Forum >> 159
Csosznorbert23-08-2011 08:24:36 // 15521
Tütüke sikeresen hazahozott horvátból... Üdv. cartársak, most meló, aztán hozom a tapasztalatokat... van pár :S :( :) :D
Csabi23-08-2011 08:07:01 // 15520
Valaki cserélt már izzító gyertyákat? Itt is jellemző a beletörés?
'''''23-08-2011 07:38:26 // 15519
Én keveset használom a kocsit.Néha heteket áll.Az eredeti aksim már kezd szar lenni,ezért néha indításkor nehezebben tekeri és indul be.Ilyenkor hülyeségeket dob be hibajelzésnek.Pl:részecskeszűrő eltömődést.(Ki van írva,nincs is benne).Valószínű nekem az izzító gyertyák is szarok mert ha kétszer izzítok akkor jobban indul.
DrB23-08-2011 06:40:07 // 15518
Nekem mindig a gyújtás ráadását követően, még indítózás előtt jött elő. Járó motornál, menet közben soha.
GEORGE23-08-2011 00:22:35 // 15517
lemaradt, hogy eddig 2x szedtem szét az EGR ( 180e és most nem rég 250e-nél) ha hiszed ha nem nem volt benne lerakódás.
Amit inkább annak tulajdonítok, hogy az esetek legtöbbjében 3.000 utazom 6.-ban...
Amit inkább annak tulajdonítok, hogy az esetek legtöbbjében 3.000 utazom 6.-ban...
GEORGE23-08-2011 00:18:34 // 15516
Én nem használok prénium gázolajat.
Szerintem parasztvakítás.......de az biztos, hogy nem éri meg a 30-40Ft/L-es felárat.
Minden 10. tankolásom ingyen van ha nem a prémiumot használom.
Továbbá a minimális kén tartalom megőrzéshez olyan tartályokba és tartálykocsikba kell szállítani -tárolni amibe előtte sosem volt kéntartalmú üzemanyag....
Nekem 252e km van a verdában és a videón láthatod mennyire fűstől ha lerúgom.
Szerintem parasztvakítás.......de az biztos, hogy nem éri meg a 30-40Ft/L-es felárat.
Minden 10. tankolásom ingyen van ha nem a prémiumot használom.
Továbbá a minimális kén tartalom megőrzéshez olyan tartályokba és tartálykocsikba kell szállítani -tárolni amibe előtte sosem volt kéntartalmú üzemanyag....
Nekem 252e km van a verdában és a videón láthatod mennyire fűstől ha lerúgom.
Penge22-08-2011 23:02:44 // 15515
folyamatosan nem jelzi ki csak néha fogja magát vezetés közbe azt bekapcsol aztán a újraindításkor már nem jön vissza
DrB22-08-2011 22:57:08 // 15514
57 ezer km-rel, két és fél évesen vettem az eredeti gyári aksival, ami aztán kuka is lett... Az első tünetek még nyáron (júliusban került hozzám a vas), hasonlóak voltak, mint nálad. Persze, ettől még lehet, hogy nálad más gond van.
Penge22-08-2011 22:53:33 // 15513
nem tudom mikori az aksi nem olyan rég óta van nálam az autó és nem igazán tudom mi tévő legyek nem szeretném ha valami komolyabb baja legyen
Piritu - 1.000.00022-08-2011 22:18:58 // 15512
Valami olyat olvastam, hogy hekkelés esetén a comp nem mutat semmit, ezzel jelzi a manipulálást. (A 156SW eleve újrafújva lett újonnan eladva, az első tulaj nem jelent semmit.)
Sandree8022-08-2011 22:02:55 // 15511
Köszi a pipa megvolt :) :) :), a többi értéket látom (már amelyiket).
Sandree8022-08-2011 22:01:36 // 15510
De az enyém F.A.M-os volt, első tulajos, nem hinném, hogy azt megpiszkálták... Ráraktam egy ALFA GT 1.8TS-t, és annál mutatta a km-t.
Piritu - 1.000.00022-08-2011 21:32:38 // 15509
sem
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 21:30:04 // 15508
persze kb 2 hónap alatt meg is jött :P Te sem gondolod komolyan....
