Majd írok róluk ha mentem velük 10 ezret. Pik-pakk megvan egy év alatt 😁.
Elöl cseréltünk alsó, felső lengőkarokat.
Forum >> 159
ZoliNix23-03-2024 20:49:53 // 126690
liusz23-03-2024 19:27:10 // 126689
Van még olyan 159, aminek nem tört el a rugója?!...
berobbantam23-03-2024 17:52:49 // 126688
Lengyel márka.Azt beszélik ár érték arányban jó.Az első szett 100 ropi.Két alsó két felső és vagy stabpálca vagy kormánygömbfej.Erre nem emlékszek.Van aki már 40000-et ment evvel a szettel és hibátlan.
pettinke23-03-2024 09:28:54 // 126687
Mi a fene az a Reinhoch? Életemben nem hallottam róla... Érdekes módon a honlap semmiféle értelmes információval nem szolgál az eredetükről.
ZoliNix22-03-2024 12:20:19 // 126686
Lörke22-03-2024 11:33:29 // 126685
Sziasztok!
Le tudná mérni valaki a Ti gyári 19-es paraméterekkel (felni, gumi, rugó) hogy milyen magasan vannak a földtől a sárvédőívek felső pontjai?
Előre is köszönöm.
Le tudná mérni valaki a Ti gyári 19-es paraméterekkel (felni, gumi, rugó) hogy milyen magasan vannak a földtől a sárvédőívek felső pontjai?
Előre is köszönöm.
droberto17-03-2024 13:26:07 // 126684
Legyen így.
Szerintem én rápróbálok a Reinhochra...
Szerintem én rápróbálok a Reinhochra...
Tocke11-03-2024 19:19:53 // 126683
Tavaly nyár elején kerültek bele a 159-be Meyle HD felsők, ahogy te is említetted sima Meyle alsó lengőkarok és Meyle váltó-motortartó bakok. Csöri szerelte, igazából még neki sincs tapasztalatra ezekkel. Remélem minél később számolhatok be a tönkremenetelükről😀
droberto09-03-2024 20:44:01 // 126682
Tőlem messze állnak az összeesküvés elméletek, de szerintem a piacon levő "pucér" gravírozott TRW-k simán lehetnek hamisított lengőkarok....
Tuschke09-03-2024 19:56:42 // 126681
Ma kaptam két szerelmes levelet: P0010 és P0011, kipufogó oldali vezérlésmódosító és vezérműtengely-pozíció.
Kicsit utánanéztem, elvileg a mágnesszelepre utalnak.
Kicsit utánanéztem, elvileg a mágnesszelepre utalnak.
csAR09-03-2024 19:04:58 // 126680
Nekem TRW került bele kb 8 éve.Tavaly lett cserélve a két hátsó nagy szilent,de még szerintem fasza.Én ezeket sem cseréltem volna,de beadtam szerelőhőz más miatt,és mondtam ha valami sántát lát,cseréljen mindent.És azt mondta hogy ő ezeket cserélné.Nem vitattam.
Azt pontosan nem tudom hogy mennyit futottak már.11 éve vettem az autót 160ezerrel.Most 239ezer van benne.Nagyjából azonos futásteljesítmény minden évben.
A beszerzéshez annyit,hogy akkori szomszédom alkatrészkereskedő volt.Mivel itt a fórumon az volt a fáma,hogy a TRW a gyári beszállító,így azt mondtam,hogy azt hozzon.De nem ilyen pucér verzió volt,hanem szépen matricázott nylon zsákban érkeztek ha ez számít valamit.
Azt pontosan nem tudom hogy mennyit futottak már.11 éve vettem az autót 160ezerrel.Most 239ezer van benne.Nagyjából azonos futásteljesítmény minden évben.
