Forum >> 159

avvocato22-01-2021 14:25:56 // 123749
Üdv Cartársak! Örömmel tudatom, hogy visszatértem a 159 tulajok közé.Íme az új szerzemény. Competizione rosso fényezés,Ti kivitel.
Roll198322-01-2021 12:18:13 // 123748
Egy havernak elemcserekor csúszott szét a szinkron a kulcs és az autó között és pont ezt tapasztalta, mint te, hogy indítani indította a kocsit, de nem nyitotta és zárta. Alfaowneren találtunk rá megoldást. Link

De itt a lényeg, nála megoldotta:


"Stand near the car to make sure the car can receive the signal properly. If you can sit in the car without the alarm sounding then do this.
* Remove the battery from the key to interrupt the power (i.e. slip out the battery holder part-way) and then reinsert and try the key button again twice. Take your time and perform this procedure slowly.

You may have to do this battery removal and re-insertion quite a few times to reset the key enough to have an effect - 35 is the max I have ever heard from a customer but this was exceptional, less than 10 times is much more common. It is a boring task but it is worthwhile so do be patient with your key and don't use excessive force."

It took me quite a few shots but in the end it worked. The second key fixed the second time."
Liquid21-01-2021 21:49:17 // 123747
Keress meg valami rendes autó-villanyászt, vagy autós zár-specialistát. Az indítás és a nyitás-csukás 2 külön dolog. Vagy megdöglött a kulcsod, vagy a computer "felejtette el valahogy".
killerlowmoney21-01-2021 20:30:38 // 123746
Semmi gond, így is előre köszi👌
killerlowmoney21-01-2021 20:28:19 // 123745
sziasztok Cartársak😉

Bella elektromos anomáliái folytatódnak:

nem működik a távirányító:
nem nyit, nem zár semmit, csomit sem😭

Több csomag elem csere nem segített.
Indítani indít.
Lehet az ajtó nyitásra/csukásra betanítani?
Vagy a felprogramozás az immobilizer párosítására vonatkozik?
Smith21-01-2021 20:20:51 // 123744
Marmint ugy ertem, en nem vagyok benne mester :)
Smith21-01-2021 20:20:03 // 123743
Ok, majd irok még. Nem vagy benne nagy MESter de kiolvasni ki tudjuk meglatjuk mit dob.
Kapcsolokat, karon levo cuccokat is tesztelhetjuk. Nem biztos, hogy okosabbak leszunk de hatha :)
csokagm21-01-2021 19:37:37 // 123742
Világos. Köszi a segítséget akkor ez lesz.:)
killerlowmoney21-01-2021 18:54:07 // 123741
Szia Smith😉

ha össze tudnánk hozni jó lenne:-)
Macccy21-01-2021 18:49:40 // 123740
Én kicseréltettem mindet, mert annyiba került ez a szett (nekem még akkoriban 49 ezerből jött) mint másfél gyári Ti rugó. Akkor meg már úgy voltam vele, hogy kidobatom mindet, nehogy másik is törjön.
Merthogy az van, hogy ezekben a hátsó rugókra jellemző leginkább a törés! Tehát ha te most kicseréled a két elsőt, semmi nem garantálja, hogy nem fog eltörni az egyik régi hátsó is. .... Oké, igaz, akkor se ha már eibach -ra cseréled, az is törhet, de eddig asszem még senki nem mondott ilyesmit.


A lengéscsillapító cseréje elöl szintén jó gondolat, nekem a jobb első egyébként is közel volt a nem túl jó állapothoz. Kapott előre asszem két Bilstein B6 -ot, remélem nem mondok hülyeséget. Hátul maradtak a gyári gátlók, mivel az autó súlyának a jelentős része amúgy is elöl leng, a hátsók még bírják a strapát.

Ami meg a bután kinézést illeti, ha nem cserélteted ki a hátsó rugókat : ha ezek az elsők is kb 25-35 mm ültetést csinálnak, akkor ugyanott vagy, a gyári ültetés 20 mm de ezt a különbséget még szerintem nem mondod meg könnyen szemmel. Főleg mivel a hátsók már biztosan ereszkedtek kicsit.
csokagm21-01-2021 18:33:30 // 123739
Az szuper én is ezt néztem, de csak elöl lesz cserélve. Link én ezt néztem.

