Forum >> 159

pe-Ti22-10-2010 20:15:14 // 8709
Benzines:)) D4D a környékünkön sincs nem ism. tényleg ilyen fos???
Don Gombóc22-10-2010 20:15:07 // 8708
Egyébként a prémium autósok azok akik a legjobban titkolják a verdáik hibáit és a minőségük problémáit. ha nem vette volna valaki észre.
ALFI15622-10-2010 20:14:12 // 8707
Hagyományos 1.9JTD most mindegy,hogy alfába vagy fiatba de az egy jó motor.Ugyan olyan elnyűhetetlen mint az 1.9TDI
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 20:14:09 // 8706
én tudom mert nap mint nap látok amit látok :P Úgy látszik egyeseknek az lenne a jó ha struccpolitika lenne mert amit nem mondunk az nincs is :D
pe-Ti22-10-2010 20:13:12 // 8705
Haver szerelő 3-at csinált pár hónapon belül mind megúszta "csak" dugó hf jav. saját szemmel láttam, mercibe "belenő" a hf-be az izzító csak kifúrni-marni lehet már ha sikerül, DSG-t kettőt is vezettem nem tetszett lehet mind2 szar volt???
Don Gombóc22-10-2010 20:13:03 // 8704
Azoknál is csak ott nincs hiba ahol nem használják kimondottan nagy és hosszútávú terheléssel. Te sem jársz vele fullra rakottan, mert általában seggedet hordja csak meg az eszedet. :) A Mutyukit meg csak városi lúzerek használják aki bejárnak vele dolgozni napi két kilométert, aztán ajnározzák mint az állat. Ha napi szinten ide adnák nekem én kifektetném hamar. Csak dícsérni tudom a 66-ot is, amit kibírt alattam.
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 20:11:53 // 8703
mit a hulladék d4-et? ezt komolyan mondod? :) 60-80e-ként meghal a kettőstömegű, zabálja az olajat stb, stb...
Don Gombóc22-10-2010 20:08:47 // 8702
Olyan nincs. Esetleg a Belorusz traktor, ami 15 km/órával jön kifelé a ganéból. :) Nem csak Alfáéknál hanem sehol nem találsz ilyen verdát, még a sokat istenített régi adagolós dízeleknél sem.
ALFI15622-10-2010 20:07:50 // 8701
De suzukinál miért nincs?Vagy a connectnél?
pe-Ti22-10-2010 20:06:27 // 8700
Vegyél avensist abba olyan csend van, hogy az idegesít majd:))))) Egyébként dögunalom "steril" japó.... apropó láttátok az "új" swiftet 2010-ben ez a gombsor röhej bocsi az offért!
Don Gombóc22-10-2010 20:04:55 // 8699
Te is ugatsz a 66 topicban, én is itt. :)
Kár fikázni a 159-et, mert szép és jó autó, inkább azt a köcsögöt aki ilyen szarságokat elkúrt rajta. Bár az sem biztos hogy elkúrás, inkább a szervíz háttérrel van a gond és a hozzáértéssel. Meg a hozzá állással. :(
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 19:58:26 // 8698
mégis keresik a DSG-t pedig nem régi találmány az ára viszont borsos :P
Poló22-10-2010 19:56:47 // 8697
Ha egy izzítógyertya darab beleesik a hengerbe, akkor azt már nem kell generálozni, az úgy kuka, ahogyan van.
A Merciben hogyhogy nem lehet cserélni? Egybe van öntve a hengerfejjel? :))
A DSG váltónak meg pont az a lényege, hogy gyorsítasz mondjuk 2.-ban, de ő már a 3.-at is pörgeti és szinte észre sem veszed, hogy történt váltás.
