Forum >> 159
Attis31-01-2018 14:03:06 // 104669
Valamelyik Backstageben épp Csöri mondta, hogy a Multiair motorok sem a megbízhatóság szimbólumai. Most akkor a Giulietták és a Mitok is megbízhatatlanok? Mert számomra ez nem azt támasztja alá, hogy a GM motorokkal lenne csak probléma. Azért kíváncsi leszek majd, hogy mit mutatnak a Giuliák és a Stelviok 200.000 km után. ;)
Shadin31-01-2018 14:02:36 // 104668
Nincs időm hetente mosóba járni :-( Ez két hetes mocsok...
Shadin31-01-2018 14:02:05 // 104667
Most má' tiszta :-)
RomeoOne31-01-2018 14:00:33 // 104666
De jó mocskos, néha azért lemoshatnád :DD
Shadin31-01-2018 13:58:40 // 104664
Ha más autónál is már nyaldosta a hasát a beton akkor a 159-hez rendesen le kell bontani :-)
mcs1031-01-2018 13:48:48 // 104663
Tocke és Liquid
Más hasonló típusú tengelytávú autóval probáltunk leállni, de ott csak szerencsére egy helyen nyaldosta a betont.
A dimenziós google-ra nem is gondoltam, jó tipp volt.
A kerék méretet majd beleszámolom, nem akarom kicentizni ha már úgy is fel kell verni a betont.
Köszönöm a gyors válaszokat és méréseket!
Más hasonló típusú tengelytávú autóval probáltunk leállni, de ott csak szerencsére egy helyen nyaldosta a betont.
A dimenziós google-ra nem is gondoltam, jó tipp volt.
A kerék méretet majd beleszámolom, nem akarom kicentizni ha már úgy is fel kell verni a betont.
Köszönöm a gyors válaszokat és méréseket!
mezoba31-01-2018 13:43:58 // 104662
Rohmann Viktor de szerintem még az övé kétlem hogy marek kifizette, de ha találkozok vele rá kérdezek.
mezoba31-01-2018 13:41:06 // 104661
mióta nálam van még nem volt de akkor beiktatunk egyet. annyira csak nem fájhat :)
Shadin31-01-2018 13:36:04 // 104660
Jó az úgy, de ha még nem volt olajcsere akkor azt ne spórold meg, jobb nem lesz, de így a tuti...
Shadin31-01-2018 13:33:34 // 104659
Az volt az alapelvem, hogy soha nem veszek olyan autót ami már volt egyszer. Még márkában sem. Egészen addig amíg bele nem botlottam egy 164 V6TB-be. Majd beültem egy 156-ba. És most a harmadik 159-be. És nem tudok olyan autóba ülni, amibe elvágynék. Jelenleg az sem érdekel, hogy 5,2M-be van a 3,5M-es autóm, egyszerűen élvezem. Néha felbasz, de el nem válnék...
Kazes☻31-01-2018 13:32:02 // 104658
Akkor is...! ;)
Piritu - 1.000.00031-01-2018 13:19:28 // 104657
Váltóolaj mikor volt cserélve?
Piritu - 1.000.00031-01-2018 13:17:53 // 104656
"Erős túlzás, hogy a legmegbízhatatlanabb." A saját tapasztalaton nem ezt mutatja. A 0 km-esen vett Alfáim közül messze a 159-el volt a legtöbb bajom és a 159 hagyott a legtöbbször cserben...
Tocke31-01-2018 12:43:50 // 104655
Szia, én nagyjából ezeket a méreteket mértem 225/55 R16-os papucsokkal,
Első kerék közpétől az orr csúcsáig a hossz : 100 cm
Elől az orrcsúcsnál a földtől való magasság : 20 cm
Első keréknél a lökös és a föld távolsága : 17 cm
Első kerék közpétől az orr csúcsáig a hossz : 100 cm
Elől az orrcsúcsnál a földtől való magasság : 20 cm
Első keréknél a lökös és a föld távolsága : 17 cm
RomeoOne31-01-2018 12:30:46 // 104654
Miért, ez kié volt?
RomeoOne31-01-2018 12:30:25 // 104653
15-ért árul egy törött QV-t? Vicc :DDD
Liquid31-01-2018 12:14:34 // 104652
Az elsó túlnyúlása se kicsi, de nekem sok gondom volt már a tengelytávval is, vagyis a közepe ér le.
A google is barátod :)
Ezek szerint az első túlnyúlása 1m, a hátsó 96cm.
