Forum >> 159
Kazes☻05-05-2017 16:12:12 // 94470
Ja, kérem... akinek ilyesmi méretű a kezecskéjeee...! :D + az enyémben megy hátra a szellőzés... :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-05-2017 16:09:52 // 94469
Akkor ezt a csatis "tuningot" ki próbálom. Pár hete el kezdte ezt az indítás után fehér füstös dolgot. Hiába mondom neki mindig hogy nem kell fehér füst már van Pápa :D
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2017 16:09:06 // 94468
Hát... passz. A jtd-nél külön lámpácska volt, de jó ötlet, megnézem! :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2017 16:07:58 // 94467
Áhh tudom én azt :-) A mienkben hátul nincs légkiömlő, csak valami kis tartóka. Azt kipattintom, plusz leveszem a kézifék szoknyát és prímán meg lehet nőgyógyászkodni. De ettől még nem értem, hogy ha érintkezik, akkor miért nem működik :-) Aztán 5 perc múlva meg miért működik? Valami testelési dolog lesz, de egyelőre nem érdekel. Max feltöltöm az akksit, hátha attól meggyógyul :-)
Kazes☻05-05-2017 16:05:15 // 94466
Ott a kézifék kar alatt van a csati, amit leginkább a komplett középső box lebontásával érsz el... ;)
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2017 16:05:15 // 94465
Hidegen indítva volt az a pár ütem fura kihagyás, de fehér füstöt nem láttam. Nekem igazából a fél melegen indulással volt gondom.
Hidegen mindig csak ez a pár ütem kihagyás, aztán minden okés, ez annyira nem zavar. Fél melegen, mondjuk egy óra pihi után viszont berángatott kb 1 percig és ilyenkor füstölt fehéren.
Az 5-ös henger vezeték szakadás hiba előtt is ugyanez volt, és most pár napja megint előjött. Nem durván, de felismertem a jelenséget, ezért kezdtem piszkálni.
A csatlakozók összenyomkodása után teljesen eltűnt ez az 1 perces rángás és a füst is. Simábban is jár a motor, ami D-ben féken állva legfeltűnőbb.
Hidegen mindig csak ez a pár ütem kihagyás, aztán minden okés, ez annyira nem zavar. Fél melegen, mondjuk egy óra pihi után viszont berángatott kb 1 percig és ilyenkor füstölt fehéren.
Az 5-ös henger vezeték szakadás hiba előtt is ugyanez volt, és most pár napja megint előjött. Nem durván, de felismertem a jelenséget, ezért kezdtem piszkálni.
A csatlakozók összenyomkodása után teljesen eltűnt ez az 1 perces rángás és a füst is. Simábban is jár a motor, ami D-ben féken állva legfeltűnőbb.
Liquid05-05-2017 15:58:29 // 94464
a kézifék visszajelző a fékolajszintet is jelzi nem?
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2017 15:54:11 // 94463
Lehet, Debrecen bevonzza a kontakt hibát. :-) A TD-n kézifék visszajelző játszik hasonló megfejthetetlen játékot, csak az éppen kit zavar ? :-)
Ebben most már én is tök biztos vagyok, hogy ott a csatlakozó a gond. A késes csatlakozó szétnyílik, és laza lesz a csatlakozás. Most összenyomtam jó alaposan (közben ezeket a szavakat skandálva: "Szívatsz? Na nesze akkor... :-))
A kábeleknek 99% hogy semmi baja, az 5-ös hengernél végigjátszottam. Levágtam, meghámoztam ahol töröttnek tűnt, de a szigetelés alatt a vezetéknek semmi különös baja nem volt, nem voltak megszakadva a szálak. Ott szét is műtöttem a csatlakozót gombostűkkel, újra forrasztottam, összébb hajtogattam. Vagy 2 órát elbíbelődtem vele.
