19 // 20996
Szia, mintha csak én írtam volna azzal a kivétellel hogy nekem még van DPF-em. Csak lassú gyorsításkor és kb 2000-es fordulat körül rángat. Egy hete kezdte, még nem foglalkoztam vele, mert olykor letaposom és azonnal elmúlik a torpanás. Próbálom még húzni, előbb utóbb kimegyek vele pályára és megkergetem, hátha elmúlik :-) vagy nem:-( azért ha sikerül megtalálni a baját oszd meg velünk léccccci. :-)
Pityukoma26-04-2012 23:35:55 // 20995
Halihó:-) Látom egyre jár az agyunk. Te is első sárvédőben gondolkodsz. Én tavaly nyáron vettem meg a gyárit, mert úgy gondoltam hogy hasznos lehet (azóta pihen a garázsban a polcon). 1ok: nem keni össze az oldalát; 2 ok nem a sárvédő szélére rakodik a sós latyak. Van ott az a kis műanyag matrica a peremen, de sajnos Giancarlo barátunk a gyárban kicsit arrébb ragasztotta :-( GRRRR és meg is lett az eredménye: bizony rozsdásodik a perem. Jövő hét szerda reggel viszem fényező-lakatos-hoz. Majd csinálok képeket előtte és utána is. A dunaújvárosi talin beszélgettünk Csosznorbi-val és nézegettem a többi 59-et, de náluk nem volt nyoma a rozsdának, mert az a bizonyos matrica a helyére volt ragasztva és nem mellé egy centivel :-) Biztos az enyém pénteki autó :-)
Gabesz0126-04-2012 22:30:05 // 20994
Köszönöm szépen.
Piritu - 1.000.00026-04-2012 22:29:17 // 20993
Gratula hozzá és sok-sok örömteli km-t ! :-)
Gabesz0126-04-2012 22:25:15 // 20992
van már fent róla kép, nézd meg ;)
Gabesz0126-04-2012 22:24:34 // 20991
Szerdán hozom el a 159est.
Gabesz0126-04-2012 22:24:09 // 20990
Így van jövő hét szerdáig :)
Piritu - 1.000.00026-04-2012 22:23:12 // 20989
Amúgy milyen autóról beszélünk? Az oldalad szerint egy 156 2.0TS-ed van, abba 20k vagy Racing való :-)
Piritu - 1.000.00026-04-2012 22:20:43 // 20988
Nem az a kérdés, hogy melyik olaj jobb a paraméterek alapján, hanem az, hogy mi való bele :-)
Gabesz0126-04-2012 22:18:17 // 20987
a 10W-40es nem jobb akkor?
Piritu - 1.000.00026-04-2012 22:17:31 // 20986
Ja, az 5W30.
Piritu - 1.000.00026-04-2012 22:15:51 // 20985
A könyv 267. oldala alapján az 1,9 mjet 16V-be: SELENIA WR P.E.
Gabesz0126-04-2012 22:10:35 // 20984
Sziasztok!
Az 1.9 16v dieselhez milyen motorolajat érdemes tölteni? Selenia turbo diesel 10W-40 -et vagy Selenia WR Diesel 5W-40. 10W-40es jobb nem?
Az 1.9 16v dieselhez milyen motorolajat érdemes tölteni? Selenia turbo diesel 10W-40 -et vagy Selenia WR Diesel 5W-40. 10W-40es jobb nem?
mopa26-04-2012 21:09:14 // 20983
Mindenképp csak pozitívan tudok nyilatkozni DPF kiiktatás ügyben.
Amíg nem léptem meg a dolgot, nekem is folyamatosan eldugult, letiltott, megőrjített.
Dél-Dunántúlon csinálták. Chiptuninggal, átfúrással. Azóta , több mint 10.000 km, semmi gond vele.Bár most rakoncátlankodik a kicsike, de ez más gond lehet. Javasolták, hogy a kiiktatás után takaríttassam (kötessem fel) a szívósort, tegyek be EGR szűkítőt. Nem tettem. Lehet, hogy most ezért szépen elkormolódodtak a dolgok.
Az ereje sokkal több lett. Chiptuningot úgy alakítottuk, hogy a vezetési szokásaimhoz illeszkedjen. Inkább egyenletesen húz . Kövér gáznál kojtol. Ez engem kicsit zavar,a pesti "sávrallyknál" etetem a mögöttem jövőt. De ez az egyetlen egy negatívum.