A lökös távolsága a földtől már többmindentől függ:
- ültetés (gyári TI, vagy utólagos)
- kerékméret
- extrák, mint pl. toldat stb.
A google is barátod :)
Ezek szerint az első túlnyúlása 1m, a hátsó 96cm.
A lökös távolsága a földtől már többmindentől függ:
- ültetés (gyári TI, vagy utólagos)
- kerékméret
- extrák, mint pl. toldat stb.
Szabister31-01-2018 12:14:09 // 104651
Arról nem küldött :) Egy szett 18-as kereket vettem tőle és a fényképen háttérben ott volt a sajátja. Elkezdtünk róla beszélni mondja hogy 2 is van neki és akkor küldte róla a képet :)
mcs1031-01-2018 12:06:11 // 104650
Sziasztok
A 147-es helyett fogok venni egy 159-est és a segítségeteket kérném. A garázslejárómat át kell majd alakítanom mert nem fogok tudni leállni vele, fent fog akadni az eleje valószínűleg. Előre megszeretném csinálni.
Mérne Nekem valaki egy- két adatot? Az alap adatokat tudom ami a tengelytávot, hosszt stb illeti.
A méretek amire szükségem lene:
1. Első kerék közpétől az orr csúcsáig a hossz
2. Elől az orrcsúcsnál a földtől való magasság
3. Első keréknél a lökös és a föld távolsága
(tudom Függ a kerékmérettől is) Oldalprofilból nézve eléggé felfelé ível az orra, még akár jó is lehet, de félő hogy sokkal hosszabb az orra mint a 147-sé.
Köszönöm!
A 147-es helyett fogok venni egy 159-est és a segítségeteket kérném. A garázslejárómat át kell majd alakítanom mert nem fogok tudni leállni vele, fent fog akadni az eleje valószínűleg. Előre megszeretném csinálni.
Mérne Nekem valaki egy- két adatot? Az alap adatokat tudom ami a tengelytávot, hosszt stb illeti.
A méretek amire szükségem lene:
1. Első kerék közpétől az orr csúcsáig a hossz
2. Elől az orrcsúcsnál a földtől való magasság
3. Első keréknél a lökös és a föld távolsága
(tudom Függ a kerékmérettől is) Oldalprofilból nézve eléggé felfelé ível az orra, még akár jó is lehet, de félő hogy sokkal hosszabb az orra mint a 147-sé.
Köszönöm!
mezoba31-01-2018 11:53:34 // 104649
a másik oldalát lécci :D ültem szegény autóba amikor még nem volt rommá törve. most ha jól tudom Mareknál áll?
αλφα31-01-2018 11:53:25 // 104648
Egyetértek. És hozzátenném, hogy 11 évesen is BMW-sek bámulják meg, gyerekek állják körül, vadidegenek fotózzák és osztják meg az Instán. Senki nem megy el úgy mellette, hogy rá ne nézzen. Aston Martin-osan szép darab.
mezoba31-01-2018 11:50:54 // 104647
Hideg be kicsit nehezebben veszi a váltóm az 1 es fokozatot mint meleg időbe valaki tapasztalt már ilyet? ( az hogy most plusz volt nap közbe is érezhetően könnyebben vette )
Szabister31-01-2018 11:47:06 // 104646
Zolibácsi31-01-2018 11:38:55 // 104645
Nézegettem alternatívát a 159 helyett mikor még nem volt megcsinaltatva, akkor is nehéz volt az igenyeimnek megfelelő autót találni, most hogy kész és egész jól megy, nem is tudom hogy mi lenne az alternatíva. De arra jutottam hogy veszek egy robogót nyárra inkább a városba.
Freemont okkal szemezgettem de még mindig drágák nekem.
Freemont okkal szemezgettem de még mindig drágák nekem.
WarbiRunner (Gyuri)31-01-2018 11:21:07 // 104644
A 159 rossz korszakban készült sok szempontból A dízeleket már akkor irreális környezetvédelmi elvárások sújtották, a benzinesek pedig sajnos nem jól sikerül GM származékok voltak. A jól bevált jtd-k is megkapták a GM eredetű váltókat. Sok lett a gyenge pont. Beteg és gyenge jts-ek, egr, dpf, szívócső problémákkal küzdő dízelek, halomra pusztuló váltók, tönkremenő kormányművek, generátorok. Ezeket kár kendőzni, az új konstrukcióval, Eu normákkal és új ipari partnerrel járó bug halmaz.. Ugyanakkor műszakilag a 156-nál nagyságrendekkel komolyabb autó jött létre. Viszont beülve, vezetve mást kapsz, mit amire számítasz.