A beszerzéshez annyit,hogy akkori szomszédom alkatrészkereskedő volt.Mivel itt a fórumon az volt a fáma,hogy a TRW a gyári beszállító,így azt mondtam,hogy azt hozzon.De nem ilyen pucér verzió volt,hanem szépen matricázott nylon zsákban érkeztek ha ez számít valamit.
droberto09-03-2024 18:54:47 // 126679
Emlékszem. Beszéltünk róla.
Vigyázz is a gyáriakra, amíg lehet. :)
Viszont a Giulietta futómű szempontjából nem egy ördög lakat. Pont most cseréltem egy Deltán futóművet ami nagyon hasonló konstrukció (Punto, MiTo, Delta, Bravo...)
Vigyázz is a gyáriakra, amíg lehet. :)
Viszont a Giulietta futómű szempontjából nem egy ördög lakat. Pont most cseréltem egy Deltán futóművet ami nagyon hasonló konstrukció (Punto, MiTo, Delta, Bravo...)
droberto09-03-2024 18:47:34 // 126678
Ha 40k-et tuti elmegy hiba nélkül, akkor az magasan kimelkedik az AM felhozatalból.
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2024 17:54:34 // 126677
Ezt annyiban megerősítem, hogy a felső lengőkarokat a nyekergés miatt cseréltem TRW-re a Ti-n. Fél éven belül ugyanúgy nyekergett, szóval semmivel nem lettem előrébb. Annyival csak, hogy a Giuliettán néha hasonló pet palack hangot ad valamelyik szilent, de amíg nem kopog, nem érdekel, marad bent a gyári futómű.
Liquid09-03-2024 17:46:42 // 126676
az nagyon jó ár, sőt inkább túl jó stairline kategória (árban), ettől még persze lehet jó.
droberto09-03-2024 17:29:50 // 126675
Igen.
Katasztrófa ami ott megy.
130k a 4 db Reinhoch.
Katasztrófa ami ott megy.
130k a 4 db Reinhoch.
Liquid09-03-2024 17:10:20 // 126674
Amit a kéken írnak abból én személy szerint csak azt hiszem el amit olyan írt akit személyesen ismerek :)
Ha HD-ból nincs alsó akkor az kiesett.
120k egy komlett első szett (2 alsó két felső) ?
Vagy csak egy oldal?
Ha HD-ból nincs alsó akkor az kiesett.
120k egy komlett első szett (2 alsó két felső) ?
Vagy csak egy oldal?
droberto09-03-2024 16:53:43 // 126673
Köszi Sanyi az infókat.
Sajnos a TRW-re már fél éven belül is millió panaszt olvasni odaát a kéken.
A Meyle HD-ról pedig még nincs sok év tapasztalat, illetve ott más (prosztóbb) a szilent megoldás. Ezen kívül, alsóból nincs (még) HD, csak mezei Meyle.
Sajnos a TRW-re már fél éven belül is millió panaszt olvasni odaát a kéken.
A Meyle HD-ról pedig még nincs sok év tapasztalat, illetve ott más (prosztóbb) a szilent megoldás. Ezen kívül, alsóból nincs (még) HD, csak mezei Meyle.
droberto09-03-2024 16:50:43 // 126672
Húhhh de jó amiket írsz.
Akkor a Delphit skippelem.
Erharddal beszélgettem én is amiket írsz.....
Reinhochra pedig akkor plusz egy pont.
120-130 körül adná a szettet Erhard.
Nagyon köszönöm.
Akkor a Delphit skippelem.
Erharddal beszélgettem én is amiket írsz.....
Reinhochra pedig akkor plusz egy pont.
120-130 körül adná a szettet Erhard.
Nagyon köszönöm.
Liquid09-03-2024 16:38:20 // 126671
Én nem bonyolítottam túl anno :) Csörit megbíztam intézze az alkatrészt is mint mindig, TRW került bele. 18k-val később adtam el. 204e km-nél (9év) kellett cserélni. Ez a TI volt.
