Forum >> 159

Marseus30-12-2016 22:47:02 // 89265
Azért ez nem olcsó..főleg,h bármi történhet...vagy nem?
Hardy30-12-2016 20:50:49 // 89264
Köszi közbe megtalaltam én is. Amugy mit keresel erre? Csak nem veszel egy ilyent :-)
Kunyho30-12-2016 19:34:12 // 89262
Itt írnak róla:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Motor-Sportluftfilter/Novitec-Powerrail-5::3416.html
Tom_15630-12-2016 19:30:43 // 89261
Urak továbbra is küszködök az alábbi problémával: kb 80 km/h-nál ráz az autó, illetve sebességben, olyan 80 km/h felett kattog vmi, de csak gázadásra, motorfékkel gurulok akkor nincs semmi, illetve ha sebességben, menet közben jobbra balra szlalonozok, amikor balra húzom az autot jobbról kopog vmi, vagy kattog, hátra menetben jobbra kitekert kormánynál, jobb oldalrol kattan vmi. Ezek alapján nekem ez féltengelynek tűnik.
Jól gondolom szerintetek?
yani🍀30-12-2016 18:39:57 // 89260
2009 után már csak a 2.0 motorral szerelték, így csak véletlen találhatsz valamiért beragadt 1.9 8V motorost. a 2.0-ban volt 136 és 170 lovas is, de mindkettő 16 szelepes. Amúgy a 2.0 is jó konstrukció, itt már a DPF közvetlenül a leömlő után került elhelyezésre így kevésbé problémás mint az 1.9-nél. Az EGR hűtő szivárgása típushibának nevezhető ennél a motornál. Mindettől függetlenül a Hahun több olyan példány is volt már, amiben 300K volt a bevallott méter.
Zselé30-12-2016 17:42:14 // 89259
Sziasztok, az a helyzet hogy januárban eladom az OFF-os autómat, és venni szeretnék egy 159-es kombit, valamilyen diesel motorral. 2010 utánit szeretnék, és azt láttam, hogy 120 ill. 150 LE-s 1.9-esek, valamint 2.4-esek elszórtan fordulnak elő, inkább a 2.0 170 LE-s változatok jelennek meg a keresésekben.

Korábban volt egy 1.9 8V-s (115LE-s) 156-osom, és imádtam azt a motort mind teljesítményében mind megbízhatóságában. Viszont az egy jóval könnyebb autó volt, teljesen más váltóval. Azt tudom, hogy a 120LE-s 1.9-es még mindig 8V, és egy legendásan megbízható motor (haverom opel taxijában is az van, és 474000 Km-nél egy csepp olaj nem fogy...). Viszont kacérkodom a 170 lovasokkal is, mert az azért mégis csak fickósabb menetteljesítményeket ígér...

Mik a tapasztalatok a 2.0 170 LE-s motorral? vannak már tanulságok sok százezret futott példányokkal? Én legalább 5 évre szeretném megvenni a szerzeményemet, és a munkámból kifolyólag havi 2500-3000 km autópálya bele fog szaladni, tehát ha találok egy valóban 150.000 km körüli futásút, egyéb utazásaimat is bele véve 350-400 ezer km lesz benne ennyi idő alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2016 15:35:54 // 89258
Na igen ha itt is lenne az átlag kereset havi 1 milla nem okozna gondot az új Gyula... itt még a 3-4 millás autó is luxus :(
RomeoOne30-12-2016 14:57:51 // 89257
Én már kipróbáltam mindent, de sehogy sem működik. Visszaküldöm az eladónak és talán veszek egy kábeleset. Az már majdcsak jó lesz.
Giuntini30-12-2016 14:40:02 // 89256
Így van, pokoli drága a szolgáltatás Svájcban, és teljesen a fizetésekhez van szabva. Ami tetszik, ha valakinek két autója van, elég egy névre szóló rendszám. Ott valóban nem éri meg fenntartani egy régebbi autót, mert aránytalanul sok lesz rajta a költség. Mi viszont nem tehetjük meg, hogy max. 4-5 évenként autót cseréljünk újra. Ezért maradnak az általuk levetett autók, a gyár által beépített programozott amortizációval. Ki van ez találva....
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2016 14:20:51 // 89255
Nem tudnak trükközni az adóval mivel a kiléptetéshez ki kell fizetni...általában no-ba lépterik mivel 19%...
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2016 14:17:50 // 89254
Svájcban aminek nincs müszakija és vagy enyhén sérült, szervizelésre szorul olcsón mérik, mivel a fantasztikus fizetések mellett fantasztikusabb szolgáltatási dijak is vannak... ami jó és müszakis az drága...
