Forum >> 159

Don Gombóc29-06-2017 21:33:22 // 96427
Típus hiba. Ilyen szar a szívósor. Majd le kell síkoltatni mielőtt vissza teszed ha kész a turbó. Nekem 90 ropiba fájt a turbó teljes belső csere. Nálad nem tudni,remélhetőleg a ház megmaradt épségben. Még nézd meg a Belfegor turbót a neten. Én nem vinném máshová. ( Szerintem )
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 21:22:59 // 96426
hőfokjeladó jó jelet küld a vezérlőnek?
alfa155gyuri29-06-2017 20:41:46 // 96424
Gyújtásnál semmit. :(
Gondoltam,hogy esetleg nem is izzít de amíg 20fok körül volt indult rendesen.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 19:35:10 // 96423
elméletileg nem...
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 19:34:42 // 96422
pedig ugye a computer adja a jelet az izzításra a relének... gyújtásnál mit csinál a relé?
Shadin29-06-2017 19:33:59 // 96421
Dehát izzít egyáltalán 9 fok felett?
alfa155gyuri29-06-2017 19:27:47 // 96420
Igen,mert laptoppal tudok izzítani.
multizseti29-06-2017 19:14:12 // 96418
Sziasztok! Légtömegmérőt kell vagy lehet tisztítani? 1.9 JTDm 150.
Hardy29-06-2017 17:57:23 // 96417
4000-6000 Ft. Komfort modul vagy ablakemelő modul.
alfa155gyuri29-06-2017 16:04:00 // 96416
Viszont nekem is lenne egy kérdésem.
Ebbe a 28fok feletti időben nincs izzításom és így hidegen nagyon sokat kell indítózni,hogy elinduljon.Lapossal megnéztem és elveben a hőgombák jók ha kényszer izzítást adok akkor pöcre indul.Hol keresem a hibát mert az elektronikát nem vágom.
alfa155gyuri29-06-2017 15:58:00 // 96415
https://ahturbo.com/gy-i-k/

5 pont!
alfa155gyuri29-06-2017 15:46:11 // 96414
Igen,mert kopik minden.De én pont nem azt írtam,hogy nem érzed.
Na ha lesz nálam éppen új turbó közép rész leviszem az Alfacity-re és akkor majd megmutatom.De zárjuk már le a témát.Jól kezdtem,hogy félve írom.
Giuntini29-06-2017 15:39:53 // 96413
Mindenesetre a turbóstól megkérdeztem, hogy a 2,4-nél milyen következményei vannak a 30-as olaj használata miatt. A Seleniánál a Dpf-es olaj 30-as. Azt mondta semmi, hiszen úgyis 15 ezrenként cserélem. Ha 40-es seleniát használnék, ott meg a Dpf látná kárát. Az a lényeg, hogy mindig max-on legyen az olajszint, mert a turbó felül van, és nehezebben jut el a kenés.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 15:37:43 // 96412
a 150e km-es turbóban is benne van a tömítés még is érezhetően lóg már a tengely :P
alfa155gyuri29-06-2017 15:32:55 // 96411
Csak itt a két végén van a tömítés ami miatt esetleg nem érzed.
Shadin29-06-2017 15:30:18 // 96410
Hát az nem volt :-)
alfa155gyuri29-06-2017 15:29:56 // 96409
Igen,századokról beszélünk de pl a hajtókarnál és általában minden csapágynál az egyik része fix a turbónál nem tehát 2x-es.és a tengelyközépnél mért érték a két tengely végén több.
Nagyjából úgy tudnám mondani,hogy fogsz egy botot és tartod előre a kezednél mozdítasz egy centit az a bot végén több centi a hosszúságtól függően.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 15:22:14 // 96408
jah meg kenése sem volt :(((
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 15:20:44 // 96407
én sem vitatkozni akarok de kb heti szinten viszik a turbókat, közepeket... sikló csapágynál az olajfilm hézagol ki nyomás alatt itt nem milliméterekről beszélünk, ha nem századokról, tizednél, már rossz a turbó de én kérek bocsánatot, ha te ezt érzed az ujjaddal :)))
Szóval én azt mondom, hogy nincs lógása az új turbónak ami újjal érezhető ....
Shadin29-06-2017 15:04:06 // 96406
Nekem a szarnak sem volt/van lógása :-)
alfa155gyuri29-06-2017 14:54:20 // 96405