Nekem is egy évembe telt lenyelni a békát, és elvonatkoztatni attól, hogy mit gondoltam Alfás érzésnek. Ez nem olyan. Mert szándékosan készítették kicsit elsőkerekes Maseratinak (én ezzel nyugtattam magam :-)) és küldték a német autópályafalók ellen harcba.
Aztán a húszezer km alatt nekem egy olyan autó mutatkozott be, hogy csak ámulok. Ebben a hanyag olasz virtust jól elföldelték, de ott van egy nagy kupac kényszermegoldás és egy másik kupac higgadt profizmus alatt. :-D Én nekiálltam kiásni, és nem bántam meg :-)
Az értékével meg ne foglalkozz. Eladni úgysem akarod :-)
Nekem is egy évembe telt lenyelni a békát, és elvonatkoztatni attól, hogy mit gondoltam Alfás érzésnek. Ez nem olyan. Mert szándékosan készítették kicsit elsőkerekes Maseratinak (én ezzel nyugtattam magam :-)) és küldték a német autópályafalók ellen harcba.
Aztán a húszezer km alatt nekem egy olyan autó mutatkozott be, hogy csak ámulok. Ebben a hanyag olasz virtust jól elföldelték, de ott van egy nagy kupac kényszermegoldás és egy másik kupac higgadt profizmus alatt. :-D Én nekiálltam kiásni, és nem bántam meg :-)
Az értékével meg ne foglalkozz. Eladni úgysem akarod :-)
csokagm31-01-2018 11:06:29 // 104643
Legalabb nem soros hibája.
Attis31-01-2018 11:06:25 // 104642
Erős túlzás, hogy a legmegbízhatatlanabb. Én inkább a megbízhatatlan előéletet emelném ki. Azért van nem kevés példány, aminek ismert az előélete és nagyon sokat lefutottak már. Csak hát a spórolás, meg a jó lesz ez bele....
Shadin31-01-2018 10:54:59 // 104639
Én 4300K-ra saccolnám, hidegebbet nem akarok mert q fárasztó.
Giuntini31-01-2018 10:44:52 // 104638
A Backstage miatt. Mind a két utolsó adásban a 159 volt kikiáltva az Alfa bűnbakjának, egy nem sikerült autónak. Ez utóbbi nem fedi a valóságot.
_Ata_31-01-2018 10:39:18 // 104637
Jó kérdés, erre én sem találtam info-t, szerintem nincs is megszabva. Lassan cserélem én is, de nem akarok túl hideg fényt, azzal szarabbul látni szerintem.
Shadin31-01-2018 10:38:00 // 104636
Ez most honnan jött?
Shadin31-01-2018 10:30:41 // 104635
Tudja valaki hogy hány K-s a xenon az Alfiban? Azt tudom hogy D1S 55W.
_Ata_31-01-2018 10:30:19 // 104634
+1, egyetértek :)
Shadin31-01-2018 10:29:25 // 104633
Azon a fordulaton leginkább kéttömegű vs. nyomaték.
Tocke31-01-2018 10:07:03 // 104632
Esetleg még féltengely lehet ludas.
Giuntini31-01-2018 10:02:40 // 104631
A Backstage után, nem tudom magamban tartani azt, amit hallottam. Úgy látszik, Marchione hírhedt nyilatkozata után, még Alfás berkekben is valahogy trendi lett a 159-et az Alfa bűnbakjává tenni. Én nem tudom, de nagyon sokan elfeledték például az Alfa 6 sikertelenségét, vagy más modellek rohadósságát. Olmann Zsolti azt mondta, hogy a 159 megbízhatósága egy rémálom, és a 90-es évek elejének 33-ásavál vetekszik. Itt közülünk nagyon soknak volt 156-ja, a 159 egy óriási előrelépés volt. Mégis a 156 az atyaúristen. Egy 11 éves 159-ben, nem nyikorog semmi, az anyagok minősége teljesen más kategória a 156-hoz viszonyítva. Futóműben, karosszériában és szépségben, fékrendszerben és mindenben óriási előrelépés volt elődjéhez viszonyítva. És megbízhatóságban is. Én nem értem, hogy miért kell tönkretenni mesterségesen egy típus nimbuszát, és az eladhatóságát a 0-val egyenértékűvé tenni. Valóban, a 159 nehéz gazdasági helyzetben született, de erről nem az Alfa tehetett. Már kiveséztük a súlyát, nem számottevően súlyosabb a konkurenciánál. Viszont apait -anyait beleraktak, akkor a világ legmerevebb karosszériája volt. 11 éves korában nem nyiszeg-nyöszög, nincs csavarodás, az ajtókat nem kell csapkodni, úgy záródik mint az új. A 156 nem ilyen volt, egy más minőségi szint. A motorokat divat szidni. Dízelmotorok terén semmi hátrány nincs a konkurenciával szemben. Divat volt a benzineseket szidni. Szerintem az a két Opel eredetű motor van, amit kritika érhet, a V6 hiába Holden blokk, de az Alfa áttervezte és saját hengerfej van rajta. Szerintem itt az volt a baj, hogy kinézete alapján mindenki sportautót várt, és közben egy rendkívül biztonságos utazóautó lett. Szóval én nem értem. A 159 lett az Alfa bűnbakja, ezzel magyaráznak meg mindent, mikor a születése egy jó döntés volt. Valóban a 159 a márka történetének talán legbalszerencsésebb autója, de sokkal többre volt hivatva, mint amit elért. Erről nem a típus tehetett.
