Forum >> 159

Shadin18-05-2017 06:45:54 // 94885
Ezek sajnos porladnak néha, ki tudja miért.
Több infó kellene, hol található kb. a rendszerben. Fénykép v. valami támpont?
Shadin18-05-2017 06:44:39 // 94884
Ahogy SanyiJTD mondja :-)
A rendszámtáblát előtte tökéletesen ívre kell hajtogatni, hogy egy réteg vékony ragacs elég legyen és szépen nézzen ki.
Dömpi (il dottore)17-05-2017 23:23:45 // 94883
Elvált a külső és a belső
Dömpi (il dottore)17-05-2017 23:21:58 // 94882
Hozz emelőt meg nyomatékkulcsot a VVT-re és majd tesztelünk.
droberto17-05-2017 23:17:27 // 94880
Így van. Ezt én is így csinálom.
Illetve két tipp:
- Még frissen kell lemosni. Hihetetlenül rá tud száradni.
- Bogároldó spray. 6-8 fújás, igencsak felpuhítja a tetemeket. :)
droberto17-05-2017 22:56:58 // 94879
Sanszos!
Én mit javasolok?
Egyértelmű a B típust. :)
Gusztátlan egy dolog ez a nagy rendszám az Alfán.
Viccet félretéve ezt neked kell mérlegelned-eldöntened, hogy mi mit ér meg.
Liquid17-05-2017 22:51:37 // 94878
az enyém fel van csavarozva a sarkainál
csokagm17-05-2017 22:49:52 // 94877
Mozaik utcába mentem de elég látványosan fosott rám. Gyanítom akkor nem volt kedve dolgozni. Mit javasolnál menjek utana vagy rakjam fel a ragasztós módszerrel?
droberto17-05-2017 22:48:01 // 94876
3M-es öntapadós tépőzár. :)
Pl.
droberto17-05-2017 22:46:21 // 94875
A polír és a karnauba Wax nekem is vissza van.
Ha lágyvíz is van a mosóban, akkor feleslegesen törölgetni.
Csak megkarcolod a rajt maradt porszemekkel a lakkot.
Az is igaz, hogy pár percet jobb, ha vársz, hogy kissé leszáradjon, különben a csapott hát visszarántja a port hátul, ami a vízcseppekre rátapad és pöttyös lesz.
droberto17-05-2017 22:43:02 // 94874
Akkor adj alá egy Ladát. :)))
Dalma szereti vezetni, a kormányzást pedig most külön kiemelte.
Az viszont tény, hogy egy Punteszban, vagy bármilyen franciában könnyebb kb minden kezelőszervet működtetni.
droberto17-05-2017 22:41:11 // 94873
Rossz helyen voltál, benne a van a D típusú rendszám a típusbizonyítványban.
droberto17-05-2017 22:40:16 // 94872
Kb én is így csinálom. Az illesztéseknél jól ki kell veretni (közelről) a sampont és a wax-ot is, különben cseppes, foltos lesz.
droberto17-05-2017 22:39:08 // 94871
Pedig azért az ülést és a kormányt is igencsak széles - mondhatni szélsőséges, átlag feletti - tartományok közt lehet állítani.
droberto17-05-2017 22:37:58 // 94870
Közlekedőedénynek tökéletes. Nem vagyunk egyformák. Lehet ezt is miért szeretni. Jó benne a multimédia és tele van modern motyóval. Nekünk Alfásoknak persze nem ezek a fajsúlyos tételek...
droberto17-05-2017 22:35:04 // 94869
Nem rossz gép azért, csak nekem nem szép és más érzés a birtoklása.
Most kicsit, - hogy bukta a Giu a szavazást - elmélyültem a pontozási rendszert és, arra juttottam, hogy mindenkinek más a preferenciája. Mindenki máshogy pontoz, mert mindenkinek más a fontos. Egyébként meg.... a spanyolok és a is portugálok bekaphatják! :)
droberto17-05-2017 22:30:40 // 94868
Szerintem a tied kívül érhet bele. Vedd ki a pogikat és úgy szerintem jó lesz.
droberto17-05-2017 22:30:03 // 94867
Kb. Kell egy NKH-s szemle. A papírral meg bemész egy ocsmányirodába leteszel kb 12k pénzt és megkapod a D típusú rendszámot. Jó esetben elkérik a régi pléht.
Liquid17-05-2017 22:07:34 // 94866
mi történt? :)
Dömpi (il dottore)17-05-2017 21:51:26 // 94865
A felnim ET 35 vagy 32 nem emlékszem pontosan, pedig ma megnézte a szerelőm és este mondta,
Ja, kész a főtengely szíjtárcsa csere, majd írok blogot.
Dömpi (il dottore)17-05-2017 21:40:13 // 94864
NEM KELL PADLÓIG NYOMNI!!!
Dida17-05-2017 20:41:08 // 94863
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni ebbe az alkatrészbe hogy mi a pontos neve és hol tudok ilyent venni, vagy esetleg valakinek nincs egy elfekvőbe amit el adna? Az enyém sajnos eltört és elfolyt az összes hűtővízem :/

