A kormánmyműről is azt hittem eddig, hogy csak a fészlift előttiek hajlamosak elpusztulni. Az enyémmel nem volt gond. A hátsó TI emblémát nem is vettem észre.
A kormány sajnos elég gyenge, az enyémen már 140e-nél is erősen látszott a használat nyoma. Naja a kazángumi nem áll jól semminek :)
Forum >> 159
Liquid06-01-2021 11:29:22 // 123559
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2021 11:28:19 // 123558
Ha hengerfej para van, tudok kölcsön adni egy gázelemzőt. Ha ez segítség és az eladó nem zárkózik el a dologtól :-) Mentek vele, kupak le és 1 perc alatt elvileg elszíneződik ha baj van.
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2021 11:23:37 // 123557
A kormánymű az simán, az enyémben még 90e környékén gariban cserélték (ha nem csak ráírták az alkatrészt). A teleszkóp az viszont nem jellemző.
A farát nézném még át alaposabban, hiányzik a Ti jelzés a csomagtér fedélről. A kormány elég kopottas, de sajnos ez sem támpont, nem egy tartós bőr anyag.
Összességében nem néz ki rosszul. Azokat a ronda szőnyegeket az első kukába kidobálnám mondjuk XD
A farát nézném még át alaposabban, hiányzik a Ti jelzés a csomagtér fedélről. A kormány elég kopottas, de sajnos ez sem támpont, nem egy tartós bőr anyag.
Összességében nem néz ki rosszul. Azokat a ronda szőnyegeket az első kukába kidobálnám mondjuk XD
Zolibácsi06-01-2021 11:19:07 // 123556
Mikor cserélték?
ha az is szar és azért adja tovább, hamar ki lehet deríteni, próba körön elég egy-két 3000-es fordulatig elpörgetni az már elég, hogy a vízkör megmozduljon. Vízcsövek megnyomkodása, ha betonkemény az nem jó. Álló motornál kiegyenlítő tartály sapkát le veszed és helyén marad a vízszint akkor jó.
Kiegyenlítő tartály el van szineződve/öregedve, akkor érdemes cserélni, visszatérő ág, szeret eltörni.
Kérd el annak a telefonszámát, aki ki írta neki, mert később még kellhet.
ha az is szar és azért adja tovább, hamar ki lehet deríteni, próba körön elég egy-két 3000-es fordulatig elpörgetni az már elég, hogy a vízkör megmozduljon. Vízcsövek megnyomkodása, ha betonkemény az nem jó. Álló motornál kiegyenlítő tartály sapkát le veszed és helyén marad a vízszint akkor jó.
Kiegyenlítő tartály el van szineződve/öregedve, akkor érdemes cserélni, visszatérő ág, szeret eltörni.
Kérd el annak a telefonszámát, aki ki írta neki, mert később még kellhet.
zoli97806-01-2021 11:13:02 // 123555
Nekem 1.9en 200x-nél osszefosta magát a kormanymű enyik pillanatról a másikra 😅
Liquid06-01-2021 11:06:13 // 123554
Persze, azt én is megnézném, benne van vagy 6 helyen.
Írja is az eladó a futómű javítást, csak nem olvastam végig akkor :)
Mondjuk a teleszkóp és kormánymű nem feltétlenül kell hogy tönkremenjen 22x000 km-nél...
Írja is az eladó a futómű javítást, csak nem olvastam végig akkor :)
Mondjuk a teleszkóp és kormánymű nem feltétlenül kell hogy tönkremenjen 22x000 km-nél...
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2021 11:03:07 // 123553
A km-t érdemes kiolvasni, nem olyan könnyű tekerni mint az elődeit, előfordul hogy az ecu-ban bent marad a valós. Erre konkrét példát tudok, én olvastam ki :-) Az a példány valós 320e-nél (óra szerint 220e) kérte a futómű generált és a kettőstömegű cserét is. Annyit mondjuk tudtunk róla, hogy autópályás autó volt Olaszországban.
