Forum >> 159
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2017 13:08:51 // 102849
Olivér? Őt nem ismerem :)
Liquid13-12-2017 12:45:50 // 102848
nálam is lesz cucc :)
Shadin13-12-2017 12:11:49 // 102847
Nekem "véletlenül" van a polcon 4db a jobb fajtából ;-)
sty13-12-2017 12:09:00 // 102846
Nincs valakinek egy fölösleges hangszóró kiemelő kerete?
Shadin13-12-2017 12:02:20 // 102845
Csak legyen Irsai!!!
Shadin13-12-2017 12:02:04 // 102844
Viszek én i s kábelt meg notit. Multicast! 55 perc per autó per noti :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2017 11:55:21 // 102843
VTT-n lesz dolgod a sok gázolajtemetővel ha bejön :)
Roll198313-12-2017 11:39:53 // 102842
Köszi, hétvégén ránézek.
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2017 11:24:07 // 102841
Gondolom kiszámolták, igen, hogy az egér és az időzítéselbaszás együtt többet csökkent, mint a kisebb fogyasztás. Valószínű, hogy így van. Mindenféle görbék alapján 60% körüli motorterhelésnél kb 40%-kal csökkenti az egr a kibocsájtást. Alata kevesebbel, felette meg úgyis elkezd bezárni, szóval mondjuk azt, hogy 40%. Csak sacc. Ez ha 20% többletfogyasztás árán megy, akkor már nem 40, de mégiscsak csökkent...
Egy hatásfokra optimalizált motor vízbefecskendezéssel sokkal jobb %-okat hozna, van egy csomó tanulmány róla. Valamiért ezt nem erőltetik.
Egy hatásfokra optimalizált motor vízbefecskendezéssel sokkal jobb %-okat hozna, van egy csomó tanulmány róla. Valamiért ezt nem erőltetik.
Shadin13-12-2017 11:15:57 // 102840
0204 az aktuális és 0203-mal szállították
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2017 11:13:29 // 102839
Ez nekem a negatív :-) Nézőpont kérdése. :-)
RomeoOne13-12-2017 11:02:48 // 102838
Gondolom a kicsit magasabb fogyasztás mellett is alacsonyabb a NOx kibocsátás. Különben tényleg semmi értelme nem lenne az egésznek.
Roll198313-12-2017 11:02:11 // 102837
Úgy érzem kell MES-t tennem laptopra és megnéznem a software verziót. :D
Liquid13-12-2017 10:50:32 // 102836
a magasabb fogyasztás miatt viszont halnak a zuzmók :)
Shadin13-12-2017 10:44:03 // 102835
Csaló ez csak nem "úgy" :-)
Pozitív példa. Szopjon a user, éljenek a zuzmók :-)
Pozitív példa. Szopjon a user, éljenek a zuzmók :-)
RomeoOne13-12-2017 10:38:16 // 102834
Nem, mert akkor lenne csalószoftver, ha normál üzemi körülmények között a hatásfokot tartaná szem előtt és nem a környezetvédelmi normákat. Ez pont, hogy nem csaló szoftver, mert normál üzemben sem az ideális munkaponton dolgozik. De majd Gyuri megjavítja :D
Liquid13-12-2017 10:21:21 // 102833
120-130 és 150 között valóban van egy ugrás a fogyasztásban.
Shadin13-12-2017 10:19:50 // 102832
Ez akkor szintén "csalószoftver" nem? :-)
Shadin13-12-2017 10:19:15 // 102831
A Tibihez volt egy sw javítás ami pont a 3000-es autópályatempónál hozott ~1 litert a fogyasztásban. A Squadra meg még egyet...
