Forum >> 159

droberto06-05-2019 21:19:37 // 116534
Volt már töbféleképpen.
Egyszer sem a szűrő volt a ludas.
Nem fontos a léte.
droberto06-05-2019 21:16:31 // 116533
Lehet itthon is. Innen.
Nem egy klasszik webshop, kicsit nehézkesen megy a rendelés, de eddig mindig rendes volt a Mikós.
Próbáltam innen több fajtát, de az Esatwood kimagaslik tartósságban.



Fontos a tiszta, zsír és portalan, megfelelő érdességű felület.
'''''06-05-2019 21:11:58 // 116532
Még mindig szívatod magad? :-)))
Egyébként vészmódba teszi csak.Tudsz vele menni csak bazi lassan.Legalábbis nálam ez volt annó.Soha többet!
alfa155gyuri06-05-2019 21:00:34 // 116531
Ez egy profi ötlet!
droberto06-05-2019 20:55:21 // 116530
Vészcsonk.
Olyan mértékű tömődésnél, ahol a motor már működésképtelen (nem tud kipufogni, és a kényszerregen sem futtatható már le), csak kiveszed a zárócsavart, és nem kell úgy járni, mint már kétszer jómagam jártam, hogy haza kellett húzzanak.
Nem nehéz felülni a sz@pó rollerra. Elég hozzá, elég egy kisebb inhermetizáció a szívórendszeren.
alfa155gyuri06-05-2019 19:22:11 // 116529
Ebayról vagy lehet kapni itthon is?
alfa155gyuri06-05-2019 19:18:44 // 116528
:) Köszi!
Szabister06-05-2019 17:58:51 // 116527
Mi célt szolgál az a csavar a csonknal?
droberto06-05-2019 16:53:49 // 116526
Nem figyelsz. :)
A tied alatt 6 hsz-al lejebb.
Lexlutor06-05-2019 14:00:19 // 116525
Hello. Lehet valakinek egy Sw hátsó rugója, nem Ti, maradékba? Van 2 féle szinkódosom. Tavaly raktam be Sachs gyártmányút, ujjat. 1 évet nem bírt ki. Ráadásul gyári valahogy jobban feküdt az úton.
alfa155gyuri06-05-2019 13:38:57 // 116524
Sziasztok!
Tudtok ajánlani valami tényleg jó hőálló festéket a kipufogó rendszerhez?Legalább a részecske szűrőtől.
Köszi!
ProdyG06-05-2019 09:45:08 // 116523
király, köszi :)
ProdyG06-05-2019 09:43:21 // 116522
wax-ot én is vettem, meg is csinálom magam ha kell, de polírozást nem mernék :)
droberto05-05-2019 21:32:23 // 116521
Köszi Skacok!
Vittorio15905-05-2019 19:39:01 // 116520
Az szilicium karbid ami az 1.9 és 24.ekben vam, ami négyzetesre van tagolva.
A gagyibb egybe lévő a kordierit...az nem bír annyi hőt elvileg, bár a tied se bírt hiába volt a "jobbik"
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2019 18:52:20 // 116519
Talán SiC. Az egy érdekes anyag, villanyautók elektronikájában fogunk vele még találkozni ;-) Mecahnikai keménysége is kimagasló, tank páncél is készül belőle.
droberto05-05-2019 18:12:43 // 116518
Lassan összeáll az új szűrőegység:




A vészcsonkot természetesen ez is megkapta.
droberto05-05-2019 18:07:22 // 116517
Kipotyogtak. Ezek zörögtek benne. Ezeket a hasábokat ragasztják össze, úgy tömbösítik. A kérdés, hogy ez szilícium-karbid vagy Cordierit.

Itt van egy kör keresztmetszetű:
beeep14605-05-2019 17:46:52 // 116516
Üdv!
Hasonlóan vagyok én is most, 2 hete adtam be Nyíregyházán egy 2 napos mókára... Polírozás, fényezés hiba javítások és full belső takarítás.