Válaszokat előre is köszönöm!
csokagm17-05-2017 18:49:41 // 94861
Neked hogy van felrakva a rendszám? Nekem is megkene csinalni mert a keretre besipol a radar.

Tudnál tanacsot adni?:)
Shadin17-05-2017 18:42:38 // 94860
+5mm Eibach :-)



Itt még mindig dől a kerék...
RomeoOne17-05-2017 18:32:18 // 94859
Ha gyárinál kisebb ET-s felni lenne vagy pogácsa lenne mögötte, már itt is szántaná a sárvédőív a gumit.
Shadin17-05-2017 18:17:49 // 94858
Patkány+Ti+BilsteinB8+5kidobóember



Az első kerék dőlése 2 fok 40 perc (volt)
ProdyG17-05-2017 17:40:55 // 94857
2 hete volt polírozva a kocsi. De azóta még nem volt mosva, na de majd most. Veszek én is 2 ilyen cuccot, nem drága, köszi a tippet.
SanyiJTD17-05-2017 16:33:26 // 94856
Ezt rendeljétek meg srácok, besírtok ,hogy milyen király. Vagy 1 liter vizet képes felszívni. Minden haverom ezt használja szárazolásra mióta látta nálam... Vagy inkább vegyetek kettőt, biztos ami tuti.
SanyiJTD17-05-2017 16:31:14 // 94855
Normális polír a kocsidra, és egy jó wax. Ez a titka. Én 250-300ft-ból mosom le az SW-t viccen kívül. Semmi nem tud megtapadni rajta... Nagy mikroszálast használok szárazolásra!
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2017 15:40:31 // 94854
Ez így is van :-) A nagyobbik lányom 7 évesen is simán kiáll vele a kapun. Figyelte, hogy mit hogy csinálok, aztán kijelentette, hogy ez könnyű, ő is tudja vezetni. És tényleg :-) Mondjuk a féket én nyomom, mert nem éri el... azért eléggé semmit se kell csinálni :-)
RomeoOne17-05-2017 15:39:20 // 94853
Automatával lehet menne neki is. A probléma ott kezdődött, amikor a kuplungot kellett kinyomni. Ugye azt a padlólemezig kell. A gáz meg a fék nem igényel olyan hosszú lábat. Legalábbis ha nem megy túl gyorsan :D
RomeoOne17-05-2017 15:32:02 // 94852
Az enyém szerette volna, de nem jött össze :D Egyszer beült a vezetőülésbe és azóta panaszkodott, hogy ott minden műszer ránéz, az anyósülés meg milyen sivár, a puszta műanyag van csak ott. :D
antonov17-05-2017 15:20:05 // 94851
Hát nem egy könnyed autó az tény.
Liquid17-05-2017 15:13:21 // 94850
Az enyém se szereti vezetni, csak ülni benne :)
Mert hogy nagy, meg nehéz minden kezelőszerv...
alfa155gyuri17-05-2017 15:11:53 // 94849
Enyém meg csak szeretné. :)
ProdyG17-05-2017 14:59:23 // 94848
Az én feleségem szereti vezetni (amikor iszok :D ). Automatával barátságos a dolog. Pedig ő is csak 160 centi.
Kócosw17-05-2017 14:50:11 // 94847
OFF
a lainciat is sikerült széttöketlenkedni azzal hogy egyetlen epkezlab modellt nem tudtak a piacra tuszkolni.Egy bevasarlokocsi Y, meg egy Thesis volt egy ideig a kinalat.J oa Delta jopofa kis kompakt ,de keves mint erdötüzre az injekciostü.Hiaba volt franko kocsi a thesis, az A6 , 5 ös bömös, E osztaly kategoriaban nem volt presztizse plusz a formavilaga is megoszto volt., nem is vettek.
Kar a lanciaert.
ON