WarbiRunner (Gyuri)30-12-2016 13:24:22 // 89253
Aha.. csak mert 3.3 körül volt ősszel egy TBi ha jól rémlik. Azt ki is néztem magamnak, csak.. na mindegy, nem rajtam múlott :-) TI, full bőr, 100e km felett picivel. Az svájci volt. Azóta hasonlókat 4m magasságában látok. Nem kicsi különbség, főleg ha belegondolok hogy ezen a kereskedőnek haszna volt, és még ÁFA-t is fizetett, honosította is.
Giuntini30-12-2016 12:33:35 // 89252
Az enyém Ausztriából van, de semmi adás - vételi nem volt, csak a kinti számla. És nem én vagyok az egyedüli, hanem nagyon sokunk volt így. Én is Olaszországból akartam hozni saját lábon autót, nálam semmi nyelvi nehézség nincs, mégis itt vettem meg. Én meg fordítva vagyok, lehet hogy soha nem vennék többé Magyarországon kereskedőtől használt autót. Kivétel van, mert Erhardtól simán vennék:)
Tomi Stark30-12-2016 12:27:24 // 89251
Én magam hoztam az autót Milánóból, rendes olasz embertől, mégis valami Abdul Hamed... egyiptomi volt az eladó, szóval az áfa és a garancia, az ott tűnt el. És ami a legdurvább, az ottani okmányirodás teljesen tisztában van vele, hogy mi történik. Megérte a kaland, de nem biztos, hogy mégegyszer megtenném olaszból saját lábas magánimportot.
Giuntini30-12-2016 12:05:08 // 89250
Svájc más tészta! Ott nagyon jó autók vannak olcsón. Ennek egy magyarázata van. Svájcban olyan kemény a vizsga, hogy csak tökéletes, újjal egyenértékű autók képesek átmenni. Amik nagyon olcsóak, azok vizsga előttiek. A levizsgáztatott, vagy még jóval vizsga előttiek viszont drágák.
Ezen én is agyaltam, hogy lehet, hogy csak egy kinti számlával jön be az autó, és a kereskedő neve sehol sem szerepel. Vajon ki és hol fizeti meg ezekre az autókra az ÁFÁ-t? Nagyon nagy trükközések vannak a használtautó kereskedelemben.
WarbiRunner (Gyuri)30-12-2016 11:39:01 // 89249
Az mi az, hogy nem fizet ÁFÁ-t? Hogy? Oké, hogy EU, de valahol az EU-n belül meg kell fizetnie, nem? Nettóban naná, hogy kívánatosak az árak. Csak ha kint nem fizetem meg, akkor itthon kell. Persze kivéve, ha cégre veszem és lízingelem, mert akkor bérleti díjnak számít. Ha jól gondolom,akkor majd a lízing végén, a maradvány értékre kell csak adózni.
Vagy trükközés van? Kint számlásan veszi, adómentesen, aztán eltűnik a számla és magánszemély adásvételivé alakul?
Ezen sokat agyaltam, hogy hogy létezik, hogy a normális autók kint drágábbak. Ha én odamegyek, megveszem, honosítom, többe jön ki, mint az itthon csodás ajánlatnak tűnő autók. Svájcból pláne nem vágom, hogy hogy jönnek olcsón jók, ott még fentebb van az igazán szép darabok ára anetes keresések szerint legalábbis. Semmi másra nem tudok gondolni, hogy a km bár valós, de nagy részük törve jön be. Persze lehet rosszul gondolom.
mizooo30-12-2016 11:10:29 // 89247
Szia, amikor megvettem nekem is volt párszor ez a lomha indulás! Manky szoftver óta nincs.
Giuntini30-12-2016 10:24:34 // 89246
Viszont még hozzáteszem, azért más szempontból nem lehet párhuzamot vonni, mert anyagokban, összerakás minőségében a mai autók sokkalta fölötte vannak a régieknek. Csak a környezetvédelem, és a fejlődés megölte a dízelek tartósságát. Az is tény, hogy egy régi szívódízel arra sem volt elég, hogy a forgalommal tudjad tartani a lépést. Ezekkel a maiakkal meg átugrod a forgalmat. Valamit valamiért.
Giuntini30-12-2016 10:17:17 // 89245
Na ja! De ha nem kilométert és évjáratot akarnának venni lehetőleg minél olcsóbban, akkor megszűnne az óratekergetés. Ha az emberek elfogadnák, hogy egy 6 éves dízelben átlagban 150-200 ezer méter van, és hogy egy 10 évesben is 300 ezer környékén (bár az első tulajnál futnak bele a méterek, mivel általában céges), akkor másképp állnának hozzá. Akkor elfogadnák, hogy kell rákölteni, és ezt bele kell kalkulálni. Ez a dízel már nem a 2,5-ös Croma motor, amelyik 6-700 ezret elmegy úgy, hogy meg sem kottyan neki.
