Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2010 20:01:09 // 6790
jól néznénk ki :DDD
Na de egy közös biztos lenne bennünk rajongunk az Alfákért :P
KORYY07-04-2010 19:52:28 // 6789
na.... te meg csinálod itt a rendet? :-)
nem hogy hagynád őket érvényesülni :D
Blade07-04-2010 18:32:20 // 6788
Valami fék konferencián kellene..:))
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2010 15:00:17 // 6787
na akkor két hülye egy pár :DDD mikor lépünk fel? :P
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2010 14:45:40 // 6785
Köszönjük Emese, látom az első kategória vagy így nincs értelme mit írnom neked :P
BeeGee07-04-2010 14:23:10 // 6784
Srácok, most fejezzétek be, légyszíves.
Blade07-04-2010 13:43:14 // 6783
Én nem szociális értelemben kényszerültem rá egy használt GTA-ra Te hülye. Hanem azért mert újonnan már nem gyártották. Remélem többször nem kell elmondanom, bár magadtól is rájöhettél volna. Ezt a különbséget egy gyerek is felfogná:) Túlzás nélkül mondom. Írhatnál egy olyan hsz-t is egyszer, amiben nem csak légből kapott dolgokkal dobálóznál, hanem korodhoz méltó értelemmel és tartalommal. De az ember ne legyen telhetetlen. Az csak egy példa volt, amikor egy új autó árához hasonlítottam egy rendszer árát. Semmi több. Ezzel nem azt akartam mondani hogy Te vagy bárki olyat vegyen. Ezt sikerül felfognod Te ász.. ?!Több dolgot nem szeretnék elmagyarázni. Unom az értelem nélküli ellentmondásos vagdalkozásaidat. Tedd félre azt a büdös nagy egodat ami sugárzik belőled mint valami csemegemajomból és gondolkozz el, talán még nem késő..:)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2010 10:03:04 // 6782
Kezdem már unni de látom nagy penge vagy és kezdünk átmenni személyeskedésbe.
Vagy hülye vagy, vagy skizofrén vagy elfelejtetted bevenni a cavintont... az elsőre nincs orvosság, a másodikra sajnos bezárt Lipótmező, a harmadikra oda kéne figyelni...kicsit olvass vissza vagy ha nem megy akkor idézek az idióta írásaidból:
"Hát igen, nem olcsó az biztos:) De ha egy új Alfa árához nézed, annak 5-10%-a egy első rendszer."
"Van aki vesz új Alfát. Egy használt az használt, semmi köze egy új autóhoz. Te zokniból is használtat veszel?:) Mert az is harmad árba lehet egy újhoz képest:)) "
"De nagy különbség ha valaki rákényszerül egy éppen használtra..."
Tudod mit jelent az a szó egyáltalán hogy rákényszerül? Rákényszerültél egy GTA-ra ez jó vicc ..
GTPeti06-04-2010 19:43:50 // 6781
Tegyük hozzá, hogy nagy kerülővel mész, különben felhasználható ellened amit írtál. :))
(Hosszú végáttételt feltételezve. :)
Blade06-04-2010 18:10:30 // 6780
Pfff, nekem volt már új autóm okostóni... Egyszer utánanézhetnél dolgoknak,mielőtt dobálózol a hülyeségeiddel, már sokadjára. Te találtad ki hogy nem költesz több százezres rendszerre, senki nem mondta hogy kellene, én is csak tárcsát meg betétet vettem eddig. Senkit nem érdekel hogy Te mit veszel vagy mit nem. Vehetsz felőlem egy tizenkét dugattyúsat is az eszed helyére, akkor legalább fogna valamit... Nekem semmi bajom azzal aki használt autót vesz új helyett, Te kezdted megmagyarázni hogy az a jó, az új autó meg hülyeség...
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2010 15:29:54 // 6779
jah menj vele 3000-es fordulaton egy 20 percet az jó...én mondjuk 6-ban szoktam ezt megtenni szfvár-bp között ott jól kiég....
13706-04-2010 15:27:21 // 6778
Na visszaírattam a programot, de a DPF még mindig tele van, és force regent nem akartam indíttatni. Egy ilyen 20 percig járatja egy helyben 3 és 5 ezer között a motort, nem láttam értelmét. Egyéb esetben mi a mód DPF tisztításra? Menjek vele 3000 körül 4esben? Mikor regenerál alapból?
cseko7606-04-2010 13:02:06 // 6777
ehhez nem kommentelek :)))))
DrB06-04-2010 12:21:48 // 6776
kösz szépen :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2010 12:06:16 // 6775
meg ugyan az a fék..
DrB06-04-2010 12:04:07 // 6774
Megrendeltem az EBC betéteket és tárcsákat. A www.ebcbrakesdirect.com keresője a Yellostuffot csak a 3.2 V6-os modellhez dobta ki. Kaptam ma egy emailt tőlük, hogy az alábbi paramétereknek megfelel-e a vasam?

