Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)01-08-2010 19:34:34 // 7570
eltörölték a luxusadót a második felét be sem kell fizetni már....ennyivel is több marad
DrB01-08-2010 09:37:17 // 7569
Kösz az infót. Bár nálam nem volt drágább az Alfisti.netről a Yellowstuff betét a Brembo GT tárcsákkal, mint a gyári szett a német márkaszerviztől.
13701-08-2010 09:08:18 // 7568
Nem cseréltem. Másik autón pályázásra használnom a gyári tárcsa/yellowstuff kombót, ráadásul abban 1 dugattyús nyereg van, és mégsem vetemedik a tárcsa. Kopás meg kb. ugyanannyi, mint a gyárival. Majd ha lesz valami baja, beírom ide. De nem tartom valószínűnek.
DrB31-07-2010 14:32:39 // 7567
Tárcsát is cseréltél? Ha, igen, milyenre? Anno, mikor az Alfisti.netről rendeltem a Yellowstuff betéteket, nagyon kihangsúlyozták, hogy csak jó minőségű tárcsa fogja bírni a Yellowstuff okozta nagyobb hőterhelést.

Nagyon meg vagyok én is elégedve a fékhatással a csere után, igaz, nálam még csak előre kerültek be. Csöri azt mondta, lassan a hátsók is csere érettek, lehet, oda is Yellowstuff kerül.
13731-07-2010 14:16:42 // 7566
Mindenkinek ajánlom a gyári betétek helyett az EBC Yellowstuffot. Alfisti.netről 2 nap alatt itt volt, berakták elöl-hátul, kábé másfélszeres lett a fékerő. Ezzel kb. olyan a fékerő, mint a 156-oson a gyári volt. Szomorú, hogy ennyire trágya a gyári fék, de van megoldás.
.....31-07-2010 14:06:52 // 7565
Sziasztok, ELM 327 interface kép kommunikál a 159 -sel? A fiat ecu scan programmal.
DrB27-07-2010 22:27:03 // 7562
Ez így nem került szóba, annyit mondott Csöri, hogy rendben van. A computer kiírja százalékosan?
GTPeti27-07-2010 22:09:50 // 7561
Az más... :)

(Ám lehet, hogy a "tisztogatja" helyesebb kifejezés lenne.)
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2010 22:04:57 // 7560
hány %-os a DPF-ed?
DrB27-07-2010 22:01:00 // 7559
:)

Mondta, hogy azt is ellenőrizte, s rendben találtatott.
ALFI15627-07-2010 21:13:12 // 7558
Miért kéne?Azt tisztítja magától a kocsi.
GTPeti27-07-2010 19:34:11 // 7557
"megtisztította a kormolódásra hajlamos helyeket"
A részecskeszűrőt nem tisztította ki? :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2010 18:46:52 // 7556
először cserélj olajat Dextron III-at meg nézesd meg a kormánymű gumiharangot milyen állapotban van...
DrB27-07-2010 18:26:22 // 7555
Ma hoztam el az Alfát Csöritől. Itt is köszönöm az alapos átnézését. Szerencsére, mindent rendben talált. De átnézte ill. megtisztította a kormolódásra hajlamos helyeket: EGR, MAP, stb.
13727-07-2010 13:37:54 // 7554
Rövid kérdés: Ha max kormány-elfordítás környékén recseg-ropog minden, akkor ugye készíthetem a pénztárcámat a kormánymű cseréjére?
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2010 15:55:17 // 7553
tudok segíteni :P
13719-07-2010 15:54:44 // 7552
Nem tudjátok kitől lehet itthon EBC Yellowstuff betéteket rendelni? Az ebcbrakes.hu -n megadott telefont nem veszik fel. Első-hátsó szett kellene 2.4-hez, és nem akarom az Alfisti.net-ről megrendelni, ha nem muszáj.
enká16-07-2010 17:46:43 // 7551
yoyo :)
Mókás "Trip" üzenet kísért ma hazafelé egészen a benzinkútig. Kijelzett a tankoló lámpa - megesik az ilyesmi -, csorogtam még vele úgy 50 km-et, mikor is kíváncsiságból megnyomom a Trip gombot, hogy megtudjam, mennyi km-t is tudok még gurulni. Kiírta szépen: 53 km to empty. Lépegetek még pár km-t, továbbra is 53 km to empty. Átváltok másik képernyőre, majd párc perc múlva vissza: még mindig 53 km. És így tovább egészen a kb. 30 km-re lévő benzinkútig. Még a kút töltőegységénél is ragaszkodott ahhoz az alfim, hogy márpedig 53 km-t tudok megtenni a kocsiban lötyögő gázolaj mennyiséggel :).
Lehet megtaláltam az örök energia forrását :). Ollé, ollé, ollé
DrB16-07-2010 09:12:23 // 7550
Amikor LMM-et cseréltek nálam, az azt megelőző check engine lámpa első alkalommal még magától eltűnt. Mikor másodszorra is kigyulladt, sok száz km és újraindítás sem tűntette el.
DrB15-07-2010 14:05:52 // 7549
Na, majd Csöri végigzongorázza a lehetséges hibaforrásokat.

