Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2010 11:03:11 // 7709
oh jeah...az Eper szerinti LMM köszönő viszonyban sincs a gyárilag benne lévővel ...most melyiket rendeljem? :)
ALFI15622-08-2010 09:17:20 // 7708
Akkor te miért nem a target-et rakattad be?
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2010 09:10:54 // 7707
igen...csak a számát nem ütöttük be..
GEORGE22-08-2010 01:09:51 // 7706
A Target lazán lenyomta a Leaser Interceptor....egy 20-al drágább a kétfejes és működik parkolóradarként is!!
GEORGE22-08-2010 01:08:47 // 7705
nekem Leaser interceptor van. És parkolósegédként van megnevezve.
Ha bekapcsolom és a szenzor elé álsz elkezd csipogni, majd ahogy közelitesz felé egyre gyorsabban.
Ilyenkor mit csinál nálatok a rendőr???
Ha bekapcsolom és a szenzor elé álsz elkezd csipogni, majd ahogy közelitesz felé egyre gyorsabban.
Ilyenkor mit csinál nálatok a rendőr???
ALFI15621-08-2010 23:30:33 // 7704
Akkor csak beraktál egy újat próbaképpen?
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 19:10:13 // 7703
előbb ki kell deríteni miért csak a felét mérte a LMM....vagy az a rossz vagy valaminek a folyománya...
GTPeti21-08-2010 11:53:46 // 7702
még
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 11:37:04 // 7701
nem
ALFI15620-08-2010 22:15:41 // 7700
Nem új a légtömegmérőd?
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 19:59:04 // 7699
látod...Gábor barátom feléd járt :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 19:58:24 // 7698
20%-ot? ilyet ki írt a felét tudta a névleges értéknek..mivel mér az alapján kapja a levegő mennyiséget ezért közvetve szállítja a levegőt azaz szabályozza...
GTPeti20-08-2010 19:57:59 // 7697
Amúgy Németországban jártatok és nem is szóltál? :)))))))))))))
GTPeti20-08-2010 19:51:13 // 7696
Bocs, de ez a "csak 20%-ot szállított" nagyon bántott a szemem. 20%-hoz tartozó jelet szolgáltatott. Az LMM-nem szállít, hanem mér és adatot továbbít.
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 19:46:46 // 7695
közvetve szállít így tetszik? :)
GTPeti20-08-2010 19:43:04 // 7694
Az LMM nem levegőt szállít, hanem áthaladó légmennyiséget mér. Akkor szállítana, ha egy propeller lenne benne. :)
DrB20-08-2010 19:36:09 // 7693
Az aksi témához még annyit, hogy nálam 3 évesen adta meg magát az eredeti gyári akku. Persze, nem tudom, mennyit állt a kereskedésben, ahol vettem. Aztán a több napos állás az előző tél tartós -10-20 fokjában sem tett jót neki...
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 14:09:19 // 7692
bocs az EU-n belül :)
Kareszka198420-08-2010 14:01:13 // 7691
itt még a felakasztott CD-ért is büntetnek, szóval csak óvatosan ;)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 13:56:19 // 7690
No a tegnapi rakoncátlankodás hatására megejtettük Banánnal a tesztet. Noti fel a csatira és kiválasztottuk az EGR, Turbónyomás, LMM, DPF értékeket, a DPF 84%-on volt...elkerülő 1,2,3,4-ben szépen ment aztán 120-nál 5-6-ban rángatás, vissza lassulás a LMM a névleges érték felét tudta szállítani aztán vissza 4-be padlógáz nincs rángatás, 170-nél 5-6-ban 40-50mp múlva utolérte a LMM a névleges értéket a tényleges....körforgalom vissza nagy gáz a DPF 86%-on sima 1,2,3,4,5,6 az autó robog 220-szal kb 10km-en keresztül semmi hiba közben a DPF 20%!
Nagyon úgy néz ki hogy a LMM rossz mert bizonyos tartományban a felét szállítja a levegőnek mint ami kéne...a DPF tisztítását nem vettük észre menet dinamikában és mivel 20%-ra kipucolta nincs eltömődve...az összes mért adat ezen kívül megegyezett a névleges értékkel tehát minden más ok!
Ez a teszt természetesen Németországban zajlott :)
Nagyon úgy néz ki hogy a LMM rossz mert bizonyos tartományban a felét szállítja a levegőnek mint ami kéne...a DPF tisztítását nem vettük észre menet dinamikában és mivel 20%-ra kipucolta nincs eltömődve...az összes mért adat ezen kívül megegyezett a névleges értékkel tehát minden más ok!