Liquid30-12-2016 10:06:20 // 89244
ez pontosan így van
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2016 09:35:28 // 89242
jah, kb... meg behozták a pár évesen 100-200e km-et futott darabokat, amit hirdettek jó sokáig de a kutyának nem kellett, mert nagyon sok a km és biztos minden szar az autón, ezért elkezdték tekerni (tisztelet a kivételnek), mert nagyjából mindenki tisztában van, volt vele, hogy nem lehet benne 50e, de jóleső érzés a legtutibbat kifogva, még átb@szva is a kevés méteres autóban ülni. És ezt nem csak a nepperek, ha nem a magánemberek is ugyan úgy megjátcák, mert kis hazánkban lassan mindenki autót árul...
Ez így fog menni, folyton folyvást míg kötelezővé nem teszik az elektronikus szervizkönyvet.... akkor meg a szalonok fognak csalni, ahogy most is teszik páran csak hogy kerek legyen a történet :P
A becsületes nepperek meg szívják a fogukat, mert senki sem hisz nekik ....
Giuntini30-12-2016 09:11:03 // 89241
Meg nincs adásvételi mostanában. Van egy kinti számla, és a kereskedő neve sehol sem szerepel. 7-8 millió új ár az még eléggé az olcsóbb árak voltak. 2007-ben egy 2,4 sw Q-tronic Distinctive felszereltséggel közel 12 milliót kóstált.
forrasr30-12-2016 09:00:12 // 89240
Azért a nagy arányú behozatalban annak is van szereppe, hogy itthon nem volt elég fizetőképes kereslet aki 7-8M+ ért meg tudta volna venni anno az 59-eket, használtban meg kívánatos darab az örökifjú formavilágával így van rá kereslet, amit a hazai forgalomba helyezésű példányok használt kínálata nem tud lefedni, így hoznak be kintről amit aztán elkapkodnak, még a lehasznált darabokat is. Azt meg ne várjuk, hogy aki kint megveszi beleteszi a pénzét, hazahozza és haszon nélkül adja tovább. Az már más kérdés, hogy on plus' hazai nepper "trükköket" bevetve kívánatosabbá teszik a kínált darabot, elfedve vagy éppen elvonva a figyelmet a hibákról. Ehhez még hozzájön, hogy lehet alapból a kinti arab/szerb/török kereskedő is megtette amit lehet.
Az árral kapcsolatban csalóka lehet, hogy többnek tűnhet a kinti ár, de ha számlaképes az eladó, akkor lehetséges, hogy nettóban veszik meg, a hazai áfát nem fizetik be, de normál piaci azaz bruttó áron adja tovább az autót, így már versenyképesebb az árképzése is.
Don Gombóc30-12-2016 08:03:41 // 89239
Szerintem is kacsa. Miért is adná el a Fiat. Van pénze, el tudja terelgetni az Alfát, a kisautó eladásokban király. Meg szerintetek égetné magát az Olasz egy népautós házassággal, amikor az éppen debütáló QV-ben Ferrari ló nyerít? Tulajdonrész ide vagy oda, azért ebbe lenne beleszólása Maranellonak is.
Bár ki tudja, egy Alfa Pdtdi dízel + elektrohibrid motorral azért nyalánkság lenne nem? :-)
Megyek kihányom magam. :-)
Éppen ezekért Bugattit sem vennék ha lenne rá pénzem, vagy Paganit sem amire azt mondják ízig vérig Olasz sportkocsi. Ja AMG motorral. :-(
Liquid29-12-2016 22:59:20 // 89238
annyi tán a különbség, hogy most nagyságrendekkel könnyebb olcsóbb az autóbehozatal mint régebben
Liquid29-12-2016 22:58:28 // 89237
most a 159-ek vannak abban a korban ahol már vannak olcsó szarok és drága jók. Nincs ebben semmi extra, 20 éve a 156-ok, a közelmúltban a 147-ek, satöbbi.
Giuntini29-12-2016 22:49:01 // 89236
Igen, ebben tökéletesen egyetértek. De a szándékos árletörés, nyugaton eladhatatlan állapotú autók feljavítása és ár alatt kínálása tönkreteszi a piacot. Németországban például drágábbak a 159-esek mint nálunk. Jó autót onnan ár alatt nem lehet kínálni. Mikor 2013 szeptemberében kerestem a 159-est, a Hahun 35 kínált autó volt. Töredéke. Kint is olcsóbbak lettek, és a nepperek olcsót, haszonnal akartak eladni. Az Alfa hírneve nagyon érzékeny, amíg nem volt ez a kínálat addig nem volt ez a hírnév és áresés.