Piritu - 1.000.00022-08-2011 21:11:21 // 15507
A nyomatékhegyeknek is vannak árnyoldalai :-)
.....22-08-2011 20:55:28 // 15506
.....22-08-2011 20:44:14 // 15505
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 20:40:50 // 15504
no ma motorféknél fékezésre egy klattyanást hallottam elölről pár km után meg kitéve üresbe folyamatos klattyogást még a kormányon is éreztem....holnap szerelő, nagyon féltengely gyanús :(
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 20:20:28 // 15503
Te mindig olyan doktorosan fogalmazol :)))
Kompressz úr22-08-2011 20:15:14 // 15502
Ezt mondtam én is, csak körülményesebben :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 20:04:09 // 15501
persze ezek alapján cserélj vezérlést 30e-ként mert az olcsóbb mint egy hengerfej, vegyél Motul olajat mert azzal jobban bírja a motor és bár 2x annyi mint más olaj de ugye ez olcsóbb mint egy komplett blokk stb, stb, stb :D
Piritu - 1.000.00022-08-2011 20:02:37 // 15500
Amit előbb-utóbb, így is, úgy is meg kell venni. Ha ezt a negyed misit pluszban beruházod, mondjuk 30ezerrel később :-)
Shadin22-08-2011 18:31:16 // 15499
Többe kerül 4 új porlasztócsúcs :-)
Tibe22-08-2011 18:21:49 // 15498
:) Nem csak a marketing szöveget nyomta :)) Én évi 12-14 ezret teszek a kocsiba csak, szal 200 ezer sokára jön össze :)) De viccet félretéve nekem bejött és maradok is nála, úgy érzem megéri.
Kompressz úr22-08-2011 17:30:49 // 15497
A saját tapasztalatomból kiindulva (sosem sufni kúton tankolva, de prémium gázolajat csak ritkán adva), a dpf és egyéb mizériákat nem feltétlen a magyar üzemanyag okozza.
Nálam 105.000 km alatt egyetlen, általatok említett parajelenség sem volt tapasztalható, pedig legfeljebb nyaralások idején kapott extra üzemanyagot Mézesmadzag úr.
Nálam 105.000 km alatt egyetlen, általatok említett parajelenség sem volt tapasztalható, pedig legfeljebb nyaralások idején kapott extra üzemanyagot Mézesmadzag úr.
Piritu - 1.000.00022-08-2011 17:24:11 // 15496
"omw-s haverom oktatott ki" - biztos, hogy nem a kötelező marketing feladatot mondta fel? Az oldalukon is ezt írják :-DD
Amúgy az a 20-30 inkább 30-40 Ft. 200e km-en a különbség bőven negyed misi. Biztos megéri?
Amúgy az a 20-30 inkább 30-40 Ft. 200e km-en a különbség bőven negyed misi. Biztos megéri?
Piritu - 1.000.00022-08-2011 17:13:44 // 15495
Én láttam. A listában ki kell pipálni és akkor lekérdezi. Pl. a május 8-i lekérdezés:
"READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 13 431,7 km
Km-állás utolsó regen óta: 295,2 km
Részecskeszûrõ eldugult: 35,84 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 939 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 568 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 627,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Olaj elhasználódás foka: 75,99 %
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod"
"READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 13 431,7 km
Km-állás utolsó regen óta: 295,2 km
Részecskeszûrõ eldugult: 35,84 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 939 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 568 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 627,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Olaj elhasználódás foka: 75,99 %
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod"
Csabi22-08-2011 15:24:37 // 15494
A km számlálót Én sem látom, mert valszeg megpiszkálták h ne mérje, legalább is ezt gondolom.. :)
Tibe22-08-2011 15:15:28 // 15493
Az omw-s premium dízelben alig kimutatható a kéntartalom, szemben a többi dízellel és ez az egy valóban az osztrákoktól jön és nem csak adalékanyagot tesznek a mol-os dízelbe. Ugye nem kell mondanom hogy először a kén és kénszármazékok rakódnak le majd fogják meg a kormot. Nekem mióta megvan a gép sosem rángatott, nem kellett egr-t se pucolni stb.... ennyit megér simán az a 20-30 ft többlet literenként.
