Kb. az lesz az.
Eibach
Forum >> 159
Shadin08-05-2018 18:50:03 // 108397
Balaska8808-05-2018 18:42:42 // 108396
Sziasztok!
Emlékezhetek arra, hogy volt itt a fórumon arról szó pár hónapja, hogy a gyári ti rugó kiváltható eibach-al?
És ha igen, akkor ez e az a rugó:
https://m.autoalkatreszonline24.hu/eibach/7431367
Előre is köszi, ha valaki tudja :)
Emlékezhetek arra, hogy volt itt a fórumon arról szó pár hónapja, hogy a gyári ti rugó kiváltható eibach-al?
És ha igen, akkor ez e az a rugó:
https://m.autoalkatreszonline24.hu/eibach/7431367
Előre is köszi, ha valaki tudja :)
Smith08-05-2018 14:18:06 // 108395
Szergej08-05-2018 11:51:12 // 108394
Köszi. Rendelek ilyen sprayt elsőkörbe,aztán kiderül.:-)
droberto08-05-2018 11:46:28 // 108393
A Bernernek van porlasztó kiszedő spray-je. Zsu.
Áztasd akár egy hétig. Hajlítgasd, csavargasd.
Sanszos, hogy berohadt a szénacél ház az alu HF-be.
Ha ez így van akkor marad a szétszedés a spec menetadapter + húzószár. Ezt vagy menetes orsóval húzod ki, vagy hidraulikával vagy hokikalapáccsal. Ez utóbbi egy továbbfejlesztett változata a rugós pneumatikus fej.
A motormosás hátrányai...
Áztasd akár egy hétig. Hajlítgasd, csavargasd.
Sanszos, hogy berohadt a szénacél ház az alu HF-be.
Ha ez így van akkor marad a szétszedés a spec menetadapter + húzószár. Ezt vagy menetes orsóval húzod ki, vagy hidraulikával vagy hokikalapáccsal. Ez utóbbi egy továbbfejlesztett változata a rugós pneumatikus fej.
A motormosás hátrányai...
Szergej08-05-2018 10:41:51 // 108392
Üdv. Hétvégén nekiáltam tűzkarikákat cserélni. Pici kifújás miatt. Háromnál nem volt gond,illetve egynél újramartam a fészket. De egy porlasztó nem jön ki. Áztassam fékolajjal? Ötlet?
droberto08-05-2018 00:02:16 // 108391
Köszi, hogy leírtad és megosztottad velünk. :)
droberto07-05-2018 23:18:01 // 108389
Sajnos nem az. A sokat pályázó elhanyagolt példányok már néhány éves korukban tudnak/elkezdtek rozsdásodni.
A kritikus részek:
- a küszöb eleje és vége (kőfelverődés)
- A küszöb gumidugóinál körbe a lemez éle.
- Az első kerékjáratoknál a felső lengőkar alatt.
- A testkábelek környezetében.
- Az alján és a kerékjáratokban az összes ponthegesztés.
- Üa. töltő nyílás alatt.
- Hátsó vonószem körül.
... stb.
A KTL alapozás elég tréhül sikeredett.
A kritikus részek:
- a küszöb eleje és vége (kőfelverődés)
- A küszöb gumidugóinál körbe a lemez éle.
- Az első kerékjáratoknál a felső lengőkar alatt.
- A testkábelek környezetében.
- Az alján és a kerékjáratokban az összes ponthegesztés.
- Üa. töltő nyílás alatt.
- Hátsó vonószem körül.
... stb.
A KTL alapozás elég tréhül sikeredett.
Piritu - 1.000.00007-05-2018 22:00:34 // 108388
Kell hogy legyen, mert sokan emlegették itt a fórumon, hogy a műanyag csavar nem az igazi erre a célra...
gecsa07-05-2018 21:58:38 // 108387
Van légtelenítő a hűtőn, vagy valahol a körben?
Liquid07-05-2018 21:55:58 // 108386
Ahogy Piritu mondja, meg úgy általában is, bármely hiba esetén szakember:) Ezesetben olyan aki klímára specializálódott.
Piritu - 1.000.00007-05-2018 21:52:31 // 108385
én elvinném egy klímáshoz. De nem olyanhoz, amelyik csak tölteni tud.
Piritu - 1.000.00007-05-2018 21:51:20 // 108384
A feleségem OFF Minije olaszból van - a steet view-ban még látható a ház előtt a kocsi - valami hihetetlenül ép. Az alján fényesek(!) a csavarok.
szelod907-05-2018 21:50:20 // 108383
[Klíma]
Sziasztok! Egy hete töltöttem klímát, ami jól is bírta idáig. Terhelésre elkezdett zúgni, csapágy hangja lett. Ráadásul még a klíma se nyom hideget már. Alánéztem és elfolyt az olaj lent. A kompresszornál futó vastag csövön láttam friss olajat, de az a cső nem látom, hogy lyukas lenne. Esetleg van tippetek, hogy mit kezdjek vele?