Ez a teszt természetesen Németországban zajlott :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 13:44:59 // 7689
Target LT400 hivatalosan európában kapunyitó tehát ezt lehet alkalmazni bármelyik európai országban...csak ennek van ilyen megnevezése! Én ilyet fogok venni mert frissíthető a szoftvere, tudja blokkolni az összes lézert és viszonylag árbarát 110-120e ft beépítve egy kétfejes előre ...
Kareszka198420-08-2010 13:34:32 // 7688
azt nemtommm :D :P
.....20-08-2010 13:28:56 // 7687
ok, köszi, nem megyünk arra :) ,de milyet vegyek?
Kareszka198420-08-2010 12:25:41 // 7686
ha erre jöttök felénk, jobb lesz otthon hagyni mindenféle lézerblokkolót/radardetektort!!!!
Nálunk a rendőrnek jogában áll átkutatni a kocsit, ha fenn áll a gyanú, hogy van benne ilyen ketyere, annak ellenére, hogy nem müködik. A bírság 300eurónál kezdődik... :)
Nálunk a rendőrnek jogában áll átkutatni a kocsit, ha fenn áll a gyanú, hogy van benne ilyen ketyere, annak ellenére, hogy nem müködik. A bírság 300eurónál kezdődik... :)
.....20-08-2010 12:15:50 // 7685
Milyen lézerblokkolót érdemes venni? Mi a tapasztalat ez-ügyben? véleményetek erről?
enká19-08-2010 22:59:16 // 7684
Na ezen az órán hiányoztam én a suliból :))).
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 22:56:36 // 7683
egyébként persze hogy kezd villogni az ABS vissza jelző mivel külön kapja a tápot és ha nincs meg a kellő feszkó egyből visít :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 22:55:22 // 7682
neked legalább kibírt 4 és fél évet :) Mondtam már hogy az Exide kezd lealacsonyodni a Jászakku szintjére :DDD
enká19-08-2010 22:43:55 // 7681
Hümm. Lehet megmosolyogtató, amit most írok, de hat év dízel alfa tapasztalata vezeti most soraim, vagy mi :).
Ma akkumulátort cseréltem a gépben. Miért is érdekes ez?
Pár hónapja jelezgetett mindenféle hibát indításkor a gép (abs, filter, dbc, meg mittudoménmégmit; ráadásul ezeket is hol egyenként, hol csokorba szedve, hol így, hol úgy). Ezek a hibák nem éltek igazán, csak felvillantak indításkor, így pl. benneteket nem is fárasztottalak velük. Azért persze hívtam az előző tulajt, nézegettem neten a hibajelenségeket, szöszölgettem külföldi alfás oldalakon. Aztán egyszer csak az egyik kollégám benézett a motortérbe és valami isteni sugallattól vezérelve megmozgatta az akkumulátor hátsó, eldugott sarujának csatlakozását. Nos, lötyögött. Az aksit 220-ról korrektül feltöltöttük, a sarut meghúztuk: a felvillanó hibaüzenetek a múlt ködébe vesztek. Tán igazak sem voltak...
A ma reggeli indításkor - régi barátként - újra rámkacsintott egy abs és vmi system protect, meg kissé tovább is kellett nyomnom a gombot a szokásosnál. Hümm. Aztán kora délután már be sem indult a drága, csak nyösszentett egy végtelenül szomorkásat. (Gyári) aksi ki, új aksi be: pöccre indul, és semmi dekadens hangvételű kósza üzenet.
A 159-esem most négy és fél éves.
A 156-os mjetem négy és fél évesen állt meg szülővárosom főterén, mert örökre elfogyott a gyári akksija.
Ezek után mondja valaki, hogy nem kiszámítható és következetes az olasz gépjárműgyártás:).
Hacsak egyikőtöknek segítettem most akár egyetlen problémája megoldásában, már nem éltem, azaz ööö..., nem írtam hiába. (Persze a hálátok tárgyiasulhat egy palack finom félszáraz fehér formájában is. Címem az oldalamon :P.)
Ma akkumulátort cseréltem a gépben. Miért is érdekes ez?
