Várjál! Mondom csomó mindent nem számoltam! Rugók törve voltak, új gyáriak. Két agycsapágy, felső lengőkarok. Azért ez nem úgy van ahogy mondod. Rendszeres karbantartással es odafigyelő vezetési stílussal, sok minden megelőzhető. Ha motorral nem lett vona a gond semmi bajom nem lenne, mert a többi hozzátartozik az autó üzemeltetéséhez. Nekem hengerfejes autót adtak el, kipasztázva, igazából senki nem vette ezt észre. 15 ezret el is ment, az a gány belement a hengerekbe szétb...ta a hengerfalat. Ez nem normális dolog volt? Kérdem én, mi jöhet ez után? Egy kuplung csere nem hiba (az enyém automata, hidd el ez az automata váltó jobb mint a 159-es kézi váltói). Féktarcsa? Elől, hátul szinte új féktárcsák vannak? Szívósor? Új van benne vagyis 50 ezret mentem vele. A szenzorok vagy Egr benne van a pakliban, de nem milliós tétel. Igen, ezekre az autókra költeni kell, de ne mondd, ha új hf van, akkor ujra emészthetetlen összegeket költeni. Én nem befecskendezőről vagy légtömeg mérőről beszéltem, hanem új motorról, és arról hogy olyat vállaltak el (Szakáll) amit már köztudott hogy nem lehet felújítani. Fél év garanciát vállaltak rá, tudták hogy annyit elmegy a felújított hf. Kétszer fizettem meg ugyanazt. Ez nem az én saram!
Nem adom el az autót, mert most olyan, hogy szerkezetileg, műszakilag a top-on van. Ezt Csöri is megmondta.
Forum >> 159
Giuntini08-08-2018 16:55:50 // 110890
Zolibácsi08-08-2018 16:36:05 // 110889
Első futómű fék tavaly lett meg csinálva. Karácsonykor új Gtb2056v plusz lendkerék és Kevlar kuplung. Épp 3000 km-t ha mentek
RomeoOne08-08-2018 16:22:41 // 110888
És pont ezért nem is tartom tévedésnak Zolibácsi álláspontját, hogy eladja. Később is sok pénzét vinné még el.
RomeoOne08-08-2018 16:21:06 // 110887
Ez a hatalmas tévedés pedig. Erre ugyanúgy sokat kell költeni majd mindig. Ha nem is ennyit, nem biztos, hogy sokkal kevesebbet. Majd futómű csere, váltó csere, egyéb bizbaszok, ezen semmi sem olcsó. Ennek ilyen a fenntartása. Az egy nagyon téves hozzáállás, hogy majd egyszer ráköltök sokat, utána nem kell. Mindig kell, csak hullámzik, hogy sokat vagy nagyon sokat.
Giuntini08-08-2018 16:12:28 // 110886
Erről mi sokat beszéltünk! Tulajdonképpen most már az autón motorral kapcsolatosan nem lehet hiba. Nagy jótevő vagy valakivel, mert kap egy olyan autót, amire a fődarabokra már nem kell költeni. Azért vadiúj hengerfejjel nem árulnak autót. Nekem is a hengerfej és a hozzá tartozó dolgok 500 ezerbe vannak, és ne beszéljünk a másfél milliós komplett motorgenerálról, majd 50 ezer km múlva a felújított hf a hegesztés mellett megrepedt. Vajon ez kinek a sara? Én is kicseréltem rajta mindent, hűtő, új csövek, mellette fél évig az autó ismét mozgásképtelen lett.
Nem mertem igazán összeadni a költségeimet de:
Motorgenerál közel 1,5 millió, hiszen csak a blokk maradt meg, meg a hf lett felújítva, most már az is vadiúj.
Turbó felújítás szereléssel és olajcserével 200 ezer.
Hűtő, termosztát, kiegyenlítő tartály, csövek meg egyebek a végén 200 ezer.
Az ismetelt hf hiba új hf-el 550 ezer mindenestül.
Ez így cirka 2.5 millió. Az autót 2,5 millióért vettem 5 éve, azóta csak költöttem és költöttem. Nem számolom a vadiúj Michelineket, a téli Alpin gumikat, a felniket, olajcseréket, féktárcsákat. Én már nem is tudom, hogy mennyiben van ez az autó...
Ezt nem lehet eladni, de őszintén mondom, nem is akarom... Most már csak autózni akarok vele!!!
Nem mertem igazán összeadni a költségeimet de:
Motorgenerál közel 1,5 millió, hiszen csak a blokk maradt meg, meg a hf lett felújítva, most már az is vadiúj.