Liquid06-01-2021 10:40:50 // 123552
ez így megér egy megnézést
zoli97806-01-2021 10:26:10 // 123551
Beszéltem a tulajjal, a hengerfejes volt az autó, de cserélték 166-os hengerfejre. Egr off,dpf off, minden normálisan kiírva. A részecske szűrőt kipucolva rendbe rakva adja hozzá mellé. Cserélte benzinesre az autót mivel elköltözött de ugyanúgy 159-es alfát vett. Olajat, vizet nem eszi.
leopop305-01-2021 23:40:57 // 123550
Akkor bocsánat. Igen a kinézetből indultam ki.
Zolibácsi05-01-2021 23:37:27 // 123549
nem, nem ugyanaz, más, több anyag van benne, fogtam a 2006-osat és a 20010-eset is érezhető súlykülönbség van. kinézetre lehet ugyan az
leopop305-01-2021 23:07:44 // 123548
Teljesen igazad van nagyon korrektül írtad le. 👌
Annyit viszont hozzátennék hogy sajnos a faceliftes is ugyanúgy az tud lenni, mert a hengerfej full ugyanaz.
Annyit viszont hozzátennék hogy sajnos a faceliftes is ugyanúgy az tud lenni, mert a hengerfej full ugyanaz.
Liquid05-01-2021 22:51:07 // 123547
Hmm, ez pont olyan mint az enyém volt :) Nem egy tucatautó a Q4 TI, ellenben Qrva jó így nagy Q-val. Szépnek tűnik, a km nem vészes valószínűleg már átesett egy futómű felújításon. Az a kazángumi mondjuk igencsak rontja az összképet :)
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2021 22:03:55 // 123546
No igen :-)
Zolibácsi05-01-2021 21:59:08 // 123545
nem tűnik rossznak, de engem mindig aggaszt, hogy a friss rendszámos "szeretett autónktól meg válunk"
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2021 21:54:14 // 123544
Debreceni, fekete 2.4 Ti berlina? Felháborító hogy másnak is van, vigyed innen messze XD
Jó óccó, tudok neked olyat mutatni ami ennyiért biztos nem eladó :-)
Ha erre jársz, egyébként tényleg megmutatom a vasat ha gondolod :-)
Jó óccó, tudok neked olyat mutatni ami ennyiért biztos nem eladó :-)
Ha erre jársz, egyébként tényleg megmutatom a vasat ha gondolod :-)
zoli97805-01-2021 19:33:22 // 123543
Igazából ezt az autót néztem, https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2_4_jtd_20v_q4_ti-16556562
Valaki esetleg tud róla valamit? Itt lehet a tulaj?
Valaki esetleg tud róla valamit? Itt lehet a tulaj?
RomeoOne05-01-2021 19:28:29 // 123542
Tudod miért nem jó a belterjes szaporodás? Mert nagy valószínűséggel ugyanazok a génrészletek hibásak és nagyobb valószínűséggel lesz az utód defektes. Érted, mire akarok ezzel kilyukadni? :DDD
Smith05-01-2021 18:23:54 // 123541
Lassan úgy lemegy az áruk, hogy vehetsz rögtön hármat és összeteszed mindegyikből azt, amelyik jó :)
Giuntini05-01-2021 17:55:48 // 123540
A facelift előttiek kevésbé tartós hf-el készültek. 2008 utániaknál változtattak a hf anyagán, tartósabbak lettek.
Amit Liquid barátom is mondott, ez erősen használatfüggő, amit nem tudsz leellenőrizni. Hidegen taposások, sok hidegüzem növeli a hf repedés lehetőségét.
Tanács: Óvakod j a "felújított" hf-el árult autóktól. Ha nem gyári felújított, nagy valószínűséggel újra megreped. Sokan új hf hoányában a 166 20V hf-et rakták fel bontottan. Ha jót találtak, ez a legjobb megoldás. Az enyémre vadiúj gyári került abból a pár darabból, amit kiszórt a gyár 1 millió helyett 250 ezer forintért. Az enyémet felújították még akkor amikor erről a hibáról nem lehetett tudni, 50 ezer km után újra megrepedt.
Próbaútnál azzal kezd, ellenörzöd a tágulási tartály sapkáját. Két dolgot szoktak csinálni a hengerfejes autókkal. Nem tekerik teljesen rá a zárókupakot, vagy kiveszik a gumigyűrűt.
Ha ilyet tapasztalsz, köszönj el.
Próbaút ne egy rövid kör legyen, hanem melegedjen be a motor üzemmelegre, és jól.oda kell lépni néhányszor. Ha hengerfejes, a felső vízcső kőkemény.