Még kigondolom, hogy Ofiéktól rendeljek új ugyanilyen sz.rt, vagy bontóból hozzak a régi fajtából. Azzal sosem volt gond, viszont a bontotthoz kábelt kell toldani, míg az újat fel lehet szépen tenni, max 1 centivel rövidülnek a kábelek.
Ha forrasztás gondod van, gyere, megoldjuk, van minden ami kellhet hozzá.
Ebben most már én is tök biztos vagyok, hogy ott a csatlakozó a gond. A késes csatlakozó szétnyílik, és laza lesz a csatlakozás. Most összenyomtam jó alaposan (közben ezeket a szavakat skandálva: "Szívatsz? Na nesze akkor... :-))
A kábeleknek 99% hogy semmi baja, az 5-ös hengernél végigjátszottam. Levágtam, meghámoztam ahol töröttnek tűnt, de a szigetelés alatt a vezetéknek semmi különös baja nem volt, nem voltak megszakadva a szálak. Ott szét is műtöttem a csatlakozót gombostűkkel, újra forrasztottam, összébb hajtogattam. Vagy 2 órát elbíbelődtem vele.
Még kigondolom, hogy Ofiéktól rendeljek új ugyanilyen sz.rt, vagy bontóból hozzak a régi fajtából. Azzal sosem volt gond, viszont a bontotthoz kábelt kell toldani, míg az újat fel lehet szépen tenni, max 1 centivel rövidülnek a kábelek.
Ha forrasztás gondod van, gyere, megoldjuk, van minden ami kellhet hozzá.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-05-2017 15:41:26 // 94462
Ezzel a csatis dologgal változott az indítás és a fehér füst?
ProdyG05-05-2017 15:10:53 // 94461
Elég sokat bíbelődtem már ezzel az 5 csatlakozóval, mivel muszáj volt, és az a tapasztalatom, hogy nálam tuti a csati a ludas, mert bizonyos helyzetekben (piszkálás után) megjavul a kocsi. Persze van esély magukra a kábelekre is, de inkább a csatikat tartom valószínűnek (kis gyenge szar az egész). Így, hogy véglegesen nem tudom megjavítani a kocsit, úgy látom a múlt hétvége után, hogy úgy mehetek a legbiztosabbra, ha új csatikat veszek.
Kérdeztem több embertől is, végül Elaforg-ék küldenek nekem 5 új, gyári csatit. Jövő héten érkezik, utána már csak a forrasztást kell valahogy megoldanom.
Szerintem te is cseréld le a csatikat, valami stabilabbra. Itt a fórumon kettőnkön kívül legalább 3 embernek jött már elő ugyanez a probléma (Haddel, Valerossi stb...).
Lehet Debrecenben valami negatív erők hatnak :D
Kérdeztem több embertől is, végül Elaforg-ék küldenek nekem 5 új, gyári csatit. Jövő héten érkezik, utána már csak a forrasztást kell valahogy megoldanom.
Szerintem te is cseréld le a csatikat, valami stabilabbra. Itt a fórumon kettőnkön kívül legalább 3 embernek jött már elő ugyanez a probléma (Haddel, Valerossi stb...).
Lehet Debrecenben valami negatív erők hatnak :D
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2017 15:10:14 // 94460
Sejtem, hogy a csavarhúzós javítás nem örök életű. :-) Viszont az világos lett, hogy a box aljzatba dugva jobb a kontakt, mint az injektorra dugva. Egyben kisebb a mechanikai igénybevétel is, kevesebb a rezgés. Úgyhogy taktikusan visszaiktattam a boxot és reménykedek, hogy egy darabig nem kell hozzányúlnom.
Ha más nem, időt nyertem, hogy rendeljek valahonnan 5 normális csatlakozót.