A fogyasztás szignifikánsan csökkent. Jelzem, nem vagyok egy szolid sofőr,de Budapesti dugós városi 11 ről 9-re esett. Országúti 9 ről 6,8-ra is sikerült letornászni. Nyilván ebben a komputer hackelés is bele játszik.
Remélem segítettem. Ha érdekel, szívesen megadom a tag számát aki csinálta. Írj rám privátban.
Amíg nem léptem meg a dolgot, nekem is folyamatosan eldugult, letiltott, megőrjített.
Dél-Dunántúlon csinálták. Chiptuninggal, átfúrással. Azóta , több mint 10.000 km, semmi gond vele.Bár most rakoncátlankodik a kicsike, de ez más gond lehet. Javasolták, hogy a kiiktatás után takaríttassam (kötessem fel) a szívósort, tegyek be EGR szűkítőt. Nem tettem. Lehet, hogy most ezért szépen elkormolódodtak a dolgok.
Az ereje sokkal több lett. Chiptuningot úgy alakítottuk, hogy a vezetési szokásaimhoz illeszkedjen. Inkább egyenletesen húz . Kövér gáznál kojtol. Ez engem kicsit zavar,a pesti "sávrallyknál" etetem a mögöttem jövőt. De ez az egyetlen egy negatívum.
A fogyasztás szignifikánsan csökkent. Jelzem, nem vagyok egy szolid sofőr,de Budapesti dugós városi 11 ről 9-re esett. Országúti 9 ről 6,8-ra is sikerült letornászni. Nyilván ebben a komputer hackelés is bele játszik.
Remélem segítettem. Ha érdekel, szívesen megadom a tag számát aki csinálta. Írj rám privátban.
mopa26-04-2012 20:53:29 // 20982
Sziasztok Kartásak!
Tanácsért fordulok hozzátok.
Valami fura dolog történik a kicsikémmel. Alacsony fordulaton, olyan 2000 körül néha megtorpan. Úgy tapasztalom, hogy csak akkor ha lassan gyorsítok. Illetve alapvetően is gyengébbnek érzem a motor erejét. DPF-m nincs, chiptuningom van. Gázra taposáskor keményen kojtol hátul.Abban bíztam, hogy a dpf kiiktatás után ez múlik valamennyire. El lehet valami koszosodva keményen? Tubo gond? Szívósor? Volt már hasonló tapasztalatotok?
legjobbakat...
Tanácsért fordulok hozzátok.
Valami fura dolog történik a kicsikémmel. Alacsony fordulaton, olyan 2000 körül néha megtorpan. Úgy tapasztalom, hogy csak akkor ha lassan gyorsítok. Illetve alapvetően is gyengébbnek érzem a motor erejét. DPF-m nincs, chiptuningom van. Gázra taposáskor keményen kojtol hátul.Abban bíztam, hogy a dpf kiiktatás után ez múlik valamennyire. El lehet valami koszosodva keményen? Tubo gond? Szívósor? Volt már hasonló tapasztalatotok?
legjobbakat...
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2012 18:44:34 // 20981
miért adna? a motor megy :P
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2012 18:43:56 // 20980
95 az új :P
'''''26-04-2012 18:30:14 // 20979
Nekem is beszart a légbeömlő torokban a lapát.A koksztól megszorult és letiltott az autó.Vettem újat de a régit simán vissza lehetett volna rakni.Magasnyomásúval kiverettem és olyan volt mind a gyári.A lapátokat meg fixáld le nyitott állapotban és már mehetsz is. :-)
.......................26-04-2012 18:10:21 // 20978
Scaniamen26-04-2012 17:26:31 // 20977
bocsi én kérdezni akartam hogy ad-e szerinted lapátnélkül hibát?
.......................26-04-2012 17:22:37 // 20976
akkor itt a megoldás
Scaniamen26-04-2012 17:17:05 // 20975
lapátok nélkül nem sipitozik a számitogép nem adbe hibát.
Scaniamen26-04-2012 17:09:43 // 20974
most már 103e nél tartok az új sor ára bontott 35e
Scaniamen26-04-2012 17:05:19 // 20973
így van 1 henger lapát rendesen megemelkedi és ott fújki
.......................26-04-2012 17:02:12 // 20972
a lapátok tengelyénél fúj ki
ha kikoptak
ha kikoptak
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?