Erharddal beszéltem ma ő is azt mondta, hogy ez van.

Te elöl hátul egyszerre cserélted? Nekem az eleje így is eléggé lent van, gyanítom a törés miatt. Viszont ha új kerül bele nyilván kicsit megemelkedne az eleje de akkor ezzel szintben lesz.

Igazából a kérdésem arra irányulna, hogy ha hátul marad még a régi nem fog bután kinézni az autó?


Köszi de a lengéscsillapító is új lesz, így rugóból is új lesz :)
Macccy21-01-2021 18:26:46 // 123738
Én. Igaz nekem hátsó tört. Asszem az elsőket el is adtam azóta. Vagy nemtom, ha akarod megnézem megvannak e még...

De én ezt vettem helyette, gyárit ne nagyon keress, mert annak darabja 35-40 ezer.


EIBACH Pro Kit

Igaz, ez elöl lentebb viszi még nagyjából 1 centivel és a valóságban PIROS mind a négy rugó, szóval lehet ha szopatós vizsgahelyre viszed, akkor rá kell előtte fújni a TÜV papírt is. :)
csokagm21-01-2021 17:50:53 // 123737
Első rugótörésem van. Jövőhéten megy egy viszonylag nagyobb szervizre a kocsi úgyhogy ezt is cserélik viszont egyelőre nem találtam Ti-hez rúgót csak a simához valót.
Valaki akinek volt hasonló emlékszik hogy neki honnan lett?
Smith21-01-2021 15:52:09 // 123736
Február 6 pont áthaladok Szentkirályon, ha gondolod ráolvashatunk...
Piritu - 1.000.00021-01-2021 07:21:03 // 123735
Kiolvasni a tárolót
Smith21-01-2021 06:55:41 // 123734
Mondjuk így tapogatva nem sok esély van. Ki kell olvasni MES-sel, hátha kiír valamit.
killerlowmoney20-01-2021 21:11:04 // 123733
Köszi a választ, kapcsoló ok, most már be se kapcsol, vagy ha igen, kiírja egyből hogy cruise control off
Biztosítékok cserélve
Ötlet?
Roll198320-01-2021 08:23:07 // 123732
Köszi a válaszokat! Akkor rálógatom én is, mert a home office meg a síelések elmaradása miatt alig megy az autó.
Piritu - 1.000.00019-01-2021 20:21:02 // 123731
A lényeg az hogy ne add rá a gyújtást töltés közben.
Atesz15919-01-2021 20:16:49 // 123730
Szia!Én is így és Aldi-s töltővel töltöm!Nem volt eddig gond vele.
Csabi19-01-2021 19:44:52 // 123729
Semmi baja nem lesz. A töltő sem tölt többel mint a generátor üzem közben. Mindig így töltök én is.
Liquid19-01-2021 19:24:08 // 123728
Én soha nem kapcsoltam le az aksit az autóról töltéskor. Tudom, hogy nem ideális, de eddig az autóim és én is túléltük :D
Roll198319-01-2021 18:59:18 // 123727
Srácok, mennyire ajánlott/szabad az akksit tölteni anélkül, hogy lekötném az autóról? ALDI-s csepptöltőt használnék. Köszi!
leopop318-01-2021 22:56:24 // 123726
Acél idegeid vannak én tuti nem bírnám ki hogy rajta másszon :DD
leopop318-01-2021 22:28:22 // 123725
Az biztos úgy repülne hogy a lába sem éri a földet annak a kurva macskának :DD
leopop318-01-2021 22:27:12 // 123724
Szerencsére nincs antenna Bellán de ha lenne az biztos hogy egy macska sem érhetne hozza az tuti XD
Kristyon18-01-2021 21:48:45 // 123723
Saját macska, ezért nem bántjuk. Idegen macska meg nem jön az udvarba a kutya miatt :)
Tappancs nyomok szoktak lenni az autón, szerencsére nem karmolászák :)
Smith18-01-2021 17:41:15 // 123722
Megfelelő kaliberrel le lehet röptetni a dögöt, hogy a lába sem éri a fényezést :D
Tuschke18-01-2021 17:14:48 // 123721
Sziasztok!
Véget ért a kattogó M32 váltó-saga.
Múlt héten visszakerült a váltóshoz, ma hoztam el.
A balos féltengely (a jobbos nem, annak van támasztékcsapágya) hogy is mondjam, talán perselye, (?) furata, amin át van vezetve difiben - félgömbszarű alkatrész, kúpkerekekkel - ki volt kopva, a féltengyely lötyögött a furatban, és kikezdte a kúpkerekeket. Valamelyikből letörött egy darab, és felnyalódott a tányérkerék egyik fogára, a fog azon oldalára, hogy motorféknél volt kontaktja. Az kattogott. Kaptam egy új difit a váltóba.
WarbiRunner (Gyuri)18-01-2021 10:54:56 // 123720
Jaajj.. ez a legtutibb szitu. Ott a macsek, de nem mersz ráijeszteni, mert már krsshhh húzza is a csíkokat a dukkóba XD
samu12618-01-2021 10:11:02 // 123719
Hidegen nektek (dízel főleg, 1.9 16v nálam) mennyi ideig teker az önindító? Évente max pár napot ver be ennyire a fagy, -8 fokban 5 másodpercig tekert mire beindult. Régebben 10 fok alatt produkált 5-7 másodperces tekerést, akkor cseréltem akkumulátort és gyertyákat és ez a jelenség megszűnt (volt is glow plug warningom)