Jah és ezt nem én találtam ki, omw-s haverom oktatott ki. :)
Srácok azt nem hiszem el hogy egy részecskeszűrő nélküli nagynyomású dízel nem kormol padló gáznál, ennyire ne legyünk elfogultak :) Mindegyik dob egy kis pamacsot padlónál, és a kevésbé széthajtottak utána már nem füstölnek, a széttaposottak pedig folyamatosan utána is :D
Jah és ezt nem én találtam ki, omw-s haverom oktatott ki. :)
Srácok azt nem hiszem el hogy egy részecskeszűrő nélküli nagynyomású dízel nem kormol padló gáznál, ennyire ne legyünk elfogultak :) Mindegyik dob egy kis pamacsot padlónál, és a kevésbé széthajtottak utána már nem füstölnek, a széttaposottak pedig folyamatosan utána is :D
Sandree8022-08-2011 15:09:30 // 15492
Sziasztok!
Tegnap sikerült a FiatECUScan-t rákötni a vasra, OBD2 kábellel, de pár adatot nem látok. Pl megtett km...
Nálatok is így van ez?
Köszi:
Sandree80
Tegnap sikerült a FiatECUScan-t rákötni a vasra, OBD2 kábellel, de pár adatot nem látok. Pl megtett km...
Nálatok is így van ez?
Köszi:
Sandree80
Piritu - 1.000.00022-08-2011 12:53:56 // 15491
Nem is beszélve, mondjuk 200e km-en mekkora különbség adódik :-(
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 12:47:49 // 15490
én simát tankolok :) nem tudom mivel jobb egy prémium üa 1 biztos hogy drágább :D
Shadin22-08-2011 12:31:37 // 15489
Amikor sima OMW-t raktam bele, na akkor dugult el a DPF:-)
Egyébként lehet, hogy nem venni észre a különbséget, de a prémium anyagokban más az adalékolás, magasabb a cetán szám, elvileg jobb a porlasztócsúcsoknak az üzemanyagszűrőnek stb... És szeretném azt hinni, hogy tényleg Az osztrákoktól jön...
Egyébként lehet, hogy nem venni észre a különbséget, de a prémium anyagokban más az adalékolás, magasabb a cetán szám, elvileg jobb a porlasztócsúcsoknak az üzemanyagszűrőnek stb... És szeretném azt hinni, hogy tényleg Az osztrákoktól jön...
Piritu - 1.000.00022-08-2011 11:27:29 // 15488
Hm ez érdekes. Nálam pont jobban kerregett a 156 mindenféle prémiummal, mint a "simával". Füstölni meg semmivel sem...
DrB22-08-2011 11:21:00 // 15487
Télen szoktam az OMV-tól az alpesi dieselt tankolni. Nyáron én sem vettem észre különbséget a normál és premium dieselek között.
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 11:20:33 // 15486
van olyan hogy nem az OMW-nél tankolok akkor nem is megyek el annyit ...
DrB22-08-2011 11:19:16 // 15485
Nekem nem füstűl,mindegy, mit tankolok bele. Igaz, benne van még a DPF, egér, frászkarika... :)
'''''22-08-2011 11:14:25 // 15484
A komputer nekem eddig azt mutatta amit beletankolásnál az óra mutatott.Eddig nem csalt.A jobb üzemanyag különbségét még én sem vettem észre.
Tibe22-08-2011 10:54:02 // 15483
Én amikor megvettem a gépet az összes féle dízelt kipróbáltam és a premium omw-s jött be leginkább. Kevésbé füstöl vele a gép padlógáznál, kicsivel jobb a fogyasztás és főleg télen simább a motor járása. Szal nekem bejött.