Plusz amit régóta tervezek (már a 146-nál gondolkoztam rajta), szereztem egy Windows tabletet. Nem kifejezetten erre vettem, egy melómhoz kell érintő panelre optimalizálni a szoftverünket, mindenképp kellett valami tapis PC. Akkor már olyat szereztem (refurbished cucc) ami egyéb mókákra is jó. Sose hittem volna, hogy létezik olyan, hogy hasznos tablet, de ez tényleg az. :-)
A Bluetooth ELM-327 adapterrel összelőttem, simán, egyből működött a MES. A sávszélesség is jónak tűnik. Hogy mennyire kényelmes így kiolvasni. Még egy hosszabbító kábelt szerzek, hogy ne kelljen nyitogatni az OBD csati előtti borítást és igazából megszűnik a macera faktor. A legtutibb az volna, ha a hosszabbító kábelt megtuningolnám egy kicsit egy kapcsolóval. ON állásban ad tápot az adapternek, mehet a kiolvasás, sose kéne kiszedni az adaptert.
Ha más nem, időt nyertem, hogy rendeljek valahonnan 5 normális csatlakozót.
Plusz amit régóta tervezek (már a 146-nál gondolkoztam rajta), szereztem egy Windows tabletet. Nem kifejezetten erre vettem, egy melómhoz kell érintő panelre optimalizálni a szoftverünket, mindenképp kellett valami tapis PC. Akkor már olyat szereztem (refurbished cucc) ami egyéb mókákra is jó. Sose hittem volna, hogy létezik olyan, hogy hasznos tablet, de ez tényleg az. :-)
A Bluetooth ELM-327 adapterrel összelőttem, simán, egyből működött a MES. A sávszélesség is jónak tűnik. Hogy mennyire kényelmes így kiolvasni. Még egy hosszabbító kábelt szerzek, hogy ne kelljen nyitogatni az OBD csati előtti borítást és igazából megszűnik a macera faktor. A legtutibb az volna, ha a hosszabbító kábelt megtuningolnám egy kicsit egy kapcsolóval. ON állásban ad tápot az adapternek, mehet a kiolvasás, sose kéne kiszedni az adaptert.
ProdyG05-05-2017 14:40:19 // 94459
Hát igen, ugyanezt írnám én is, ha még velem sem történt volna ilyesmi.
Nálunk ez a "vészmód", amit írunk, úgy néz ki, hogy mivel automata a váltó, amilyen sebességben előjön a hiba, abban marad a váltó. Tehát, ha épp kettesben van a kocsi, akkor abban is marad, tehát nem megyünk vele 100-zal, még 50-nel se :)
Nekem januárban jött elő először Egerben a probléma (debreceni vagyok), miután hazaértem, nagy nehezen kiderítettem a fórumról, hogy mi a baj, ugyanazt csináltam a csatikkal, mint amit most Warbi csinált, és 3 hónapig bírta (múlt hét végéig, amikor meg Pesten voltam). Ott pályán kapott el a dolog, akikor 6-osban volt a kocsi, na ilyenkor meg lassan nem tudsz menni, ha lefékezel olyan 50 körüli sebességre, akkor érzed, hogy a nyomaték tol mint állat és alig tud az ember fékezni. Ki kell venni üresbe, aztán indul a móka újra...
Tehát tipikusan az a sztori, amire mindenki mondja, hogy sose vegyél olasz autót. Megkaptam én is a családtól...
Más nagyobb problémám még nem volt a kocsival, de ezeknél az eseteknél azért én is elgondolkodtam a dolgon...
Nálunk ez a "vészmód", amit írunk, úgy néz ki, hogy mivel automata a váltó, amilyen sebességben előjön a hiba, abban marad a váltó. Tehát, ha épp kettesben van a kocsi, akkor abban is marad, tehát nem megyünk vele 100-zal, még 50-nel se :)
Nekem januárban jött elő először Egerben a probléma (debreceni vagyok), miután hazaértem, nagy nehezen kiderítettem a fórumról, hogy mi a baj, ugyanazt csináltam a csatikkal, mint amit most Warbi csinált, és 3 hónapig bírta (múlt hét végéig, amikor meg Pesten voltam). Ott pályán kapott el a dolog, akikor 6-osban volt a kocsi, na ilyenkor meg lassan nem tudsz menni, ha lefékezel olyan 50 körüli sebességre, akkor érzed, hogy a nyomaték tol mint állat és alig tud az ember fékezni. Ki kell venni üresbe, aztán indul a móka újra...
