cscs15-02-2019 12:26:07 //
114855
sziasztok!
meg tudnátok mondani, hogy ennek a szövet anyagnak mi a neve?
cserélném/javítanám a vezető ülést.
(amúgy ez egy 2008-as 159 sw 1.9 16v-ben van)
köszi!

Csabi15-02-2019 12:09:29 //
114854
"Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?"
Áh dehogy. Úgy, hogy törve volt a rugó, és alsó hangon is legalább 20mm-rel lejebb volt ( a hátulja) nem volt lényeges különbség a komfortérzetben. Most érzem az új rugókkal, hogy lágyabb, nyilván a törött rugóhoz képest...
Shadin15-02-2019 12:08:39 //
114853
Du. kiderül, megyek az emberhez és jól megrángatjuk, meg megnézzük, hogy a feszített toronymerevítő milyen mértékben szól bele a kerékdőlésbe, ha egyáltalán.
Az úgy már nagyobb meló :-(
Komolyan csodálom a kitartásod. És még itt pár cartársét.
Szurkolok, hogy sima külső összekötő legyen csak.
Macccy15-02-2019 11:47:05 //
114851
Nekem Bilstein B4 + Eibach PK elöl, hátul még gyári Shock + Eibach PK. Nem lobog a hátulja és azt se mondanám, hogy túl kemény. Nagy csöndben utazok, persze a szarabb aszfalt, úthiba már hallatszik, de nem ráz szét.
Shadin15-02-2019 10:38:34 //
114850
Telepakolva is stabil és marad elég komfort.
Az a baj, hogy lehet még jobb oldali axiál csukló is sőt akár kormánymű is :-(
azt nem csak utána futómű beállítás persze ha axiál... :)
Igen, az a bólogatás az fura nagyon, azt értem hánykódás alatt. Ha egyedül autózok (vagy csak elöl van utas), akkor nem vészes, leginkább fel sem tűnik. Ha viszont beülünk családilag, teli a csomagtartó, akkor már elég jól kiadja a vacakabb utakon.
Kormányösszekötőt cserélni gondolom nem akkora vész. :-)
Shadin15-02-2019 10:07:56 //
114846
Lányom is!
Shadin15-02-2019 10:07:45 //
114845
Emléxem :-)
hát igen az eibach + B8 ami erre gyárilag kéne, a gyári az inkább kamusport .. kanyarban elpattogós :( a pákozdi tesztkanyar jól kihozza a különbségeket :DDD
Shadin15-02-2019 09:54:11 //
114843
Nem vagyok mérvadó mert az egész keményebb ill. feszesebb, de nem baj mert kevésbé csapja oda a hasát, ha gyorsabban megyek fel vagy le egy fekvőrendőrre/ről. A Bilstein B8 vs. Ti kombó jobban lebegett mint a B8 vs. Eibach Pro-Kit (Bilstein B12), ez utóbbi feszesebb és jobban kihozza a különböző futómű alkatrészek lógását :-(
Én nem érzem kevésbé komfortosnak.Nem ráz jobban, sőt, sokkal inkább az aszfalthoz ragad, az egyenetlenséget is jobban tolerálja, nem billeg/bólogat a kasztni. Csak ne kopogna a kormányösszekötőm a jobb oldalon :-( Bár az inkább azóta szól amióta a toronymerevítőt beraktam. Viszont én a két típusú rugót nem vegyítettem...
Kiváncsi lennék, mert normál tereléssel nincs gond, de ha hátul sok a cucc, akkor hánykódik mint egy ladik a viharos tengeren. Nem ráz jobban hátul? Utasok nem panaszkodnak?
Shadin15-02-2019 09:09:08 //
114841
Így most megváltoztak az első-hátsó rugózási viszonyok :-)
Shadin15-02-2019 09:07:41 //
114840
Magasabb is, meg kevésbé érzékeny a terhelésre, meg kevésbé rugózik be-ki hullámvasúton.
A rugó keresztmetszettel ha jól rémlik, köbösen változik a rugóállandó. A terheletlen magasság különbség önmagában nem sokat mond. Ha beépítve, üresen kb azonos a magasság, akkor is terhelve kevesebbet fog leülni, szóval lehet előnye.
Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?
Haddel14-02-2019 22:30:07 //
114838
Yanit keresd.
Csabi14-02-2019 22:19:10 //
114837
Igazából teljesen mindegy, csak ne törjön :)
Csabi14-02-2019 22:17:53 //
114836
Hát ezért írtam, papíron -35mm( ha a TI -20, 330mm, akkor eibach 315mm -35) , de a valóságban, az erősebb rugó miatt magasabb...:)
Macccy14-02-2019 22:07:45 //
114835
Skacok, a vízszint jeladó az kinek a projektje is? Elolvasnám meg érdekelne a cucc, úgy emlékszem írtátok, hogy azt azért ajánlott berakni. Hol keressem?
Macccy14-02-2019 22:06:27 //
114834
Nem magasabb, csak attól lehet fentebb, mert a gyári már fáradt a 7-8-10 évek alatt. Spec alapján az Eibach ProKit piros elöl -30 mm (gyári Ti ugye -20 mm), hátul elvileg gyári Ti magasság. Én sajnos érzem is a különbséget a téli gumival, tavaly csere előtt még fel tudtam büntetlenül tolatni a járdára, most úgy látszik az az 1 centi már elég ahhoz, hogy ha "szemből" megyek, leér a segédkeret nagy csavarja, épppen.
Shadinnak meg a holland füvesek kiülték már a rugóit, amivel vette, annyit HotBox-oztak az alfában. Őnála azért lett magasabb a bódé :))
Csabi14-02-2019 21:52:05 //
114833
Hát, remélem nem nem sokat gondolkodtál ezen... :DD
Csabi, ezt ki kell deríteni... Vissza kéne szerelni a TI rugókat, lemérni, majd utána megint mehetnek vissza az Eibach-ok :DDD
Csabi14-02-2019 21:17:55 //
114831
Persze, csak mivel nem mértem ezért nem 100 :)
Ha a TI gyengébb rugó és pl. 5 centit nyom le rajta az autó súlya, míg az Eibach-on csak 2 centit, akkor simán lehet magasabb.
Csabi14-02-2019 20:53:49 //
114829
Kicserélődtek a hátsó TI rugók. A képeken jól látszik, hogy az eibach nem csak paramétereiben, hanem már ránézésre is egy erősebb rugó. Viszont magassága kisebb terheletlen állapotban , ennek ellenére beszerelve magasabb, mint a gyári TI volt(érzésre). Emelett Shadin tapasztalata is ez, hogy az eibach-al magasabb.
Paraméterek:
Eibach Pro:
magasság: 315mm
átmérő: 12,5mm
menetszám: ~8,5
Gyári TI:
magasság: 330mm
átmérő: 12mm
menetszám: ~7,5
Gyári TI vs Eibach Pro


