Forum >> 159

Giuntini24-01-2018 11:18:10 // 104319
Szerintem valami a kormányoszlopnál dörzsölődik, vedd le a burkolatot. Nincs semmi változás a kormányzásban? Mellesleg hideg időben minden műanyag alkatrész felkeményedik, valahol ez természetes jelenség is lehet.
'''''24-01-2018 10:54:28 // 104318
Olyan mintha a szél fütyülne! Ilyen nálam nem volt.
Roll198324-01-2018 10:22:34 // 104317
Imi156-on kívül nincs senkinek sem ötlete, hogy mi adhatja ezt a hangot?
mex8624-01-2018 09:42:00 // 104316
Vittorio, CP4 pumpát, piezós injektort is csináltok már?
Vagy azok még nem felújíthatóak? Ellentétes infók jönnek mindenhonnan.
Oldalatokon olvastam CP4 pumpa felújítás hamarosan.
Giuntini24-01-2018 09:13:57 // 104315
Már nem tudtam mi van veled Gomcóc! Örülök, hogy jelentkeztél!
Vittorio15924-01-2018 07:41:16 // 104314
Urak turbóban tudok segíteni, felújítás, felújított cseredarab és eredeti gyári új is megoldható értelmes áron.

Turbo-Tec további termékei:

- dízel befecskendező rendszerek
- kormányművek
- klímakompresszorok
- dpf tisztítás

1-2 év garancia

www.turbo-tec.eu

Hívjatok nyugodtan

(Ez volt a reklám helye)
Don Gombóc24-01-2018 00:43:03 // 104313
Belfegor turbo. Erre nézz rá.
RomeoOne23-01-2018 23:53:27 // 104312
Én semmi különbséget nem szoktam komfortban érezni, mikor váltom a 235/45R18-at és a 225/50R17-el. Látatlanban ne váltsd le, mert lehet semmit nem nyersz vele.
Zolibácsi23-01-2018 23:21:35 // 104311
nem, van egy olyan funkció amikor csak az ablakokra tolja a meleget míg be nem melegszik a kocsi ilyenkor megy minden fűtés, defrost vagy mi a neve
Csak ilyenkor megy az ülés fűtés is nálam. valami biztos nem jó ezzel egyébként
Vittorio15923-01-2018 23:13:43 // 104310
Felújított cseredarabokat (új csúccsal, új szeleppel)adunk kb. Brutto 57ezerert, 2 év garanciával, új IMA kódokkal. Bosch padon teszteljük őket, Bosch diesel centerként gyári minőségű befecskendezőket kapsz.
Felesleges újat venned...
Turbóból gyári újat tudunk jó áron, hívj fel nyugodtan én a Turbo-Tecnél dolgozok már majd 10 éve, tudom mit beszélek ;)
sty23-01-2018 22:52:01 // 104309
A 235/45-öd gurigák nem nagyon szeretik ezeket a sz@r utakat, ezért gondoltam a 17-re mert akkor egy picit ballonosabb gumikat lehetne felrakni rá. Tudom sokkal jobban néz ki a 18-as guriga ne szét rázza a kasznit meg a rengeteg kátyú szét b@sza a felni peremét
Szabister23-01-2018 22:43:58 // 104308
Nekem kapott új lapátokat is. A régi eléggé fütyölt már ég és föld volt az új és a régi közti különbség.
droberto23-01-2018 22:19:46 // 104307
Tudom mindenki így csinálja. Megveszik az AM (sokszor kínai) tengelyt és csapágyat, rászerelik a régi kompresszor és turbinakereket kiegyensúlyozzák, majd beszerelik.
Liquid23-01-2018 22:18:17 // 104306
Semmivel sem jobb vagy rosszabb a 17 mint a 18, de még a 19 se kompromisszumos.
Úgy általában nem egyszerű a nagyfékre felni venni, az ET önmagában nem elegendő. A legfontosabb az hogy a küllők belső oldala és a csavarok síkja között legyen bő 6.5 cm.
droberto23-01-2018 22:13:53 // 104305
Ha After Market felnit akarsz venni, akkor ott a küllőkkel lesz bajod. 17"-ban pedig szerintem nincs is olyan ami rámenne a féknyereg miatt.
Mi bajod a gyári 18-as mérettel?
Szabister23-01-2018 22:11:58 // 104304
Szia! Én náluk újitattam fel a turbomat. http://fturbo.hu/ nekem is 1.9 16v van. 3nap alatt megvolt. (1nap mikor odaküldtem +1 javitás és köv nap meg visszaküldték) Ő is valami olyasmit mondott h ogy nem komplett közepet kell benne cserelni mert nem ugy van kialakítva hanem turbinatengely +csapágyakat +tömítéseket. Kicentírozták lehomokolták és úgy jött vissza.
sty23-01-2018 22:08:44 // 104303
Srácok, jelenleg 235/45 (8J18-as gurigák vannak fent. Sajnos a jó Magyar utakra való tekintettel 7,5J17-re szeretnék váltani de mivel nagy fékes az autóm mekkora ET lenne majd jó ebben a méretben?
droberto23-01-2018 22:08:23 // 104302
Nem lehet, hogy azok fix lapátosak?
Küldöm az adatokat.
Köszi. :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2018 22:04:48 // 104301
HDI-hez vittek Garret közepet :DDD KKK-t meg rendszeresen visznek retyóhoz vagy fosvágenhez ... biztos hamisítják a saját gyárukba :P Pedig valamiből nekik is meg kell élni, mert a konkurencia résen van valahogy nonszensz az állításuk... évek óta nem adtam el komplett turbót senki nem veszi meg :DDDD
droberto23-01-2018 22:01:52 // 104300
Azt mondták, ha valaki mást mond vagy hazudik, vagy rosszul tudja.
Az AH turbó ezt írta:
"A Garrett mint gyártómű 2004 óta nem értékesít belső alkatrészeket a változó geometriás feltöltőihez.
Abban az esetben ha valami műszaki meghibásodása van az ilyen berendezésnek a gyári előírás alapján csak cserélni lehet."