Tehát tipikusan az a sztori, amire mindenki mondja, hogy sose vegyél olasz autót. Megkaptam én is a családtól...
Más nagyobb problémám még nem volt a kocsival, de ezeknél az eseteknél azért én is elgondolkodtam a dolgon...
Chris15905-05-2017 14:19:40 // 94458
Sajnos igaz az, hogy rá kell áldozni ha egy jobbat akarsz kifogni 159-ből.
Nálunk a hírdetések 90%-a külföldről behozott, nevetek csak rajta, hogy ilyen 1.5-1.8 között rengeteg van hahun. Kérdem én az milyen lehet, ha keresni is akarnak rajta kifizette a 200-ezres regadót stb.. magyarul megvette 3-4000 euroért.
Sokat néztem a Mobile.de-t de ott is a jobbaknak elkérik az árát.
Egy jól felszerelt 2.4 TI-ért elkértek újonnan 40000 eurot.
Mikor tavaly novemberben vettem az enyémet sokan megköveztek, hogy ennyi pénzt (2.8 milla) egy 10 éves autóért vehettél volna BMW E60-at is ennyiért, de ismertem az autó előéletét az osztrák 1 tulajt, tudtam hogy garantált a kilométer is és ez már nem a 1.5 millás kategória.
Levezettem már 12000 km-et vele azóta a legapróbb gond nélkül.
Nem azt akarom mondani, hogy minél drágább az autó akkor jó is lesz de 1.5 ökért biztos szarok vannak. És pont ezek miatt húzzák le rendesen a 159-esek árát.
Én is tudom, hogy pár év múlva ha eladnám nem fognak annyit érte adni mint amennyit valójában ér az autó.
Állítom hahun hírdetett 150db -ból 100 db biztos kétes rosszabb állapotú.
Nálunk a hírdetések 90%-a külföldről behozott, nevetek csak rajta, hogy ilyen 1.5-1.8 között rengeteg van hahun. Kérdem én az milyen lehet, ha keresni is akarnak rajta kifizette a 200-ezres regadót stb.. magyarul megvette 3-4000 euroért.
Sokat néztem a Mobile.de-t de ott is a jobbaknak elkérik az árát.
Egy jól felszerelt 2.4 TI-ért elkértek újonnan 40000 eurot.
Mikor tavaly novemberben vettem az enyémet sokan megköveztek, hogy ennyi pénzt (2.8 milla) egy 10 éves autóért vehettél volna BMW E60-at is ennyiért, de ismertem az autó előéletét az osztrák 1 tulajt, tudtam hogy garantált a kilométer is és ez már nem a 1.5 millás kategória.
Levezettem már 12000 km-et vele azóta a legapróbb gond nélkül.
Nem azt akarom mondani, hogy minél drágább az autó akkor jó is lesz de 1.5 ökért biztos szarok vannak. És pont ezek miatt húzzák le rendesen a 159-esek árát.
Én is tudom, hogy pár év múlva ha eladnám nem fognak annyit érte adni mint amennyit valójában ér az autó.
Állítom hahun hírdetett 150db -ból 100 db biztos kétes rosszabb állapotú.
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2017 13:57:06 // 94457
Kérdezd csak még ProdyG cartársat, hogy hányszor járt így a csatlakozók miatt, és mekkora kínlódás volt haza jutni.