Turbó felújítás szereléssel és olajcserével 200 ezer.
Hűtő, termosztát, kiegyenlítő tartály, csövek meg egyebek a végén 200 ezer.
Az ismetelt hf hiba új hf-el 550 ezer mindenestül.
Ez így cirka 2.5 millió. Az autót 2,5 millióért vettem 5 éve, azóta csak költöttem és költöttem. Nem számolom a vadiúj Michelineket, a téli Alpin gumikat, a felniket, olajcseréket, féktárcsákat. Én már nem is tudom, hogy mennyiben van ez az autó...
Ezt nem lehet eladni, de őszintén mondom, nem is akarom... Most már csak autózni akarok vele!!!
_Ata_08-08-2018 15:39:09 // 110885
Tud valaki profi klímást ajánlani Pesten vagy közelében? Olyat, aki akár a klímakompresszor kiszerelésétől sem riad vissza :)
Zolibácsi08-08-2018 15:33:05 // 110884
A hengerfej az érdekes, biztos vagyok benne hogy a szar viztartaly vissza térő ágának letorese miatt lett az. Sajnos ez az a hiba amit nagyon nehezen lehet ki szűrni. Érdemes tartályt cserélni mert elég nagy hőnek van kiteve és egyszerűen el öregszik. Aztán ott van az a konstrukciós hiba hogy sem vízszint jelző nincs a kocsiban, sem a belső hőmérő nem mutat semmit csak 0-90-vagy piros nincs átmenet. És csak akkor szól ha hiányzik a kocsiból 5 liter víz. Ami autópályan egy szempillantas alatt tűnik el. Ez a kocsi annyira el tünteti a saját hibáit hogy csak akkor veszed észre amikor már nyakig ér a szar és lötykölik.
RomeoOne08-08-2018 15:04:49 // 110883
Mondjuk, ha akkor eladod, akkor elég sokat spóroltál volna, max őt ütötte volna meg a guta, hogy egyből hengerfejes lett a kocsi.
Zolibácsi08-08-2018 14:49:50 // 110882
Az a vevő érdekes figura volt. Járó motornál letekerte az olaj sapkát és látott valami minimális kartergazt. Azt mondta neki az alfa gyárban dolgozó embere hogy ezeknél nem szabad hogy kartergaz legyen. Bolintottam és ott hagytam őket.
RomeoOne08-08-2018 14:43:32 // 110881
Csak nehogy úgy járj azzal az árral, mint a múltkor. Mikor nem adtad a vevőnek, mert kevesebbet adott volna, aztán kis idő múlva az akkor adott ár alatt hirdetted már :)
Zolibácsi08-08-2018 14:10:22 // 110880
Van mellette egy Giulietta és vettem egy puntót. Az esetek 90% ban 10 km-re kozlekedek egy bölcsi közbe iktatasaval. Felesleges egy 250 lóerős dízellel állnom a soroksarin a dugóban reggelente. Néha megyek talán egyhuzamban 30 kilométert is. És pár havonta megyek 150 km nel többet is. Tehát ha messzebb megyek akkor giuliettaval teszem. Punto meg a városi mindennapi nyuzasra. Mióta nálam van és hogy minden úgy működjön ahogy kell, el költöttem kb 2.5 misit rá. Apróbb dolgokat nem számolva.
Szóval 3. Autónak luxus lenne fenn tartani. Meg lassan költözni szeretnénk. Amit rá költöttem, vissza kapni már nem fogom. Van a fejemben egy ár amiért oda adom. Alatta nem.
Sajnos a költözési hajlam erősebb mint hogy álljon a garázsban egy ilyen autó.
Szóval 3. Autónak luxus lenne fenn tartani. Meg lassan költözni szeretnénk. Amit rá költöttem, vissza kapni már nem fogom. Van a fejemben egy ár amiért oda adom. Alatta nem.
Sajnos a költözési hajlam erősebb mint hogy álljon a garázsban egy ilyen autó.
Liquid08-08-2018 13:24:05 // 110879
Igen, ez egy jó kérdés... Ilyenkor a legnagyobb bukó eladni.
droberto08-08-2018 13:23:13 // 110878
Nem értem, miért adod, el ha ennyit ráköltve faszán megcsinálod!?!
tirex08-08-2018 12:54:50 // 110877
Tényleg félreértettem, bocs. Nem alkudozok, én nem írtam árat csak annyit hogy az nekem sok arra hogy szintén porosodjon. Valaki majd megveszi előbb-utóbb.