Pár hónapja jelezgetett mindenféle hibát indításkor a gép (abs, filter, dbc, meg mittudoménmégmit; ráadásul ezeket is hol egyenként, hol csokorba szedve, hol így, hol úgy). Ezek a hibák nem éltek igazán, csak felvillantak indításkor, így pl. benneteket nem is fárasztottalak velük. Azért persze hívtam az előző tulajt, nézegettem neten a hibajelenségeket, szöszölgettem külföldi alfás oldalakon. Aztán egyszer csak az egyik kollégám benézett a motortérbe és valami isteni sugallattól vezérelve megmozgatta az akkumulátor hátsó, eldugott sarujának csatlakozását. Nos, lötyögött. Az aksit 220-ról korrektül feltöltöttük, a sarut meghúztuk: a felvillanó hibaüzenetek a múlt ködébe vesztek. Tán igazak sem voltak...
A ma reggeli indításkor - régi barátként - újra rámkacsintott egy abs és vmi system protect, meg kissé tovább is kellett nyomnom a gombot a szokásosnál. Hümm. Aztán kora délután már be sem indult a drága, csak nyösszentett egy végtelenül szomorkásat. (Gyári) aksi ki, új aksi be: pöccre indul, és semmi dekadens hangvételű kósza üzenet.
A 159-esem most négy és fél éves.
A 156-os mjetem négy és fél évesen állt meg szülővárosom főterén, mert örökre elfogyott a gyári akksija.
Ezek után mondja valaki, hogy nem kiszámítható és következetes az olasz gépjárműgyártás:).
Hacsak egyikőtöknek segítettem most akár egyetlen problémája megoldásában, már nem éltem, azaz ööö..., nem írtam hiába. (Persze a hálátok tárgyiasulhat egy palack finom félszáraz fehér formájában is. Címem az oldalamon :P.)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 21:57:38 // 7680
ez spec biztos nem annak a baja...adott tartományban nem jó valami nem mechanikai hiba ...asszonynak úgy is kell lassan valami autó én GT-re gondoltam vagy 147-re...persze euro 3 szigorúan :)
GTPeti19-08-2010 21:54:45 // 7679
Szépen is mutatnál az Amorén egy ötössel... ://
Nagyon esedékes lenne már az ördögi szerkezet eltávolítása az autódból... Előtte a "sima" JTD-kkel nem volt semmi gond. Mikor a bmw-k halomra álltak az út szélén. :))
Nagyon esedékes lenne már az ördögi szerkezet eltávolítása az autódból... Előtte a "sima" JTD-kkel nem volt semmi gond. Mikor a bmw-k halomra álltak az út szélén. :))
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 21:38:12 // 7678
ne legyen kellemes ünnepem holnap megyek mérni menet közben az adatokat Banánnal mivel ma előjött a pályán ugyan az a tünet mikor új LMM-vel nem ment többel az autó mint 160 s közben rángatás majd vissza lassulás 120-ra...1x írt ki hibát a comuter LMM/MAP/Vákumszabályzó akkor kemény 80-nal tudtam csak menni lehúzott LMM röpült, akkor vettem egy új LMM-őt aminek nem lett beütve az új száma akkor csinálta hogy 5-6-ban nem ment többel mint 160 és rángatott...holnap rámérünk a LMM-re meg a nagynyomású-ra meg a MAP-ra is....kivi leszek...jövő 7en jön az új DPF is...miért nem vettem Bökőt? a barátomnak semmi baja sincs vele :)
enká19-08-2010 20:56:04 // 7677
yapp, sajnos, felnirokonok vagyunk lopellékkel :)
GabCsi19-08-2010 19:30:23 // 7675
mer opel :D
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 16:40:32 // 7673
van ha kérnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 16:40:05 // 7672
mert hüle az osztókör :P
enká19-08-2010 16:22:04 // 7671
yoyo :)
A 159-es 2,4-es, 17 collos gyári alfa felni paramétereit jól tudom:
17 / 7,5 és 5x110? Az ET szám az mennyi, skacok? 40?
És miért van rettentő kevés ebből a méretből? :( Pl. ebből sem látok ilyet, pedig kép alapján tetszik
AEZ intenso
A 159-es 2,4-es, 17 collos gyári alfa felni paramétereit jól tudom:
17 / 7,5 és 5x110? Az ET szám az mennyi, skacok? 40?