Nekem egy alkalom a belvárosból hazáig is bőven elég volt az élményből... A váltó vész módba kapcsol, van 1-es és hátramenet. Nem parázom én túl, hidd el :-)
Egyébként a módszer úgy tűnik, hogy bevált, egy picit sem rántott azóta. Pedig direkt mentem mindenfelé, sok megállással. Hibátlan. Picit finomabb lett az egész autó. Lámpánál ha nem teszem ki N-be, észrevehetően normálisabb a hangja, nem rezeg annyira. Eddig azt hittem, hogy az úgy jó, de most így kellemesebb.
Nekem egy alkalom a belvárosból hazáig is bőven elég volt az élményből... A váltó vész módba kapcsol, van 1-es és hátramenet. Nem parázom én túl, hidd el :-)
Egyébként a módszer úgy tűnik, hogy bevált, egy picit sem rántott azóta. Pedig direkt mentem mindenfelé, sok megállással. Hibátlan. Picit finomabb lett az egész autó. Lámpánál ha nem teszem ki N-be, észrevehetően normálisabb a hangja, nem rezeg annyira. Eddig azt hittem, hogy az úgy jó, de most így kellemesebb.
Shadin05-05-2017 13:56:51 // 94456
Az egyébként is csak a széle tartja.
yani🍀05-05-2017 13:54:45 // 94455
Jó a cikk, de pont azt erősíti bennem, ami mindig is ott van a fejemben a Giuliával kapcsolatban. Biztosan nagyon jó autó, még nem volt szerencsém vezetni, de nem fogott meg úgy mint a 159.
Smith05-05-2017 13:51:13 // 94454
Meg ilyenkor mi tartja a hátsó üléstámlát, csak a két széle? :(
csokagm05-05-2017 13:38:10 // 94453
Ez egyébként, felszereltségben meg a képeken jónak tűnik. Bár nem tudom a roló hova tud elkeveredni a csomagtartóból. Csak hát marha messze van.
159
159
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-05-2017 13:38:01 // 94452
Szép bizony , pláne a TI felnikkel :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-05-2017 13:34:15 // 94451
Bizony sokkal finomabb volt mint a 2.4 őspatkányé :) Itt a 6-at ha nem hírtelen rakod dupla kuplung kell mint a traktoroknál :)
csokagm05-05-2017 13:34:10 // 94450
Próbálok jót keresni, de nehéz. Most megnéztem mi van a keleti országrészben (Debrecen-Nyíregyháza), elvertem rá egy fél napot, meg az utazás, de egyik autónál se maradtam többet 5 percnél.
Norby egyébként azt mondta, a Ti kerekek nélkül odaadja 2,4-ért az övét, de az már nekem picit sok sajnos. Meg hát a nyárit is akkor egyből venni kéne, ami körülbelül 120ezer forint lehet. Bár élőben nem láttam, de gondolom az szép állapotban van.
Norby egyébként azt mondta, a Ti kerekek nélkül odaadja 2,4-ért az övét, de az már nekem picit sok sajnos. Meg hát a nyárit is akkor egyből venni kéne, ami körülbelül 120ezer forint lehet. Bár élőben nem láttam, de gondolom az szép állapotban van.
Liquid05-05-2017 13:29:39 // 94449
pont azt szeretem benne (többek között) hogy van "súlya" a váltónak, kormánynak
Shadin05-05-2017 13:28:38 // 94448
Eddigi legjobb váltóm az M32-es...
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-05-2017 13:05:38 // 94447
Az 1.9 a váltó súlyosan, nehezen kapcsolható. Biztos nem vezettek még manuális 2.4 et :D
Giuntini05-05-2017 12:57:18 // 94446
Szerintem jó cikk!