Roll198308-08-2018 12:32:00 // 110876
Nem értette félre, csak ügyesen alkudozik! :D :D
Shadin08-08-2018 12:07:33 // 110875
Félreérthetően fogalmaztam, bocsika, úgy gondoltam, hogy egy gagyi végű utángyártottat már annyiért is kapsz. Én valamivel többet kérnék érte.
tirex08-08-2018 10:06:08 // 110874
Ha neked így megéri küldheted. Ha az emilemre küldesz egy számlaszámot átutalom a pénzt.
Shadin08-08-2018 09:57:31 // 110873
Ez elvileg egy sport dob, nem az a lényeg, hogy néz ki, hanem hogyan szól ;-)
Ha a gyári helyett akarsz tarcsit, akkor persze igazad van 2x20k plusz posta :-)
Ha a gyári helyett akarsz tarcsit, akkor persze igazad van 2x20k plusz posta :-)
tirex08-08-2018 09:09:01 // 110872
Kössz hogy segítenél de nem kell felszerelni mert tartaléknak vettem volna mert amik fent vannak azokat 5-6 éve raktuk fel.Gondoltam a garázsban eláll, de 70ért hajlítanak 2 dobot és fel is rakják. Persze nem olyat mint amit kínálsz de a kocsi alatt semmi jelentősége.
'''''08-08-2018 09:08:47 // 110871
Na tessék!Először fejezd be a 159-et! :-)))
Shadin08-08-2018 06:27:24 // 110870
Addig is megyek Nagypateszen leömlő tőcsavart ragasztani :-)
Shadin08-08-2018 06:24:42 // 110869
Nitro-ból elég egy is, azért nagyon nem akarom alázni...
Mehetek rükvercben?
Mehetek rükvercben?
Shadin08-08-2018 06:23:47 // 110868
Megoldható, 4-2-1 leölőt meg lehet jól mókolni.
Liquid07-08-2018 22:55:28 // 110867
meg nitrót, kettőt :D
gecsa07-08-2018 22:27:04 // 110866
Az kevés. Kettő kell, hogy kiegyenlített legyen a helyzet.
Vittorio15907-08-2018 21:47:59 // 110865
Shadin07-08-2018 21:29:05 // 110864
Rakok rá egy turbót...
'''''07-08-2018 21:20:09 // 110863
Ha az segít! :-)
Shadin07-08-2018 20:19:31 // 110862
145-tel megyek h színben passzoljon 😁
'''''07-08-2018 19:56:07 // 110861
Na majd KUL-on bizonyíthatsz! :-)))
Giuntini07-08-2018 19:20:10 // 110860
Elértjük... Nem drámát értettem én, hanem hihetetlen vehemenciát, magától értődő helyzetmegoldást. Pont ez a lényeg, hogy itt nincs dráma. Egy 5-ös BMW-ben sincs dráma, meg egy E Merciben sem.
Shadin07-08-2018 18:47:41 // 110859
113k-ért vettem, használt és útban is van, 70k! Segítek a szerelésben :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2018 18:15:23 // 110858
Én a fejleszakítást nem érzem :-) Azt a lentebb beköszönő úriember PAD... rendszámú autójában lehet érezni :-) De még egy Giulietta Multiar is nagyobb drámának érződik. A 159-ben inkább olyan "fénysebességre kapcsolós" feeling. Semmi durva erőhatás, csak úgy elkezd elmosódni a táj, nagyon közelednek a dolgok az úton, ilyesmi.. Közben minden olyan higgadt, felmérhető marad, nem érzem azt, hogy húú de elkap a gépszíj. Igazából soha fogalmam sincs arról sem, hogy hányasban lépek oda, nagyjából arra sem, hogy meddig sikerült felgyorsulni. Ha nem nézek le a műszerre, nincs viszonyítási pont. Bármennyivel megy, ugyanennyivel kanyarodik is és bármekkorát fékez.
Ma sikerült az anyós főztjét kicsit kilögybölni az edényzetből.. elértem egy zöldet. Három számjegyű lett a kanyarvétel mire észrevettem X-)
Arra figyeltem fel, hogy mögöttem egy Oktáv megindul, majd a kanyar előtt hatalmasat fékez, aztán nagyon dől, és a szomszéd sávba érkezik. Na ekkor lett gyanús, hogy lehet hogy gyorsan megyek :-) Jó volt a zene, zöld a lámpa... És még volt időm a visszapillantóban végignézni más szenvedését. :-) Tényleg nem tudom hogy csinálja ez az autó, hogy mindig marad idő ilyen unaloműzésekre. Előzés közben, kanyarban, bárhol.