Jobb oldali van nekünk bent a baloldalira ki lehet cserélni és akkor az nem lóg mert az golyós csapágy.
alfa155gyuri29-06-2017 14:47:20 // 96404


Köszi!Hogy én milyen bal fa.. vagyok ezekhez a számítógépekhez.
alfa155gyuri29-06-2017 14:40:25 // 96403
Értem!kipróbálom.
Igen,cserélj olajat biztos ami biztos.
alfa155gyuri29-06-2017 14:39:14 // 96402
Nem vitatkozni írtam.
De ha valami úszócsapágy tehát nem fix se a tengelyen se a házban annak van minimális lógása.Nem mozgattad meg bátran és a tömítőgyűrűk fogták neked.
De mondom nem vitázni írtam és ne is mennyen ezzel egy két oldal hogy te mondod hogy nincs lógás én meg mondom,hogy van.
Már a 90-es években a renault5 gt turbónál javítottam turbót úgyhogy nem most fogtam ilyet elsőnek.
Szabister29-06-2017 14:28:05 // 96401
Amikor feltöltöd a képet megjelenik kicsiben a szöveg alatt. A képen van egy piros x meg egy beillesztés.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 14:26:58 // 96400
na akkor amelyik újnak van lógása az szar :)))
alfa155gyuri29-06-2017 14:23:31 // 96399
Ha fel tudnám tenni ezeket a rohadt képeket akkor megmutatom szétszedve.Itt van az asztalon.
Szabister29-06-2017 14:01:50 // 96397
Nekem is javasolták hogy cseréljem ki a rámenő csövet ugyanis abban van egy kis szűrő.
Meg akkor kap új tömítéseket. Motorolajat is célszerű ilyenkor lecserélni? Kár hogy nemrég lett cserélve pár száz km van benne. Motul olajat raktam bele. Valószínű tengelyfáradás volt az oka mert mondtak még olyat hogy olajhiány, de mivel lehúzott szívócsőnél azért elkezdett folyni belőle nagyobb gázadásra az olaj nem hinnem hogy az lett volna a baja.
Remélem már több ilyen drágább baja nem jön elő, nem olcsók ezek a dolgok.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2017 14:00:41 // 96396
fogtam a kezemben már pár új turbót azoknak nulla a lógása...
alfa155gyuri29-06-2017 12:42:35 // 96395
Az a baj,hogy béna vagyok és nem tudok feltenni ide képeket. :( Pedig csináltam róla.
alfa155gyuri29-06-2017 12:39:34 // 96394
Lógása van mindnek ezek úszó csapágyazásúak tehát a csapágy sehol sem fix olajnyomás tartja.Tengely irányú lógása nem lehet.
David | Centocinquantanove29-06-2017 12:32:55 // 96393
Nem tudom milyen összeg lehet egy ilyen kütyü, de pl. az én utólag beépített riasztóm automatán tudja, hogy ha bezárom a kocsit, akkor mind a 4 ablakot felhúzza...

Nyáron nagyon praktikus, nincs olyan, hogy félig leengedve felejtek egy ablakot...
Ezek a modulok, amiket a Cartárs linkelt nem tudom milyen árfekvésűek, de egy ilyen riasztós cucc, amire egyébként további modulok (SMS, pager, GPS, stb) rakhatók beszerelve nem több 25-30k -nál.
Giuntini29-06-2017 12:27:13 // 96392


