Forum >> 159
Piritu - 1.000.00004-01-2018 21:49:32 // 103549
Erhard tud árakat mondani. A főtengelyé szerintem a kritikusabb.
Piritu - 1.000.00004-01-2018 21:48:43 // 103548
Nem nagy tétel, én anno németben 120 eurót fizettem cserével együtt. Gyanúm, hogy a munkadíj volt az összeg nagyobbik része.
Macccy04-01-2018 21:42:13 // 103547
Drágák ezek a jeladók mondjuk az 1.9-hez? Főtengely és veztengely? Lesz vezérléscserém tavasszal és akkor már ott lehet mindent ki kellene cserélni.
.. Meg szerintem egy generátor szabadonfutó sem ártana.
.. Meg szerintem egy generátor szabadonfutó sem ártana.
Smith04-01-2018 21:11:24 // 103546
A link nem jó, szóval nem látom, de pl. a Connects2 universal canbus adapter is jó szerintem csak olyan lead kábel kell hozzá ami tudja ezt a kínai izét.
A bekötés szerint éppenhogy a sárga és azöld csati nem kell mert ott nincs használatban semmi, csak a kék kell. Egyesével is lehet őket dugdosni, de vásárláskor általában úgyis készletben adják :)
A bekötés szerint éppenhogy a sárga és azöld csati nem kell mert ott nincs használatban semmi, csak a kék kell. Egyesével is lehet őket dugdosni, de vásárláskor általában úgyis készletben adják :)
sty04-01-2018 21:03:46 // 103544
A csatikkal hadilábon állok de lementem megnéztem úgy néz ki van olyan csatim csak 3 részből áll,sárga-zőld-kék.
A kék az biztos hogy a cd tárat vezérli de a többit nem tudom. Akkor az a lényeg hogy vennem kell egy ilyen univerzális Canbus-t és vennem kell hozzá egy sárga és zöld csatit?

Smith04-01-2018 20:46:26 // 103543
Nem tudom mi volt a másik nyelv, de ez éppen nekem ideális :) De ha jól értem (márpedig nincs ez a szöveg túlbonyolítva), akkor ehhez a fejegységhez is kell egy canbus adapter, mert ez önmagában nem tudja a canbus-t fogadni. Ez a sok helyen használatos egyvezetékes kínai kormányvezérlés, és a Steering Wheel Cable pontra lenne bekötve. De adapter akkor is kell.
Amúgy ez ISO + Mini ISO csatlakozó. Ha nem akarod szétvágni az autó gyári csatlakozóját (negértem, én se tettem), akkor adaptert kell építeni. Ebayről minden beszerezhető, ISO csatik, tüskék, mini ISO csati, stb.
Milyen csatid van az autóban?
Amúgy ez ISO + Mini ISO csatlakozó. Ha nem akarod szétvágni az autó gyári csatlakozóját (negértem, én se tettem), akkor adaptert kell építeni. Ebayről minden beszerezhető, ISO csatik, tüskék, mini ISO csati, stb.
Milyen csatid van az autóban?
LaciR04-01-2018 20:38:50 // 103542
Köszi. Akkor inkább nem kísérletezek vele.
Csabi04-01-2018 19:53:17 // 103541
A 2.0-ba sem sikerült jobb konstrukciót találni, nekem is cserélték gariban. A gyártó biztos védi magát valamivel, mert a meghibásodás jóval magasabb még 1%-nál is :) "próbapadon" lehet tudja ez is, a 0,1-et. A rezgés, hő duó kinyírja, gondolom...
Piritu - 1.000.00004-01-2018 19:44:24 // 103540
Azért elég sokan cseréltük már, én is. Filléres egyszerű cucc. Bele van építve a lehetőség.
A gyárban hasonló, nagy menetszámmal vékony huzalból tekercselt termékeknél 0,1% kieséssel kalkulálunk a használat során.
A gyárban hasonló, nagy menetszámmal vékony huzalból tekercselt termékeknél 0,1% kieséssel kalkulálunk a használat során.