A TBI-n csak a nagy-szilenthez kellett hozzányúlni 95e km-nél (12 év).
Egyiknél se volt hallható, számomra észlelhető probléma.
Ha a TRW csak a felét tudja az is 100k. Ha ez "kevés" akkor a helyedben bepróbálnám a Meyle HD-t. Tudom Te felfelé sokkal jobban kilógsz a tömegből mint mondjuk én :)
A TBI-n csak a nagy-szilenthez kellett hozzányúlni 95e km-nél (12 év).
Egyiknél se volt hallható, számomra észlelhető probléma.
Ha a TRW csak a felét tudja az is 100k. Ha ez "kevés" akkor a helyedben bepróbálnám a Meyle HD-t. Tudom Te felfelé sokkal jobban kilógsz a tömegből mint mondjuk én :)
Dante09-03-2024 16:33:27 // 126670
Bár az én 59em FL előtti, de a Reinhochal eddig nekem jó tapasztalataim vannak. Legalábbis ami a felső lengőkarokat illeti. Erhardtnál vettem őket, eddig pont 40.000 km-t mentek, de még nem volt velük gond. Szerintem jó alternatíva lehet.
Azért kellett cserélnem mert jobb oldalon borzalmasan ropogott a Delphi. Az mióta lehetett benne, sajnos nemtudom.
Azóta alsókat is kellett cserélnem, tavaly szeptemberben, ott is gyáriak voltak eddig, oda is Reinhoch lett. Ott azért már számított az ár nekem, ezért is lett Reinhoch.
Azért kellett cserélnem mert jobb oldalon borzalmasan ropogott a Delphi. Az mióta lehetett benne, sajnos nemtudom.
Azóta alsókat is kellett cserélnem, tavaly szeptemberben, ott is gyáriak voltak eddig, oda is Reinhoch lett. Ott azért már számított az ár nekem, ezért is lett Reinhoch.
droberto09-03-2024 15:22:24 // 126669
Sziasztok!
Bocsi a floodért, de indítok egy utolsó offenzívát az alábbi témában.
A facelift 159-emhez keresek 4 db első lengőkarokat. Lehetőleg gyárit. Bár már egy éve körbe érdeklődtem sok helyet, és mindenhol azt mondták, hogy nincs, elfogyott. Ezért sok reményt nem fűzök hozzá. Esetleg – most bedobom az itt gyakran elhangzó egyik számomra legkedvesebb dumát – hogy hátha lapul valakinél, akkor megkereshetne. J Vagy tud helyet, ahol hozzá lehet férni. Pár éve még az előző Nero-hoz sikerült venni, akkor még volt. Igaz az FL előtti volt.
A gyári cikkszámok:
Bal alsó: 51842925
Jobb alsó: 51842924
Bal felső: 51835397
Jobb felső: 51835398
(Vagy ezekkel bármennyire ekvivalens)
A tervem, elvárásom a következő lenne: Minimum 6 év és ez alatt ~60-80k km futás, gyári karakterisztika, hiba és kopogás,- és hangmentes (nepperszöveg) használat. Az ár sokadlagos szempont.
Lett volna lehetőségem keveset futott gyári bontottat vásárolni, de a kora miatt lemondtam róla. Az enyémben sincs extra sok méter (150k), de a szilentek 14 év alatt teljesen elöregedtek, szétrepedtek. A feketében pl. 10 évesen 70k-el több km-el sokkal jobb állapotúak voltak a szilentek.
Ha az OEM vonal nem megy (valószínűleg nem fog menni), akkor azt szeretném kérdezni, hogy van-e olyan köztünk, aki épített be utángyártott lengőkart legalább 4 éve (de inkább 6), és vagy futott vele minimum 40k km-et és még is elégedett a lengőkarokkal. Ha van, akkor nagyon érdekelne a lengőkar márkája…..