Remélem tudtam segíteni!
Amit Liquid barátom is mondott, ez erősen használatfüggő, amit nem tudsz leellenőrizni. Hidegen taposások, sok hidegüzem növeli a hf repedés lehetőségét.
Tanács: Óvakod j a "felújított" hf-el árult autóktól. Ha nem gyári felújított, nagy valószínűséggel újra megreped. Sokan új hf hoányában a 166 20V hf-et rakták fel bontottan. Ha jót találtak, ez a legjobb megoldás. Az enyémre vadiúj gyári került abból a pár darabból, amit kiszórt a gyár 1 millió helyett 250 ezer forintért. Az enyémet felújították még akkor amikor erről a hibáról nem lehetett tudni, 50 ezer km után újra megrepedt.
Próbaútnál azzal kezd, ellenörzöd a tágulási tartály sapkáját. Két dolgot szoktak csinálni a hengerfejes autókkal. Nem tekerik teljesen rá a zárókupakot, vagy kiveszik a gumigyűrűt.
Ha ilyet tapasztalsz, köszönj el.
Próbaút ne egy rövid kör legyen, hanem melegedjen be a motor üzemmelegre, és jól.oda kell lépni néhányszor. Ha hengerfejes, a felső vízcső kőkemény.
Remélem tudtam segíteni!
zoli97805-01-2021 16:26:07 // 123539
Igazából én arra gondoltam a hengerfejjel, hogy mivel korosodnak ezért talán már pont mindegyiken cserélve is volt ezért annyira nem kell tartani tőle. Csak hát igazából nem találok jelenleg sehol egy jót. 3 elvárásom van és kb szinte lehetetlen, hogy mindhárom meglegyen egyben 😅
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2021 16:18:13 // 123538
A hengerfej ugyanaz a 200 és 210 lovasokon. Szerintem ezt is, ahogy minden típushibát az évek során javították. Az Alfának szokása így csinálni, csendben. Semmi visszahívás, aki szívott szívott. Következő évjáratra jobb lesz :-) A Multiair ugyanez volt. Már két rohadtul "rizikós" autóm is van, de egyiktől sem tartok ilyen értelemben :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2021 16:14:11 // 123537
Áhh és tényleg :-) De mégsem. Ha majd elmentem a bármilyen szalonba és letettem egy előleget a bármiért amit venni szeretnék helyette, akkor majd ajánlgatom. :-)
Addig meg hadd parkoljon a helyén békében.. már várom a tavaszt amikor hallgathatom a gyönyörű hangját :-))
Addig meg hadd parkoljon a helyén békében.. már várom a tavaszt amikor hallgathatom a gyönyörű hangját :-))
Liquid05-01-2021 16:09:36 // 123536
A 2.4-esek korosodnak (km-esednek), ezért azok szerintem lassan kezdenek rizikóssá válni, legalábbis a fészlift előttiek. A hengerfej dolog érdekes, mert a fészlift utániaknál nem nagyon hallok róla. De ez se mérvadó mert pl. a Gyurié fészliftes, de automata, vagyis a 200 lovas motor. A fene se tudja. Az igazsághoz tán az áll a legközelebb, hogy a használat mikéntje a lényeges, illetve volt-e az előéletében valami komolyabb user-hiba.
Az enyém DPF nélkül volt, ez is lehet hogy segített rajta...
Mindenképpen józanabb választás valamelyik 1.9-es vagy 2.0-s változat, esetleg TBI (ha nem baj hogy 10 felett kajál). De azt is megértem hogy kell a show meg az erő. Szerintem be lehet vállalni a 2.4-et is, minden megoldható :)
Az enyém DPF nélkül volt, ez is lehet hogy segített rajta...
Mindenképpen józanabb választás valamelyik 1.9-es vagy 2.0-s változat, esetleg TBI (ha nem baj hogy 10 felett kajál). De azt is megértem hogy kell a show meg az erő. Szerintem be lehet vállalni a 2.4-et is, minden megoldható :)
Zolibácsi05-01-2021 15:46:46 // 123535
én inkább 1.9 jtdm vagy 2.0 jtdm felé nézelődnék, ha pedig túl lendülünk a 159 szép formáján, akkor inkább Giulietta felé nézelődj. Én a piacról nem vennék 2.4-et, mert hengerfej már nincs nagyon hozzá, ha van is arany árban.