GD1351
VENTED
5 Bolt Holes
330mm Overall Diameter (átmérő)
40mm Height (magasság)
28mm new thickness (vastagság)

Az alábbi linken a Yellowstuff brake pad (nem tudom, mi ennek a magyar megfelelője) alakja és paramétere látható, de ugyanezt a rajzot adja a Greenstuffhoz és a Redstuffhoz is, mely betéteket viszont kidob a 2.4-es dieselhez:

http://www.ebcbrakesdirect.com/car/image.asp?image=DP41540R


Meg tudjátok erősíteni, hogy a fenti listában olvasható adatok megfelelnek a 2.4-es kormosnak?
GEORGE04-04-2010 23:05:22 // 6773
Ha 159 akkor csak ti csomagos érdekel, azon meg eleve nagyobb fék van mint a széria verzión. De erősen játszik a Giulietta is, de annak a fékrendszerét még nem ismerem-jük....
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2010 21:26:14 // 6772
Ha a következő Alfád 159 lesz 330-as tárcsával akkor már most gondolkodj valami máson :) Tényleg mi lesz a következő? :P
GEORGE04-04-2010 21:22:39 // 6771
A 156-ra már nem költök nagyobb pénzt, max 1,5 évet lesz még nálam.
Evvel a CarSport és Ferrodo betét kombinációval egy kicsit jobban lassít mint a gyárival.
A következő Alfánál meg meglátom, mit tud a gyári fék és ha nem lesz okés csere, főleg ha úgy jönnek össze a dolgaim ahogy remélem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2010 21:12:24 // 6770
nekem a múltkor a kulcsot nem akarta kiadni ...de egy gyors start, stop és vissza adta...
Balázs156SW04-04-2010 21:02:05 // 6769
Igen, valószínű. Jól megszívattam magam. Meglehetősen ijesztő helyzet volt....
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2010 19:46:38 // 6768
Látom nem érdemes vitatkoznom veled mert nem bírod értelmezni az ár/érték fogalmát.
Attól hogy valaki rákényszerül a használt autóra a szememben semmivel sem kisebb attól mint aki megveheti az újat...az a kisebb aki okoskodik arról hogy nem veheti meg az újat de csak az új autó AZ AUTÓ de több százezres fékrendszerről papol...:P
Blade04-04-2010 18:37:05 // 6767
Pfff,, tudod mit, neked igen!:) De nagy különbség ha valaki rákényszerül egy éppen használtra, vagy (mint Te) utazik a használt zoknira:)) Minél büdösebb annál jobb mi?:) A használt budipapírt mennyiért kapod? Az is harmad árban van?:))
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2010 17:54:50 // 6766
akkor viszont jobb a fogyasztásod 0,1L-rel :D utólag is lehet kalibrálni de egy vagyon...
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2010 17:53:29 // 6765
Toyota szindróma :P nem akadt el a szőnyeg véletlen?
Balázs156SW04-04-2010 17:29:37 // 6764
Mentem az új autópályára és hirtelen felbőgött a motor amikor 0-ba raktam. Mintha beakadt volna valami a gázpedálnál.Le kellett állítani a stop starttal. Mi a fene lehetett ez?
Kompressz úr04-04-2010 16:35:14 // 6763
16" gyárival nálam +10 km/h környékén mutat.
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2010 13:55:55 // 6762
akkor az csak egy használzokni az elved szerint :DDDD
Kovesz04-04-2010 11:49:58 // 6761
Sziasztok,

Más is tapasztalta 159-esnél, hogy csal a kilóméteróra?