Haddel05-05-2017 12:34:29 // 94445
Giuntini05-05-2017 12:29:05 // 94444
Ez nem csak a 159-nél van így, a BMW-nél is ugyanez a helyzet. A jót egyszerűen nem hozzák be. Szerintem úgy kell most nekiindulni a 159 vételének, hogy van rá 2,5 millió forintod, évjárattól függetlenül, megnézed hogy a kasztnija egyben van, és bízol a jó szerencsében. Es mellette van egy millió tartalékod, amit rá tudsz áldozni. Mert egy turbó felújítás alsóhangon 200 ezer.
yani🍀05-05-2017 11:55:47 // 94443
Sajnos nagyon leharcoltakat hoznak be az országba. Korábban volt erről már vita itt a fórumon is, de az biztos, hogy egyre nehezebb jó állapotút találni.
Azokat próbáld megnézni, amiket az adok-veszekben is hírdetnek!
Azokat próbáld megnézni, amiket az adok-veszekben is hírdetnek!
Smith05-05-2017 11:44:17 // 94442
A kínálat bőséges, de az általános állapot az valami siralmas, és szinte majdnem mindegy, hogy 1.5M-nál vagy 2.5M-nál keresgélsz. :(
csokagm05-05-2017 11:30:10 // 94441
Én nézek rossz autókat vagy valobsn rengetegnek levsn utve a küszöbe kavicsokkal, amitől persze rohad is. Pedig bőven nem a kínálat legaljat nézem.
RomeoOne05-05-2017 09:51:36 // 94440
Mindig ez az egyes, vészmód szöveg, kicsit túlaggódod :D
Azért mert köhhint kettőt indításkor, még nem fog lerobbanni.
Különben is, vészmódban is simán el lehet autókázni, 90-100-al, csak előzni nem nagyon fogsz tudni meg 4-esben már nem nagyon akar gyorsulni.
Azért mert köhhint kettőt indításkor, még nem fog lerobbanni.
Különben is, vészmódban is simán el lehet autókázni, 90-100-al, csak előzni nem nagyon fogsz tudni meg 4-esben már nem nagyon akar gyorsulni.
PBali05-05-2017 09:47:57 // 94439
Sziasztok! Kis olvasnivaló, akit érdekel:
https://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/alfa_romeo_159_1_9_jtdm_distinctive_2005_-_giulia_osszehasonlito-19162
https://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/alfa_romeo_159_1_9_jtdm_distinctive_2005_-_giulia_osszehasonlito-19162
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2017 09:40:27 // 94438
No... a lusta énem alkotott. Mutatom:
Kell hozzá egy mini csavarhúzó:
Beindítottam hidegen, 16.5 fokban. Ahhoz már hozzászoktam, hogy 1-2 ütemet furán jár hidegindításkor, ez valami más lesz, de ezen túl tudom tenni magam. Viszont aztán szép simán jár, a korrekciók nem ugrálnak, és tök hidegen is 1.5 alatt van mind. Tegnap (0) (-5) (0.6) (0.9) (5) ről indultunk.
Szerintem simán szét hajlanak az érintkezők. A box csatik régi fajták, belenézve szemre is szorosabb, mit ezek a sárga sz--ok.
Most húzok dolgomra, remélem nem 1-es vészmódban térek haza. Majd megírom :-)
Kell hozzá egy mini csavarhúzó:
Beindítottam hidegen, 16.5 fokban. Ahhoz már hozzászoktam, hogy 1-2 ütemet furán jár hidegindításkor, ez valami más lesz, de ezen túl tudom tenni magam. Viszont aztán szép simán jár, a korrekciók nem ugrálnak, és tök hidegen is 1.5 alatt van mind. Tegnap (0) (-5) (0.6) (0.9) (5) ről indultunk.
Szerintem simán szét hajlanak az érintkezők. A box csatik régi fajták, belenézve szemre is szorosabb, mit ezek a sárga sz--ok.