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2017 09:29:24 // 102830
Mai program turkálós mese a hengerfej pusztító patkányokról:
Alaposan kielemeztem a befecskendezés időzítést, mert nekem érzetre sehogy nincs rendjén valami. A pillanatnyi fogyasztás mérő csak erősíti bennem azt, hogy itt valami nem oké. Mintha stabil 150-nél jobban dolgozna, mint kéne. Aztán elrúgom, és 180-nál sokkal szabadabban száguld. A fogyasztás is 120-ról 150-re gyorsítva ugrik meg legjobban. 180-nál arányaiban nem annyival több, mint 150-nél. Ami azért nagyon nem stimmel.
Amit találtam, az pont egybevág ezzel. A 150 körüli tempóhoz tartozó előtöltések nagyon előre vannak tolva a késői befecskendezés irányába. Ahogy 3000-ren túl tolom a fordulatot, meredeken szalad vissza az előtöltés.
Na most amennyire én tudom, a késői előtöltés egyetlen előnye az alacsonyabb NOx. Hátrányai: kisebb hatásfok, kisebb teljesítmény, nagyobb fogyasztás, nagyobb EGT (exhaust gas temp.).
Szóval lett egy olyan gyanúm, hogy nem a regenerálás 10 percei kínozzák a hengerfejet, hanem folyamatosan nagyobb hőterhelésnek van kitéve, mint ami műszakilag indokolt lenne. És pont, amikor nem hajtjuk, vigyázunk rá, tempomat 150-nel gurulgatunk, na akkor van az, hogy menés helyett fűt.
A 146-nál amikor átidőzítettem, pont későbbre kellett picit tolnom mindent az optimumhoz. Na itt a legszörnyűbb részein a táblának 6-7 fokkal van előrébb(!) még ennél is. Még átnézem vagy kétszer amit számoltam, és a program többi részét is átkutatom, aztán ha lesz elég bátorságom és elszántságom, akkor írok egy szerintem jó progit és kipróbálom egy pesti úton. Ha kevesebbet fog enni, akkor jól számoltam...
Alaposan kielemeztem a befecskendezés időzítést, mert nekem érzetre sehogy nincs rendjén valami. A pillanatnyi fogyasztás mérő csak erősíti bennem azt, hogy itt valami nem oké. Mintha stabil 150-nél jobban dolgozna, mint kéne. Aztán elrúgom, és 180-nál sokkal szabadabban száguld. A fogyasztás is 120-ról 150-re gyorsítva ugrik meg legjobban. 180-nál arányaiban nem annyival több, mint 150-nél. Ami azért nagyon nem stimmel.
Amit találtam, az pont egybevág ezzel. A 150 körüli tempóhoz tartozó előtöltések nagyon előre vannak tolva a késői befecskendezés irányába. Ahogy 3000-ren túl tolom a fordulatot, meredeken szalad vissza az előtöltés.
Na most amennyire én tudom, a késői előtöltés egyetlen előnye az alacsonyabb NOx. Hátrányai: kisebb hatásfok, kisebb teljesítmény, nagyobb fogyasztás, nagyobb EGT (exhaust gas temp.).
Szóval lett egy olyan gyanúm, hogy nem a regenerálás 10 percei kínozzák a hengerfejet, hanem folyamatosan nagyobb hőterhelésnek van kitéve, mint ami műszakilag indokolt lenne. És pont, amikor nem hajtjuk, vigyázunk rá, tempomat 150-nel gurulgatunk, na akkor van az, hogy menés helyett fűt.
A 146-nál amikor átidőzítettem, pont későbbre kellett picit tolnom mindent az optimumhoz. Na itt a legszörnyűbb részein a táblának 6-7 fokkal van előrébb(!) még ennél is. Még átnézem vagy kétszer amit számoltam, és a program többi részét is átkutatom, aztán ha lesz elég bátorságom és elszántságom, akkor írok egy szerintem jó progit és kipróbálom egy pesti úton. Ha kevesebbet fog enni, akkor jól számoltam...
RomeoOne13-12-2017 09:06:23 // 102829
Én igazán annak a híve vagyok, hogy mindenki azt csinál a pénzével meg a tulajdonával, amit akar, én teljesen leszarom, de az ilyennek azért veretném a tockosokat, hogy csak úgy csattogna...