Feltettem a nyári 235/45/18-as kerekeket (valtóméret), a Budapest-Debrecen távon mintegy 20 km-rel kevesebbet mért. Lehet kalibrálni?

Köszi:

Kovesz
Blade04-04-2010 11:02:26 // 6760
Természetesen:))
Tibe04-04-2010 10:42:47 // 6759
A GTA-val jössz Komáromba? Kurvajól áll neki ez a gyöngyházmetál fehér szín szerintem.... :)
Tibe04-04-2010 10:41:08 // 6758
Igen én is így gondoltam, sztem az esetek 95%-ában elég ha tárcsát és betétet cserélsz.
ALFI15604-04-2010 10:23:41 // 6757
Nekem az elöző 56-on kivolt cserélve a kipuff.rendszer.Ahoz lett igazítva a program.Annál is az volt,hogy párszáz kilóméterenként kiírta a hibaüzenetet amit pár indítás után törölt is.Ilyenkor rejtett,tárolt hibaként se lehetett kiolvasni.Ezen az 59-esbe fél évessen belekerült a chip.Ezért akarom majd egy másik 2.4JTDm-el összemérni különböző tartományokba pályán,hogy mi a különbség.Egyáltalán van e?!De ha van ha nincs én biztos nem iratom ezt és semmilyen ilyesmi beavatkozást nem fogok csinálni.Ez sokba kerülhet.Elöző 56-omon úgy néz ki most kell kuplungot cserélni.
Blade04-04-2010 09:55:24 // 6756
Miért, szerinted tudtam volna 147GTA-át újonnan venni??:) Na akkor most már ne is legyen több hülye kérdésed...:))
BeeGee04-04-2010 00:12:57 // 6755
Melyik műhely csinálta?
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2010 19:46:02 // 6754
az fasza :( mind1 akkor is elmegyek legalább az optimalizálásra ha nagyon kormól akkor egyből vissza íratom a gyári progit...én is DPF-től tartok hogy az sínyli meg a beavatkozást
13703-04-2010 18:53:47 // 6753
Viszont szar lett a remap, füstöl mint a fene, többet fogyaszt, és bedobott ma egy limp mode-ot is check engine-el, valószínűleg a DPF ment tele korommal. Nincs kódolvasóm, úgyhogy leszedtem az EGR-t, gondoltam talán az ment tele szutyokkal, de az full tiszta volt.
Kedden visszaíratom a gyári programot. Ezek alapján nem ajánlom senkinek. Vezethetőbb lett tőle az autó, de ilyen áron nem kell. Marad a V6-csere projekt.
13703-04-2010 18:48:41 // 6752
Ha nagy féket szeretnék, én eleve nem Taroxban gondolkodnék, hanem olyan szettben, ami úgymond standard, és rengeteg gyártó készít hozzá betéteket. AP Racing, Brembo (nem a gyári fosra gondolok), D2 Racing, Wilwood, ezek mind olyan nevek, amikhez van Porterfield, Hawk, Ferodo, meg pl. EBC betét is.
A legtöbb standard betét fos szar, plusz alkalmazástól függ, hogy melyik a jó, kinek mi a fontos, én szeretem megőrizni a választás lehetőségét.
Plusz AP-nál, Brembonál is össze lehet válogatni szetteket. De ezeket kábé pályázásra, meg nyíltnapozásra jó használni. Ha a gyári nyereg marad, de csak tárcsát meg betétet cserélsz durvára, ahhoz képest már csak pályán jön ki egy nagy komoly fékszett előnye.

Elég sokat járok nyíltnapozni az Mx-5el, de nem annyit, hogy ezért megérje mondjuk egy gyári nyereg/EBC betét/DBA tárcsa kombóval szemben egy drágább Ap racing.