Sziasztok! Egy hete töltöttem klímát, ami jól is bírta idáig. Terhelésre elkezdett zúgni, csapágy hangja lett. Ráadásul még a klíma se nyom hideget már. Alánéztem és elfolyt az olaj lent. A kompresszornál futó vastag csövön láttam friss olajat, de az a cső nem látom, hogy lyukas lenne. Esetleg van tippetek, hogy mit kezdjek vele?
Roll198307-05-2018 21:23:24 // 108382
Enyém Svájcból jött, be merjek nézni a küszöb alá? :D Svájcban vajon sózzák az utakat vagy más anyagot használnak? Szét kell néznem a neten.
Szabister07-05-2018 21:23:08 // 108381
Igen német volt. Én vagyok a második tulaja.
Roll198307-05-2018 21:19:38 // 108380
Nagyon durván nézett ki.
Piritu - 1.000.00007-05-2018 20:03:44 // 108379
Szerintem a 3 évente új autót vásárló németet érdekli ez? Rohadtul nem. Még olyan szinten se, hogy amikor szembesítettem vele, hogy a markom tele a küszöb alól kiszedett rozsdával rámondja, hogy az rozsda. "Nincs annak semmi baja, tegnap is mentem vele" volt a válasz.
Piritu - 1.000.00007-05-2018 20:00:52 // 108378
WarbiRunner (Gyuri)07-05-2018 18:02:11 // 108377
A jtd-nek az alja, küszöb része csúnyábban öregedett. A TD-mnek meg a sárvédő sarka és az ajtók alja indult el jobban. A különbség nem biztos hogy az évjárat miatt van. Azért a jtd-nek nem volt tető sem a feje fölött még, és beton sem alatta. Hiába mostam, nem ugyanaz, mint mikor védett helyen áll. Aztán a TD városban megy inkább, a jtd hosszú utakat ment 80%-ban. Jobban kiszellőzött ugyan, de nagyobb nyomással nyomta be a vizet 100-150-es tempón, mint a városi autónál. Nálam a téli mosást és a tavaszi alváz csapatást meg szokták kapni az autók, sós trutyit sosem hagyok egyiken sem.
Szóval ki tudja. A TD is hirtelen hagyta el magát. 2016 ősszel még semmi nyoma nem volt rozsdának. Aztán tavaly őszre meg már látszott, hogy az ajtók alja ki fog virágozni. Most tavaszra már kicsit rozsdaboglya feeling. Eddig is látott telet, és pont ez az utóbbi kettő nem volt annyira komoly tél, mégis most egyszerre adta meg magát a sok lemez.
No nem baj, a nyári szünetben meggyógyul majd :-)
Szóval ki tudja. A TD is hirtelen hagyta el magát. 2016 ősszel még semmi nyoma nem volt rozsdának. Aztán tavaly őszre meg már látszott, hogy az ajtók alja ki fog virágozni. Most tavaszra már kicsit rozsdaboglya feeling. Eddig is látott telet, és pont ez az utóbbi kettő nem volt annyira komoly tél, mégis most egyszerre adta meg magát a sok lemez.
No nem baj, a nyári szünetben meggyógyul majd :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-05-2018 17:34:07 // 108376
Az jelzi az erőt :-D Egyébként tényleg nem kéne füstölnie, csak gondolom chipes és ki van belezve a dpf is. De az 5 henger... nekem nagy kedvencem a hangja, mindegy mivel van hajtva.
Kazes☻07-05-2018 17:26:53 // 108375
No, de azokból is a fészliftesek sokkal rosszabbak... mint a jtd-d is, és az én Ts-em is... van különbség. :)
WarbiRunner (Gyuri)07-05-2018 17:22:06 // 108374
Értem én, de az az ilyen idős kor, az 10-11 év. A 146-om most ért ebbe a fázisba, 21 évesen. De persze ki tudja, én sem sok rozsda problémáról olvastam eddig.
gecsa07-05-2018 16:04:39 // 108373
Azért ez nagyban függ az odafigyeléstől, meg a használat módjától is. Ez ilyen idős korban inkább a rendszeres mosás nélküli téli használat csillaggarázzsal tetézve következménye. Vagy törve volt..
Szabister07-05-2018 15:44:54 // 108372
Gyári volt még minden. Amikor voltam árajánlatot kérni pár helyen. A legdrágábbiknál mutogatták hol szokott megindulni és foglalkozni kell vele. Ők az éven már a 3. 159-t csinálták ugyanarra a hibára. Horganyozva volt ,a küszöb közepénél lehetett látni. Küszöböt persze csak gyáriban kapni vagy bontottat,de annak nem láttam értelmét.