Ma sikerült az anyós főztjét kicsit kilögybölni az edényzetből.. elértem egy zöldet. Három számjegyű lett a kanyarvétel mire észrevettem X-)
Arra figyeltem fel, hogy mögöttem egy Oktáv megindul, majd a kanyar előtt hatalmasat fékez, aztán nagyon dől, és a szomszéd sávba érkezik. Na ekkor lett gyanús, hogy lehet hogy gyorsan megyek :-) Jó volt a zene, zöld a lámpa... És még volt időm a visszapillantóban végignézni más szenvedését. :-) Tényleg nem tudom hogy csinálja ez az autó, hogy mindig marad idő ilyen unaloműzésekre. Előzés közben, kanyarban, bárhol.
tirex07-08-2018 18:14:42 // 110857
A tökömet! Milyen eladás ez? Mondd hogy mennyi az annyi és eldöntöm kell-e. :)
Shadin07-08-2018 18:04:07 // 110856
Bocs, eltévesztettem, PAD772-t akartam írni!
Giuntini07-08-2018 17:44:34 // 110855
Nekem nincs semmiféle hiányérzetem! Olyan brutálisan lehet előzni, hogy leszakítja a fejedet. Csak azt látod, ez méh símán belefér. Az baló igaz, hogy egy ilyen manővert is abszolút eleganciával, vagy mondhatom úgy is hogy felsőbbrendűséggel abszolvál. El nem tudom képzelni, mit mondhatnak a megelőzöttek. "Nezd már hogy nyomja neki, vagy nezd az állatját", mikor valójánan nem is nyomom neki. Ha tudná, hogy 4. vagy 5. fokozatban lépek oda, elképednének. Van itt nyomaték.
'''''07-08-2018 17:02:41 // 110854
Nem ez a rendszámom! :-)))
Shadin07-08-2018 16:44:17 // 110853
Amennyit szórsz, csak ne emlékeztessen a jelenléte :-)
tirex07-08-2018 16:40:41 // 110852
Mennyi szotyi kellene érte?
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2018 16:07:50 // 110851
Nekem is ki kéne, de benzinest. 5 hengeres dízelből egyszerűen nem menne visszaülni. Néha a TD is tud fájni :-)
Amúgy pont valami NSS rendszámú szürkés, barnás árnyalatú Julissal akadtam össze az M3-mason, onnan tudom, hogy hogy megy. Gödöllőnél aztán kisorolt és látványos lendülettel letért.
Amúgy pont valami NSS rendszámú szürkés, barnás árnyalatú Julissal akadtam össze az M3-mason, onnan tudom, hogy hogy megy. Gödöllőnél aztán kisorolt és látványos lendülettel letért.
Shadin07-08-2018 15:54:48 // 110850
csokagm07-08-2018 15:14:42 // 110849
Nekem chippelve ia van szóval erosebbnek kene lennie:)
Egyebkent most néztem 100-180as videót es kb 3 mpel gyorsabb vagyok mint a youtubeon fellelhető giulias videók. Tehát tényleg az erzeksuervek csapnak be:)
Azert baromi jó érzés volt na. Ez hiányzik kicsit hogy ugy érezzem de megyek bmeg.:)
Szóval mindenkinek igaza volt az érzés csapott be, de a válto az baromi jo!
Egyebkent most néztem 100-180as videót es kb 3 mpel gyorsabb vagyok mint a youtubeon fellelhető giulias videók. Tehát tényleg az erzeksuervek csapnak be:)
Azert baromi jó érzés volt na. Ez hiányzik kicsit hogy ugy érezzem de megyek bmeg.:)
Szóval mindenkinek igaza volt az érzés csapott be, de a válto az baromi jo!
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2018 14:04:33 // 110848
Biztos az érzet is más. A 159-ben nem érzed a menést annyira. A 2.4 chipelve fog rendesen menni, anélkül megmaradna a hiányérzet. Chipelve már néha átjön a menés érzet, de nem szakítja le a fejed. Csak annyit veszel észre, hogy a nevezett 180 lovas dög nem bírja szusszal, kezd összemenni a tükörben (tapasztalat). Elveszed 200-nál és elbizonytalanodsz, hogy most nyomta? Nem nyomta? Mire végiggondolod, elhúz melletted 200-zal és letúr mindenkit a belsőből. Akkor nyomta :-D
Shadin07-08-2018 13:57:41 // 110847
Újra ki kellene egyet próbálnom, mert emlékeim szerint az exem érzésre ratyira verte az NSS224-et, de akkor azt kaptam a cartársaktól, hogy nem nőttem fel egy jó hátsókerekes autóhoz :-)
Zolibácsi07-08-2018 13:16:47 // 110846
Szintén zenész. Nekem ma lesz kész a kocsim elvileg. Karácsony óta mentem vele 3000 km-t és 1,5 millióba van. KB mindent kicseréltem. Szóval eladó lesz nyár végével ha érdekel valakit. Telefonon minden kérdésre válaszolok, ha hivtok.