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2017 09:02:30 // 102828
Mindegy már, csak oldódjon meg végül. :-) Szegény Emilt tényleg szívatja a technika, nem ezt érdemli attól az autótól. De ezek az olasz ribik ilyenek. Ha megérzik, hogy bármire hajlandó vagy, kihasználnak :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2017 08:57:14 // 102827
Ezt értem, és sokmindent megmagyarázna, de attól a víznek keringeni kell.
yani🍀13-12-2017 08:29:37 // 102825
És ha még jól nyakon öntöd, egy kis hűtő tömítővel, akkor biztos, hogy nem is fog:DDD
Giuntini13-12-2017 08:12:11 // 102824
Ez így van. Nem nyit ki a nagy kör.
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2017 07:55:54 // 102823
Ha nem nyit, akkor felmelegszik a víz, és melegszik is tovább, mert a hűtőben nem kering. Viszont a kis vízkörben akadálytalanul keringenie kell ilyenkor is! Tehát cirkuláció kell, hogy legyen.
RomeoOne12-12-2017 22:15:11 // 102822
Akkor az kiegyenlítő volt? Ha a termosztát a szar, akkor nem az van, hogy nem akarja elérni a hőfokot, meg nem nagyon tudja tartani?
Giuntini12-12-2017 21:54:49 // 102821
Dehogyis! Három éve. Szivatás amit csinál már az autó. Igazából én is hibás vagyok. A termosztáttal kellett volna kezdeni. Az egy ördögi játékszer.
Mindenesetre Erhardnak igaza volt. Ha dugulás van, az mindig van, nem úgy hogy egyszer megy, egyszer megáll. Szerintem most szart be teljesen a termosztát.
Mindenesetre Erhardnak igaza volt. Ha dugulás van, az mindig van, nem úgy hogy egyszer megy, egyszer megáll. Szerintem most szart be teljesen a termosztát.
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2017 21:48:03 // 102820
:((( faxa...
RomeoOne12-12-2017 21:39:40 // 102819
Nem most cseréltél termosztátot?
Giuntini12-12-2017 19:19:22 // 102818
Kálváriám következő állomása! Ki lett cserélve a vízpumpa, és továbbra sem forog rendesen a víz. A kicserélt vízpumpánál volt szivárgás. Azt igazán nem lehet megmondani hogy meleg állapotban hogy forog el. A víz viszont nem cirkulál. Igaza volt Shadinnak, hogy egyszerre a vízpumpával kell kicserélni. A leengedett víz tök tiszta volt. Azt mondja a szerelő hogy a hűtőben nem lehet dugulás, hanem ez a termosztát valamiért nem dolgozik rendesen. Akkor termosztátra fel!! Már ezen csak röhögni lehet. Mindenesetre a szerelő is azt mondta, hogy egy 45 ezret futott vízpumpa így nem nézhet ki.
Dömpi (il dottore)12-12-2017 18:46:06 // 102817
Én is csak gumit szoktam cserélni. Kicsit kokecolás, de töredék a költség.
Tomi Stark12-12-2017 18:31:19 // 102816
Haha, tegnap nekem is ezt dobta! P0180. Visszaolvasva, találtam valakinél, hogy a gázolajszürőben található 5 pines szenzort kell cserélni. Még nincs cikkszámom, típusra meg nem tudtak rendelni.
Macccy12-12-2017 16:03:44 // 102815
http://totalcar.hu/belsoseg/2017/12/12/az_alfa_romeo_mar_csak_egy_szep_szin/
Fúdejó cikk gyerekek. Ahogy olvasom, ilyen RUSH féle epic pillanatokat meg anyázásokat látok magam előtt, meg kormos, olajos overálos fickókat Alfa Romeo hímzéssel. Nagyon zsír versenymúltja van a márkának.