Liquid29-12-2016 22:00:20 // 89235
Ez ilyen sajna, minél drágább és prémiumabb (bizonyos határok között) annál durvábban esik az ára ahogy átlép bizonyos életkorokat.
A ráköltött pénzek nem számítanak, max. annyit, hogy a tiédet veszik meg nem a következőt a listán, esetleg valamennyivel drágábban.
Pappy29-12-2016 21:45:20 // 89234
Sziasztok,
Köszönöm az ülésfűtéssel kapcsolatos visszajelzéseket. Azt sikerült kimérnem, hogy a biztosítéknál egy makk ampert nem vesz fel bekapcsolt állapotban a vezető oldali ülés, még az utas oldali (amin érezhető is a melegedés) az több, mint 7 ampert. Holnap továbbkövetem hol van a hiba a láncban.

Lenne még 2 kérdésem: van valakinek repair manual-ja 159-hez?
Illetve csinált már valaki fizikailag részecske szűrő kiiktatást? (a szoftveres része már meg lesz).

Üdv,
Tibi
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2016 21:37:05 // 89233
Kíváncsi leszek mire jutsz. :-) Én azzal az elhatározással kezdtem autót keresni, hogy TBi kell, talán kombi. Semmiképpen sem fekete. Inkább fehér :-) Aztán nézd mi lett belőle :-) És nem érzem azt, hogy elkapkodtam, vagy rosszul döntöttem.
TáDé29-12-2016 20:19:17 // 89232
+1 Dízel ... de én mást nem is mondhatok. ;)
Giuntini29-12-2016 20:05:03 // 89231
Ez egy óriási kacsa szerintem. Ez megint egy olyasmi lehet, mikor a VW bejelentkezett, hogy megvenné az Alfa Romeót. Milliárdokat ölt bele a Fiat az új motorok és típusok kifejlesztésébe, úgy néz ki az Alfa most valóban felszállópályára kerül, hogy adná már el. Olaszországban lehet csak előállítani Alfa Romeót és Ferrarit. Inkább én azt látom, hogy már megint beindult a lobby az Alfa Romeo legyalázására. Nem is tudom, vajon honnan indult el...? Utánanéztem, egyetlen olasz lap nem foglalkozott a kérdéssel.
konigla29-12-2016 19:16:28 // 89230
Hátha VW lesz, akkor pont az fog belőle eltűnni amiért az ami. De egyébként temették már nemegyszer a Fiat-ot is. Szerintem hülyék lennének eladni, most amikor ennyit feccoltak a modell fejlesztésbe (bár lehet pont most ér sokat :-( )
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2016 19:00:26 // 89229
jah pont most olvastam... egyébként kikerülhetne már a fiat alól de maradjon olasz kézben
yani🍀29-12-2016 18:48:03 // 89228
Shadin29-12-2016 18:33:58 // 89227
Robi cimbijének van ilyen, kérdezd őt.
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2016 18:10:24 // 89226
sok volt a pálesz, tökömnek forgatod, szédülök :)))
yani🍀29-12-2016 18:10:19 // 89225
A Tibi-hez valónál a végén azt írja, hogy a 6-os az alap pozíció. (Mondjuk az enyémen nincs is ilyen lehetőség)
Hardy29-12-2016 18:04:32 // 89224
Bár most nézem az egyik böngésző elfordítva jeleníti meg a másik meg rendesen. Így válaszd ki melyik a jó :-) Vagy válts böngészőt hogy egyenes legyen.
Hardy29-12-2016 18:00:30 // 89223
Mi van veled? Megzavart hogy ferdén van a kép? Sajnos az iphone így rakja fel. De megpróbálom neked elfordítani hátha így jobban megy az olvasás :-)))
Hardy29-12-2016 17:55:10 // 89222
Köszi! Ezeket elküldték hozzá. Nem baj nem birizgálom nehogy öko katasztrófa legyen vagy ami még rosszabb turbó csere. :-)
Giuntini29-12-2016 17:37:34 // 89221
Most az a kérdés, hogy valóban ki volt cserélve a feszítő... Azért 50 ezer km után, nem igazán szabadna szétugrani!
yani🍀29-12-2016 17:36:38 // 89220
itt sem találtam pont ilyet.
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2016 17:15:22 // 89219
de mi ez? Power Rail 4, 5?
Hardy29-12-2016 17:02:50 // 89218
Ő csak az első képre koncentrált. :-)
Hardy29-12-2016 17:01:52 // 89217
Na ezért nem nyúlkálok hozzá és nem rakom 10-re- :-)))
yani🍀29-12-2016 17:01:24 // 89216
Ez is Novitec DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.