Amit nem szeretnék, mert elég sok rosszat hallottam róla, az elvileg két prémium márka a Lemförder és a TRW. Bár őszintén megmondom, hogy ezeknek a gravírozott daraboknak szerintem nagyon kis eséllyel van közük az említett cégekhez. (A gyári TRW) Ezen kívül nem szeretnék Meyle HD-t, mert egyrészt még senki nem osztott meg ezekről hosszabb távú tapasztalatot (legalábbis én nem láttam), másrészt itt a szilent fixen vulkanizált a hüvelybe, és nem a forgó, mint a gyári (tudom-tudom pont ezért nyikorog az összes, de ez akkor sem a gyári megoldás).
Bocsi, de ezekben az utólagos zsírozásokban én nem hiszek. Nem azt mondom, hogy segít, mert bizonyára segíthet, de nem ezen múlik, hogy fél évet bír egy gömbfej vagy tizet.
Ami Afterben felmerült bennem az a lengyel Reinhoch (jó kereskedői tapasztalat miatt), és még inkább a Fordokban a gyáriként beépített Delphi (viszonylagos jó hír + saját jó tapasztalat miatt).
Szóval teljesen tanácstalan vagyok, írtózom az AM futóműalkatrészektől, de most már valamerre muszáj elindulnom, mert megőrjít, hogy kopog.
Úgyhogy várom a tapasztalattal rendelkezőket.
Nagyon köszönöm a segítséget.
Bocsi a floodért, de indítok egy utolsó offenzívát az alábbi témában.
A facelift 159-emhez keresek 4 db első lengőkarokat. Lehetőleg gyárit. Bár már egy éve körbe érdeklődtem sok helyet, és mindenhol azt mondták, hogy nincs, elfogyott. Ezért sok reményt nem fűzök hozzá. Esetleg – most bedobom az itt gyakran elhangzó egyik számomra legkedvesebb dumát – hogy hátha lapul valakinél, akkor megkereshetne. J Vagy tud helyet, ahol hozzá lehet férni. Pár éve még az előző Nero-hoz sikerült venni, akkor még volt. Igaz az FL előtti volt.
A gyári cikkszámok:
Bal alsó: 51842925
Jobb alsó: 51842924
Bal felső: 51835397
Jobb felső: 51835398
(Vagy ezekkel bármennyire ekvivalens)
A tervem, elvárásom a következő lenne: Minimum 6 év és ez alatt ~60-80k km futás, gyári karakterisztika, hiba és kopogás,- és hangmentes (nepperszöveg) használat. Az ár sokadlagos szempont.
Lett volna lehetőségem keveset futott gyári bontottat vásárolni, de a kora miatt lemondtam róla. Az enyémben sincs extra sok méter (150k), de a szilentek 14 év alatt teljesen elöregedtek, szétrepedtek. A feketében pl. 10 évesen 70k-el több km-el sokkal jobb állapotúak voltak a szilentek.
Ha az OEM vonal nem megy (valószínűleg nem fog menni), akkor azt szeretném kérdezni, hogy van-e olyan köztünk, aki épített be utángyártott lengőkart legalább 4 éve (de inkább 6), és vagy futott vele minimum 40k km-et és még is elégedett a lengőkarokkal. Ha van, akkor nagyon érdekelne a lengőkar márkája…..
Amit nem szeretnék, mert elég sok rosszat hallottam róla, az elvileg két prémium márka a Lemförder és a TRW. Bár őszintén megmondom, hogy ezeknek a gravírozott daraboknak szerintem nagyon kis eséllyel van közük az említett cégekhez. (A gyári TRW) Ezen kívül nem szeretnék Meyle HD-t, mert egyrészt még senki nem osztott meg ezekről hosszabb távú tapasztalatot (legalábbis én nem láttam), másrészt itt a szilent fixen vulkanizált a hüvelybe, és nem a forgó, mint a gyári (tudom-tudom pont ezért nyikorog az összes, de ez akkor sem a gyári megoldás).