Most húzok dolgomra, remélem nem 1-es vészmódban térek haza. Majd megírom :-)
pettinke05-05-2017 08:36:31 // 94436
reggel van, nem tudok értelmesen írni...
szóval ha üresen nincs meg a 12.7 V, az gyanús.
ha indítózáskor leesik 10 V alá, akkor biztos megborulnak az ECU meg az ABS comp.
további gyanú: testkábel pontokat ellenőrizni!
szóval ha üresen nincs meg a 12.7 V, az gyanús.
ha indítózáskor leesik 10 V alá, akkor biztos megborulnak az ECU meg az ABS comp.
további gyanú: testkábel pontokat ellenőrizni!
pettinke05-05-2017 08:23:20 // 94435
Akkumulátorra gyanakodjál. Ha terheletlenül nincs meg a 12.7 Volt, illetve indítózáskor 10 V alá esik, akkor meghülyülnek a számítógépek.
Rivers05-05-2017 08:17:10 // 94434
Sziasztok!
Találkoztatok már olyan helyzettel,hogy egyszer csak kiírja az autó besz@rt a ABS/ESP/ASR/VDC és vedd elő a kézikönyvet..... de az autó megy tovább változatlanul mintha mi sem történt volna,de viszont leállításnál csak hosszú gombnyomásra áll le a motor. Újraindításnál meg mintha mi sem történt volna. 2 hete jött először elő meg tegnapi nap.
Valaki tud valami okosat?
Találkoztatok már olyan helyzettel,hogy egyszer csak kiírja az autó besz@rt a ABS/ESP/ASR/VDC és vedd elő a kézikönyvet..... de az autó megy tovább változatlanul mintha mi sem történt volna,de viszont leállításnál csak hosszú gombnyomásra áll le a motor. Újraindításnál meg mintha mi sem történt volna. 2 hete jött először elő meg tegnapi nap.
Valaki tud valami okosat?
TS04-05-2017 22:06:01 // 94433
Sajnos kényesek a modern dieselek.A legrosszabb a dologban hogy nincs időm heteket várni mire kideritenek dolgokat.Szerencsére a feleségem voyagerével addig el tudok mászkálni míg betegeskedik az alfa,de addig neki nincs kocsija.Ezért is igyekszem kicserélni minden problémásnak mondott szart a kocsiban,hogy végre összeálljon.A roveremmel ugyanez volt.Vásárlás után mindjárt 1800€-t költöttem rá,de az utána meghálálta,hatvanezreket elmentem nem várt szervíz nélkül.
Smith04-05-2017 22:03:45 // 94432
Ha minden megfelel az autóval, ne a BOSE megléte vagy hiánya legyen az, ami miatt nem őt választod. Úgyis kicserélnéd a fejegységet majd, és akkor meg csak bonyolítja ha van benne bose.
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:53:10 // 94431
Na erre kiváncsi leszek. Az egr-t én kizártam, az egr conrol csak első gázadásra kapcsol, 480mg levegő mellett is rángat. A szívósorban 30e km van, nem kéne rossznak lennie. Nem kicsit belemerültél a dologba, de megértem. Idegesítő, és én sem hiszem, hogy ez így normális. Majd referálok, hogy a csatlakozó csere meggyógyította e. Az injektorokat nem piszkálom, mert látom, hogy teljesen hektikusak a korrekciók amíg berángat, aztán meg az is helyre jön.