Zolibácsi05-01-2021 15:43:25 // 123534
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2021 15:23:56 // 123533
Ééés.... indul a hengerfej téma XDDD
zoli97805-01-2021 15:10:07 // 123532
Sziasztok újra szeretnék egy 159est. Voltam másik típusnál és hát nem jött be. Szóval a kérdésem. 1.9be gondolkodom 16 szelepes. De kacsingatok a 2.4 fele is. Mennyire kell tartani tőle? Már mint a hengerfej problémától? Ja és bármilyen tanácsot meghallgatok, illetve ha valaki tud normális állapotú eladó 159-et ossza meg velem nyugodtan.
forrasr04-01-2021 14:55:26 // 123531
Ha a gyárilag leprogramozott tartományon kívül esik a futómű szenzortól érkező érték akkor teszi vészüzembe, ha benne marad szerencsés módon-akkor okozhat olyat, hogy rossz érték miatt rossz helyre állítja a motorokat.
A hiba nem kerékcserével, vagy bármi emelőn végzett munkát követően jelentkezett?
Kiolvasás mindenképp közelebb fog vinni, látni-e a szintérzékelők jelét, van-e betárolva hiba, de érdemes ránézni a szenzorokra szemrevételezéssel, lehet már az elárulja mi a gond, törött kar-esetleg átfordult kar, vagy maga a szenzor tartója tört le a helyéről.
A hiba nem kerékcserével, vagy bármi emelőn végzett munkát követően jelentkezett?
Kiolvasás mindenképp közelebb fog vinni, látni-e a szintérzékelők jelét, van-e betárolva hiba, de érdemes ránézni a szenzorokra szemrevételezéssel, lehet már az elárulja mi a gond, törött kar-esetleg átfordult kar, vagy maga a szenzor tartója tört le a helyéről.
Liquid04-01-2021 12:30:10 // 123530
A vezérlő hibatárolóját olvastatnám ki első körben, hátha van benne támpont.
Aztán jártam úgy hogy eltört a lengőkarra szerelt potméter karja. Bár akkor maga elé világított, vészprogramként.
Aztán jártam úgy hogy eltört a lengőkarra szerelt potméter karja. Bár akkor maga elé világított, vészprogramként.
Pankzor04-01-2021 12:26:45 // 123529
Sziasztok!
Ötleteket szeretnék kérni. Az első fényszóróknál amikor gyújtást adok elkezd szintezni, ahogy azt kell is. Azonban indításnál felhúzza, lefele már nem, csak remeg. Ennek eredménye, hogy a baglyokat levilágítom a fákról, a szembejövők pedig szívesen kapcsolják rám a reflektorokat... Belülről állítani nem tudom, plusz eddig mindenhol azt mondták, hogy xenont nem is tudnak állítani.
Új lámpatesteket nem szívesen vennék az ára miatt és halogénre se térnék át.
Valaki tud megoldást erre a problémára?
Ötleteket szeretnék kérni. Az első fényszóróknál amikor gyújtást adok elkezd szintezni, ahogy azt kell is. Azonban indításnál felhúzza, lefele már nem, csak remeg. Ennek eredménye, hogy a baglyokat levilágítom a fákról, a szembejövők pedig szívesen kapcsolják rám a reflektorokat... Belülről állítani nem tudom, plusz eddig mindenhol azt mondták, hogy xenont nem is tudnak állítani.
Új lámpatesteket nem szívesen vennék az ára miatt és halogénre se térnék át.
Valaki tud megoldást erre a problémára?
Smith02-01-2021 17:36:47 // 123528
csak a négylevelű és akárhogy számolok ez nem annyi :D
Akos 15902-01-2021 17:07:13 // 123527
Boldog Új Évet!
psychoati01-01-2021 13:44:36 // 123526
BUÉK! :-)
FRC01-01-2021 09:12:25 // 123525
Liquid01-01-2021 00:35:14 // 123524
BUÉK :)
Giuntini01-01-2021 00:08:34 // 123523
Boldog Új Évet!
droberto31-12-2020 23:57:53 // 123522
Boldog Új Évet Mindenkinek!
