Forum >> 159

Csabi09-08-2011 10:25:10 // 15313
Annyival olcsóbb külföldről? Én itthon rendeltem és másnap már beépítésre került 17e Ft volt!
Csosznorbert08-08-2011 23:28:04 // 15312
Nem csak neki.... :P
Kompressz úr08-08-2011 22:58:33 // 15311
Ja, hogy neked elvették az eszed?! :D
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2011 22:33:11 // 15310
mer' olyan a segge mint a mónikabeluccsinak :P
Kompressz úr08-08-2011 22:14:03 // 15309
Akkó' meg miért van olasz autód? :P
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2011 22:13:06 // 15308
vicc az egész olasz ipar :P
ALFI15608-08-2011 22:01:37 // 15307
Semennyire.Én is raktam be de semmi különbség.
GTPeti08-08-2011 21:56:24 // 15306
Mit zavargászod őket állandóan? :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2011 21:53:03 // 15305
pont egy hónapja rendeltem egy hátsó ablakemelő szerkezetet ma rákérdeztem hol jár, azt mondták 13-án törölték de megrendelhetem még 1x csak most szünet van azaz szeptember elején és onnan számított 2-3 hét :DDD
Mérgemben megrendeltem ma a németektől holnap itt van :P
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2011 21:36:55 // 15303
no az olaszokkal kezd tele lenni a hócipőm....ilyen egy hányaveti, nem törődöm, beleszarok népet :P
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2011 21:08:04 // 15302
szerintem nem hoz az semmit csak viszi a pénzt :)
'''''08-08-2011 17:58:08 // 15301
Igen,valami ilyen.A 60-as átmérővel kell,legalábbis a 2.4-hez.Nekem először egy sima cső volt aztán rá egy hétre berakattam a kipufogógáz gyorsítót.Nem nagyon éreztem különbséget.2-3 lóerőnél nem hiszem,hogy többet tenne rá.
Shadin08-08-2011 15:57:42 // 15300
Ilyesmi?

http://facecar.hu/hirdetes.php?id=557#

mennyire érezhető?
'''''08-08-2011 15:22:55 // 15299
Mert nekem egy kipufogógáz gyorsító van ott bent.Normál esetben az is lehet sima cső.
Shadin08-08-2011 14:46:11 // 15298
Köszi!

Elvileg meg tudja csinálni kipufogós.
Hőmérő stekkerig leszed, nyomáskülönbség érzékelő a csövével együtt szintén leszed...
A 2-es képen az a cső miért ilyen duci?
GTPeti08-08-2011 14:39:35 // 15297
"Szuper találmány a négyzeten"
'''''08-08-2011 14:21:30 // 15296
Képek a Dpf cseréről,ha valakinek ez segítség.
ALFI15607-08-2011 19:35:51 // 15295
Szar az olaj!Azonnal csere!Lehet tescost raktak bele :)
Shadin07-08-2011 19:31:46 // 15294
aZÉRT KÉRDEZTEM, MERT AZT MÁR CSAK KICSERÉLTÉK RENDESEN. Annak sem mindegy, hogy milyen? 1000km van benne olajcsere óta. Ma felmentem Pestre, 25%-ról 35-re dugult. Nem totyorásztam forgalomban, és nem kapcsolgattam fel hamar:-( 540 km-rel ezelőtt lehetett 20% alatt. Furi. 470km pályán dugított rajta 10%-ot, a másik 10-et pedig Budapest-Százhalombatta oda-vissza 70km-en... Tuti hogy valami el lett barmolva, vagy az olaj a szervízben, vagy én izéltam el valamit az egr -nél :-(
'''''07-08-2011 17:27:13 // 15293
Persze,a vízpumpát is cserélték.Vissza is adták a cserélt cuccokat.
ALFI15607-08-2011 16:09:42 // 15292
Vízpumpástól?
ALFI15607-08-2011 16:07:42 // 15291
Szerintem cseréld le az olajat.Mert raktárból kannából a fene tudja miet raktak bele.De szerintem biztos nem a belevalót.Nem cserélsz szűrőt?1500HUF Szerintem nem azon múllik.
GTPeti07-08-2011 15:00:28 // 15290
Szerintem a DPF-nek az optimális viszkoziáshoz nem sok köze van. Ott egészen más paraméterek számítanak, amit Seléniáéknál pont a -30as olaj elégít ki. (Igen a C3 ez és a mi mögötte van...) Szóval, ha a DPF-nek az igényeit kielégíti az olaj, akkor nem baj az, hogy a Garret féle xW40 ajánlást is tudja.
Én így gondolom, de lehet, hogy tévedek.
'''''07-08-2011 14:50:30 // 15289
Mivel én kb 3000Km-t megyek évente,ezért nem igazán izgulok a szíj miatt egyenlőre. :-)
Csosznorbert07-08-2011 14:40:39 // 15288
Én most rendeltem Erhardtól új szettet. Mindenki mást ajánl. Állítólag tavaly decemberben cserélték a vezérlésem, de a szóbeszédnek nem hiszek. És bele se akarok gondolni mi van ha a szíj menet közben elhányja magát... De csere elött az állapotát, utána meg a típust is lejegyzetelem. Későbbi tapasztalatokhoz biztos jól fog jönni.
'''''07-08-2011 14:35:01 // 15287
Visszakaptam,de nem néztem meg.A gyáriak voltak.Lehet,az olaszok rakták össze rosszul.
Csosznorbert07-08-2011 14:32:36 // 15286
Szia. Milyen típusu volt a feszítő és a szíj ami félrefutott a görgőn?
'''''07-08-2011 13:41:04 // 15285
Kicserélték a vezérlésemet csütörtökön.Állítólag a szíjfeszítő görgő kijjebb volt csúszva és csak a fél szíj futott rajta.A műanyag burkolatban is benne volt már a nyoma.A többi cucc még egész jó volt.
Shadin07-08-2011 10:00:32 // 15284
Érdekes, hogy a Castrol magnatec akármi 5w-30-at nem ajánlják az Alfába, pedig tudja a C3-at. Csak éppen eszi a motor, míg a P.E.-t nem.
A 156-ban az 5w-40-es Castrolt is ette a Selenia WR-t pedig nem.
Valaki esküszik a fuchsoil-ra (TITAN GT1 PRO C-2 5W-30) ami teljesíti a Fiat előírását.
http://www.fuchs-oil.hu/index.php/motorolajok
Shadin07-08-2011 09:55:04 // 15283
Hali!