En csak egyet kivanok,az Alfa ne kerüljön erre a sorsra..
Giuntini17-05-2017 14:21:30 // 94846
Ez nem német autó gyűlölet, csak a VW termékeiről a vélemény. És ha valaki nem elfogódott, aláírja. Dögunalom.
Mellesleg, ha nem lenne Alfa, és 159, akkor 3-as BMW-t vettem volna, mint egyedüli alternatíva. A Lancianak vége, a Fiat-nak nincsenek olyan modelljei középkategóriában, ami a régi idők sikereit idézné.
Hardy17-05-2017 14:13:34 // 94845
Nekem is ezt mondta. Nagyon megy lehet vele végre előzni csak nehéz a váltó kormány kuplung.
csokagm17-05-2017 13:46:34 // 94844
Egy tipp az auchan kezi szerintem nagyon jo. 1. Hab 2. Mosas 3. Cseppmentes oblites. Mindig szep lesz ott es jjo nagy sugarban jon.

Nem adnak már matricarendszamot sajnos. Nem sikerult elintezni.
ProdyG17-05-2017 13:42:57 // 94843
Köszi neked is és mindenkinek a jó tanácsokat, kipróbálom őket!
David | Centocinquantanove17-05-2017 13:12:13 // 94842
Én is mindig önkiszolgálós nagynyomásos helyen mosom a kocsit.
Nekem az a trükk, hogy nem szabad sajnálni azt a plussz 2-300 forintot az extra öblítésre a végén.
Hiába tűnik tisztának, locsold még a tiszta öblítő programmal a végén, mert ha előtte samponossal mostad, annak a habja megül itt ott, és ha elindulsz vele, az szépen elkezd kifolyni, ami folyásnyomot meg foltokat hagy.
Fentről lefelé inkább adj neki még egy öblítést (nálunk cseppmentes öblítésnek hívják).
Van sima öblítés is de azzal nem mindig jó.

Ha van időd mosás után, akkor állj ki a napra a lehető legközelebbi helyen amíg meg nem szárad. Ha rajta marad a csepp az autón, és elindusz, akkor a cseppekbe beleszáll az útmenti por, és miután a víz felszárad, a porkarika ott marad a helyén.

Továbbá nekem mindig van bedobva egy nagyméretű puha autómosó szivacs hátra, miután fel van habozva a kocsi azzal át szoktam törölni, majd öblíteni.

A mosófejet lassan kell mozgatni, mert ha hadonászol, akkor miután visszaszárad, a kosz ilyen fátyolosan rajtamarad. Ez a szélvédőn pl. nagyon látszik.
Liquid17-05-2017 12:47:16 // 94841
nálam is mindig maradnak foltok
ProdyG17-05-2017 12:38:43 // 94840
Értem én, ez a bogaras kérdésem inkább arra irányult volna, hogy nálam vannak olyan bogárfoltok, amik egy sima kézi mosással abszolút nem jönnek le. Brutál masszív kis bogármaradványok...
Na de megpróbálom majd még jobban áztatni a következő mosásnál.
Dömpi (il dottore)17-05-2017 12:13:35 // 94839
Sokan ott szúrják el a kézi mosóban, hogy egyből veretni akarják le a koszt/bogarakat.
Én előbb körbeáztatom és csak második körben esek neki igazán.
Így sokkal könnyebben lejön minden.
Liquid17-05-2017 12:09:16 // 94838
Nálunk is így van :)
Trogerr17-05-2017 11:22:39 // 94837
Munkám miatt mondhatjuk, hogy a suzukitol kezdve a teslan át vezettem már minden gyártó talán minden modelljét így van valamennyi összehasonlítási alapom. Az alfa miatti efogultság okán eddig a Giulia meg a Quatroporte S ami vezet, de azért ne legyünk ennyire szigorúak. Egy fullos passat főleg, ha CC azért annyira nem rossz. Ez a német autó "megvetés" nálunk már ilyen rögeszme lett amit az autós ujságírás generált szerintem köszönhetően a sorozatos német tesztgyőzteseknek. Főnökömnek most egy új passatja van dízel összkerekes tenyleg fullos, nem olyan rossz azért, más kérdés, hogy annak az árából olyan Giuliat konfigolok össze, hogy megszólal! :)
Tocke17-05-2017 11:03:45 // 94836
Pontosan így van. Feleségem nem szereti vezetni, mert neki nagyon nehéz a kuplung, a kormány, a váltó, szóval minden amivel irányítani kell ezt az autót. És ez a lényeg, VEZETNI kell.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.