TS04-05-2017 21:43:55 // 94430
Nálam a jelenség ugyan ez.Mármint az egyenetlen alapjárat a külső hőmérséklet függvényében.Szintén 2,4 automata.Ha nulla alá esik a hőmérséklet,max egyet-kettőt ránt és kismul.De plusz 15-20 környékén borzasztó.Füstöl is és van hogy leáll.Mondjuk nekem nem hoz hibakódot az injektor csatlakozásra.Elkezdtem a végére járni.Először a győri fiat rieglerhez vittem.Ott 12000-ért azt mondták hogy fogadjam el,a 2,4-es motor ilyen.Hibakod nincs.Balfaszok.A következő aki foglalkozott vele szintén alfás,ő kideritette hogy be van építve egy nevesincs hitvány tuningbox,ezt kikötötte és sokkal egyenletesebb,jobb lett a teljesitmény leadás,de a hideginditásnál ugyanugy egyenetlen az alapjárat.Az volt a javaslata hogy kezdjük az üzemanyag rendszerrel a nyomozást.Elvittem a győri interdieselhez.Kivették mind az öt cr injektort.Egy kilógott a sorból,a többi viszonylag jó.Azt az egyet javíttattam mert 160 000-nél nem találtam indokoltnak az összeset felújíttatni.Öszserakták,próba,ugyanolyan szar.Megint szét,újra bemérés,komplett üzemanyag rendszer bemérése,minden tökéletes,mégis szar.A diagnosztika azt mutatta hogy minden esetben akkor kezdi a hülyeséget ha az egr nyit.Javaslat,cseréljek egrt,jó minőségű van kb 40 000-ért,valamint szívósort,mert az örvénylapátok is okozhatják.A szívósor már megjött rég,sőt az örvénylapátokat is kiütöttem belőle és ledugóztam a helyüket.Mondjuk az most is magas hogy az e-bayrol hogy tudtam megrendelni 200€-ért,míg itthon ugyanez 90 000.Csak beépítésre várt,a cartárssal úgy egyeztünk meg hogy először az üzemanyag rendszert zárjuk ki,utána szívósor csere,majd egy teljesitmény optimalizálás.Viszont ha már le van bontva a szívósor,mindenképp szeretném dióhéjazni a szívócsatornákat.Már megjött a szóróanyag,elvileg hamarosan összeáll a berendezés is hozzá,akkor nekiállunk.Egr-t nem cserélek,az optimalizálás keretében egyszerűen kiíratom.Úgyis ezek a kurva környezetvédelmi megoldások minden drága probléma forrása.Ha mindennel elkészültem,végre nekiállok a blogomnak részletesen.Az időhiány a legnagyobb nyűgöm
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:41:21 // 94429
Nem tűnt fel ilyen. Berángat inditás után, ilyenkor fehéren füstöl, össze vissza mennek a korrekciók. Elindulok és 1 perc alatt magához tér. Esős időben durvább,.most box nélkül pedig már azonnal Check Engine-t dob, 3-mas injektor no signal hibával.
Liquid04-05-2017 21:39:38 // 94428
Ha van akkor jó alapvetően, ha nincs akkor pont annyi meló beépíteni, mint egy bármely mást ami viszont jobb tud lenni.
Kérdezd Shadin-t. Ha Ő azt mondja megéri betenni utólag, akkor hajrá :)
Kérdezd Shadin-t. Ha Ő azt mondja megéri betenni utólag, akkor hajrá :)
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:36:30 // 94427
Ha minden másban tetszik az autó, szerintem se a Bose-on múljon. Jó jó, de nem akkora nagy szám azért. :-)
Haddel04-05-2017 21:35:44 // 94426
Bontós haverjától hozta. Igen gyárit. Neked is ugrált az üzemanyagszintjelző összevisza?
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:33:27 // 94425
Újakat tett fel gondolom. Ugyanazt a fajtát tette, ami gyárlag volt (sárga biztosító pöcök)?
159 Indigo Gray 2.4 Monster04-05-2017 21:33:21 // 94424
Utolag bele faragnijöttél nagy meló, sokba is kerül. És nem ér annyit
csokagm04-05-2017 21:31:15 // 94423
Majdnem biztos, lebeszélnél róla? :)
Liquid04-05-2017 21:29:43 // 94422
biztos akarsz Bose-t?...
csokagm04-05-2017 21:27:58 // 94421
Megnéztem, egy autót, majd mindenben megfelel, viszont nincs benne bose. Navis. Nagy macera utólag belerakni? Bontóban kapni esetleg szettet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
497
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?