FRC31-12-2020 18:19:19 // 123521
Szerelő próbálta indítani többször. A generátor és a klíma kompresszor közötti szíj szakadt. Azt nem értem, hogy tekerhette be a vezérléshez, mikor az elvileg burkolat alatt van.
Várom jan. első hetét aztán majd kiderül mennyire indul jól az év...
Várom jan. első hetét aztán majd kiderül mennyire indul jól az év...
Macccy31-12-2020 17:59:45 // 123520
Szia,
OFFwágennel jártam hasonlóan, ha az "elasztikus" alatt a hosszbordás szíjra gondolsz. A szíjfeszítő karja ott elment a futás síkjából, elvezette annyira félre a szíjat, hogy az aluminium főtengely szíjtárcsa élesre kopott és elvágta. Ott is hasonló volt, a szíj egyrészét, kicsit mintha spagetti szál lenne, betekerte a főtengely tárcsa mögötti fogaskerék és a fogasszíj közé, utóbbi meg emiatt átlépett két fogat vagymennyit. A motor ott sem volt indítható, mert ennyi elfokolásnál már pont nem jókor tüsszentett be az adagoló. Óriási mázli volt, hogy nem ugrott többet, nem akadt össze semmi, megúsztam vezérlés, hosszbordásszíj és tárcsák, feszítők cseréjével.
Azt tanácsolnám, hogy ameddig nem tudod lebonta(t)ni, addig ne indítgasd. Ugyan ha már összeakadt, akkor eséllyel elgörbített vagy tört néhány dolgot, viszont ezeknél a JTDm motoroknál a gyenge szelepemelők (Rockers) szoktak eltörni a feszüléstől és van rá esély, hogy ne legyen nagy a kár, viszont a darabjait jobb addig nem felkeverni és mindenfelé elkergetni az olajjal.
Aztán meg lehet, hogy 2021 -ben megjavul magától és tévedek. Úgy legyen! :)
OFFwágennel jártam hasonlóan, ha az "elasztikus" alatt a hosszbordás szíjra gondolsz. A szíjfeszítő karja ott elment a futás síkjából, elvezette annyira félre a szíjat, hogy az aluminium főtengely szíjtárcsa élesre kopott és elvágta. Ott is hasonló volt, a szíj egyrészét, kicsit mintha spagetti szál lenne, betekerte a főtengely tárcsa mögötti fogaskerék és a fogasszíj közé, utóbbi meg emiatt átlépett két fogat vagymennyit. A motor ott sem volt indítható, mert ennyi elfokolásnál már pont nem jókor tüsszentett be az adagoló. Óriási mázli volt, hogy nem ugrott többet, nem akadt össze semmi, megúsztam vezérlés, hosszbordásszíj és tárcsák, feszítők cseréjével.
Azt tanácsolnám, hogy ameddig nem tudod lebonta(t)ni, addig ne indítgasd. Ugyan ha már összeakadt, akkor eséllyel elgörbített vagy tört néhány dolgot, viszont ezeknél a JTDm motoroknál a gyenge szelepemelők (Rockers) szoktak eltörni a feszüléstől és van rá esély, hogy ne legyen nagy a kár, viszont a darabjait jobb addig nem felkeverni és mindenfelé elkergetni az olajjal.
Aztán meg lehet, hogy 2021 -ben megjavul magától és tévedek. Úgy legyen! :)
FRC31-12-2020 17:36:50 // 123519
Tegnapi napon elszakadt "HOSSZÁBAN" az elasztikus szíj, fele fentmaradt a másik fele eltünt. Az autó leállt és nem is indul... Forgatja az önindító, de 99% hogy átugrott a vezérlés, kipufogóbol eléggé olyan a hangja. Járt már valaki hasonlóan? mire számíthatok?
(2,4 Q-Tronic)
(2,4 Q-Tronic)
kispeterz27-12-2020 19:34:35 // 123518
Ez egyre jobb :)))
leopop327-12-2020 18:12:27 // 123517
Kb csak a nyílt rendszer ad neki hangot :/
Zolibácsi27-12-2020 10:30:13 // 123516
Mr. Flex, toroknál elvágva :-)
kispeterz27-12-2020 10:00:43 // 123515
Sziasztok!
