Na ezt nem tudtam, és igazából a programban sem láttam még táblát rá.
Gondolom az egr nyitással össze van kötve, nem külön vezérlődik, különben minden egr off-os autó befulladna. :-)
Forum >> 159
WarbiRunner (Gyuri)17-02-2019 21:25:52 // 114875
Szabister17-02-2019 21:18:58 // 114874
Az a baj,hogy nincs hibakód. Egr nem szorul már néztem. Mindenesetre köszönöm a segítésget.
Csabi17-02-2019 21:00:40 // 114873
Jaja a keresztben álló....Csak van olyan állapota amikor közbenső állapotban van.
Az EGR működésekor fojt-zár, hogy minél több kipuff tudjon visszaáramlani.
Az EGR működésekor fojt-zár, hogy minél több kipuff tudjon visszaáramlani.
WarbiRunner (Gyuri)17-02-2019 20:55:41 // 114872
Ez a szelep mit csinál egy dízelben?? Ez a leállításkor keresztbe álló
valami?
Vagy a swirl-ről van szó?
valami?
Vagy a swirl-ről van szó?
RomeoOne17-02-2019 20:14:09 // 114871
Milyen hibakódot dob? Elsőre azt mondanám, hogy simán csak vészmódba tette magát valami miatt.
Haddel17-02-2019 19:47:08 // 114870
Én is öentem ma egy kicsit itt a környéken,2 hete nem volt beindítva a gép,eléggé berozsdált a fék. De holnap megyek haza Budapestre,jó lesz már kicsit kocsikázni😃
Csabi17-02-2019 19:29:51 // 114869
A MESben pl szeretik máshogy megnevezni a végrehajtókat. A fojtószelep=áramláskorlátozó szelep , és fordítva. Szóval szerintem ez a helyzet itt is, a fojtószeleped 55% nyitottságú.
Egyébként ha lomha akkor javaslom elsőként az EGR-t megnézni...
Egyébként ha lomha akkor javaslom elsőként az EGR-t megnézni...
Zolibácsi17-02-2019 19:23:59 // 114868
Hétvégén le ugrottam Balatonra. Megjarattam a 159-et, borzasztóan jól megy :) volt egy szürke giulia is akivel együtt mentünk.
Szabister17-02-2019 18:54:50 // 114867
Sziasztok! Kis segítség kellene. A fojtószelep %-an milyen arányban áll a gázpedálal? Pár napja nagyon lomha lett az autó. Amíg nem ér rá a szerelő kicsit elkezdtem nyomozni. Lomhát úgy kell elképzelni gyakorlatilag úgy megy mintha szívó lenne. Turbo is csak 0.4barig tölt. Olyan mintha nem kapna elég levegőt a motor. Dpf tömődöttségem 42%. Ma megnéztem a fojtószelepet és az nem nagyon reagál a gázpedál lenyomására.

Alapjáraton is 5%-os nyitást ír és 14%-os gázpedál állásnál is.

Alapjáraton is 5%-os nyitást ír és 14%-os gázpedál állásnál is.
antonov17-02-2019 18:23:19 // 114866
Sziasztok!
Alapjáraton, 90 fokos víznél két hengernél 2-3, egynél pedig 1-2 közötti a korrekciós érték. Az nagyon durva? : )
Alapjáraton, 90 fokos víznél két hengernél 2-3, egynél pedig 1-2 közötti a korrekciós érték. Az nagyon durva? : )
Csabi17-02-2019 18:10:05 // 114865
Múltkor facebook hirdetésben láttam 23mm-es felszabályzott tárcsát. A kartárs eladásra hirdette... (28mm a gyári, a legkisebb megengedett 26mm, persze ebben van tartalék...)
"Minden tárcsának meg van a minimum vastagsága."
Mindig lesz olyan akit ez nem érdekel :)
"Minden tárcsának meg van a minimum vastagsága."
Mindig lesz olyan akit ez nem érdekel :)
berobbantam17-02-2019 17:53:25 // 114864
Szabadni szabad csak értelmetlen.Ha egyszer behullámosodott az elsô nagyobb fékezéskor ujra be fog.Ha meg csak elkolott akkor nem lehet szabályozni.Minden tárcsának meg van a minimum vastagsága.
Smith17-02-2019 13:12:39 // 114863
Azt írják, hogy nagyon drága, és ennyiért már akár új tárcsát is lehet venni. Vagy én értelmezem rosszul a szöveges részt. Meg azt is írja, hogy ha más okozza a rázást, akkor az új tárcsa kidobott pénz. De akkor ez a leszabályozás nem az?
Vannak, akik nem is hívei a szabályozásnak, sokfelől hallottam, hogy nem szabad.
Vannak, akik nem is hívei a szabályozásnak, sokfelől hallottam, hogy nem szabad.
αλφα17-02-2019 12:42:04 // 114862
Ha üt a fék, ráz a kormány...
https://youtu.be/pe62F_Jdals
https://youtu.be/pe62F_Jdals
Haddel17-02-2019 11:24:15 // 114860
Nálam még tél van😃
RomeoOne17-02-2019 11:05:46 // 114859
Mehet, csak az márciusi-áprilisi nagy havazáskor lesz majd szar :D
Smith17-02-2019 10:48:21 // 114858
Hey, most akkor itt a tavasz? Mehet fel a nyári???? :)
Szabister15-02-2019 14:46:52 // 114857
Nekem is ilyen van 🙂 Jobban tetszik mint a másik asszem az alfatex néven futott. Kiszakadt a vezetőülés?
pettinke15-02-2019 13:21:38 // 114856
annó úgy hívták a katalógusban, hogy "flokkolt szövet"
cscs15-02-2019 12:26:07 // 114855
sziasztok!
meg tudnátok mondani, hogy ennek a szövet anyagnak mi a neve?
cserélném/javítanám a vezető ülést.
(amúgy ez egy 2008-as 159 sw 1.9 16v-ben van)
köszi!