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 19:52:44 // 8696
mondj egy max 6-8 éves típust amivel nincs probléma Alfáéknál... vagy mondj olyan márkát ami legalább 200 ló, dejzel és nincs vele probléma meg nem 6-8 milla használtan, pár évesen...ha tudsz veszek olyan autót :P
ALFI15622-10-2010 19:52:20 // 8695
Égy van.Ha minden vezérlés cserénél 60ezrenként ki van pucolva az egr meg a map szenzor akkor nem lehet gond.Meg vez.cserekor le kell cserélni a szervóolajat is.Ha a szívósort leveteted takarításra akkor le kell a lapátokat úgy fixálni,hogy állandóan nyitva legyen.Így az se fog többet elkormolodni.A részecskeszűrőt meg ha beszarik ki kell íratni.Azzal se lessz több gond.
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 19:49:25 // 8694
ott van :) no para..
ALFI15622-10-2010 19:47:38 // 8693
Te meg a harmadik.Magasztald csak a 66-ot mert itt 59 fikázás folyik.
pe-Ti22-10-2010 19:46:05 // 8692
Üdv!
Minden mai dízel egy szopás a rohadt emissziós normáknak megfelelés miatt ha pl. a kipufogógáz-visszavezetés (EGR) nem lenne egy csomó gond elő sem jönne (szívótorok, szenzorok pucolása, turbóhibák stb) nehogy azt hidd, hogy a többi prémiummárkával nem szívnál: pl.:új passat "megeszi" az izzítógyertyát (beleesik a hengerbe=motorgenerál) mercikből ki se lehet venni (hf csere), DSG váltó 80 ezer után akkorát ránt kapcsoláskor kivered a szélvédőt, a franciákról nem is beszélve (nagynyomású szivattyú halál) és még sorolhatnám persze vannak típushibák viszont kis odafigyeléssel nagy részük megelőzhető!
ALFI15622-10-2010 19:45:10 // 8691
Az a baj,hogy az 59 nem bírná ezt a mindennapi használatot.Ezzel szerintem más is tisztába van.Ha nem a connect lenne akkor suzuki.
Piritu - 1.000.00022-10-2010 19:32:54 // 8690
Nyami-nyami, 8 GB-ra már fér rendesen :-)
Piritu - 1.000.00022-10-2010 19:32:09 // 8689
A 2,4 valami különleges konstrukció lehet :-))
Piritu - 1.000.00022-10-2010 19:30:53 // 8688
"Akkor ezek szerint egy 159-es sem jó annyira, hogy kibírja a nagyszervíz-intervallumokat? " - saját 156-os tapasztalatom szerint (amit szakszerviz gondoz már 175e km-óta) igazából az a baj, hogy a szeviz sincs tisztában azzal, hogy mit kellene csinálni :-((
Ha szólsz nekik, rögtön jön, hogy: "Ja, szokott vele gond lenni, csak öt perc meló és nincs gond." Maguktól a büdös életbe nem szólnának, hogy kipucolnák, hogy ne legyen vele gond...
Ennek a csúcsa a 159 2,4mjet-be öntött nem megfelelő olaj.
.....22-10-2010 19:12:11 // 8686
Nokia 5530 és Samsung i8510 telóval garantáltan kommunikál. A telefonról az mp3-at nem játssza le, nem ismeri fel. 8GB -os tdk pendrive-ot kezeli.
Poló22-10-2010 18:18:49 // 8685
Akkor hol van, ha nem a hengerfejen?
atesssz22-10-2010 18:05:00 // 8684
ahogy itt visszaolvasgatok, elég durva hibák vannak. Én pl ha 59et vennék, biztos nem bírnám megemészteni, hogy szívócsonkokat meg egér szelepeket takarítsak, meg tököljek velük. Mér kell ezeket csinálni? Akkor ezek szerint egy 159-es sem jó annyira, hogy kibírja a nagyszervíz-intervallumokat? Vagy csak nem forrott ki a konstrukció? Hogy van ez, kéremszépen!
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 16:39:12 // 8683
nem függ össze a kettő...a leömlő nem a HF-en van
DrB22-10-2010 16:04:57 // 8682
Mivel nálam volt hengerfej csere, mint páran emlékeztek rá, 137 cartárs által említett hiba (kipuff leömlő tőcsavarjai eltörtek, levált a hengerfejről) mennyire lehetséges? A hengerfejcserekor ezt a részt is cserélniük kellett?