Fúdejó cikk gyerekek. Ahogy olvasom, ilyen RUSH féle epic pillanatokat meg anyázásokat látok magam előtt, meg kormos, olajos overálos fickókat Alfa Romeo hímzéssel. Nagyon zsír versenymúltja van a márkának.
tdemeter12-12-2017 15:49:21 // 102814
Szasztok!
Dobott egy hibát a computer "fuel temperature sensor invalid signal". A comp szerint tul magas jelet adott.
Ahogy olvasom, ez valahol az uzemanyag szuroben van (1.9 jtd8v) van ?!
Valaki jart mar igy?
A hibat toroltem, nem jott vissza egyenlore.
Dobott egy hibát a computer "fuel temperature sensor invalid signal". A comp szerint tul magas jelet adott.
Ahogy olvasom, ez valahol az uzemanyag szuroben van (1.9 jtd8v) van ?!
Valaki jart mar igy?
A hibat toroltem, nem jott vissza egyenlore.
Liquid12-12-2017 15:45:43 // 102813
ez a gennyes időben/úton megtett km-ek számától függ :)
RomeoOne12-12-2017 15:37:33 // 102812
Tegnap töltöttem rá 4L-t a szélvédőmosóra, majd figyelni fogom, hogy mikor kéri majd újra. Legalább itt lesz a dátum :)
Giuntini12-12-2017 15:34:04 // 102811
De! Csak a munkám miatt, délután vittem ki. Várom a hívásukat hogy érte menjek..
yani🍀12-12-2017 15:31:58 // 102810
Csak nem az autóra kell a pénz?
Tudom, hogy rossz vicc, de nem tudtam megállni.
Tényleg, mi van a vassal? Nem úgy volt, hogy tegnap cserélitek a vízpumpát?
Tudom, hogy rossz vicc, de nem tudtam megállni.
Tényleg, mi van a vassal? Nem úgy volt, hogy tegnap cserélitek a vízpumpát?
Smith12-12-2017 15:30:53 // 102809
Azt jelenti, ma még 158-an vannak előtted....
Macccy12-12-2017 15:28:07 // 102808
fotoshopp!!
:D
:D
Giuntini12-12-2017 15:26:36 // 102807
Macccy12-12-2017 14:52:20 // 102806
Valami repeat -re emlékszem haloványan, de nekem az nem jelentette ezt :) Minden esetre köszi, majd megnyomkodom.
yani🍀12-12-2017 14:30:12 // 102805
Macccy12-12-2017 13:36:23 // 102804
Háá' .... énnemtudom, fél éve még sose láttam ott kiírva. Írja szééép nagy keretezettbe a dátumot, mintha az lenne a legfontosabb, ami egy kedves gesztus gondoltam, de ennyire azért nem izgalmas. Habár a Rádió 1 -et olvasni se sokkal fullosabb, de érdekelne miért nem látom azt. A fejegységen ott írja. Velem szemben nem.
Zolesz12-12-2017 13:24:20 // 102803
Most pontosan nem emlékszem melyik menüben, de lehet állítani, hogy mi jelenjen meg ott. Dátum, navigáció kis nyilacskái vagy pedig a rádió információk...
Shadin12-12-2017 13:21:53 // 102802
Mindig is kiírta :-)
gyml12-12-2017 13:05:46 // 102801
Szia!
A PCV-nél a membrán nincs kiszakadva? Ott tud plusz levegőt szívni és kicsit megbolondítja a keverékképzést.
Nekem a a láncfeszítő csere után volt furcsa hangja, de miután MES-el nulláztam a tanult értékeket helyrejött.
A PCV-nél a membrán nincs kiszakadva? Ott tud plusz levegőt szívni és kicsit megbolondítja a keverékképzést.
Nekem a a láncfeszítő csere után volt furcsa hangja, de miután MES-el nulláztam a tanult értékeket helyrejött.
Roll198312-12-2017 13:05:31 // 102800
Nekem is kiírja, de ehhez nem kellett semmit se beállítanom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?