meg tudnátok mondani, hogy ennek a szövet anyagnak mi a neve?
cserélném/javítanám a vezető ülést.
(amúgy ez egy 2008-as 159 sw 1.9 16v-ben van)
köszi!

Csabi15-02-2019 12:09:29 // 114854
"Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?"
Áh dehogy. Úgy, hogy törve volt a rugó, és alsó hangon is legalább 20mm-rel lejebb volt ( a hátulja) nem volt lényeges különbség a komfortérzetben. Most érzem az új rugókkal, hogy lágyabb, nyilván a törött rugóhoz képest...
Áh dehogy. Úgy, hogy törve volt a rugó, és alsó hangon is legalább 20mm-rel lejebb volt ( a hátulja) nem volt lényeges különbség a komfortérzetben. Most érzem az új rugókkal, hogy lágyabb, nyilván a törött rugóhoz képest...
Shadin15-02-2019 12:08:39 // 114853
Du. kiderül, megyek az emberhez és jól megrángatjuk, meg megnézzük, hogy a feszített toronymerevítő milyen mértékben szól bele a kerékdőlésbe, ha egyáltalán.
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2019 11:57:52 // 114852
Az úgy már nagyobb meló :-(
Komolyan csodálom a kitartásod. És még itt pár cartársét.
Szurkolok, hogy sima külső összekötő legyen csak.
Komolyan csodálom a kitartásod. És még itt pár cartársét.
Szurkolok, hogy sima külső összekötő legyen csak.
Macccy15-02-2019 11:47:05 // 114851
Nekem Bilstein B4 + Eibach PK elöl, hátul még gyári Shock + Eibach PK. Nem lobog a hátulja és azt se mondanám, hogy túl kemény. Nagy csöndben utazok, persze a szarabb aszfalt, úthiba már hallatszik, de nem ráz szét.
Shadin15-02-2019 10:38:34 // 114850
Telepakolva is stabil és marad elég komfort.
Az a baj, hogy lehet még jobb oldali axiál csukló is sőt akár kormánymű is :-(
Az a baj, hogy lehet még jobb oldali axiál csukló is sőt akár kormánymű is :-(
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2019 10:26:19 // 114849
Tudom...
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2019 10:16:13 // 114848
azt nem csak utána futómű beállítás persze ha axiál... :)
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2019 10:13:55 // 114847
Igen, az a bólogatás az fura nagyon, azt értem hánykódás alatt. Ha egyedül autózok (vagy csak elöl van utas), akkor nem vészes, leginkább fel sem tűnik. Ha viszont beülünk családilag, teli a csomagtartó, akkor már elég jól kiadja a vacakabb utakon.
Kormányösszekötőt cserélni gondolom nem akkora vész. :-)
Kormányösszekötőt cserélni gondolom nem akkora vész. :-)
Shadin15-02-2019 10:07:56 // 114846
Lányom is!
Shadin15-02-2019 10:07:45 // 114845
Emléxem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2019 09:57:14 // 114844
hát igen az eibach + B8 ami erre gyárilag kéne, a gyári az inkább kamusport .. kanyarban elpattogós :( a pákozdi tesztkanyar jól kihozza a különbségeket :DDD
Shadin15-02-2019 09:54:11 // 114843
Nem vagyok mérvadó mert az egész keményebb ill. feszesebb, de nem baj mert kevésbé csapja oda a hasát, ha gyorsabban megyek fel vagy le egy fekvőrendőrre/ről. A Bilstein B8 vs. Ti kombó jobban lebegett mint a B8 vs. Eibach Pro-Kit (Bilstein B12), ez utóbbi feszesebb és jobban kihozza a különböző futómű alkatrészek lógását :-(
Én nem érzem kevésbé komfortosnak.Nem ráz jobban, sőt, sokkal inkább az aszfalthoz ragad, az egyenetlenséget is jobban tolerálja, nem billeg/bólogat a kasztni. Csak ne kopogna a kormányösszekötőm a jobb oldalon :-( Bár az inkább azóta szól amióta a toronymerevítőt beraktam. Viszont én a két típusú rugót nem vegyítettem...
Én nem érzem kevésbé komfortosnak.Nem ráz jobban, sőt, sokkal inkább az aszfalthoz ragad, az egyenetlenséget is jobban tolerálja, nem billeg/bólogat a kasztni. Csak ne kopogna a kormányösszekötőm a jobb oldalon :-( Bár az inkább azóta szól amióta a toronymerevítőt beraktam. Viszont én a két típusú rugót nem vegyítettem...