psychoati07-05-2018 15:37:09 // 108371
Ennek tényleg fasza hangja van :-)
gecsa07-05-2018 14:50:44 // 108370
Ennek szar a motorja, füstöl. :D
WarbiRunner (Gyuri)07-05-2018 13:43:52 // 108369
Ehh.. az igen.. Akkor a 159 rozsdavédelme sem egy csoda. Mike-Sanders zsírt bele :-)
RomeoOne07-05-2018 13:40:29 // 108368
Nem tudom, mennyire típusbetegség, sok minden elő szokott fordulni itt a fórumon, de a rozsdásodás azért aránylag ritka téma a 159-cel kapcsolatban. Ami eszembe jutott, hogy véletlenül nem utángyártott sárvédő volt már ez? Mert azok nincsenek galvanizálva és azok hajlamosak ilyen csúnyán megindulni.
WarbiRunner (Gyuri)07-05-2018 13:38:27 // 108367
Nesze, hallgassad :-D
Nekem konkrétan semmi nem hiányzik a dízelemből. Amit egy 159 adhat, azt tudja :-)
Nekem konkrétan semmi nem hiányzik a dízelemből. Amit egy 159 adhat, azt tudja :-)
Smith07-05-2018 13:35:53 // 108366
Köszi! Jó blog. Elég ijesztően néz ki! :(
Szabister07-05-2018 12:43:45 // 108365
Sziasztok! Küszöb cserémről egy blog. Állítólag típusbetegség hogy megindul a bal hátulja a küszöbnél,érdemes idejében meggátolni. Egy jó üregvédelemmel állítólag megelőzhető.
Blog...
Blog...
RomeoOne07-05-2018 11:01:58 // 108364
Hát sztem meg meglehetősen átlag abban, hogy vágyai vannak, de realitásérzéke semmi. Ha végigolvastad a cikket, nem csak a végső táblázatot nézted meg, akkor láthattad, hogy a megvette a kocsit 1 milla alatt, igazából egy romhalmaz volt, folyton csak lógott a bele meg világított a műszerfal, mint a karácsonyfa. Épp csak annyi pénzt locsolt bele, hogy gurulni tudjon. Amikor írta, hogy belerongyolt az árokba és az milyen húzós volt, mert 63 ezer volt a javíttatás, majdnem felröhögtem. Biztos minőségi javítás volt.
Gondolom az A3 sem különb, amit utána vett. Meg eszetlenül fel van húzva a dízel, rá van rakva a láng matrica az oldalára, ami +30 lóerő, meg egy szemöldök a lámpán, amitől épített.
Gondolom az A3 sem különb, amit utána vett. Meg eszetlenül fel van húzva a dízel, rá van rakva a láng matrica az oldalára, ami +30 lóerő, meg egy szemöldök a lámpán, amitől épített.
Smith07-05-2018 10:48:37 // 108363
Következő autója: Audi A3 1.9TDI 306LE épített autó
szóval nem tekinthető a csóka átlagautósnak, így az ítélet sem teljesen életszagú :)
Ezek az emberkék (ahogy mi is), kilógnak az átlagból. Mi is képesek vagyunk mindenből "világkatasztrófát" csinálni, olyanokból, amikkel egy átlagautós simán együtt él, mi belehalunk ha valami nem úgy van ahogy várnánk :)
szóval nem tekinthető a csóka átlagautósnak, így az ítélet sem teljesen életszagú :)
Ezek az emberkék (ahogy mi is), kilógnak az átlagból. Mi is képesek vagyunk mindenből "világkatasztrófát" csinálni, olyanokból, amikkel egy átlagautós simán együtt él, mi belehalunk ha valami nem úgy van ahogy várnánk :)
Shadin07-05-2018 10:08:52 // 108362
Kicsit elfogultnak tetszik lenni :-)
RomeoOne07-05-2018 09:06:19 // 108361
Tipikusan az az ember,aki megveszi a prémium autót, de nem bírja fenntartani, csak kínlódik vele.
gecsa07-05-2018 07:25:12 // 108359
Egyébként nem értem, mindig 5000ért tankolok. :D
gecsa07-05-2018 07:24:23 // 108358
Valamit valamiért. :D
Zolibácsi07-05-2018 07:13:34 // 108357
gecsa06-05-2018 23:46:35 // 108356
gecsa06-05-2018 23:32:10 // 108355
gecsa06-05-2018 23:22:52 // 108354
Na, az jöhet...
2 turbóval, ha kérhetem. :)
2 turbóval, ha kérhetem. :)
Liquid06-05-2018 22:21:06 // 108353
ha már nagyot álmodunk, akkor egy 3.7V6 Busso-ra kell cserélni a Holden-V6-ot és kész a királyság :)
gecsa06-05-2018 21:34:39 // 108352
A többi hibátlan.
gecsa06-05-2018 21:34:05 // 108351
Kevés a hengerszám.
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2018 15:18:00 // 108350
Akkor ezt nézd meg :-)
Liquid06-05-2018 15:07:20 // 108349
Ha megcsinálod és leírod hogy kell, veszek én is egy Tibi-t :)
Giuntini06-05-2018 10:43:50 // 108348
Mindenképpen fel kell próbálni! Volt már olyan, hogy minden szám megegyezett és a nagyfékesre nem ment fel. Nekem szerencsém volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?