Smith14-02-2019 20:40:08 //
114828
Itt van egy passat, fekete, kombi. Metál-hupikék felnikkel :D
Nem teszem meg! :) De nem bugyi rózsaszín volt hanem olyan homok barna de az árnyékolástól ilyen lett.
Laca6214-02-2019 19:33:05 //
114826
Ezt meg ne tedd !
Bugyirózsaszín egy Alfán ?
Okés!Köszi mindenkinek a válaszokat! :)
Alapvetően a szürke árnyalataival érdemes játszani. Világos szürke - sötét szürke - közel fekete, esetleg a szürkék kicsit kékesebb árnyalata. Én már nagyon sok mindent megnéztem, de igazából a felni színét nem szabad más színekhez igazítani, csak ezen a skálán érdemes vele mozogni. Minden más színtől bohóc lesz. Hagyjuk meg azt a japánoknak/távol-keletieknek.
Tocke14-02-2019 08:24:55 //
114823
Hááát, egy merdzsón jobban mutatna...
Még semmi baj! 2 órát szerkesztettem. 😉
Ez csak photoshop, igazából homok barát szerettem volna de az árnyékolás miatt lett ennyire fényes.
Marseus13-02-2019 21:51:34 //
114820
Ha fotoshop akkor még nem történt meg a baj:-))
Jól látom, hogy ez csak photoshop? Lehet, hogy majd nekem is szükségem lenne a skilljeidre, ha ilyeneket tudsz csinálni :D
Haddel13-02-2019 21:26:33 //
114818
Szerintem nem volt jó ötlet..Hány sört ittál a döntés előtt?😃
'''''13-02-2019 21:18:49 //
114817
Félve kérdezem,ha piros a belső akkor piros lenne?
Bocs,de én is nem-el szavaznék.
Jobban jártál volna,ha nem nyúlsz hozzá, bocs!
Marseus13-02-2019 21:14:26 //
114815
Tulajdonképpen ez milyen szín?

Szerintetek?Barna a belső ezért gondoltam erre a felnire!Szintén! :)
Marseus13-02-2019 19:41:53 //
114812
Most a tolató lámpál kussolt be de azt sem mondta 1 szóval sem:-))
Szóval még csak azt sem elhet mondani ,hogy a halódó xenon mindenhol ugyanazokat a tüneteket produkálja... Én azért örülnék, ha nem poltergeist-ot játszana a kocsi és nem béljóslással kéne kitalálni, hogy akkor most a xenon izzó beszart, hanem szólna, hogy mi a baja.
Nekem csak simán rózsaszínes árnyalata volt, nem kapcsolgatott összevissza. Én eddig csak erről hallottam, hogy ha rózsaszín kezd lenni, akkor csere. Nehogy kiírkálja nekem ezt is :-))) Sőt még sípoljon is hozzá :-D Egyébként hátul sem jelzi, ha csak a két szimpla világítás megy el. A kapu nyitás/csukás pont erre jó, olyankor látom, hogy minden rendben van e. Illetve feltűnik ha nem.
Shadin13-02-2019 07:14:23 //
114809
Arról nem is beszélve, hogy a navi nagyobb, a konzol borítást is kell cserélni a kerettel együtt, és egy GPS antennát is be kell kábelezz a tetőre.
Szintjelző: volt olyan autóm amiben nem volt. Úri huncutság mint a sávtartó :-DD
Az általad leírt halálból pont lehet látni :-)
Amúgy a "sima" halogént se jelzi, mert ott az érzékelő ellenálláson esőfeszültség csökkentené a fényerőt. Gyanúm hogy onnan örökölte a rendszert és ezért nincs felügyelet.
u.i.
Ha kiírná akkor meg az lenne a baj hogy mit írkál, hiszen világít még:-DD
Lol, ezzel a logikával felesleges az üzemanyagszint jelző, azt észreveszed, ha megáll alattad a kocsi :DDD
Ha nem kapcsolod fel vagy fényes nappal van, akkor nem veszed észre és este jön a meglepetés, miközben napközben már elugorhattál volna izzóért. Ráadásul a xenon nem is úgy hal meg, hogy egyszer csak vége, hanem hol ég, hol nem. És összevissza "kapcsolgatja", akár az átellenes oldalon lévő izzókat is. Jobb lenne, ha egyszerűen csak kiírná, hogy lehalt a xenon izzó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.