Ma mentem 110 km-ert közúton, pár faluval tarkítva. Igyekeztem mindenhol 2500-3500 között tartani a fordulatot, de inkább 3000 felett. Húzattam, ahol csak lehetett. Ment, ahogy kell, semmi hibajelzés.
ALFI15615-07-2010 09:47:13 // 7548
De-de.Érdekes dolgok ezek mert valamikor nekem is X indítás után törlődött magától.Valamikor meg nem.És amióta ahogy mondtam is a MAP szenzor meg lett takarítva azóta nem jelzett be.
ALFI15615-07-2010 09:45:42 // 7547
Akkor már nem fogják tudni kiolvasni.
Grego15-07-2010 09:17:13 // 7546
Egy kis segítséget kérek tőletek! Hol van a pollenszűrő, hogy kell kicserélni? Kérem, hogy a választ írjátok meg a saját oldalamra. Köszi!
13715-07-2010 08:47:51 // 7545
Törli, igen. De ha DPF, újra elő lehet idézni. Tudok tuti tippet. 1-esben alapjárattól adsz neki egy nyélgázt, és 4500-ig húzod. Maximum 2-3 ilyen, és ha DPF el van tömődve, akkor garantáltan kidobja a sárgát. Mivel a turbo 1-esben lassabban pörög fel, mint a motor, ezért ilyenkor eszementül kormol.
p1206 a DPF hibakódja.
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2010 08:14:57 // 7544
amikor nekem 1x berakta a pech lámpát amit előre éreztem hogy baj lesz mert a kigyorsításnál megtorpant az autó és a turbó nyomás hirtelen elszállt hiába állítottam le meg indítottam újra akkor is bent maradt a hiba ...egyedül a LMM lehúzása oldotta fel a szerviz üzemmódot ....akkor pucoltam ki mindent amit lehetett azóta nem csinált ilyet ...nálad ha elmúlik akkor nem a LMM, MAP, EGR, vákumszabályzó lesz a ludas szerintem ...azt hogy ezt írja hibának a comp valaminek a folyománya....
DrB15-07-2010 07:50:51 // 7543
Ha a check engine lámpa kialszik, a ECU is törli a hibakódot a memóriából? Jó lenne, ha jövő héten Csöriék ki tudnák még olvasni...
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2010 07:29:08 // 7542
ja a minap megint tisztított a DPF és elmaradt a szokásos rángatás ...
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2010 07:20:21 // 7541
ha cseréled a szervo olajat akkor semmire nem kell számítani...
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2010 07:19:23 // 7540
sajnos ezek egy körön vannak ezért van a szopóág....
DrB14-07-2010 21:39:25 // 7539
A kormányműnél mire számíthatunk és kb. mennyi km-nél?
ALFI15614-07-2010 20:25:00 // 7538
És a MAP szenzort ott is takarítani szokták bizonyos időközönként?
ALFI15614-07-2010 20:24:09 // 7537
Ezekre a szenzorokra ugyan azt a hibát írja.Végig kell zongorázni.A kormányműről hallottam.De a festéklepattogásról nem.
13714-07-2010 20:17:22 // 7536
DPF, MAP, EGR, LMM, kormánymű, festéklepattogás.
ALFI15614-07-2010 19:52:56 // 7535
És ott milyen hibákról írnak?
ALFI15614-07-2010 19:52:08 // 7534
Már nem.Ennél nem lessz tárolt hiba se.Szerintem ugyan azt a hibát írná ki neked is mint nekem.
ALFI15614-07-2010 19:50:47 // 7533
Ugyan ezt írtam lejebb.Nyomásszabályzó szenzor hibát ír ki.Ott voltál a cserénél?
enká14-07-2010 19:10:30 // 7532
Nálam az 1,9-es 156-os MJet-em esetén a turbónyomás szabályzó meghibásodásakor adta kb. uezt a hibasort az autóm. A szervizben szépen kiolvasták, az alkatrészt kicserélték. Utána többet nem jött elő. Remélem, te is egyszerűen (és olcsón) megúszod.
DrB14-07-2010 17:50:43 // 7531
De akkor nem maradtál az út szélén legalább. Ez némiképp megnyugtat a jövő hétig, amikor Csörinél van időpontom. Addig is kicsit jobban meghajtom, tartósabban 3000 fölé, hátha...
13714-07-2010 17:33:56 // 7530
Most olvasom a dolgokat, nekem tök ugyanez a jelenség szokott lenni, ahogy már korábban írtam is. Most egy ideje nincs gondom, de majd kiderül.
Én annak idején leszedtem az EGR-t, nincs rajta szűkítő, de kábé semennyire nem volt koszos.