Egyébként meg vannak szűk keresztmetszetek a gyári rendszereket, ha csak ezeket orvosolja az ember, fényévekkel jobb féket kap. Ez sztem a 159re maximálisan igaz. Elég nagy a tárcsa, elég nagy a nyereg/betétek felülete, 4 dugattyús az első nyereg, ebből elég jót ki lehet hozni egy kis intelligenciával, ráadásul a gyári cserecuccok ára alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2010 18:39:49 // 6751
ami Belgiumból jött ...
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2010 18:21:54 // 6750
ezzel teljesen egyet értek a gyári fék úgy szar ahogy van csak a beszélgetés abból indult ki hogy miért nem egyből a "legjobbat" veszed meg...tényleg Te miért Car-t vettél s miért nem Tarox-ot? az első 56-on nekem Car volt a második 56-on EBC mindegyikkel meg voltam elégedve nyilván az EBC sokkal jobb volt igaz nem is annyiba került mint a Car.. nem vitatom a Tarox képességeit de a több százezres sport féket napias használatra feleslegesnek tartom
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2010 18:15:35 // 6749
nem cégtulajokról beszélgettünk ott effektív tök mind1 hogy újat vagy használtat vesz a lényeg hogy ne az államnak fizesse be... mutass nekem egy átlag embert aki 12-13 milláért vásárol új Alfát vagy bármi mást itthon magának...
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2010 18:11:20 // 6748
naná hogy örülök különben nem tudnék venni használtat :P
GEORGE03-04-2010 16:04:30 // 6747
Sokan vesszenek új autót, főleg úgy hogy a cégből nem veszik jutalékként, mert akkor többet buknak azon mintha megveszik az új autót.....

Számold csak ki, hogy ha 10 milláért akarsz autót venni, hogy mennyit buksz ha kiveszel annyit lovét, hogy 10 nettó maradjon a zsebedben......
GEORGE03-04-2010 16:02:37 // 6746
A túlzás dolgon erősen vitatkoznék.
Mert ha pályázol és arra használod az Alfát amire való, ergo haladsz vele és nem állsz be a külső sávba 110-re mertakkorQRVAjól fogyaszt akkor igen is létjogosultsága van egy komolyabb féknek.
Sajnos a gyári fékek kicsit alul méretezettek.

A 150 lovas verziók is tudnak "lazán" tartós 150-180-hal haladni és bizony egy-két erősebb fékezés után ha újból kell lassítani akkor már nyúlik a féktáv rendesen.


Amúgy ha csak egyszer kell a szituáció miatt komolyat fékezni és kipróbálnád milyen ez rendes fékkel akkor anya a "boltba járós" autódra is vennél jobb féket.
BeeGee03-04-2010 14:50:05 // 6745
Örülj neki, hogy vannak páran akik vesznek :)
Blade03-04-2010 14:39:44 // 6744
Melyik Alfámra gondolsz?
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2010 14:22:19 // 6743
Hülye példáid vannak de hogy válaszoljak rá van 1000ft-om új zoknira, új 159-et is vehetnék csak felesleges pénzkidobásnak tartom mert engem nem izgat a pukimentes autó mint ahogy a több százezres fékrendszert sem :P
De ha már ilyen jó elmélettel rendelkezel Te hogy hogy nem újonnan vettet az Alfád? Több kérdésem talán nincs is :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2010 14:15:05 // 6742
akkor biztos hülyeséget írnak és Te tudod a tutit :P bocs nem tudtam hogy szaki vagy de már látom...
Blade03-04-2010 12:41:05 // 6741
Van aki vesz új Alfát. Egy használt az használt, semmi köze egy új autóhoz. Te zokniból is használtat veszel?:) Mert az is harmad árba lehet egy újhoz képest:))
Grande puntót nem adnak 500k-ért, hanem háromszor annyiért... Már ha egy komoly hat dugattyús fékrendszert veszünk alapul. Egyébként kiváló egy jó tárcsa + betét szett is, ami max 150k.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.