Bocsi, de ezekben az utólagos zsírozásokban én nem hiszek. Nem azt mondom, hogy segít, mert bizonyára segíthet, de nem ezen múlik, hogy fél évet bír egy gömbfej vagy tizet.
Ami Afterben felmerült bennem az a lengyel Reinhoch (jó kereskedői tapasztalat miatt), és még inkább a Fordokban a gyáriként beépített Delphi (viszonylagos jó hír + saját jó tapasztalat miatt).
Szóval teljesen tanácstalan vagyok, írtózom az AM futóműalkatrészektől, de most már valamerre muszáj elindulnom, mert megőrjít, hogy kopog.
Úgyhogy várom a tapasztalattal rendelkezőket.
Nagyon köszönöm a segítséget.
Liquid02-03-2024 23:33:33 // 126668
Nálam volt olajfolt, illetve minden is olajos volt. Igaz ez már a sokadik húzása volt a 2.4-nék :) Évekig szivatott, mindig más eresztett. Először az olajszűrő fedele, majd a blokk hátulján a termosztát ház, aztán az olajhűtőhöz menő cső, előtte még a valamelyik első féltengelynél, és végül a szervo.
csAR02-03-2024 21:20:26 // 126667
Tuschke és Liquid köszi a segítséget!
Megnyugodtam,mihamarabb utánanézek.
Megnyugodtam,mihamarabb utánanézek.
droberto02-03-2024 20:42:25 // 126666
RomeoOne02-03-2024 18:09:06 // 126665
Nekem a 29 az, mert az nem szokott, csak 4 évente lenni. 24-e van minden évben :D
Liquid02-03-2024 14:18:17 // 126664
igen, valószínűleg az lesz
Kazes☻02-03-2024 13:25:56 // 126663
Az 24.-e. 😋 Emlékeim szerint. 😁
Tuschke02-03-2024 11:51:56 // 126662
A nyomó oldali hidraulikacső. Szinte izzadja az olajat.
liusz01-03-2024 20:46:51 // 126661
Hahh, azt örök homály fedi már..amennyit a derék olasz tulajok 17 év alatt belehajtottak, meg az én közel 40-em. Igazából csak a diffi nincs (még) felújítva a hajtásban.
csAR01-03-2024 11:09:25 // 126660
Urak!
Szervóolaj csere után kétszer utána kellett tölteni az elmúlt fél évben.Alánézve nem látni folyást,aknára most nem tudok állni.Szivattyún sem látok,csak mellette a turbó környéke.
Jellemzően mi adja be a kulcsot ilyenkor?Szivattyú vagy kormánymű?
Szervóolaj csere után kétszer utána kellett tölteni az elmúlt fél évben.Alánézve nem látni folyást,aknára most nem tudok állni.Szivattyún sem látok,csak mellette a turbó környéke.
Jellemzően mi adja be a kulcsot ilyenkor?Szivattyú vagy kormánymű?
RomeoOne01-03-2024 08:30:15 // 126659
Szökőnapra 300k, grat! :D
És hogy áll a kis zöld? :D
És hogy áll a kis zöld? :D
liusz29-02-2024 18:34:57 // 126658
Dimmu29-02-2024 08:16:23 // 126657
Liquid14-02-2024 21:16:10 // 126656
a Stelvion a gyári szerelésű Michelin-ek vannak, bő 60e-nél járok. Igaz ennek csak fele-2/3-a a nyári, de akkor se rossz. Még a végén megtérek :)
Piritu - 1.000.00014-02-2024 20:22:36 // 126655
Így van, gumi.
A lényeg:
"Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t."
A lényeg:
"Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t."
droberto14-02-2024 19:17:37 // 126654
Igen.
Tudom. 😀
A guminál lehet. A gyári Bridgestone 9 szezont bírt. Nagyon kíváncsi leszek a Michelinekre....