Giuntini07-08-2018 13:11:14 // 110845
A súlykülönbség a dolog nyitja. Meg ott van az a 10 ló! Meg a hátsókerekhajtás is hozzátesz.
Én vezettem a 180 lovasat, nagyon meggyőzött, kivéve a motort. Egyszerűen borzalmas az a kopácsoló hang. Mondják autópályán kisimul, de alapjáraton, varosi használatban visszataszító. Ugyanúgy mint egy 320d-ben. Mikor visszaültem az én 2,4-embe, felüdülés volt. Shadin egyébként nem érezte gyengébbnek az ő 2,0-ájánál sőtt... A 2,4 más. A hangja miatt is sokkal kellemesebb mint a 180 lovas Julis. Én Giuliából csakis benzint vennék.
2,4-et most már nem javasolnék! Nagyon nagy rizikó! Nagy részük, a fiatalabb 2010-esek is 200 ezer körül járnak. Sajnos már azt lehet mondani, hogy hengerfej előtt vagy után vannak. Ha megcsinálták, hogy csinálták meg... Felújítják a hf-et és eladják? Garantált az ismételt hf repedés. Én ezt az utat megjártam.
Én vezettem a 180 lovasat, nagyon meggyőzött, kivéve a motort. Egyszerűen borzalmas az a kopácsoló hang. Mondják autópályán kisimul, de alapjáraton, varosi használatban visszataszító. Ugyanúgy mint egy 320d-ben. Mikor visszaültem az én 2,4-embe, felüdülés volt. Shadin egyébként nem érezte gyengébbnek az ő 2,0-ájánál sőtt... A 2,4 más. A hangja miatt is sokkal kellemesebb mint a 180 lovas Julis. Én Giuliából csakis benzint vennék.
2,4-et most már nem javasolnék! Nagyon nagy rizikó! Nagy részük, a fiatalabb 2010-esek is 200 ezer körül járnak. Sajnos már azt lehet mondani, hogy hengerfej előtt vagy után vannak. Ha megcsinálták, hogy csinálták meg... Felújítják a hf-et és eladják? Garantált az ismételt hf repedés. Én ezt az utat megjártam.
Roll198307-08-2018 13:02:14 // 110844
Én a helyedben a 2.0-t nem cserélném 2.4-re.
Laczkog07-08-2018 12:51:23 // 110843
Ahha az akkufesz jó tippnek tűnik, az akku elég harmatos, valószínűleg a tél elviszi.
Köszönöm a tippet, meg az EGR szelepeset is kipróbálom.
Köszönöm a tippet, meg az EGR szelepeset is kipróbálom.
csokagm07-08-2018 12:24:56 // 110842
Tegnap egy kollegam jóvoltából vezethettem egy 180 lovas giuliat. Fantasztikisan ment. Gyakorlatilag 0 turbolyuk. 10 loero különbség van az övé illetve az enyém között raadasul az enyém meg van írva de mégis mintha 50el tobb lenne mint az enyém. Ez normális vagy az enyemmel van probléma? Remelem nem.
De mivel Giuliara most nem telik elgondolkodtam a 2.4en a 2.0 helyett...
De mivel Giuliara most nem telik elgondolkodtam a 2.4en a 2.0 helyett...
yani🍀07-08-2018 12:19:26 // 110841
A hillholder, ABS, menetstabilizáló az lehet egy pillanatra leső akkufesz miatt is.
Érdemes indítózás közben rámérni!
A torpanást akár a megtapadt EGR is okozhatja. Pityukoma javasolta anno, hogy ilyenkor néhány gáz le-full gáz ciklus is segíthet, az jól megmozgatja a szelepet.
Érdemes indítózás közben rámérni!
A torpanást akár a megtapadt EGR is okozhatja. Pityukoma javasolta anno, hogy ilyenkor néhány gáz le-full gáz ciklus is segíthet, az jól megmozgatja a szelepet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
511
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?