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 14:08:06 // 8681
látom bírjátok egymást :)
Balázs156SW22-10-2010 13:12:40 // 8680
Aki Ford kisteherautóval jár és csak kéthetetnte hétvégén veszi elő az Alfáját az húzzon a Ford honlapjára és csak kéthetente hétvégén irogasson ide. Téma lezárva, mielőtt megdorgálnának.
ALFI15622-10-2010 12:58:51 // 8679
Nem vetted észre lakott területen a 30-as táblát és ott is 50-el mentél? :)
Balázs156SW22-10-2010 12:53:00 // 8678
Ha ennyivel járnék nem fizetnék annyi traficsekket, mint amennyit fizetek....
ALFI15622-10-2010 12:48:37 // 8677
Ezek a hibák mind olyanok amitől gyengébb a kocsi.Nem lehet,hogy neked is van csak te nem veszed észre mert alapból gyenge?:) Meg 50-nél meg 80-nál nem érződik :)
Balázs156SW22-10-2010 10:59:45 // 8675
Lehet, hogy bennem van a hiba, de az én autómnál ezek közül egy hiba sem jött elő. Pedig minden nap használom... Igaz az enyém 1,9-es.
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 10:58:41 // 8674
kormánymű újonnan nálunk 100e .. LMM sem horror nálam cserélve lett, EGR pucolva, szívósor pucolva...ez a leömlő mutatvány nem alkatrész árban sok ha nem munkadíjban mivel le kell bombázni az elejét :(
Más autóval is van szopás és egy 10 millás kategóriában sehol sem mérik olcsón az alkatrészeket...ami engem zavar hogy egy hiba miatt kicseréltem vagy pucoltattam sok alkatrészt és nem az volt a hiba :( pedig 4 szerelőnél jártam....
13722-10-2010 10:45:12 // 8673
Elég költségesek ezek a típushibák. A kormánymű sem volt filléres dolog, ez sem az lesz. EGR, LMM és MAF hibám még nem volt, pedig jönnie kell. Egy átlag magyar munkás egy évi keresetét költöttem el szervízre nem egészen egy év alatt. És egyetlen hibának sem volt külső oka, mindegyik a konstrukcióból ered.
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 09:40:38 // 8672
sehogy...valószínű hogy a hő miatt van
DrB22-10-2010 09:31:16 // 8671
Hogy lehet megelőzni?
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 09:28:54 // 8670
típusbetegség....66-nál is van
Balázs156SW22-10-2010 09:28:00 // 8669
Ez nem azért történhetett, mert megkoccoltad az alját?
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 09:25:26 // 8668
nekem meg néha rángat miatta....látszik is hol fúj ki :(
13722-10-2010 09:01:27 // 8667
Nem, csak gyenge volt hidegen, mint a harmat.
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2010 08:42:04 // 8666
szintén zenész ....rángat is neked?
ALFI15621-10-2010 22:53:26 // 8665
Most ismétlik a TV6-on a Top Geart amibe az 59 volt.
ALFI15621-10-2010 22:28:21 // 8664
Friisítsd az oldaladat.Akkor látjuk,hogy mi az amit árulsz.
13721-10-2010 22:21:48 // 8663
Újabb hiba van nálam, a kipuff leömlő tőcsavarjai eltörtek, levált a hengerfejről, és kifúj. Állítólag nem én vagyok az első, akivel ez történik. Megelégeltem a típushibákat, úgyhogy javíttatás után eladom az autót. Ha valaki keres fullfullos, végig szervízelt 2.4 Sw-t, szóljon.

:(
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2010 21:46:54 // 8662
az 1 órás mixeket feldaraboltam hogy tudjak lépegetni...
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2010 21:45:59 // 8661
persze hogy lehet :) nekem sem ömlesztve van.... szerintem új szoftverrel sem lehet tekerni ...
Piritu - 1.000.00021-10-2010 21:44:57 // 8660
Hm, az érdekes, sok kabarét hallgatok, az egy óra egyben. Talán már újabb szoftverrel árulják. A könyvtárak között lehet lépegetni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.