(ez a kép aznap készült mikor elhoztam...)
A belsőn leesett az állam, de a külsőre többet vártam. Ha azóta le tudom mosni és törölni szépen, akkor rendben van, de nem biztos, hogy ide vinném legközelebb. 45k volt.
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2019 14:20:50 // 116515
Aha.. sejtettem. Fényezni szépen tudnak (TD náluk készült) , de a polír az nem annyira megy nekik. Láttam a Robi saját autóját, fényezés után felpolírozták, és napfényben hologramos volt. A TD-n is políroztak, jobb lett volna ha nem..
Ha kész lesz szólok, gyere bármikor :-)
Giuntini05-05-2019 12:12:01 // 116514
A wax semmit sem károsít, hiszen egy védőbevonatot hoz létre.
tdemeter05-05-2019 11:17:25 // 116513
Én igazából arra lennék kíváncsi, hogy ezeket a waxolásokat, polírozásokat hányszor lehet megcsinálni egy autón anélkül, hogy az már károsítaná a fényezést? Mert egy idő után már incs mit csiszolni, csak az alapozót - szerintem.
Korábban én is elvittem a 159-et egy ilyen kozmetikára, akkor az összes fényezési hibát is javították. Na az állat volt, de aránylag gyorsan elmúlt...
Giuntini05-05-2019 10:54:43 // 116512
Én szépen elszöszmötölök vele itthon. Kézi erővel. Tudom, közel sem olyan mint a gépi (ezért nincs elvárás), de mindig van látszata. Mellette egy évben ketszer átvaxolom.
ProdyG05-05-2019 10:30:09 // 116511
az nagyon nem lett az igazi...
csak most már félek bárhova is elvinni, mert biztos vagyok benne, hogy a legtöbb hellyel nem lennék megelégedve. A tiedre kíváncsi vagyok, mondjuk 60 nem kevés, annyiért lehet is jó.
Majd ha megvagy, lehet megnézném élőben, visszaköltöztünk Debrecenbe, elég közel lakunk egymáshoz :)
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2019 10:07:50 // 116510
Két éve amit csináltak neked polírt, az rendben volt amúgy? Vagy nem lett az igazi? Holnap reggel viszem a vasat egy másik helyre, majd megírom milyen lett. :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2019 09:55:49 // 116509
Autoglym tisztítót és ápolót.
RomeoOne05-05-2019 09:50:54 // 116508
Ázik szegény
Csabi05-05-2019 08:41:25 // 116507
A négyzet szelvényben így kipotyogtak maguktól a darabkák, vagy rásegítettél?
Giuntini05-05-2019 07:28:53 // 116506
Mondjuk annyit még hozzátennék a tegnapihoz, érvelésemet alátámasztva, hogy a 159 tengelytávja megegyezik a 166-éval, és ha a 2,4-eket hasonlítjuk össze, alaphelyzetben a 159 200 kilóval nehezebb.
Giuntini05-05-2019 07:17:59 // 116505
Bőrápolónak használd a Petronas bőrápolóját! Nekem nagyon jók a tapasztalataim! Ofiék forgalmazzák, és az ára is nagyon jó!
ProdyG05-05-2019 06:38:40 // 116504
Ha van valami tuti tipped a fényezés rendberakásához, ne tartsd magadban :)
én is terveznék egy polírozást mostanában.
droberto04-05-2019 23:14:22 // 116503
Itt lett vége a dalnak.



Sajnos ez is tönkrement. :(
Csörgött-zörgött alapjáraton. Egyébként szépen dolgozott ettől függetlenül. 520 km volt a regenek közti átlagom.

Tibcsi odaadta a sokkal kevesebb méteres sajátját. Köszönet érte:

Smith04-05-2019 23:01:09 // 116502
Milyen bőrápolót használsz?
droberto04-05-2019 22:52:15 // 116501
De én igen. :)
Viccet félretéve, tényleg beszívja és gyönyörű selyemfényű vagy inkább talán matt lesz utána.
Egyszer volt, hogy letöröltem, mert 8 óra múlva utaztunk és nem akartam, hogy a ruháim szívják be.
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2019 22:02:58 // 116500
Eddig mindig úgy csináltam, hogy pihentettem pár órát, aztán mikroszálassal alaposan áttöröltem. Anno így láttam egy bemutató videóban. Lehet enélkül is felmattulna, nem tudom :-)
droberto04-05-2019 21:59:14 // 116498
Csak nyomd a gázt, szalad fel az az adrenalin.
Tud az csúszni. :)
droberto04-05-2019 21:57:27 // 116496
Felesleges letöröld, ha nem használod. 1-2 nap alatt szépen beszívja. :)
droberto04-05-2019 21:56:43 // 116495
Szép a kép, de kicsit alulexponált. :)
Világosíts a sötét részeken rajta. Így akkor az ég kékje is megmarad.
Giuntini04-05-2019 20:57:42 // 116494
Egyébként nekem a mai napig a szívem csücske a 164! Nagyon sajnálom, hogy 1994-ben hagytam magam lebeszélni róla a dízelmotorja miatt. Igaz helyette lett a második Cromám, amivel a szelepkorongok ellenörzésén kívül más feladat nem volt a motorral, 450 ezer km-el adtam el, úgy hogy három évesen vettem, épphogy 100 ezer km-el.
Giuntini04-05-2019 20:52:51 // 116493
Igen, ezt mondtam, részben 166 utód, futóműben viselkedésben. Két kategóriát akartak áthidalni így...
Smith04-05-2019 20:16:59 // 116492
Én innét közelítem, de.... volt 164-em, a legkisebb motorral, 2.0 TS. Nem egy erőmű volt, de nagyon könnyed autó volt, messze meghazudtolva a méretet és a súlyt. Minden perc élvezet volt vele.

Aztán 166. Az már teljesen más kaliber. Nem könnyed, egy kicsit sem. Most 159 mert a 166 után mi mást vehet az ember, ha akar egy modernebbet, fiatalabbat. Hát azért a 166 komolyabb kategória. Sokkal minőségibb érzet, sokkal komolyabb hangszigetelés, nagyobb luxus. Szóval a 159 se nem 156 utód, se nem 166 utód. Valahol a kettő között.

Aztán ezután mi lesz? Nyilván, csakis egy Juliska, mert 159-en kívül csak az van ami tetszik. De legalább nem kell agyalnom soha, hogy milyen autóban akarok ülni :)
Haddel04-05-2019 19:52:11 // 116491
Haddel04-05-2019 17:29:15 // 116490
Mondjuk ez sem Bpesten van ,Pest megyében ,Isaszegen😃
Én már megszoktam,hogy innen is elmegyek messzire a profikért. Autószerelőm Várpalotán(45perc), chippesem Hahóton (2,5óra) van. Kozmetikáért is simán megyek fél órát,csak legyen jó😃
Igaz most lakatosnál van az autó,de az itt van helyben a soroksári Opel szervízben,ahol a kasztnis srác nagy 166-os rajongó. Van neki pár,de nem tag itt Amorén.
Haddel04-05-2019 17:18:55 // 116489
Ilyen szép karcokat csinált a parkolóban való kiszálláskor a Bocira:(
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2019 17:18:09 // 116488
Budapesten kicsit más a szint, könnyebben találsz tényleg profit. Itt Debrecenben meg kellett nézni pár helyet, mire egy szimpatikus lett (a hozzáállás). Remélem tényleg jó, a referenciái bíztatók. Ugyanez volt a kasznissal, fényezővel is a sztori a TD esetében. Nem volt egyszerű jót találni, és még így se odaadom és visszakapom készen sztori volt. Állandóan terelgetni kellett a projektet, hogy az legyen belőle, ami :-) Alapos, gondos munkát kevesen adnak már ki a kezükből. A művész lelkek, akik meg igen, néha macerásak tudnak lenni :-D De megéri.
Haddel04-05-2019 17:05:27 // 116487
Én pont a napokban beszéltem egy profi autókozmetikussal,Fb-n láttam meg a munkáit,varázsló a csávó,ugyanis szomszédom összekarcolta a Bocit ,és szeretném fényezés nélkül megcsináltatni.
Érdeklödtem kerámia bevonat ügyben is ,azt mondta 200e ft körül lenne ,de majd személyesen megbeszéljük,mert nem mindenkinek szokta ajánlani,mert azt felelősen gondozni is kell.
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2019 15:54:20 // 116486
Ja, amúgy 60. Ha tényleg megcsinálják amit ígértek, akkor az nem sok.
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2019 15:53:44 // 116485
Annyiért pár óra alatt körbe"flexelik". :-) Találtam egy helyet Debrecenben, ahol nem gyors polírt csinálnak. Két napra kell letenni az autót. Nem olcsó, de régóta tervezem, hogy rendbe teszem kívülről a gépet. A pajzsot, jelvényt is ezért cseréltem már.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.