Ettől függeltlenül megköszönöm. :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2018 21:57:03 // 104299
már adtam el garret közepet megkérdezzem?
droberto23-01-2018 21:54:16 // 104298
Akkor szar.
Ülj át a jobb egybe. Ha jó akkor 5 perc után 3-ason szétsül a hátsód. :)
gecsa23-01-2018 21:53:10 // 104297
Igen. Lassan melegszik be, és minden fokozat kb egyforma.
droberto23-01-2018 21:49:51 // 104296
Két helyről is ezt mondták, az egyik a magyar turbó volt aki a garett Mo-i képviselete.
Utángyártottat pedig nem szeretnék...
droberto23-01-2018 21:46:44 // 104295
A hátső szélvédőfűtésre gondolsz?
Ha igen, akkor ott valami átalakítás lehetett.
droberto23-01-2018 21:45:04 // 104294
Amikor vettem én is ezt gondoltam...
Az anyós is ilyen?
gecsa23-01-2018 21:39:46 // 104292
Megy, de gyenge.
Zolibácsi23-01-2018 21:39:24 // 104291
nekem az ülésfűtés csak akkor megy ha be van kapcsolva a leolvasztó funkció, nem értem miért...
droberto23-01-2018 21:33:34 // 104290
Legyen így, én nem benne kételkedem.
Csak nehogy az legyen, hogy az Emil megint rákölt 100-et, aztán ugyanúgy szar marad.
droberto23-01-2018 21:30:56 // 104289
Költői kérdések:

- Miért van az, hogy Garett a VGT-s turbókhoz nem árul alkatrészt és én nem tudom a feltöltőmet felújítani?
(Viszont csak 201k az új)
- Miért van az, hogy az elvileg jó kiszerelt injektorjaim kivitélkor valószínűleg megnyúltak és a kihézagolása felújítás 70k Ft?
(De legalább ugyenennyiért van új is)
Piritu - 1.000.00023-01-2018 21:21:39 // 104288
Én azért bízom abban, hogy Szatyi tudja mit csinál :-)
droberto23-01-2018 21:20:58 // 104287
Nem megy?
Szerintem el van szakadva a fűtőszál.
Típushiba.
Nézd meg a blogomat a javításról.
multizseti23-01-2018 21:05:20 // 104286
A biztosítéka is ott van a két ülésfűtésnek!
droberto23-01-2018 21:03:26 // 104285
Én is (ismét) hiányolom az ellenőrzést és a nyomáspróbát. Okosabbak megint nem lettünk, december közepe óta. :(
Remélem hogy azért megoldja a csere a gondodat.
Mindentől függetlenöl nézzétek meg, hogy mi oldja a beleöntött trutyit és több lépésben tisztítsátok ki az egész hűtőkört, mert az ha a hűtőt eltömítette, akkor az újat is eltömítheti. Illetve a hőelvonás is sokkal gyengébb a lerakódott trutyitól.
Liquid23-01-2018 21:00:44 // 104284
Úgy emlékszem a TS-nél leállt, ha levettem a gyújtást, anno az UNO-é teljesen független volt az biztos.
De alapvetően mindegy is, nem ez a lényeg. Durva lehetett. Én is parázok ettől.
Morfiusz Cédula23-01-2018 20:42:26 // 104283
Ja, az enyémben pont pár napja jelzett.
Morfiusz Cédula23-01-2018 20:42:02 // 104282
A 156-ban akkor is tudott menni a hűtöventi, ha nem járt a motor. Meg sztem más autóimban is előfordult nagy melegben.
gecsa23-01-2018 20:38:58 // 104281
Köszi!
imi15623-01-2018 20:11:07 // 104280
Szia!
Ilyen már volt nekem is pár éve.
Fújtam egy kis WD40-et a kormánykerék első része és az előtte lévő műanyag burkolat közé.Azóta csend van:-).
Esetleg egy próbát megér.....
multizseti23-01-2018 20:10:28 // 104279
Helló!

Csomagtér bal oldalában van a relé egy mini biztosítéktáblán.
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2018 20:05:38 // 104278
Látom nektek sem a méter miatt kellett vezérlést cserélni :-) Nekünk 30e-t sikerült 6 év alatt beletenni a 146-ba. Nyáron kapott új vezérlést az is. Nalunk a hengerfej is leugrott, de legalább a vez. csere része eleve be volt tervezve. :-)
gecsa23-01-2018 20:02:56 // 104277
Bújom a kezelésit, az ülésfűtés biztosítékainak helye már megvan, de van hozzá gondolom relé is. Hol is?
Roll198323-01-2018 19:57:13 // 104276
Jó estét Uraim!

Most, hogy visszakaptam asszonytól az autót (Pug szervizbe volt, szép számlát adtak hozzá) továbbra is keresem egy hangnak a forrását. Menet közben amikor tekergetem a kormányt érzek valamit a kormányon, amit egy hang is kísér, mintha egy gumialkatrész nyiszogna. Próbáltam felvenni, álló helyzetben talán hallható a videón. A szervóolaj min és max között félúton van, tökéletesen tiszta, tehát nem olyan mint a zsátubé videókban, ahol szinte már barnás-fekete löttyöket cserélnek, ettől függetlenül tervben van a csere. A videón legjobban 14 másodperctől lehet hallani a hangot. Mi okozza ezt a jelenséget? Sajnos olyan vagyok, mint itt sokan, minden apróság zavar. :D

Mi ez a hang?
Smith23-01-2018 19:19:36 // 104275
Válaszolok magamnak. Igen, muszáj MES-sel törölni a hibát, addig nem hajlandó észrevenni, hogy már jó az index izzó...
Dömpi (il dottore)23-01-2018 18:40:59 // 104274
147 nagyszervíz pipa
csütörtökön pedig megy a 159 kisszervízre
Piritu - 1.000.00023-01-2018 18:26:59 // 104273
epindurit = egy pindurit
Piritu - 1.000.00023-01-2018 18:26:38 // 104272
Inkább hasonlót és epindurit nagyobbat. Nézegettem a Fiat változatot, kicsit kicsi lett. Arrafelé kisebbek lehetnek az emberek és az ottani mérethez van.
Szergej23-01-2018 18:12:36 // 104271
Ez jobb,mint az 5-ös találat. 13+1 tippmixen.
Shadin23-01-2018 18:10:11 // 104270
Természetesen választhatja ezt az opciót is és ebben az esetben a szállítási költség csak most csak Önnek nem a kétszerese, hanem, kapaszkodjon meg, csak a másfélszerese!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.