És miért van rettentő kevés ebből a méretből? :( Pl. ebből sem látok ilyet, pedig kép alapján tetszik
AEZ intenso
enká19-08-2010 16:20:11 // 7670
Okkamokka, azt hittem van ilyesmid a boltban, azért szólítottalak meg :). Bár lehet ez a szelep csak tisztítós, és alkatrészként nem is kapható. Mindegy, a napokban kiderül, mi merre hány méter. Catacleant még valszeg dobok a gépbe és aztán kivárás. Annak örülök, hogy neked se ment bele 6,4 liter :), talán mégsem egy kövér patkány rejtőzik a motorteremben :).
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 07:20:20 // 7669
hali ...meglesem neked mibe fáj.... sok helyen még mindig 5w40-et ajánlanak :( a könyv is el van cseszve én is megvettem a 6,5L olajat 6L-nél néztük meg a nívót plusz 1,5cm volt :) le kellett engedni....
GTPeti18-08-2010 22:17:40 // 7668
Helyes. Az biztos, hogy én (sem) akarnám az életvitelemet a DPF-nek alárendelni. (Majd egyszer...)
ALFI15618-08-2010 22:13:40 // 7667
Van egy jó pár taxi A6 3.0 diesel meg BMW 530D is amiből ki van írva.Azt mondják tökéletes.Majd kiderül.Én kiíratom aztán meglátjuk.
GTPeti18-08-2010 22:08:35 // 7666
Akkor jó.
Egy csomószor szóba jött már és mindig azt mondta vki hogy mégsem kiírható...
Egy csomószor szóba jött már és mindig azt mondta vki hogy mégsem kiírható...
ALFI15618-08-2010 22:04:51 // 7665
De működik mert ki lehet írní,hogy ne figyelje a komp.Hét elején megyek ki Horvátba már hagyom így.De ha kijön akkor én azt csinálom,hogy kiszedem és kiíratom.Aztán majd beszámolok nektek,hogy mi újság.De szerintem már kint is ezt csinálják ahogy a képeken is látszik.
ALFI15618-08-2010 22:02:33 // 7664
Semmit nem értek belőle.Egy sima csövet hegesztettek be a helyére?Peti fordíts.
enká18-08-2010 21:56:45 // 7663
yoyo :)
Végül is turbónyomás szabályzó szelep (vagy vmi ilyesmi) hibát írt ki a Bosch diagnosztika (tehát nem szakszervizes diagnosztika), eszerint attól jött ki nekem a check engine. Megjegyzem, a 156-os mjet-emnél is volt ugyanilyen gondom a legelején. Azt hiszem. A hibát kiszedték, most itt tartunk. Ha újra előjön, akkor kiolvastatom rendes alfás diagnosztikával és megrendelem. Kb. mennyibe fájna ez nekem, Erhard kolléga?
Megjegyzem, a szaki alig akarta az 5w-40-es olajamat lecserélni 5w-30-ra. Mutatta a laptopján az alfámhoz tartozó 5w-40-es ajánlást én meg mutattam volna neki a selenia olasz honlapját, de nem ment fel a kedvemért a netre.
Még egy észrevétel az olajcserével kapcsolatban: csupán 5,5 liter ment bele a 6,4 liter helyett (szűrőt is cseréltettem).
Végül is turbónyomás szabályzó szelep (vagy vmi ilyesmi) hibát írt ki a Bosch diagnosztika (tehát nem szakszervizes diagnosztika), eszerint attól jött ki nekem a check engine. Megjegyzem, a 156-os mjet-emnél is volt ugyanilyen gondom a legelején. Azt hiszem. A hibát kiszedték, most itt tartunk. Ha újra előjön, akkor kiolvastatom rendes alfás diagnosztikával és megrendelem. Kb. mennyibe fájna ez nekem, Erhard kolléga?
Megjegyzem, a szaki alig akarta az 5w-40-es olajamat lecserélni 5w-30-ra. Mutatta a laptopján az alfámhoz tartozó 5w-40-es ajánlást én meg mutattam volna neki a selenia olasz honlapját, de nem ment fel a kedvemért a netre.
Még egy észrevétel az olajcserével kapcsolatban: csupán 5,5 liter ment bele a 6,4 liter helyett (szűrőt is cseréltettem).
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2010 19:42:23 // 7662
bár ilyen egyszerű lenne :)
GTPeti18-08-2010 18:53:41 // 7661
Nem bonyolították agyon a dolgot. (Legalább a látszatra adhattak volna. :) Állítólag ez, ilyen formában nem működik az elektronika miatt.
.....18-08-2010 18:47:33 // 7660
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?