Ha már a bontó a téma...
Még a télen sikerült betörnöm-berepesztenem a vezető oldali ajtóban lévő hangszóró műanyag borítását. Megcsúsztam a jeges macskakövön, térdel bele... Szerencsére a membrán nem sérült, csak ez a műanyag, úgy szól, mint előtte.
Csak egyszer kérdeztem rá a szervizben, ahova járok. Ők az Alfától azt az infót kapták, csak egyben kapható az ajtó belső borítása, sok száz Euróért...
Hol kapok én ilyen hangszóró borítást, mennyiért, s hogy lehet kicserélni akár házilag is?
Forum >> 159
DrB05-06-2010 10:02:15 // 7290
ALFI15605-06-2010 07:52:33 // 7289
De szerencsére bontódnak már 59-ek is.Vagy ilyet bintóba nem szabad?
GEORGE05-06-2010 01:36:56 // 7288
Azért tudnak durva és ésszerűtlen árakat kérni....
ALFI15604-06-2010 19:39:07 // 7287
59-re lehet olyan tetőcsomagtartót tenni amire lehet biciklit tenni.Mármint biciklitartót.
ALFI15604-06-2010 19:38:00 // 7286
Szerintem kérdezz meg bontóst.
W.03-06-2010 17:59:08 // 7285
Halódik az egyik tolatás szenzorom... Van valakinek esetleg elfekvőben egy db.? Hol lehetne beszerezni, mert a gyári kb. 28 ezer ft és annyit nem akarnék érte adni! Köszi minden lehetőséget!
ALFI15630-05-2010 22:16:53 // 7284
Jobb.Azért közel 10 év telt el a két kocsi óta.Teljessen más anyagok,korszerübb újabb technológia más minőség.
W.30-05-2010 22:01:54 // 7283
Érdekes, nálam nem rángatta a 235-sem annyira, de az igaz, hogy rövid ideig volt fenn. Csere 225-re és gyakorlatilag "sínautó" lett! A 166-nak is volt ilyen "sínautó" futóműve ( vagy csak jól lett beállítva) de ez sokkal jobb!
GTPeti30-05-2010 19:32:12 // 7280
Pontosan, ahogy mondod műértő barátom. :)
Piritu - 1.000.00030-05-2010 19:29:13 // 7279
..és nagyon elegánsan mutat rajt, így a műélvezőben kellőképpen emeli a katarzis élményét a sorban a szemetes :-DD
GTPeti30-05-2010 19:04:02 // 7278
A kép címe: Agresszió. :))
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2010 18:57:37 // 7277
igen ez ilyen élmény a 235-ös gumikat rángatja rendesen a nyomvályú szóval két kézzel kell fogni a kormányt ha nem akarsz meglepetést ...főleg előzésnél meglepő de hozzá lehet szokni
enká30-05-2010 15:30:59 // 7276
GTPeti, DrB, Alfi 156. Köszi a válaszokat. Akkor ezzel megpróbálok együttélni :S.
Jorjie30-05-2010 10:44:36 // 7275
DrB30-05-2010 09:09:55 // 7274
Én nagyon is észreveszem a 225-ös gumikkal a 8-as főút nyomvályúit...
ALFI15630-05-2010 08:59:28 // 7273
Az 59 nél a 225-ös gumikkal semmi gond!Én a nyomvályút észre se veszem.Pedig aki jár a 62-esen az tapasztalhatja,hogy Seregélyes szöllőhegynél nem gyenge.Az 56-oson észrevettem 225-ös gumikkal,de mikor visszaváltottam 215-re már azzal sokkal jobb volt.
DrB30-05-2010 08:52:31 // 7272
Pontosan. Észnél kell lenni a "jó" kis nyomvályús magyar utakon előzésnél.
GTPeti30-05-2010 05:38:43 // 7271
Az előző autóidnak ugye keskenyebb gumijai voltak? Mert az okozza...
enká29-05-2010 22:54:29 // 7270
yoyo, remélem, mindenki remekül érezte magát a cityn, nekünk sajna most esélyünk se volt eljutni (barátnőm államvizsgára készül). Erről ennyit :). Viszont van egy kérdésem felétek, ami már régóta piszkálja a csőrömet:
Adott szituációban nagyon labilisan viselkedik az alfám. A szituáció pedig a következő: hosszanti kátyús - kicsit vagy esetleg mélyebben kátyús - út (tudjátok, mikor kijárták az autók már az aszfaltot) --> gázadás --> előzés, kormány ki balra és akkor az alfa elkezd "csalinkázni" alattam. Nem küzdi le puhán, simán viszonylag gond nélkül a hosszanti vályút, mint az eddigi autóim, hanem mindenképp igazodni akar, talán mintha vonat lenne és sínen szeretne szaladni. (Jó lenne talán kívülről is látnom).
És ekkor bizony két kézzel, erősen meg kell ragadnom a kormányt ahhoz, hogy egyenesben tudjam tartani az autót és hogy meglegyen a megfelelő biztonságérzetem. No meg néha nem ártana visszaváltani sem előzés közben, de ahhoz kéne egy harmadik kéz...
Van ezzel kapcsolatban valakinek hasonló tapasztalata? Vagy netalántán tippje? Köszi előre is, kollégák :).
Adott szituációban nagyon labilisan viselkedik az alfám. A szituáció pedig a következő: hosszanti kátyús - kicsit vagy esetleg mélyebben kátyús - út (tudjátok, mikor kijárták az autók már az aszfaltot) --> gázadás --> előzés, kormány ki balra és akkor az alfa elkezd "csalinkázni" alattam. Nem küzdi le puhán, simán viszonylag gond nélkül a hosszanti vályút, mint az eddigi autóim, hanem mindenképp igazodni akar, talán mintha vonat lenne és sínen szeretne szaladni. (Jó lenne talán kívülről is látnom).