Az én turbóm felújítás után. nekem a fő baj a vákum gomba membránjának átszakadása volt, azt gépműhelyben javították, de valami lógása volt már a középnek, és nem volt értelme úgy hagyni.
Giuntini29-06-2017 12:21:51 // 96391
Sajnos biztos, hogy a csigaház is sérült, a középből ítélve. Én is ezt hallottam a nagy turbó felújító cégekről. Nem nevezem meg őket, de nekem egyet sem mertek ajánlani. Aki nekem felújította, az nagyon normálisan állt a kérdéshez.
alfa155gyuri29-06-2017 12:11:24 // 96390
Mondjuk félő,hogy neked a csigaház is sérült és akkor komplett kell. :(
alfa155gyuri29-06-2017 12:08:51 // 96389
Szia!
Félve de leírom.
Én lassan fél éve újítottam fel magamnak otthon a turbót unixnál vettem komplett turbó közepet,betettem és azóta egyenlőre hibátlan.
Én a turbó felújító cégektől félek,sok rosszat hallottam róluk főleg ha garanciális problémád lesz nem fogják gariba javítani mert megmondják,hogy hol hibáztad el.Pl ilyenkor fogják feltenni a kérdést,hogy az alsó felső rámenő csöveket kicserélted e?És már buktad a garit és még meg is mutatja a nyomát. :( Vagy milyen olajat használsz?
És állítólag ha ha van az unixban közép rész akkor ők is azt rakják bele csak még a kipufogó oldalad kap egy homofúvást.Na ezért én nem fizetek 80-120 ezret.
Liquid29-06-2017 11:27:01 // 96387
elnézést a helyesírási hibákért :)
Liquid29-06-2017 11:14:41 // 96386
Nemrég volt szó olyan komfot elektronikáról, amivel fel lehet húzni az ablakokat, mondjuk bezárásnál. De nem telálom...
Tud valaki segíteni?
Giuntini29-06-2017 10:04:50 // 96385
Hú ez nagyon szarul néz ki! Sajnos itt biztos hogy a ház is sérült. Nagyon sajnálom!
Giuntini29-06-2017 10:01:02 // 96384
Én ajánlom azt az embert aki nekem csinálta. Shadinnal voltunk kint, előttem bontotta meg, nem kamuzott. Tartotta az árhoz is magát, és ott volt a szeren. Nagytétényben az Erdész utcában van. Én nem javallanám a csereturbós megoldást. Bármit Rád sózhatnak ezek a nagy turbófelújítók. Ez a fószer egy kis műhelyben eldolgozgatott. Egy igazi csodabogár, magának való pali.
mex8628-06-2017 23:17:19 // 96383
ha nem tévedek, amit találtál a hideg oldal tengelyvégi anyája, plusz egy kis tengelydarab.
tengelytörés után beleért a holmi a házba, így lettek a lapátok olyanok amilyenek...

lapátdarabból még eszegethetett be.
teljes cooler meg csövezés tisztítás ajánlott ilyenkor, (vagyis inkább kötelező) mivel az új turbó is megkajálhatja a még ottmaradt részeket, én így jártam...
Szabister28-06-2017 23:16:13 // 96382
Fuh az nem lehetett kellemes. Megfogadom a tanácsod és végig nézem a rendszert, nehogy a szívó oldalon bekapjon valamit a motor. A coolert hogy lehet kitakarítani kompresszorral kifújatni?
mex8628-06-2017 23:05:03 // 96381
ha nem tévedek, amit találtál a hideg oldal tengelyvégi anyája, plusz egy kis tengelydarab.
tengelytörés után beleért a holmi a házba, így lettek a lapátok olyanok amilyenek...

lapátdarabból még eszegethetett be.
teljes cooler meg csövezés tisztítás ajánlott ilyenkor, (vagyis inkább kötelező) mivel az új turbó is megkajálhatja a még ottmaradt részeket, én így jártam...
Liquid28-06-2017 23:03:47 // 96380
Sík úton megy 100 felett is, de amint kicsit emelkedik, lehet visszakapcsolgatni :)
A cseszneki szerpentinen, kb 35-40-nel mentem fel 2-esben
Szabister28-06-2017 22:57:59 // 96379
Hát nem tudom. Elküldöm majd egy szakszervízbe és szétszerelés után csak okosabbak lesznek. Meg fogok kérni egy endoszkóp kamerát hogy belenézzek a motorba is, de nem hinném hogy onnan szabadult volna ki annak lenne hangja ha valami hiányozna.
Macccy28-06-2017 22:49:39 // 96378
Ehhh, ez szegény megkapta rendesen, részvétem! Viszont ha a tömegmérő rácsán volt, akkor ez legfeljebb a kompresszor oldalon kaszálhatott volna lapátot, szerintem... Ha jól látom a turbina oldalon is átdesignolta a lapátokat?!! Nagyon nem szép :( Mi a túró okozhatott ilyen pusztítást?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.