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2019 09:44:39 // 114842
Kiváncsi lennék, mert normál tereléssel nincs gond, de ha hátul sok a cucc, akkor hánykódik mint egy ladik a viharos tengeren. Nem ráz jobban hátul? Utasok nem panaszkodnak?
Shadin15-02-2019 09:09:08 // 114841
Így most megváltoztak az első-hátsó rugózási viszonyok :-)
Shadin15-02-2019 09:07:41 // 114840
Magasabb is, meg kevésbé érzékeny a terhelésre, meg kevésbé rugózik be-ki hullámvasúton.
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2019 08:44:01 // 114839
A rugó keresztmetszettel ha jól rémlik, köbösen változik a rugóállandó. A terheletlen magasság különbség önmagában nem sokat mond. Ha beépítve, üresen kb azonos a magasság, akkor is terhelve kevesebbet fog leülni, szóval lehet előnye.
Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?
Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?
Haddel14-02-2019 22:30:07 // 114838
Yanit keresd.
Csabi14-02-2019 22:19:10 // 114837
Igazából teljesen mindegy, csak ne törjön :)
Csabi14-02-2019 22:17:53 // 114836
Hát ezért írtam, papíron -35mm( ha a TI -20, 330mm, akkor eibach 315mm -35) , de a valóságban, az erősebb rugó miatt magasabb...:)
Macccy14-02-2019 22:07:45 // 114835
Skacok, a vízszint jeladó az kinek a projektje is? Elolvasnám meg érdekelne a cucc, úgy emlékszem írtátok, hogy azt azért ajánlott berakni. Hol keressem?
Macccy14-02-2019 22:06:27 // 114834
Nem magasabb, csak attól lehet fentebb, mert a gyári már fáradt a 7-8-10 évek alatt. Spec alapján az Eibach ProKit piros elöl -30 mm (gyári Ti ugye -20 mm), hátul elvileg gyári Ti magasság. Én sajnos érzem is a különbséget a téli gumival, tavaly csere előtt még fel tudtam büntetlenül tolatni a járdára, most úgy látszik az az 1 centi már elég ahhoz, hogy ha "szemből" megyek, leér a segédkeret nagy csavarja, épppen.
Shadinnak meg a holland füvesek kiülték már a rugóit, amivel vette, annyit HotBox-oztak az alfában. Őnála azért lett magasabb a bódé :))
Shadinnak meg a holland füvesek kiülték már a rugóit, amivel vette, annyit HotBox-oztak az alfában. Őnála azért lett magasabb a bódé :))
Csabi14-02-2019 21:52:05 // 114833
Hát, remélem nem nem sokat gondolkodtál ezen... :DD
RomeoOne14-02-2019 21:30:23 // 114832
Csabi, ezt ki kell deríteni... Vissza kéne szerelni a TI rugókat, lemérni, majd utána megint mehetnek vissza az Eibach-ok :DDD
Csabi14-02-2019 21:17:55 // 114831
Persze, csak mivel nem mértem ezért nem 100 :)
RomeoOne14-02-2019 21:14:10 // 114830
Ha a TI gyengébb rugó és pl. 5 centit nyom le rajta az autó súlya, míg az Eibach-on csak 2 centit, akkor simán lehet magasabb.
Csabi14-02-2019 20:53:49 // 114829
Kicserélődtek a hátsó TI rugók. A képeken jól látszik, hogy az eibach nem csak paramétereiben, hanem már ránézésre is egy erősebb rugó. Viszont magassága kisebb terheletlen állapotban , ennek ellenére beszerelve magasabb, mint a gyári TI volt(érzésre). Emelett Shadin tapasztalata is ez, hogy az eibach-al magasabb.
Paraméterek:
Eibach Pro:
magasság: 315mm
átmérő: 12,5mm
menetszám: ~8,5
Gyári TI:
magasság: 330mm
átmérő: 12mm
menetszám: ~7,5
Gyári TI vs Eibach Pro


Paraméterek:
Eibach Pro:
magasság: 315mm
átmérő: 12,5mm
menetszám: ~8,5
Gyári TI:
magasság: 330mm
átmérő: 12mm
menetszám: ~7,5
Gyári TI vs Eibach Pro


Smith14-02-2019 20:40:08 // 114828
Itt van egy passat, fekete, kombi. Metál-hupikék felnikkel :D
alfa155gyuri14-02-2019 19:59:49 // 114827
Nem teszem meg! :) De nem bugyi rózsaszín volt hanem olyan homok barna de az árnyékolástól ilyen lett.
Laca6214-02-2019 19:33:05 // 114826
Ezt meg ne tedd !
Bugyirózsaszín egy Alfán ?
Bugyirózsaszín egy Alfán ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
812
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?