Akku csere, gyertya csere előtt pár másodpercig még hullámzott is egy kicsit az alapjárat. Most ha egyszer sikerül neki beindítani, felpattan rögtön 950-1000 közé valahogy és oda áll mint a cövek.
Kristyon17-01-2021 17:43:46 // 123718
Végül is macska is lehet... volt alkalmam elkapni, mikor nagyon vizsgálgatta az antenna végét 😉
Piritu - 1.000.00017-01-2021 17:36:28 // 123717
Az enyémet anno a szomszéd macskája rágcsálta. Párszor lebukott :-DD
Kazes☻17-01-2021 16:58:21 // 123716
Macsek is szereti... 😉
Smith17-01-2021 16:53:06 // 123715
Szerintem ezt nem a nyest rágja meg. Az enyém 99,99%-ban garázsban van, és az új antenna is ilyen lett egy idő után. Szerintem a menetszél tépázza, vagy nem tudom :(
Kristyon17-01-2021 11:09:09 // 123714
Hali, a leírás szerint neked is ez kell, tegnap adtam le rendelést Giuliettához. Ugyan kaptam a kocsihoz egy tartalékot is, jól működnek, de sajnos mind a kettő nyestrágta.
Giuntini17-01-2021 11:01:49 // 123713
Ha mindkét oldalon akkor kapcsoló.
wwwSentinelwww17-01-2021 10:15:35 // 123712
Köszi srácok, lenne kérdésem is. Az előző tulaj elveszítette tető antenna árbócot. Kérdésem az lenne, hogy bármelyik boltban tudok venni ilyet hozzá és csak egyféle csatlakozása van? Köszi előre is.
zoli97817-01-2021 02:03:24 // 123711
Ma amikor akartam állítani a visszapillantó tükröt(jobb) csak fel és le tudtam állítani, oldal irányba nem. Valaki találkozott ilyennel? Eddig nem kellett hozzányúlni, de a szerelő elállította és most nem tudom vissza állítani 😅
killerlowmoney16-01-2021 22:29:43 // 123710
üdv Cartársak