csokagm31-01-2018 09:38:17 // 104630
1000-1200rpmrol gyorsítva beremeg az autó. Eddig nem tűnt fel mert nem nagyon gyorsitok onnan de most epp nem tudtam visszavaltani.
Utana megneztem igazabol minden sebessegfokozstban. Ez ilyen vagy kuplung, motortarto vagy barmi mas?:)
Utana megneztem igazabol minden sebessegfokozstban. Ez ilyen vagy kuplung, motortarto vagy barmi mas?:)
'''''31-01-2018 09:04:43 // 104629
Gyere VTT-re és viszlek egy kört! :-)
Shadin31-01-2018 08:08:16 // 104627
Nekem volt ilyen, szerintem jó.
Shadin31-01-2018 08:07:17 // 104626
Tocke31-01-2018 08:06:14 // 104625
Nincs róla valami hangfelvételed, vagy a ytubon hasonló?
Tocke31-01-2018 08:02:08 // 104624
Most Dunlop Sport 01 van fent nyári guminak, 225/55 R16 méretben. Nekem eddig jobban bevált mint bármelyik Pirelli vagy Michelin, tapadásra és zajra egyaránt.
Zolibácsi30-01-2018 23:10:35 // 104623
Kormány szervo tartaly-szuro ha nincs a helyén, meg olaj hiány is okoz olyan hangot mintha a váltód lenne csapágyas
Zümi30-01-2018 23:02:10 // 104622
Sziasztok,remélem van köztünk valaki olyan aki ért hozzá:Van 1 zavaró csapágy hang a kocsimban,már ki van cserélve a jobb féltengely(csapágy miatt) nem az okozta a gondot. A következő a kerék csapágyak voltak csak2 első,szintén nem oldódott meg.most azt mondták hogy a váltóból jön. Bizonyos fordulaton hallatszik igazán ami kb 2000-es. üresben is kinyomott illetve felengedett kuplunggal is,szóval mindig :S szóval megy a sok kidobott pénz és nem oldódott meg. 259 e km van most a kocsiban.remélem van valaki aki kicsit is tud segíteni.Köszi szépen.
Jani721230-01-2018 22:39:40 // 104621
az még akkor sem v6 :)
Tomi Stark30-01-2018 22:28:24 // 104620
Azért egy Tibi ésszerűbb választás..
Mondjuk ha lenne egy leinformálható, V6 SW, bézs belsővel akkor lehet nem tudnék ellenállni.
Mondjuk így is 4 helyre fizetni biztosítást, teljesítmény adót, úgy hogy egyszerre csak egyet használok nem igazán racionális. Ha nem lenne ez a k**a vagyonszerzési illeték, minden évben cserélnék autót motort, traktort.
Kibróbálnék egy morcos Mitot is, GTt is, Spidert is...ja meg Giulia QV-t is :-)
Mondjuk ha lenne egy leinformálható, V6 SW, bézs belsővel akkor lehet nem tudnék ellenállni.
Mondjuk így is 4 helyre fizetni biztosítást, teljesítmény adót, úgy hogy egyszerre csak egyet használok nem igazán racionális. Ha nem lenne ez a k**a vagyonszerzési illeték, minden évben cserélnék autót motort, traktort.
Kibróbálnék egy morcos Mitot is, GTt is, Spidert is...ja meg Giulia QV-t is :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
586
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?