Ígérem elkezdem visszaolvasni a hozzászólásokat, de itt is megkérdezem azért. Tbi-n jelenleg a gyári kipuf van, ami ugye nem a legszebben szól. Kit ajánlanátok, aki ezen tudna segíteni?
Üdv
Zoli
Ígérem elkezdem visszaolvasni a hozzászólásokat, de itt is megkérdezem azért. Tbi-n jelenleg a gyári kipuf van, ami ugye nem a legszebben szól. Kit ajánlanátok, aki ezen tudna segíteni?
Üdv
Zoli
alfa155gyuri26-12-2020 14:05:46 // 123514
Boldog karácsonyt!
Nyomó oldalon valahol kifúj ha az elmondott hangot hallod,meg kéne keresni minél előbb hol fúj ki mert így tönkremehet a turbó.Ő leszeretné adni a kért nyomást és így jóval nagyobb fordulaton fog menni és tönkremegy.
Nyomó oldalon valahol kifúj ha az elmondott hangot hallod,meg kéne keresni minél előbb hol fúj ki mert így tönkremehet a turbó.Ő leszeretné adni a kért nyomást és így jóval nagyobb fordulaton fog menni és tönkremegy.
Demecsab26-12-2020 11:41:57 // 123513
Én is vmi ilyesmire gondolok, mert szívó oldalon minden ellenőrizve.
Na akkor neki indulunk 😀
Köszönöm a választ!
Na akkor neki indulunk 😀
Köszönöm a választ!
tirex25-12-2020 18:04:41 // 123512
Kellemes Karácsonyt mindenkinek! Nekem akkor hallatszott a turbó mikor a kipufogó oldalt szétszedtük és nem tökéletesen raktuk vissza a csövet a bilinccsel. Lehet nincs a helyén valami. Én jártam vele egy hétig de az enyém 1.9 jtd.
Demecsab25-12-2020 16:57:35 // 123511
Sziasztok!
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
Volna egy turbo-s kérdésem kicsit hosszú lesz: :)
Alfa 159 TBi
1 hete meg lett bontva a szívó oldal a légtömegmérő-turbócső oldalon a turbóig. Össze is rakta a szerelő majd utána az autó nehezen reagált a gázpedálra, illetve hidegen induláskor beindítás után néhány másodperccel leállt majd újra indítva csak gázpedállal emelt fordulaton volt hajlandó működni, míg kicsit be nem melegedett (1 perc). Kitakarítottam a légtömegmérőt (speckó folyadékkal) jobb is lett, de nem tökéletes.
Viszont ami történt másik "hiba", az amikor a turbó tölteni kezd jól hallható a működése amíg a turbónyomás van. Olyan mintha kifújna valahol! Eddig ezt nem hallottam.
Nem tudom, hogy használhatom e így az autót (nem hajtanám természetesen), de menni kell vele kb. 600 km-ert most az ünnepi időszakban.
Szerintetek használható így? Elengedve a gázpedált nincs rendellenes hang csak addig hallom amíg a töltőnyomás műszer jelzi, hogy működik.
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
Volna egy turbo-s kérdésem kicsit hosszú lesz: :)
Alfa 159 TBi
1 hete meg lett bontva a szívó oldal a légtömegmérő-turbócső oldalon a turbóig. Össze is rakta a szerelő majd utána az autó nehezen reagált a gázpedálra, illetve hidegen induláskor beindítás után néhány másodperccel leállt majd újra indítva csak gázpedállal emelt fordulaton volt hajlandó működni, míg kicsit be nem melegedett (1 perc). Kitakarítottam a légtömegmérőt (speckó folyadékkal) jobb is lett, de nem tökéletes.
Viszont ami történt másik "hiba", az amikor a turbó tölteni kezd jól hallható a működése amíg a turbónyomás van. Olyan mintha kifújna valahol! Eddig ezt nem hallottam.
Nem tudom, hogy használhatom e így az autót (nem hajtanám természetesen), de menni kell vele kb. 600 km-ert most az ünnepi időszakban.
Szerintetek használható így? Elengedve a gázpedált nincs rendellenes hang csak addig hallom amíg a töltőnyomás műszer jelzi, hogy működik.
Giuntini24-12-2020 22:19:33 // 123510
Boldpg Karácsonyt!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
426
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?