Tudom. 😀
A guminál lehet. A gyári Bridgestone 9 szezont bírt. Nagyon kíváncsi leszek a Michelinekre....
Liquid14-02-2024 17:28:23 // 126653
Piritunak volt ilyen elmélete, bár azt hiszem gumi volt a fő oka.
Úgy általában én is mindenből a gyárit preferálom, de vannak kivételek: aksi, pollenszűrő stb.
Úgy általában én is mindenből a gyárit preferálom, de vannak kivételek: aksi, pollenszűrő stb.
droberto14-02-2024 13:24:02 // 126652
Már bőven hétszámjegyűnél tartok gyári alkatrészben (több autó), de nekem eddig semmi panaszon nem volt a gyári alkatrésszekkel. Hozta azt amit az első szerelésű.
Biztos van ebben is valami, de szerintem ez alapvetően városi legenda. ..
Mondjuk a varacskoson a PS4 abroncsokkal pont átvertek. 😁 1,5 éves kora óta repedezik.
Elvileg ha lenne számlám az importőr adott volna 4 új gumit. Csak mint utólag kiderült, azóta bedöntött áfacsaló cégtől vásároltam....
Uh az abroncsoknál lehet valami.
Bár a Rosso PS4-e azt hiszem idén 5 évesek. Azok közel hibátlanok.
Biztos van ebben is valami, de szerintem ez alapvetően városi legenda. ..
Mondjuk a varacskoson a PS4 abroncsokkal pont átvertek. 😁 1,5 éves kora óta repedezik.
Elvileg ha lenne számlám az importőr adott volna 4 új gumit. Csak mint utólag kiderült, azóta bedöntött áfacsaló cégtől vásároltam....
Uh az abroncsoknál lehet valami.
Bár a Rosso PS4-e azt hiszem idén 5 évesek. Azok közel hibátlanok.
Liquid14-02-2024 12:56:52 // 126651
Szerintem ez ugyanaz a story mint a gyáriban beszerelt és az utólag megvehető gyári alkatrész vagy gumi. Soha se ugyanaz.
2x pénznél csak annyival vagy beljebb hogy eggyel kevesebb csere :) De megértem, bár én soha nem adnék ki dupla pénzt, mert semmi se garantálja hogy az egyik csak 3 évet, a másik meg min. 6 évet fog kibírni.
2x pénznél csak annyival vagy beljebb hogy eggyel kevesebb csere :) De megértem, bár én soha nem adnék ki dupla pénzt, mert semmi se garantálja hogy az egyik csak 3 évet, a másik meg min. 6 évet fog kibírni.
droberto14-02-2024 12:39:10 // 126650
Kutatom az első szerelésű gyári akksit, ami elmegy 5-8 évet mindenféle gondozás nélkül...
Utálok 3 évente szívni az akksikkal. Ha valaki azt mondaná, hogy ez ue, mint az első szerelésű gyári, én zokszó nélkül adnék érte 2x annyi pénzt.
Van egy Moparom. Most a varacskosba került át. 3 évnél tartok most vele. Kopp-kopp-kopp.
Varta sztori megvan. A Zoli most ezt jól körbejárta.... 😃
Utálok 3 évente szívni az akksikkal. Ha valaki azt mondaná, hogy ez ue, mint az első szerelésű gyári, én zokszó nélkül adnék érte 2x annyi pénzt.
Van egy Moparom. Most a varacskosba került át. 3 évnél tartok most vele. Kopp-kopp-kopp.
Varta sztori megvan. A Zoli most ezt jól körbejárta.... 😃
Liquid14-02-2024 12:05:38 // 126649
Szerintem ne bánjad... a Mopar semmivel se lett volna jobb, az is egy sima utángyártott aksi. A Stelvionál Varta.
Ezt az Exide AGM-et nézegetem én is csak még nem szántam rá magam a cserére, kb. hetente csepptöltve még bírja, de már nagyon nem egészséges a szári aksi.