Ja, és érdemes angol fórumokat olvasni, az újabb évjáratok ugyanezeket a hibákat produkálják. Gyakorlatilag az alfaowneres fórumélet 70%-a a hibakeresésből áll.
DrB14-07-2010 14:10:37 // 7529
Kb. 5. újraindítás után kialudt a check engine lámpa... :)

Remélem, hétfőn Csöriék ki tudják még olvasni.
DrB14-07-2010 13:53:08 // 7528
Most beszéltem Csörivel. :)

Azt mondta, mivel legutóbb ki lett pucolva és be lett szűkítve az EGR, kisebb esélyt ad, hogy ez a gond, de lehet ez is. Így, telefonon, nem lehet pontos diagnózist felállítani. Hétfőre tudott időpontot adni, akkor ott is marad a vas.

Belé vetem minden bizodalmam. :)

Csöri, innen is köszi a segítséget!
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 13:31:21 // 7526
én azzal kezdem...
DrB14-07-2010 12:38:10 // 7525
Most beszéltem Csöri édesapjával, Csöri csak délután elérhető. Majd vissza kell hívnom. De az apja azt mondta, biztosra veszi, hogy az EGR szelep a ludas, s hogy ki kell cseréltetni újra. Mondtam neki, pár hónapja pucolták, plusz beszűkítették. Azt válaszolta, az sem segít. Az új típusú EGR a megoldás, amit már gyárilag szűkítéssel adnak.
DrB14-07-2010 12:07:39 // 7524
Pontosan, nagy hidegben nem indult, ahogy a szomszéd E-Klasseja sem, csak erőlködött az üzemanyagszivattyú. Ahogy még aznap melegedett az idő pár fokot, gond nélkül beindult mindkettő. Mindkét kocsi két napig állt a tartós - 15-20 fokban. Vettünk egy erre a célra szolgáló adalékot, utána nem volt gond.
ALFI15614-07-2010 11:45:20 // 7523
Nem indul?Nem értem.
DrB14-07-2010 11:43:49 // 7522
Nem Alfa specifikus probléma, a szomszéd E-Klasseja sem indult a bezselésedett üzemanyag miatt, mikor 2 napot állt mindkettőnk dieselje a -15 fokban. Egy adalék megoldotta ezt is persze.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.