És ekkor bizony két kézzel, erősen meg kell ragadnom a kormányt ahhoz, hogy egyenesben tudjam tartani az autót és hogy meglegyen a megfelelő biztonságérzetem. No meg néha nem ártana visszaváltani sem előzés közben, de ahhoz kéne egy harmadik kéz...
Van ezzel kapcsolatban valakinek hasonló tapasztalata? Vagy netalántán tippje? Köszi előre is, kollégák :).
ALFI15628-05-2010 21:37:37 // 7269
Komp.-ból ha ki van írva nem figyeli.Onnantól kezdve megszünt.
Selmak28-05-2010 21:27:12 // 7268
Erhard szerint nem lehet rajta így segíteni, a rohadék EGR figyeli az is hogy van e benne áramlás.
GTPeti28-05-2010 21:22:23 // 7267
Gondolom azon a fúrógép segít...
Selmak28-05-2010 16:24:43 // 7266
Kéne EGR emulátor is. :)
Selmak28-05-2010 16:23:43 // 7265
Addig rendben van hogy nincs kiégetés, de egy idő után nem tömődik el úgy hogy kipufogógáz se jön ki rajt?
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2010 14:26:03 // 7264
újabb fejlemény DPF kiiktatás ügyében :)
Lehet kapni típus specifikus elektronikát amit csak rá kell csatlakoztatni a computerre és nem müxik az égetés és nincs hibakód sem....külföldön a szalonokban nagy divat mert így minden marad a helyén műszakinál dobozka ki utána meg vissza :P
Lehet kapni típus specifikus elektronikát amit csak rá kell csatlakoztatni a computerre és nem müxik az égetés és nincs hibakód sem....külföldön a szalonokban nagy divat mert így minden marad a helyén műszakinál dobozka ki utána meg vissza :P
Selmak27-05-2010 19:53:11 // 7263
A legszebb az egészben, hogy semmi értelme a DPFnek ami az egészségünk megóvását illeti, sőt épp ellenkezőleg. :(
W.26-05-2010 21:59:46 // 7262
Köszi!
W.26-05-2010 21:59:28 // 7261
Volt, már nem, de biztos tudnak szerezni valahonnan...:)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2010 21:57:20 // 7259
fent van már az amore szerverén erhard könyvtár alatt...
ALFI15626-05-2010 21:56:56 // 7258
Ma érdeklődtem én is DPF ügybe.Azt mondták,hogy ne basszam ki hanem fúrjam át több helyen 10-es fúróval és a comp.-ból pedig ki kell íratni,hogy ne figyelje.Pont azt mondát mint Erhard is írt amit neki is mondtak.Szóval ha nekem valami gond lessz vele ezt fogom tenni.
W.26-05-2010 21:56:55 // 7257
Nem tudok menni sajnos... Holnap bemegyek a Fiatosokhoz úgy is, majd kérek tőlük. Remélem lesz nekik..
ALFI15626-05-2010 21:52:43 // 7256
Nekem van magyar nyelvü.Ha kell Komáromba elviszem és áttanulmányozod.Vagy elviszed és az erődbe lefénymásolod valahol.
W.26-05-2010 21:47:21 // 7255
Linkelnéd? Köszi! :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2010 21:23:13 // 7254
van magyar nyelvű a hivatalos magyar oldalon...
W.26-05-2010 20:40:54 // 7253
Viszont ha lenne valakinek kezelésije angolul, azt megköszönném.. Adnék helyette német nyelvűt.
W.26-05-2010 20:35:03 // 7252
Hát gyerekek, ma elhoztam a vasat... Mit mondjak: "This is the beginning of a beautiful friendship".... Vigyorgás van....
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2010 20:05:24 // 7251
több 1.9 és 2.4-ben pucoltak DPF-t csak sokan nem amore tagok vagy ha azok is ezt nem írják le...
13726-05-2010 19:22:54 // 7250
Nekem elég sok gondom van/volt vele. A sok check engine lámpát, meg a limp mode-okat már nagyon rühellem.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2010 18:53:44 // 7249
no úgy néz ki még sem a féltengely a ludas...
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2010 09:55:43 // 7248
így van pont a rossz olaj miatt tömődött el...
ALFI15626-05-2010 09:36:43 // 7247
Egyedül Erhardnak vannak aprób problémái ami lehet már meg is oldódtak.Ami akár következhetett abból is mert nem a megfelelő olaj (Pure) ment bele.
GEORGE26-05-2010 09:28:36 // 7246
Sajna élő probléma....bár való igaz, hogy nagy gondok eddig itt nem jelentkeztek az Amorés 159-nél.
ALFI15626-05-2010 09:25:18 // 7245
Lehet,hogy ezt is csak mi dramatizáljuk túl?Kinek volt gondja egyébként a részecskeszűrővel?
GEORGE26-05-2010 09:18:52 // 7244
Gratula, jó verdát vettél :-)
( sajna az részecskeszűrős mizéria nem cm3 függő, mind1 melyik diesel moci van a 159-be )
( sajna az részecskeszűrős mizéria nem cm3 függő, mind1 melyik diesel moci van a 159-be )
W.25-05-2010 21:45:36 // 7243
De van, csak Ti mind 2.4-esek vagytok..:))
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2010 21:19:14 // 7242
nemondod :P
Bckk25-05-2010 21:01:53 // 7241
az egykilencesben is van dpf meg egr :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
546
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?