Ezt az Exide AGM-et nézegetem én is csak még nem szántam rá magam a cserére, kb. hetente csepptöltve még bírja, de már nagyon nem egészséges a szári aksi.
droberto14-02-2024 11:23:27 // 126648
Sziasztok!
Nem tudom, hogy írhatok-e....
Sajnos most nem jött össze a pici pénzes Mopar gyári akksi. Megszivatott az olasz az eBayen....
Így maradt a 15k-el drágább egébként a már egyszer bevált after.... Az Exide EK sorozú AGM.
A 2.0 akksitálcája már 320 mm hosszú, így befért a 82/800-as villamos paraméterű mamut.
Kicsit félek, hogy most így túl orrnehéz lesz, és így az ívbelsőkön elmennek mellettem az Octaviák....
🙆♂️
Nem tudom, hogy írhatok-e....
Sajnos most nem jött össze a pici pénzes Mopar gyári akksi. Megszivatott az olasz az eBayen....
Így maradt a 15k-el drágább egébként a már egyszer bevált after.... Az Exide EK sorozú AGM.
A 2.0 akksitálcája már 320 mm hosszú, így befért a 82/800-as villamos paraméterű mamut.
Kicsit félek, hogy most így túl orrnehéz lesz, és így az ívbelsőkön elmennek mellettem az Octaviák....
🙆♂️
Liquid06-02-2024 14:31:15 // 126647
Sajnos nem tudom melyik biztosítékon van, biztos hogy van hozzá, csak valószínűleg nem egymagában.
Roll198306-02-2024 14:00:05 // 126646
Köszi a tippeket! Szóval, akkor tényleg nincs hozzá biztosíték, mert egyikőtök sem említette.
Liquid05-02-2024 14:03:58 // 126645
Első körben megnézném van e bugi a csatlakozóban, ha van akkor motor, ha nincs akkor meg az van amit pettinke írt. Én is ez utóbbira tippelnék, és ha ott van a hiba, akkor igen olcsón megúsztad :) Nem ritka probléma a kábelátvezető.
pettinke05-02-2024 13:47:17 // 126644
esetleg az átvezetés az ajtó meg a bódé között elfáradt
tirex05-02-2024 10:19:47 // 126643
Bontott ablaktörlőmotor a titok…
Roll198304-02-2024 15:47:33 // 126642
Sziasztok!
Megállt a hátsó ablaktörlöm, persze "útközben", marha jól néz ki. :D
Első körben gondoltam ránézek a biztosítékokra, mert mosás után adta be a kulcsot, hátha csak kicsapta,de hiába néztem végig a fusediagram oldalon a biztosítéktáblákat sehol se látok benne olyat, ami a hátsó ablaktörlőé lenne. Mi itt a titok?
https://alfaamore.hu/images-hu/forum/button-hozzaszolok.png
Megállt a hátsó ablaktörlöm, persze "útközben", marha jól néz ki. :D
Első körben gondoltam ránézek a biztosítékokra, mert mosás után adta be a kulcsot, hátha csak kicsapta,de hiába néztem végig a fusediagram oldalon a biztosítéktáblákat sehol se látok benne olyat, ami a hátsó ablaktörlőé lenne. Mi itt a titok?
https://alfaamore.hu/images-hu/forum/button-hozzaszolok.png
leopop329-01-2024 21:13:07 // 126641
Sziasztok! 😁
Új videó!
Egy kicsit a beltérben szereltünk 👨🔧 🚘
Természetesen ez is eredeti CARBON lett Gáspár Tamásjóvoltából 😎😉
Beltér javítás videó
Új videó!
Egy kicsit a beltérben szereltünk 👨🔧 🚘
Természetesen ez is eredeti CARBON lett Gáspár Tamásjóvoltából 😎😉
Beltér javítás videó
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
623
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?