Eléggé ramaty állapotban van a Bella távirányítoja, a kulcs tollát vki tudja hogy kell szétszedni(eltört a műanyag a rögzítő gombnál)?
Cserélni szeretném kompletten
leopop316-01-2021 18:38:01 // 123709
Gratula! :)
Giuntini16-01-2021 18:28:49 // 123708
Egyébként gratula!
Liquid16-01-2021 18:24:14 // 123707
Gratula! :)
Giuntini16-01-2021 18:23:37 // 123706
Nagyvad! Hideg motorral óvatosan!
wwwSentinelwww16-01-2021 18:13:19 // 123705
Megvan srácok, köszi a tippeket. Nem gatyáztunk, belevágtunk. Egész jó ez a 2.4, az 1.6 ts után kicsit azért más élmény vezetni, persze a 156 is jó, csak más.
leopop316-01-2021 17:21:32 // 123704
Vezérlést én is cseréltem a 2.2. JTS-n attől függ hogy cseréltek benne olajat előtted.
Szívó és kipufogó oldali szelepet is cseréltem nem nagy ügy.
Eddig ezeket a dolgokat az összes 2.2 JTS Brerás ismerősöm cserélte velem együtt.
Illetve haverom 3.2 JTS Q4 Brerán is cserélte ugyanezeket csak neki volt egy kardán tengely felújítása is, illetve most kéri a difit is a 3.2-je de ezen kívül mást nem cserélt. 120 vagy 140 ezer van most neki benne. De az tudni kell róla hogy rendesen söprögeti az autópályát vele :)
Illetve a bölcső rohadás és a többi amit leírtál nem a motortól függ :))))))
zoli97816-01-2021 16:28:21 // 123703
Köszönöm szépen az információt. Most legalább okosabb lettem ez ügyben is. Én teljesen meg vagyok elégedve az enyémmel. Szerelő azt mondta baromi jól megy a kocsi, azt mondta az sincs kizárva, hogy már írva van, vagy csak motorikusan tipi topi. Mondjuk erről nincs információm.
Liquid16-01-2021 16:16:52 // 123702
Az általad leírt problémák nagyobb része nem motorfüggő.
Liquid16-01-2021 16:11:14 // 123701
V6-ban nem ültem. Ha a számokat nézzük akkor a húzott 2.4 Q4 tudja ugyanazt kb. mint a V6, kicsit kevesebb lóerőből. A TBI bő 200lovas, igaz csak 1450kg, de sok az is az első kerékre. Sajna V6 nem volt egyszer sem KUL-on, de a 2.4 Q4-nek a 159-ek között nem igazán volt ellenfele, kivéve a Tomi gépét, de az is 2.4 és mechanikailag is mókolva volt.
Szóval szerintem azért a V6 erősebb mint a TBI.
Nem tudom mennyit eszik a V6, de a TBI se sokkal kevesebbet. A vezérlés lánc csere drága dolog, de az is olyan, hogy jó eséllyel egyszer kell megcsinálni, ugyanúgy mint a dízelnél a kuplung+kettőstömegű+turbo satöbbit.
Én majdnem vettem egyet :) Sokáig birizgálta a fantáziám, csak nem volt megfelelő eladó sose.
Rolcho16-01-2021 15:01:00 // 123700
Szia! Vannak problémái. Katalizátor általában nincs hozzá, vagy csak aranyáron. Kipufogó ugyanez. A váltó GM mint az Opelekben, előbb-utóbb javítani kell. Ami nálam még szintén problémás volt, a segédalvázkeret rozsdásodása, de ez származástól függ. A klíma működjön (hűtés/fűtés), ha bele kell nyúlni, és a műszerfal alatt állítómotort cserélni, ahhoz valószínűleg le kell bontani az egész műszerfalat. A vezérlés sem örökéletű, ha pedig előtted csak láncokat cserélnek akkor nem bír ki 100 ezer km-t sem. Az enyémben volt még pár gond ezeken kívül: önindító, szívó és kipufogó oldali szolenoid szelep, az olajszint jeladó nem működött, ezért gyújtásra nem jelent meg az olajszint. Volt hátsó rugótörés is, úgyhogy 2,5 év és 60 ezer km alatt a kötelező szervizekkel rálocsoltam több mint másfél millió forintot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.