Csabi04-01-2018 19:40:28 // 103539
És mire nem igaz ez? Szóval nagy mondás :D
Piritu - 1.000.00004-01-2018 19:38:20 // 103538
Az OFF-ROAD felirat nagy valószínűséggel arra utal, hogy nem közúti forgalomba való. A nagyobb fűtési teljesítmény miatt nem valószínű hogy a fényszóróház/foncsor sokáig bírja.
Piritu - 1.000.00004-01-2018 19:33:53 // 103537
Lehet egy sima kontakt hiba is a csatlakozójánál. Egy próbát megérhet. Maga az alkatrész se drága, akár egy cserét is megérne. Anno GTPeti mondta, hogy kétféle dieseles van. Az egyik már cserélt jeladót, a másik majd fog :-)
yani🍀04-01-2018 19:26:10 // 103536
Hát ha a meglehetősen szerény angol tudásomat használva eljutok a leírás második mondatáig, akkor az eredeti kérdésedre megtalálom választ. :-)
sty04-01-2018 19:14:28 // 103535
yani🍀04-01-2018 19:03:36 // 103534
Néhány oldallal korábban linkeltünk adapterkábelt valakinek. A furcsa az, hogy a te fejegységeden csak 1 CAN-BUS bemenetet látok a 17-es ponton. Eddig én még csak olyannal találkoztam ahol mindkettőt be kellett kötni. Ha adtak a fejegységhez valamilyen leírást, akkor azt át kellene nézni!
sty04-01-2018 18:53:26 // 103533
A gyári csati nem ilyen azt nem tudom bedugni és szétszedni nem szeretném.Szóval létezik-e hozzá valami átalakító és azzal fog-e működni a kormányvezérlés?
pettinke04-01-2018 18:47:22 // 103532
Hát de oda van írva melléje a kiosztás...
sty04-01-2018 18:22:48 // 103531
LaciR04-01-2018 18:17:54 // 103530
Üdv mindenkinek. Valaki már találkozott ezzel - OSRAM OFFROAD SUPER BRIGHT PREMIUM 62261 SBP H7? 12V 80W. Be lehet tenni a 159 - be?
A válaszokat elöre is köszönöm.
LaciR
A válaszokat elöre is köszönöm.
LaciR
yani🍀04-01-2018 17:55:13 // 103529
Az a kérdéstöl függ :-)
Laca6204-01-2018 17:54:32 // 103528
Nálam az első rugó törött el menet közben,kis sebességnél,kihajtva a körforgalomból.Azt a hangot nem kívánom senkinek !Akkor vezetés közben félelmetes volt !
sty04-01-2018 17:15:27 // 103527
Nincs itt köztünk aki az autó villamosságban vagy az autóhifi szerelésben jártas?
Zsolt15504-01-2018 16:50:43 // 103526
Főleg a német piac elvárása az, hogy a hűtővíz hőmérsékletének a mutatója ne ugráljon, hanem pontos értéket mutasson, amikor a motor üzemmeleg. Ezért vannak úgy beállítva, hogy kb.~84-85 és ~95-96 fok között egy értéket - 90fok - jelenítsen meg a kijelző. Ezért látod úgy, mintha odaszegezték volna a mutatót.
RomeoOne04-01-2018 16:28:19 // 103525
Hát a hengerfejességgel pont az a baj, hogy nem szokott egyértelmű lenni :)
Csabi04-01-2018 16:23:34 // 103524
Értem :) Viszont nem annyira egyértelmű a hengerfejesség szempontjából, szerintem.
RomeoOne04-01-2018 16:16:11 // 103523
Ahogy Giuntini mondja :D
Ha hidegen normális a vízszint a kiegyenlítőben, akkor melegen meg lecsökken a vízszint.
Ha hidegen normális a vízszint a kiegyenlítőben, akkor melegen meg lecsökken a vízszint.
Macccy04-01-2018 16:10:27 // 103522
nem hybrid ?