Tegnap Szigetvár M6-os on oda-vissza 133km/h átlaggal 8,1-es átlagfogyival. DPF not clogged 25%. Last regen 470km. Valamikor az elején volt a pill. fogyi az egekben akkor csinálhatta a regent. Szerintem nem 5w-30 P.E.-t raktak bele a szervizben ahogy kértem. Ott voltam a cserénél de a raktárból már kimérve kis kannában került a műhelybe... előtte 4000km-t mentem vele ugyanazon a Budapest- Százhalombatta szakaszon és egyszer sen "dugult" el... Rendeltem egy 4 lukas EGR tömítést, az is segít állítólag, De lehet, hogy lecserélem az olajat ismét, de már saját magam. Mi van ha most nem cserélek szűrőt?

üdv

Z
DrB07-08-2011 09:41:16 // 15282
Ez az olaj kérdés, főleg a DPF-es vasakba, nekem nem olyan egyértelmű, mit itt sokan írjátok. Pár hónappal ezelőtt írtam már erről az olajos topikban. Míg a kinti márkaszervizem előbb 5W40-et (2006 nyarán) tett bele, aztán a gyári ajánlás változásával pedig 5W30-at, legutóbb a következő olajat ajánlotta:

Total Quarz INEO MC3 5W40.

Ez ugye C3-as, tudja azt a bizonyos korommegkötést, de 40-es, nem 30-as. Akkor utánaolvastam kicsit a német alfás fórumokon, konkrétan az Alfisti.net-en. Ott sincs egyértelmű válasz. De nekem az jött le, hogy ott inkább az 40-est ajánlják a turbó miatt, szigorúan C3 specifikációval.

Ezen a linken (németül) Understatement elég kompetensnek tűnik. Ő a 40-es olaj párti, a turbó végett. Mérnöki vénájú és németül tudó cartársak véleményére lennék kiváncsi.
GTPeti07-08-2011 09:15:31 // 15281
Én is.
Shadin07-08-2011 09:12:52 // 15280
Én megvettem... csak gondoltam kipróbálni jó lehet...
ALFI15607-08-2011 08:14:40 // 15279
Legalább Pure.De a legjobb a multipower.
Piritu - 1.000.00006-08-2011 22:19:44 // 15278
A gépkönyv PE-t javasolja, igaz, hogy 5W30, de csak C2-t tud (anno a könyv írásakor lehet hogy nem volt C3-asa a Seleniának?) - én Multipower C3-at rakatok bele.
Kompressz úr06-08-2011 22:07:56 // 15277
És akkor Pure Energy vagy MultipoweC3 a jó, merthogy mindkettő 5W30?
Piritu - 1.000.00006-08-2011 21:42:02 // 15276
Számomra igen, csak ebben a fórumban mindenkinek DPF-es van (kivéve ugye azt a pár személyt) és kissé félre érthető a "Nem volt gond" kijelentés, aminek egy NEM DPF-es tapasztalat alapja :-)
GTPeti06-08-2011 21:24:38 // 15275
"gondolom DPF-es autóban"
A "használtam" ugye a saját DPF-telen autómra vonatkozik. Gondoltam ez úgyis egyértelmű. :)
Piritu - 1.000.00006-08-2011 20:41:46 // 15274
Mint írtam 5W30 kell :-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2011 20:35:48 // 15273
jobbnak nem jobb főleg a TD :) edge 5w30-as kellene bele :P
Disti06-08-2011 20:08:20 // 15272
Független a szerelő, autósboltban vettem. Elvileg a castrol is tudja a korommegkötést (c3) vagy valami más miatt nem jó bele?
Szeretném a legjobbat adni :).
Piritu - 1.000.00006-08-2011 18:31:51 // 15271
"Régen én is azt használtam. Nem volt gond." - gondolom DPF-es autóban :-))
Piritu - 1.000.00006-08-2011 18:31:07 // 15270
Castrol kereskedő a szerelőd? Gondolom tőle vetted :-))
5W30-as kell bele, pl ilyen
Mindenki azzal kísérletezik, amivel akar, de ha később sokba kerül (pl. DPF) magára vessen...
Csosznorbert06-08-2011 15:56:37 // 15269
59 kivixolva kivűl-belül. Csillog mint az ...... (igen az) :D Még a légy is megcsuszik rajta.
Irány lakodalomba. Hadd nézze a nagy násznép a menyasszonynál is szebb tütüt. :P
Csosznorbert06-08-2011 13:33:59 // 15268
Azt is szedem. Előzőre Data file error-t ír... lehet nálam van valami gebasz...
GTPeti06-08-2011 13:14:41 // 15266
Régen én is azt használtam. Nem volt gond.

Tudtommal az amúgy HC olaj, vagyis félszint, a Selénia WRD pedig fullszint. (Előbbinek olcsóbb az előállítása.)
Csosznorbert06-08-2011 12:30:42 // 15265
Óóóó, köszi. De ez milyen nyelvű. A .pl domainből sejteném, hogy lengyel. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.