DrB22-08-2011 07:48:05 // 15482
A klímám nekem is érdekesen működik már a megvétel óta, akkor volt a vasban 57 ezer km. A kezdetektől alkalmanként gyorsításkor előjött egy furcsa zaj a motortér felől, ami az idővel egyre gyakoribb lett, miközben a klíma egyre kevésbé hűtött. Szerviz, gázbemérés, gáz hiányzik, feltöltés, utána megint jó volt. Aztán fél éven belül ugyanaz a sztori, pont a rekkenő nyári kánikula közepén, zaj előjött, klíma nem hűtött. Épp itthon voltam, bemérettem, nem hogy kevés lett volna benne a gáz, hanem túlnyomást mutatott. A klímás szerint a radiátor volt túl elbogarasodva, ami már szignifikánsan lecsökkentette a hűtőfelületet. Radiátor kipucoltat, gáz csere, nyomás ellenőrzés, aztán minden jó volt megint. Idővel megint előjött persze a hiba, klíma bemér, gáz egy része hiányzik, de a kontrasztanyagos vizsgálattal nem látták, hol szökik. Mondják, használjam tovább, majd meglátjuk. Persze, az újra töltés megint orvosolta a problémát egy ideig. Pár hónap múlva, megint a legnagyobb melegben egyszer csak érzem, melegszik a beltér, rá pár percre, egy gyorsításnál megint előjött ez a furcsa hang a motortér felől. Klíma lekapcs, izzad és káromkodik. Még vagy 150 km előttem volt. 10 km-t bírtam. Mondom, nem érdekel, visszakapcsolom. Bazdmeg, működik, semmi furcsa hang, csak hűt. A fontos tudni, hogy mindeddig 99%-ban full automata módban használtam a klímát, de akkor csak a fél automata üzemmódba kapcsoltam vissza véletlenül. Úgy pedig már több hónapja működik. Persze, valami nem stimmel, valszeg a mágneskapcsoló (vagy mi), külföldi fórumokon ezt írják gyakori hibának. Szabi után meg is nézetem. Az okosokat kérdezem, miként használja ezt a mágneskapcsolót a rendszer másképp fél automata módban mind fullban?
Az, hogy valamikor hosszú perceket kell várni, mire a beállított hőfok alapján várt hideg levegőt el kezdi fújni, máskor meg azonnal, s nem várt módon lefagyaszt, a megvétele óta így van, klíma újra töltés ide vagy oda... :)
Az, hogy valamikor hosszú perceket kell várni, mire a beállított hőfok alapján várt hideg levegőt el kezdi fújni, máskor meg azonnal, s nem várt módon lefagyaszt, a megvétele óta így van, klíma újra töltés ide vagy oda... :)
DrB22-08-2011 07:28:28 // 15481
Nálam is konzekvensen 2-3 decit csal a komp lefelé... :)
DrB22-08-2011 07:27:48 // 15480
Nem régi már az akksid? Nekem akkor produkálta ezt, mikor már a halálán volt. Akksi csere, aztán minden jó volt megint.
Piritu - 1.000.00021-08-2011 21:57:28 // 15479
Mit tapasztaltál?
Tibe21-08-2011 21:55:21 // 15478
Omw premiumot tegyél bele, ott lesz különbség..... én csak azt tankolok.
Piritu - 1.000.00021-08-2011 21:41:55 // 15477
A múltkor tankoltam vépúdert a Párducba, most fogyott ki. Semmi különbséget sem fedeztem fel, talán annyit, hogy egy kicsivel többet ivott belőle.
Piritu - 1.000.00021-08-2011 19:25:08 // 15476
Az 59 fedélzetije nagyon is pontos, gyakorlatilag a tankolásból számolt decire egyezik. Az 56-é szisztematikusan csalt lefelé majd egy litert....
Shadin21-08-2011 11:25:04 // 15475
Akármi lehet, ABS jeladó, perdület érzékelő, kormányfordulat érzékelő ill. kormányspirál. Fel kell dugni kompjúterre
Vagy csak csapatni akartál, hosszan nyomtad a kikapcsoló gombot és beragadt :-)
Vagy csak csapatni akartál, hosszan nyomtad a kikapcsoló gombot és beragadt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2011 11:24:15 // 15474
nem müxik a VDC meg a lejtőnmegálló funkció
Shadin21-08-2011 11:19:43 // 15473
Általában 7,3-at mutat a comp. és 7,5 körül tankolok.
Penge20-08-2011 20:14:05 // 15472
Sziasztok! Mi lehet a prszöném oblémám ha az autom azt írja ki VDC unavallable Consult handbook, Hill holder unavallable Consult handbook? Ha valaki tud segíteni azt megköszöném mert én nem igazán értem mi a baja, és nem tudom mi tévő legyek. Előre is köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?