:D
:D
Giuntini04-01-2018 16:08:30 // 103521
Úgy érti szerinrem, hogy a nyomásemelkedés miatt eltűnik a víz a puffadt csövekben. Most már várom, hogy én is az enyémet kivigyem Szatyihoz, és rátegyük a műszert, ami kimutatja a hengerfejességet. Érdekes, hogy a hűtő meleg motornál jéghideg. Leállítas utan érezhető melegnek.
Csabi04-01-2018 15:58:29 // 103520
" Hidegen, ha normális, akkor elvileg melegen nagyot kell csökkennie."
Lefordítanád? :D
Lefordítanád? :D
Zozo8504-01-2018 15:48:51 // 103519
köszi ezt is megjegyzem :)
Zozo8504-01-2018 15:47:28 // 103518
akkor érdemes utána még járatni picit...addig körbenézni stb...
RomeoOne04-01-2018 15:46:38 // 103517
Inkább úgy kéne megnézni, hogy amikor már rendesen üzemmeleg, megállni vele és felnyitni a motorháztetőt és megnézni, hogy hol a vízszint. Hidegen, ha normális, akkor elvileg melegen nagyot kell csökkennie.
Csabi04-01-2018 15:44:25 // 103516
Beáll, csak egy idő után kicsap a mutató a 130fok felé...ergo felforr a víz. A mutató csak a jelentős emelkedést mutatja, és ahogy Guintini is írja 100foknál még 90et mutat a mutató...ez ilyen sajnos
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2018 15:42:35 // 103515
jah ezt mondták 50705824...
Giuntini04-01-2018 15:41:01 // 103514
Sajnos nem! Amikor a műszer 90 fokot jelez, akkor lehet 100 fokos bőven a víz.
Zozo8504-01-2018 15:29:29 // 103513
Ez azt jelenti hogy ha pl eléri a kocsi a tesztvezetés alatt a 90 fokot(üzemhőt) akkor ez nem áll ott be hanem rögtön melegszik tovább?
Trombozis04-01-2018 15:19:43 // 103512
Egyből mások a számok.... :D
Trombozis04-01-2018 15:19:26 // 103511
24es végűt néztek. Utána jött a másik is... :D
Trombozis04-01-2018 15:18:52 // 103510
ZAR93900007022146
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2018 15:14:02 // 103509
vagy mez 50515230... alvázszám kell hozzá :P
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2018 15:10:55 // 103508
neked ezt nézték 4200710 de ez kell 50515194
Sztingo04-01-2018 15:10:13 // 103507
Leállás után gond nélkül indul S probléma mentesen megy hónapokig aztán egyszercsak begurulok a kereszteződésbe s nem jár a motor ... Aztán pöcc röff s megyünk tovább tél, nyár üzemmeleg vagy hideg motortól független.
Csabi04-01-2018 15:08:47 // 103506
Hali! Túlmelegszik a hűtővíz. Tesztelni jobb nagyobb motorterhelésnél...
Kezdetleges problémánál pedig még a szerelők sem mernek/tudnak tutit mondani.
Kezdetleges problémánál pedig még a szerelők sem mernek/tudnak tutit mondani.
RomeoOne04-01-2018 15:07:32 // 103505
Vedd meg az Eibach szettet, amit először ajánlott, az a biztos :D
Trombozis04-01-2018 14:55:07 // 103504
Ez igaz, ilyen gondom volt az 56on.
Trombozis04-01-2018 14:48:38 // 103503
Akurva'! :D Akkor? Mit mondasz rá? Az kell, amit SWut mondott? Mármint az a cikkszámú kell? Segítesz? Küldjek mailbe valami számokat? :D
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2018 14:40:37 // 103502
az 56-om sem írt ki rá hibát...
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2018 14:40:05 // 103501
az eper jól mutatja csak aki hülye nem ért hozzá :DDD
Trombozis04-01-2018 14:39:19 // 103500
Akkor szopóka. Elvileg TI futó van alatta, de 8500ftos alkatrészt mutat az eper. Na mindjárt nem is fog érdekelni az egész. :)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
635
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?